SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt? Wat moet ik betalen bij de douane?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
In het algemeen kijk je voor kortingscoupons op www.retailmenot.com en www.tjoos.com .
Korting speciaal voor de FOK!-members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Recommenderkorting van 5% bij buyincoinsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Heb je aanvullingen/aparte vragen; PM dan even de vaste gebruikers in dit topic: Shiznuts, Tokko1, RobertNL e.a.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.BAM dit is 3KB![]()
Mijn eerste fipo !
Ik durfde geen lapo te doen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij zijn die achterkantjes in alle kleuren te krijgen.. of waren dat nou de bumpers....![]()
Edit: deze dus.... Maar die zullen wel net zo leverbaar zijn als de witte versie van de telefoon...
[ Bericht 54% gewijzigd door Zolderkamer op 06-07-2012 12:52:56 ]![]()
@shiz ik wacht nu wel op een review van de phone het is een nette prijs voor wat je krijgt.BAM dit is 3KB![]()
Met of zonder verrassingsvuurwerk? Linkje?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:33 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zojuist nog ff twee OEM EU chargers + micro usb kabel van Ebay gehaald. Die zijn echt fijn.jaja, en azo...![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:35 schreef Zolderkamer het volgende:
Mijn eerste fipo !
Ik durfde geen lapo te doen...
Ik kan volwassen doen, wanneer het mij uitkomtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij zijn die achterkantjes in alle kleuren te krijgen.. of waren dat nou de bumpers....![]()
Edit: deze dus.... Maar die zullen wel net zo leverbaar zijn als de witte versie van de telefoon...![]()
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:43 schreef Zolderkamer het volgende:
Jaaa...! Er zit nu ook schot in mijn telefoon.. (70%)
Hij ligt in stock bij Mistertao...
Nu moeten ze hem alleen nog ff verzendklaar maken..![]()
NetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee dit is geen smartphone... Dit is een "intelligent mobile phone"![]()
Btw komt Bobbert geen lapo doen...?![]()
, die van mij staat nog op 30% maar ik heb dan ook iets later besteld
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Heb inmiddels de SAIK SA-15 Torchlight binnen. Net even geinstalleerd, batterijen er in gedaan, maar hij doet niks. Lijkt me gewoon kapot. Straks even voor de zekerheid 2 nieuwe AA'tjes erin en dan hopen dat het aan de batterijen ligt, maar lijkt me sterk. Inmiddels de verkoper ook al gemaild.
Weet dat meerdere mensen deze Saik sa-15 hebben... iemand anders ook dit probleem gehad?![]()
Mooi gesproken bobbert. Kwaliteit over kwantiteit!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:15 schreef bobbernaut het volgende:
Nee dat doe ik niet, zoals je misschien gemerkt heb post ik minder in dit topic.
Hoewel t topic alsnog snel gaat is dat niet mijn schuld.Jup! Zelf ben ik ook benieuwd natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:35 schreef Loll het volgende:
@shiz ik wacht nu wel op een review van de phone het is een nette prijs voor wat je krijgt.Waarom denk je dat ik OEM-chargers haal?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:00 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Met of zonder verrassingsvuurwerk? Linkje?Gebruik er probleemloos al eentje maandenlang.
Ze zijn al verzonden ook, dat was rap (2e linkje hier ).Aha, vreemd en nee, niet gehad. Zijn hopelijk gewoon je batties.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:09 schreef Superrudi het volgende:
Heb inmiddels de SAIK SA-15 Torchlight binnen. Net even geinstalleerd, batterijen er in gedaan, maar hij doet niks. Lijkt me gewoon kapot. Straks even voor de zekerheid 2 nieuwe AA'tjes erin en dan hopen dat het aan de batterijen ligt, maar lijkt me sterk. Inmiddels de verkoper ook al gemaild.
Weet dat meerdere mensen deze Saik sa-15 hebben... iemand anders ook dit probleem gehad?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Weet iemand of er met nieuwjaar een manier is om legaal vuurwerk uit China te importeren? Vroeg ik me laatst af voor nieuw jaar![]()
![]()
Mag in ieder geval niet per luchtpost. Dus dat wordt per containerschip. Dan gaat niemand met je om de tafelzitten, tenzij je een pyrotechnician bent ofzo en voor een paar honderd kilo in wilt kopen en de vergunningen daarvoor hebt. Dan moet je allerlei speciale maatregelen nemen voor het verpakken, verzenden en opbergen ervan, verzekeringen en papierwerk afsluiten, enz etc. Dus think again...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Dan kan ik me dit wel op me buik schrijven:quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:03 schreef shiznuts het volgende:
Mag in ieder geval niet per luchtpost. Dus dat wordt per containerschip. Dan gaat niemand met je om de tafelzitten, tenzij je een pyrotechnician bent ofzo en voor een paar honderd kilo in wilt kopen en de vergunningen daarvoor hebt. Dan moet je allerlei speciale maatregelen nemen voor het verpakken, verzenden en opbergen ervan, verzekeringen en papierwerk afsluiten, enz etc. Dus think again...![]()
![]()
![]()
Je moet het gewoon een stuk minder ver over de grens zoeken, je hebt toch ook België en Duitsland...
'k Heb weleens vuurwerk gehaald in een Belgisch dorpje net over de grens. Een soort tabakswinkeltje en dan ligt het vuurwerk in een achterkamertje, heel dodgy, en dan zweet je peentjes als je weer terug de grens over Nederland in gaat.
Als ik uit het raam kijk zie ik de Belgische grensMaar volgens mij is zwaar vuurwerk daar ook verboden nu , maar het ging me meer om de prijs
![]()
![]()
Je kunt altijd zelf nog ff klooien met vuurwerk.
Of nou ja, misschien ook niet zo handig.
Maar vuurwerk uit China importeren is dus een No-go voor de reguliere consument.
Heb wel familie dat regelmatig naar China gaat voor werk, maar hun dat ( stiekem ) laten meenemen met het vliegtuig lijkt me ook niet de beste optiequote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:13 schreef shiznuts het volgende:
Maar vuurwerk uit China importeren is dus een No-go voor de reguliere consument.![]()
![]()
Ja, want de scanners op de luchthavens en patrouillehonden valt zoiets natuurlijk ook niet op.
Maar goed, in ander nieuws dan: MEElec verzendt Shiz' random oortjes/heaphoneThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Wie weet als je een verlaten vliegveld in het platteland van China neemt![]()
Misschien iets te ver gezocht.
Ik heb me net ook maar eens een vlag besteld bij DealExtreme, de US vlagGeen idee wat ik er mee moet , maar vond 5 dollar goedkoop voor een vlag.
![]()
Jep, het is een Allwinner A10. De opvolger van de Rikomagic MK802 zou met een TCC8925 Cortex A5 dualcore worden, maar dat betwijfel ik, aangezien dat een langzame dualcore is.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:16 schreef RobertNL het volgende:
[..]
A10 chip is dat toch?
Vond zelf deze bij DX wel grappig, maar er staat geen proccesor bij: http://www.dealextreme.co(...)-4gb-141172?item=716 - Denk dat het geen Allwinner is
Ook besteld, telefoon was niet geannuleerd deze keer!:
http://www.mistertao.com/(...)tem-15172406725.html - wit
http://www.mistertao.com/(...)tem-16029319467.html - wit
Dit is in ieder geval de goedkoopste A10 met composite AV out en externe wifi antenne.
Een MK802 is goedkoper te krijgen en heeft misschien 1GB DDR3, maar niet de overige specs die ik zoek.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
welke shop geeft mails door aan mistertao ?![]()
spam van den frank gekregen.. mss toch best om eens de wereld van die tussen agenten te verkennen![]()
![]()
Jeej, mijn pakketje van DX is vandaag binnen
Universele telefoonhouder voor in de auto. Ziet er erg plastic uit (Iets met dubbeltje en eerste rang, en dat is DX. Zuignap zit goed vast op mijn bureau, zal op glas ook wel goed zitten.
Zuignap met een kop waarop je een camera kan plaatsen. Kop kan je 360 graden draaien.
Klein hulpmiddeltje voor op de camera. Je kunt hem zowel horizontaal als verticaal plaatsen.![]()
Buyincoinsquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:18 schreef Syphixx het volgende:
welke shop geeft mails door aan mistertao ?![]()
spam van den frank gekregen.. mss toch best om eens de wereld van die tussen agenten te verkennen= Mistertao dus dat zal het zijn
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
NEE das niet mogelijk, als je juiste papieren heb wil ik best wel wat voor je hier heen halenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:01 schreef davedavy het volgende:
Weet iemand of er met nieuwjaar een manier is om legaal vuurwerk uit China te importeren? Vroeg ik me laatst af voor nieuw jaar
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
Is er iemand hier die ervaring heeft met telefoons van Meizu? Voornamelijk de MX versie lijkt mij wel wat, voor ~$400,- US.![]()
Ik denk dat niemand er eentje heeft gehaald (omdat 'ie best nog flink geprijsd was/is en je voor een relatief kleine meerprijs een westerse markt smartphone hebt).
Buiten Meizu MX (4-core) is de Huawei Ascend D Quad XL iets om in de gaten te houden (gespot: duur). Hier hebben een paar mensen, waaronder ik, een Jiayu JY-G2 besteld. Een andere grote speler is XIAOMI. ThL en ZOPO doen verder aardige pogingen.
[ Bericht 6% gewijzigd door shiz op 06-07-2012 20:31:42 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Forum Opties Forumhop: Hop naar: