abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 juli 2012 @ 15:19:38 #76
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_113927120
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 14:45 schreef Klonk het volgende:

[..]

Wat heeft PostNL te maken met kosten die de douane je oplegt, de post int die boel alleen...
ja, tuurlijk joh..
krijg iets binnen wat $40 (¤32) waard is, vervolgens 8 euro belasting en ¤17,50 inklaringskosten voor tante post in de pocket.. DAT IS BIJNA MEER DAN HET ITEM WAARD IS!
ze "innen" mij een beetje teveel.

nog zo'n voorbeeld: verkoper uit engeland verstuurd aangetekend naar nederland 3.50 pond
ik moet het retour doen want verkeerde artikelen, ¤8,50 (NIET eens aangetekend!)
post NL int idd alleen maar.
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  zondag 8 juli 2012 @ 15:24:56 #77
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_113927379
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 15:12 schreef Ryan93 het volgende:
hmm ik heb een koopbui :@ weet alleen nog niet wat haha :') iemand nog wat leuks voorbij zien komen ?
Kijk gewoon zelf ff rond bij de New arrivals van alle shops ofzo. Of in het reviewtopic, of in de reeksgeschiedenis. We komen hier niet om iedereen random meuk voor te schotelen. Tenzij dat is wat je wil, ok, koop dit dan maar. Alsjeblieft. Graag gedaan.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_113927402
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 15:19 schreef mickeyD het volgende:

[..]

ja, tuurlijk joh..
krijg iets binnen wat $40 (¤32) waard is, vervolgens 8 euro belasting en ¤17,50 inklaringskosten voor tante post in de pocket.. DAT IS BIJNA MEER DAN HET ITEM WAARD IS!
ze "innen" mij een beetje teveel.

nog zo'n voorbeeld: verkoper uit engeland verstuurd aangetekend naar nederland 3.50 pond
ik moet het retour doen want verkeerde artikelen, ¤8,50 (NIET eens aangetekend!)
post NL int idd alleen maar.
gelukkig is het postklimaat ook niet totaal anders.. ;)

ik vraag mij b.v. sterk af of het in de UK bij wet verplicht is om 6 dagen post te bezorgen, en brievenbussen e.d. te onderhouden door een (inmiddels zowat) privaat bedrijf
pi_113928419
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 15:24 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Kijk gewoon zelf ff rond bij de New arrivals van alle shops ofzo. Of in het reviewtopic, of in de reeksgeschiedenis. We komen hier niet om iedereen random meuk voor te schotelen. Tenzij dat is wat je wil, ok, koop dit dan maar. Alsjeblieft. Graag gedaan.
Ja idd, zulke mensen :') Ik heb honger, maar ik weet niet wat ik wil eten, weet iemand iets lekkers? :P
  zondag 8 juli 2012 @ 15:52:55 #80
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_113928655
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 15:24 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Je was er klaar mee en hebt gewoon op aids gezocht bij chinaprices.us hae? :') :P
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zondag 8 juli 2012 @ 16:02:43 #81
327191 RobertNL
For your gear.
pi_113929030
Mijn 143 dollar bag heeft een resend gehad (nog voordat ik een refund kon vragen. Blijkbaar is hij door de post (in china?) terug gestuurd omdat hij te zwaar was.
Had dus even een ticket richting DX gestuurd, krijg ik een reactie dat het pakketje te zwaar is en naar hun is terug gestuurd. Maar omdat ze zo aardig zijn hebben ze hem onmiddelijk weer op de post gedaan (Gok zo dat DX geen tracking voor me heeft :')).
vind het maar een vaag verhaal en ik gok dat ze gewoon weinig zin hebben om die 140 dollar te refunden...
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 8 juli 2012 @ 16:11:56 #82
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_113929417
quote:
7s.gif Op zondag 8 juli 2012 15:52 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Je was er klaar mee en hebt gewoon op aids gezocht bij chinaprices.us hae? :') :P
Oh nee hoor. Die kwam ik tijden geleden al eens tegen in de New arrivals van DX. :P
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 00:25 schreef shiznuts het volgende:
[..]

Als je bij het scheren jezelf snijdt, moet je met deze episch stoere pleister gaan rondlopen: _O_

[..]
En zulke nutteloze dingen (van een jaar geleden ;( ) onthoud ik natuurlijk dan weer. :')
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 16:02 schreef RobertNL het volgende:
Mijn 143 dollar bag heeft een resend gehad (nog voordat ik een refund kon vragen. Blijkbaar is hij door de post (in china?) terug gestuurd omdat hij te zwaar was.
Had dus even een ticket richting DX gestuurd, krijg ik een reactie dat het pakketje te zwaar is en naar hun is terug gestuurd. Maar omdat ze zo aardig zijn hebben ze hem onmiddelijk weer op de post gedaan (Gok zo dat DX geen tracking voor me heeft :')).
vind het maar een vaag verhaal en ik gok dat ze gewoon weinig zin hebben om die 140 dollar te refunden...
Wat een stelletje @##$^(%U$! :{
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 8 juli 2012 @ 16:42:52 #83
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_113930659
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 16:02 schreef RobertNL het volgende:
krijg je nu niet gewoon een pakket met 1 item minder ivm het gewicht?
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_113932202
Nog anderen die overal DX reclamebanners tegenkomen? Begint eentonig te worden, steeds het blauw van DX of het orange van ine.com, alsof m'n browser een desktop theme heeft.
pi_113932274
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 17:15 schreef meth1745 het volgende:
Nog anderen die overal DX reclamebanners tegenkomen? Begint eentonig te worden, steeds het blauw van DX of het orange van ine.com, alsof m'n browser een desktop theme heeft.
Installeer Adblock (Dan FOK! niet blokkeren ;) )
pi_113932376
Shiz, ik heb toen de ES800M gehad, maar ik vond hem niet fijn zitten.
Is de ES900i ongeveer gelijk qua pasvorm?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_113932522
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 17:19 schreef Miniem het volgende:
Toch niet :')
Ik heb de ES900i gehad, en wil weten of de pasvorm gelijk is met de ES800M.
Ik vond ook de bass van de ES900i veel te groot.
  zondag 8 juli 2012 @ 18:06:30 #88
327191 RobertNL
For your gear.
pi_113934166
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 17:15 schreef meth1745 het volgende:
Wisselt hier nogal eens maar vooral tussen:
Aliexpress
Dealextreme
Focalprice (laatste tijd minder?)
Hobbyking
Madeinchina
Deze zijn blijven hangen, zullen vast nog wel een paar tussen zitten :P
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 16:11 schreef shiznuts het volgende:

[..]

En zulke nutteloze dingen (van een jaar geleden ;( ) onthoud ik natuurlijk dan weer. :')
Heb ik ook wel eens, soms herinner ik me de hele zin nog :') (maakt het zoeken wel makkelijker :D)
Mirjam poste in het begin van deze reeks eens de ''epische'' woorden waar we ons de laatste tijd weer meer aan houden :D!
quote:
13s.gif Op donderdag 2 juli 2009 10:55 schreef Mirjam het volgende:

[..]

die was er al.
een héle uitgebreide.
en als mensen dan toch iets kwamen vragen, werden ze met hooivorken en fakkels terug naar die OP gejaagd.
En toen poste ik niet eens mee :'), bij het teruglezen vanaf deel 1 eens onthouden
We zijn wat vergeten :'(. Het was 4-7 het 3 jarig bestaan van de herstart...

quote:
[..]

Wat een stelletje @##$^(%U$! :{
Jup, we zullen zien :')
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 16:42 schreef mickeyD het volgende:

[..]

krijg je nu niet gewoon een pakket met 1 item minder ivm het gewicht?
Denk dat die lutsers met de verkeerde China post hadden gestuurd (dus minder dan 2KG ipv boen 2KG want dat is een andere dienst die duurder is :P) Hoop niet dat ze er een item hebben uitgesloopt...
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 17:22 schreef Miniem het volgende:

[..]

Dacht dat daar de zelfde opzetjes bij zaten, als die niet passen wellicht een setje van ebay afhalen? Daar hebben ze vast een assortie met meerdere soorten voor een paar dollar.
Zelf ben ik ook wel teruggekomen op de ES900I, de ES900i is te veel bass, de 800M is beter :) (alhoewel voor sommige muziek stijlen de 900 ook wel leuk kan zijn :))

[ Bericht 1% gewijzigd door RobertNL op 08-07-2012 18:12:51 ]
  zondag 8 juli 2012 @ 18:44:41 #89
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_113935815
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 17:19 schreef Miniem het volgende:
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 17:22 schreef Miniem het volgende:

[..]

Dat laatste had je moeten weten natuurlijk, daarom raad ik ook de ES800M over de ES900i aan. Dat je de ES800M niet fijn vindt ontzet me. :P ES900i en ES800M zijn totaal verschillend, dus dat is moeilijk te zeggen. Zeker als je zo'n typje met moeilijke oren bent? :D

Wat zit wel fijn dan? Brainwavz Alpha? Had Monkey daar ook niet last van, dat oortjes niet lekker zaten, maar tevreden was met eh... MEElectronics ofzo? - edit , 'k geloof het wel -

@ RobertNL, volgens mij doe ik ook maar pas mee sinds eind 2010...
SPOILER: Newbiepost
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Btw, nog altijd niet boven water..? :o -O-

[ Bericht 3% gewijzigd door shiz op 08-07-2012 19:16:48 ]
  zondag 8 juli 2012 @ 19:28:37 #90
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_113937898
Wat bedoelen ze hier mee?

This product can be controlled with the V911 transmitter, but be informed that it has some differences as compared to the original WLtoys V929 Beetle TX. If you want to perform 3D stunt movements, it is recommended to use the original WLtoys Beetle TX.
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  zondag 8 juli 2012 @ 19:41:25 #91
327191 RobertNL
For your gear.
pi_113938493
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 19:28 schreef bobbernaut het volgende:
Wat bedoelen ze hier mee?

This product can be controlled with the V911 transmitter, but be informed that it has some differences as compared to the original WLtoys V929 Beetle TX. If you want to perform 3D stunt movements, it is recommended to use the original WLtoys Beetle TX.
Pak een woordenboek en je komt er vast uit :D!

SPOILER: Omdat je aftelopen week zo goed bezig was:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 8 juli 2012 @ 19:43:24 #92
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_113938591
Hier kun het in het topic meelezen over de Beetle http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1658847 en daar zelf achterkomen. Maar ik ben de rotste niet dus:

De V911 heeft een transmitter speciaal voor de V911. De transmitter stuurt 4 kanalen aan en werkt op de 2.4 Ghz-band. De transmitter leent zich in principe ook voor het gebruik van andere geschikte modellen, zoals een Beetle. Echter, de transmitter van de Beetle quadcopter bleek later specifiek voor de Beetle te zijn ontworpen, dus het oplichtende display laat een quadcopter zien en geen heli (da's puur optisch) maar het belangrijkste er zijn verschillende rates met de quadcopter-transmitter mogelijk. ;) Daardoor kun je de inputs gevoeliger maken, de hoogste mode leent zich voor stunts, de andere modes zijn geschikter voor beginners en stabielere vliegeigenschappen. De V911 kan die verschillende rates niet instellen, nu is de RTF (Ready to fly, met transmitter) toch niet veel duurder dan de BNF (Bind and fly, zonder transmitter), dus zou ik 'em gewoon RTF halen. ;) As I did myself. It makes sense.
  zondag 8 juli 2012 @ 19:49:06 #93
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_113938886
Bedankt :)
Ja ik kan niet goed zoeken want laptop heeft problemen aka kapot dus zoeken op iPhone is lastig :(
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  zondag 8 juli 2012 @ 19:53:37 #94
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_113939076
No problemo. ;)
VAIO kopen :+ (ik wil na 2 jaar altijd een andere :P )?
  zondag 8 juli 2012 @ 19:55:19 #95
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_113939139
Ik heb nog garantie enzo :) na mijn vakantie wegbrengen.
Maar verschil tussen BNF en RTF is maar 4$ ofzo?!
Hoesjes? Casetify!Zavvi - Fandom en GeekgearBunq - bank of the free
  zondag 8 juli 2012 @ 19:56:21 #96
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_113939194
Nou ja, als je kunt rekenen kom je op $7,- uit. :+
quote:
dus zou ik 'em gewoon RTF halen. ;) As I did myself. It makes sense.
  zondag 8 juli 2012 @ 19:58:42 #97
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_113939306
Ja keek verkeerd :@ wel raar dat die controller dan maar 7$ kost..
  zondag 8 juli 2012 @ 20:03:51 #98
356637 Miniem
pi_113939590
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 18:44 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[..]

Dat laatste had je moeten weten natuurlijk, daarom raad ik ook de ES800M over de ES900i aan. Dat je de ES800M niet fijn vindt ontzet me. :P ES900i en ES800M zijn totaal verschillend, dus dat is moeilijk te zeggen. Zeker als je zo'n typje met moeilijke oren bent? :D

Wat zit wel fijn dan? Brainwavz Alpha? Had Monkey daar ook niet last van, dat oortjes niet lekker zaten, maar tevreden was met eh... MEElectronics ofzo? - edit , 'k geloof het wel -

@ RobertNL, volgens mij doe ik ook maar pas mee sinds eind 2010...
SPOILER: Newbiepost
Ik had toen als 1 van de 1e de 900 gekocht. Pas toen hoorde je dat de bass te groot was. Jij heb daarna de 800 nog gekocht, ik niet meer.

Maar je weet niet of de pasvorm gelijk is?
  zondag 8 juli 2012 @ 20:08:42 #99
310701 Iemand91
pi_113939816
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 04:34 schreef W00fer het volgende:
Kak, ik heb op Pandawill die Android tv besteld, maar geen account aangemaakt. Gewoon afgerekend via Paypal en meer niet. Nu kan ik geen shopping status zien :')
Je gaat ´m nu dus puur voor Android gebruiken? Want ik kan de laatste tijd echt niet meer bijhouden hoe het staat met XBMC i.c.m. Android(sticks).
Blijft jammer dat ethernet ontbreekt (USB - ethernet adapter is ook weer zo zo)
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 11:04 schreef shiznuts het volgende:
ES800M. _O_ ^O^ Voor de liefhebbers hier en hier linkjes.
Zeker een aanrader op budget. Bekwame bass, warm en vol midden met fijn detail. ;) Goeie allrounder.
Zeker. En al helemaal in vergelijking met deze klotdopjes die volgens DX 'top seller' zijn.
Klinken slecht en veel windgeruis (ik gebruik dopjes vooral op de fiets en bij bovenstaande heb ik veel windgeruis -> volume omhoog -> leeftijd van doofheid omlaag :X ).
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 14:54 schreef Downstar het volgende:
Ik doelde meer op in gebouwd als zijnde usb stick, of doormiddel van het aansluiten van een HDMI kabeltje.. (ben even de naam kwijt female and male wss :P) zodat je hem rechstreeks in de TV kan doen.

zie deze 2 voorbeelden:

[ afbeelding ]
Die heeft dus een HDMI 'ingebouwd'

[ afbeelding ]
ook hdmi ingebouwd, maar moet vervolgens nog wel eerst met een kabeltje worden geconnect aan de TV.
Ik wilde m'n Raspberry ook eerst achter de tv hangen d.m.v. 2 90-graden HDMI-adapters zoals deze:

Maar dat is toch lastiger dan gedacht. Ze draaien vaak de verkeerde kant op en dan komt de Raspberry Pi/Android stick toch te dichtbij de tv te hangen. Dus daarom maar dubbelzijdig tape en een heel korte HDMI-kabel en USB-kabel (voor voeding). Hopelijk krijg ik de Pi (en accessoires uit China) deze week binnen. Kan niet wachten. :9
quote:
Hoezo is het geluid van een IP camera niet goed dan ? prima te verstaan..
en een klein kind zal nog wel niet praten maar voornamelijk alleen huilen.. dan maakt duidelijkheid toch niet veel uit als je maar kan horen of het kind wel of niet huilt..

Daarnaast heb ik zelf al meedere malen mijn ip cams gebruikt als babyfoon.
Heb ook wel 'ns gedacht aan zo'n systeem (maar ben het gelukkig nog láng niet nodig :P ), maar waar ik dan 'over struikel'. Een IP-camera bekijk je op afstand met je telefoon (voordeel t.o.v. normale babymonitor is dat je onbeperkte range hebt) maar het mooie van een babymonitor is dat het 1 simpel ding doet; geluid doorgeven (en beeld als je 'm aanzet). Dus aanzetten en het blijft doen. Maar met een app op je telefoon om IP-beeld te kijken heb je niet constant video/geluid feed...
Hoe heb jij dat gedaan dan?
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 14:59 schreef RobertNL het volgende:
Vind +-50 euro wel meevallen voor zo'n apparaatje
Opzich wel. Maar niet om mee te spelen. Maar ga m'n broer/z'n vriendin zo'n ding zeker aanraden/cadeau geven voor als hun huis/schuur éindelijk klaar zijn (en adviseren paar ethernetkabels d'r voor te trekken). Ze zouden 't best 'ns nodig kunnen hebben }:|
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 15:12 schreef Downstar het volgende:
Dan is het toch nog afhankelijk van wat iemand kan en wil uitgeven.

Ik heb die ip camera's gewoon weg niet nodig, zoals vele andere Chinese gadgets :P
echter heb ik ze toch gekocht om mee te spelen :P.. een echte functie hebben ze op dit moment helemaal niet:P
Hoeveel heb je er ondertussen al (gehad) en waarvoor gebruik je ze allemaal? (opstelling enzo) :9
quote:
1 die zuipt voor 50 euro in een weekend op, de ander koopt er een ip camera voor:P
Leef en laat leven...

Ik ga ´ns op zoek naar een NL leverancier van Micro-sim -> Sim adapters want ik moet denk ik de telefoon maar wéér ter reparatie sturen }:|
  zondag 8 juli 2012 @ 20:10:34 #100
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_113939908
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2012 20:03 schreef Miniem het volgende:

[..]

Ik had toen als 1 van de 1e de 900 gekocht. Pas toen hoorde je dat de bass te groot was. Jij heb daarna de 800 nog gekocht, ik niet meer.

Maar je weet niet of de pasvorm gelijk is?
Vergelijkbaar ja. Dus dan zal dat vast ook niet fijn zitten bij jou. :P
Ga zoals gezegd eens voor de M6 / M9 van MEElectronics waar monkeybrain het over had... misschien is dat wat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')