de 800m blijft dus koningquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:44 schreef shiznuts het volgende:
M'n SoundMagic PL20 van MP4Nation opgehaald.Plug en middenstukje zijn een stuk steviger dan andere oortjes, komt met koordclip, gemonteerde S en bijgeleverde M en L silicontips. Geluid is best aardig. Wel goed helder en scherp, misschien wel iets aan de te scherpe kant, mag van mij wat ronder/warmer. Had niet echt adequate bass verwacht, maar die is er verrassend genoeg wel. Niet slecht voor $9.50. Richting AWEI ES800M maar dan wat helderder/scherper, waar de ES800M een stuk ronder en voller is.
Komt het inderdaad op neer ja.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:30 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
de 800m blijft dus koningen het is ook nog eens goedkoper
dealextreme = oud, dx = hippe korte naam en gerevampte stijl/uiterlijk.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:30 schreef mschol het volgende:
hele suffe vraag waarschijnlijk: wat is het verschil tussen dealextreme.com en dx.com?
aangezien ik daar verschillende producten zie staan die wel op elkaar lijken
Vergeet de tenga eggs, 3600 Lumen flashlights en de brainwavz oordopjes niet!quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:27 schreef bobbernaut het volgende:
Pfff, als ik nu bij de China gang wil horen moet ik LED pigs, tablets, quad/hexacopters en een IP camera hebben
Geez zie veel nutteloze shit voorbij komen haha
Fijn is datquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:57 schreef davedavy het volgende:
Wat heeft Fedex een bar slecht tracing-systeem , eerst staat er dat het vandaag kwam , gister stond er dat het maandag kwam, en nu werkt me traceringscode niet meer
Mooi is datquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:09 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ] Austria - View Report - 5-Jul-2012 The item (RC123456789HK) was posted on 5-Jul-2012 and is being processed for delivery to the addressee.
Yeheas! Ziet er naar uit alsof 'ie dan echt onderweg is nu, de Jiayu JY-G2.
Hier nog maar eens voor de liefhebbers:
› Site manufacturer: hier.
› Korte samenvatting en info: hier.
› Meer afbeeldingen: hier.
Verkrijgbaar via Taobao (MisterTao/Zarmark/..), Aliexpress, DHGate, etc.
Die van mij is ook verplaatst naar maandag.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:35 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Fijn is datdie van mij stond op afleveren vrijdag maar is verplaatst naar maandag. Mag toch hopen dat ik hem voor mijn vanakntie nog heb
(Dat vewacht ik wel van express shipping)
[..]
Die telefoons lijken wel verdomd veel op die van Samsung , maar het zijn dan ook wel mooie modellenquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:09 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ] Austria - View Report - 5-Jul-2012 The item (RC123456789HK) was posted on 5-Jul-2012 and is being processed for delivery to the addressee.
Mja, daar ging ik eigenlijk ook vanuit.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:35 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Mooi is datgewoon een pre-tracking geven (om je bezig te houden) en dan pas later inleveren. Tot zover ''we have stock''
Vind ik mooier, maar hij komt dan ook als zwart/wit.quote:Mocht je de witte achterkant toch mooier vinden: http://www.mistertao.com/(...)tem-15172406725.html
Een koptelefoon, klinkt als een bekende..quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:33 schreef Paauwtje het volgende:
Mijn zoon had een koptelefoon besteld Tiny pijs was nog geen 7 Euro.
Vandaag staat mn maat van postnl voor de deur met een factuur van 25,99.
De koptelefoon heeft een douanewaarde van 71 Euro , nu was het volgens die gasten 13,49 btw bij ivoer en 12,50 inklaringskosten.
Sporen niet die gasten.
Wie weet of het de moeite is om een bezwaarschrift in te dienen?
luie hondquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:01 schreef bobbernaut het volgende:
Post eens een link van die koptelefoon?
Merkloos.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:26 schreef mickeyD het volgende:
[..]
luie hond![]()
hiero, merkloos ding
<knip>
er is ook nog een duurdere versie zie ik
<knip>
ssssst!quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:28 schreef shiznuts het volgende:
Als er een rode kabel aan vast zat en zo'n merkding was dan had de douane er vast niet van gemaakt 'De koptelefoon heeft een douanewaarde van 71 Euro', hadden ze die opengemaakt.
Lijkt me eerder dat gewoon op de 'declaration' zo'n hoog bedrag stond, wat natuurlijk wel stom zou zijn.
[..]
Merkloos.Je begrijpt dat de logo's zijn weggesoept, hè?
1. Op mobiel zoeken is lastig.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:26 schreef mickeyD het volgende:
[..]
luie hond![]()
hiero, merkloos ding
http://www.tinydeal.com/3(...)headset-p-58137.html
er is ook nog een duurdere versie zie ik
http://www.tinydeal.com/f(...)rphones-p-59400.html
A10 chip is dat toch?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:55 schreef W00fer het volgende:
Heb een Mini X Android besteld via Pandawill, met de fok korting maar 73 dollar
Gezien de geweldige inhoud van de vele andere lucky bags heb ik maar voor een refund gekozen.quote:Dear customer,
Yes,it returned to us as what the tracking number said.
Really sorry for the inconvenience caused to you.
Do you need to resend or refund?
Resending needs a long time and still 1 week to find the stock, or you can choose refund. Please tell us your choice.
Huh, maar toen ik hem bestelde zat dat logo er helemaal niet op meneer!quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:28 schreef shiznuts het volgende:
Als er een rode kabel aan vast zat en zo'n merkding was dan had de douane er vast niet van gemaakt 'De koptelefoon heeft een douanewaarde van 71 Euro', hadden ze die opengemaakt.
Lijkt me eerder dat gewoon op de 'declaration' zo'n hoog bedrag stond, wat natuurlijk wel stom zou zijn.
[..]
Merkloos.Je begrijpt dat de logo's zijn weggesoept, hè?
Dan had jij een uitzonderingquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:49 schreef Skiet het volgende:
[..]
Huh, maar toen ik hem bestelde zat dat logo er helemaal niet op meneer!
Telefoon is +-180 dollarquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:31 schreef Loll het volgende:
Geen slowchat dit is gewoon pure discussie.
Overigens poster van de koptelefoon je zoon is gewoon pauper dom fake is fake en dan moet je achter af niet gaan zeiken. Als ie niet nep is gewoon paypal factuur er bij doen.
Verder ziet die telefoon er goed uit shizz. Hoe duur was hij?
Ik zit nog steeds te wachten op mijn novo elf 2
Maar ik moet niet zeiken want hij is pas de 17e verzonden![]()
Ik blijf het toch gek vinden bij bic want normaal heb ik stuff van bic binnen 10/12 dagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Made by, wut?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door RobertNL op 05-07-2012 22:58:03 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Dat niet alleen:quote:
Heb all-in uiteindelijk 187 usd betaald, 150,- euro dus. Meer dan 200,- wilde ik niet uitgeven, dus dat is mooi gelukt. Ben het crashen van de Sense UI op m'n HTC Desire Z een beetje zat wel, komt door verrotte 2.3.x Android. Een smartphone op 4.x is natuurlijk een droom. Is 'ie ook nog snel, met dualcore en 1GB RAM, heeft 'ie een mooi IPS scherm en is 'ie dualSIM. Perfect om te proberen, je zou verwachten dat daar weinig mis mee kan zijn. Wilde eigenlijk de complete witte versie, maar die heb ik nog nergens in het echt voorbij zien komen. Kijken of de zwarte front meevalt, ik vind die chromen lijst om die navigatieknop zo storend brekend.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:31 schreef Loll het volgende:
Geen slowchat dit is gewoon pure discussie.
Overigens poster van de koptelefoon je zoon is gewoon pauper dom fake is fake en dan moet je achter af niet gaan zeiken. Als ie niet nep is gewoon paypal factuur er bij doen.
Verder ziet die telefoon er goed uit shizz. Hoe duur was hij?
[..]
Mijn Aurora II was de 20e verzonden van MisterTao en was er de 3e. Zal een dezer dagen wel binnenkomen... of een brief van PostNL.quote:Ik zit nog steeds te wachten op mijn novo elf 2
Maar ik moet niet zeiken want hij is pas de 17e verzonden![]()
Ik blijf het toch gek vinden bij bic want normaal heb ik stuff van bic binnen 10/12 dagen
quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:43 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Telefoon is +-180 dollar
Ach ja het blijft China shopping, pakketjes komen wanneer ze zin hebben
Vandaag een dock voor mijn telefoon binnen gekregen:
[ afbeelding ][ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het GTA logo doet het hemSPOILER: Made by, wut?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee dit is geen smartphone... Dit is een "intelligent mobile phone"![]()
Btw komt Bobbert geen lapo doen...?
[ Bericht 6% gewijzigd door Zolderkamer op 06-07-2012 12:10:28 ]
Ziet er goed uit!quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:09 schreef shiznuts het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |