bedoeld u nou morgen, of volgende week woensdag. bvdquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:12 schreef Downstar het volgende:
[..]
Owh dan komt dat vast wel goed, ik denk dat het morgen nog niet traceerbaar is..
je kan beter gewoon wachten en kijken of het woensdag er is..
Het wil nog wel eens voorkomen dat het toch allemaal langer duurt en dat het morgen niet in huis is, wij van de postNL zijn namelijk liever lui dan moe!
Hallo,quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:19 schreef Downstar het volgende:
Mootje026; Netjes dat je zo beleefd bent.
laten wij dan ook maar zo netjes naar jou toe zijn, en je vertellen dat we even een grapje uit haalden.
Het is namelijk niet zo dat ik werk in het postNL distributiecentrum, er is geen ene connectie tussen mij en POSTNL ( ja tussen mij en mijn vaste pakketbezorgers)
Wij weten natuurlijk ook niet wanneer je pakketje komt, dat is nou het soms vervelende aan chinashopping. De ene keer krijg je het binnen een week, de andere keer binnen een maand pas.
Een echte indicatie kan dus nooit worden gegeven, je zou dus gewoon moeten wachten op je pakketje. Je kan mogelijk dit weekend wel even naar POSTNL bellen voor een Nederlands trackingnr.
Welkom trouwens in het Chinese Webshop topic, is dit je eerste bestelling?
(gezien het feit dat dit überhaupt je eerste post op fok is?)
ik hoop voor je dat hij er echt aankomende dinsdag of woensdag is!
ah oke, niet nieuw dusquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:23 schreef mootje026 het volgende:
[..]
Hallo,
Dit is niet m'n eerste bestelling, heb al rond de 25,30 orders gedaan.
Vaak bestel ik bij dx, chinabuye, ioffer etcetc.
Jammer van die grap ik nam het erg serieus.
Hoop ook dat die ergens deze weken komt.
Als die al in nederland is duurt het toch helemaal niet zolang meer voordat het pakketje bij mij op de deurmat ligt?
MVG
de douane is dacht ik nog steeds de grootste tijdvreter als het om post gaat.. postnl doet z'n werk snelquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:29 schreef Downstar het volgende:
[..]
ah oke, niet nieuw dus
toch welkom in ons topic!
als hij eenmaal in NL is duurt het niet al te lang meer nee, maar dat is een beetje afhankelijk van de drukte bij POSTNL denk ik en natuurlijk hoe vlot hij door de douane komt.
Ik heb hem volgens mij deze week ergens in een folder zien staan hier in nederlandquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:31 schreef DavidTwente het volgende:
Heeft iemand suggesties voor de XMI X-Mini portable speakertjes? Alvast bedankt!
Behalve dat PostNL de douane inklaring zelf verzorgdquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:31 schreef mschol het volgende:
[..]
de douane is dacht ik nog steeds de grootste tijdvreter als het om post gaat.. postnl doet z'n werk snel
Hij is nu bij de douane (zie status OP), in het meest gunstige geval (met wat geluk dus) staat morgen (of een andere dag deze week) de postbode voor je deur. Mocht dat niet zo zijn dan denk ik dat je begin volgende week een brief op je mat kan verwachten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:46 schreef mootje026 het volgende:
Downstar: daarnet zei je dat die de douane had gepasseerd? volgens mij is het nu niet zo druk.. veel mensen op vakantie weinig post etc?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:46 schreef DavidTwente het volgende:
Heb deze speakertjes gevonden:
http://www.**********.com/Hamburger-Mini-Speaker-for-PC-Laptop-p-29046.html
Reviews klinken wel aardig. Voor dat geld en gratis verzenden...
Alles zeggendquote:
Dan ben ik heel benieuwd welke reviews jij dan hebt gezien?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:46 schreef DavidTwente het volgende:
Heb deze speakertjes gevonden:
[url]http://http://www.**********.com/Hamburger-Mini-Speaker-for-PC-Laptop-p-29046.html[/url]
Reviews klinken wel aardig. Voor dat geld en gratis verzenden...
Op dit moment wel redelijk snel (laatste tickets hadden een response binnen 1/2 werkdagen). Doe dit x 5 tickets = 2 weekjesquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:54 schreef Xetran het volgende:
Hoelang zou DX erover doen om zo'n query van een kapotte levering af te handelen? 3 weken? 3 maanden?
ligt eraan wat je verstaat onder het afhandelen van een kapotte levering/quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:54 schreef Xetran het volgende:
Hoelang zou DX erover doen om zo'n query van een kapotte levering af te handelen? 3 weken? 3 maanden?
Okee dan, net 14 dagen geleden besproken... Net gemist, sorry. Dan wordt het toch de originele... *trekt portemonnee*quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:50 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dan ben ik heel benieuwd welke reviews jij dan hebt gezien?
die dingen hebben we al meerdere keren afgekraakt hier..
zie post:
[Chinese Webshops] Topic #207 Op naar de summer sale's! bijvoorbeeld..
en kijk ook even de filmpjes die daarin staan..
Gewoon een foto maken van dat ding en met paint erbij zetten ''Inside broken, won't start'' Zo heb ik het ook een keer duidelijk gemaakt. Het mooiste was dat DX een keer vroeg naar een foto van een pakketje dat niet binnen wasquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:57 schreef Xetran het volgende:
Ik probeerde dat livechat eens uit en die medewerker verwees mij naar zo'n formulier die ik blijkbaar moest invullen. weet niet wat ze daarna gaan doen, maar vrees voor het ergste aangezien het ding gewoon niet werkt maar ik het niet kan aantonen door middel van een foto
Slaapwel!
You has link for me my friend?quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:03 schreef W00fer het volgende:
Mijn mini antenne van Taobao is vandaag aangekomen
Wat een mooi ding zeg.
hahaha vragen om foto's van een pakket dat je niet hebt ontvangenquote:Op woensdag 11 juli 2012 09:16 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Gewoon een foto maken van dat ding en met paint erbij zetten ''Inside broken, won't start'' Zo heb ik het ook een keer duidelijk gemaakt. Het mooiste was dat DX een keer vroeg naar een foto van een pakketje dat niet binnen was. Toen maar een foto van de brievenbus gemaakt met het woord ''empty'' erbij
[..]
You has link for me my friend?
Hier net de postbode pakketje van DX offers.
28-06 besteld
05-07 verzonden
11-07 ontvangen
Ging om een riem
Telefoon ook verzonden (nu daadwerkelijk mail), the waiting begins!
Haha, beter is nog gewoon dat 'ie die foto dan nog opstuurt ook.quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:24 schreef Downstar het volgende:
[..]
hahaha vragen om foto's van een pakket dat je niet hebt ontvangen
We hebben het net over headphones gehad jongeman. Ga eens bij Conrad kijken voor de Renkforce CD-340, of iets anders wat meer richting bass gecentreerd is: de Mc Crypt DJ 50. Wat dus min of meer de HM3 van Brainwavz schijnt te zijn (I'll let you know in due time people).quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:13 schreef ricost het volgende:
Ik heb ooit zo'n *piep* besteld maar die valt nu zowat uit elkaar.
Uiteraard ben ik zoiets nu niet meer van plan, maar deze hoofdtelefoon zat echt perfect licht en sloot m'n oren goed af.
Nu ben ik op zoek naar iets soortgelijks (uiteraard geen neppe shit) met een beperkt budget.
Ja maar het gaat mij om de pasvorm. Je moet eigenlijk niet voelen dat je iets op je hoofd hebt staan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:23 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Haha, beter is nog gewoon dat 'ie die foto dan nog opstuurt ook.
[..]
We hebben het net over headphones gehad jongeman. Ga eens bij Conrad kijken voor de Renkforce CD-340, of iets anders wat meer richting bass gecentreerd is: de Mc Crypt DJ 50. Wat dus min of meer de HM3 van Brainwavz schijnt te zijn (I'll let you know in due time people).
Ja, und? En je wist van tevoren dat je huidige, kapotte rukding, lekker zou zetten?quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:35 schreef ricost het volgende:
[..]
Ja maar het gaat mij om de pasvorm. Je moet eigenlijk niet voelen dat je iets op je hoofd hebt staan.
De meeste HP's klemmen nogal en kan je niet uren lang blijven dragen.
Gewoon ff door de new arrivals bladeren: http://www.focalprice.com/new-arrivals?pagesize=100quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:43 schreef Miniem het volgende:
Ik heb een coupon van 9 dollar van FP.
Jammer dat ze de ES800M niet hebben.
Waar moet ik het nou aan besteden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |