abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 juli 2012 @ 04:34:00 #51
174940 W00fer
Maar echt
pi_113915401
Kak, ik heb op Pandawill die Android tv besteld, maar geen account aangemaakt. Gewoon afgerekend via Paypal en meer niet. Nu kan ik geen shopping status zien :')
Friettent dikke Willie, met Willie
  zondag 8 juli 2012 @ 07:23:54 #52
327191 RobertNL
For your gear.
pi_113916032
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 02:00 schreef Syphixx het volgende:
Tornado Gyro RC Helicopter

- 3.5 kanaals helikopter
- Extreem stabiel door gyroscoop
- Infrarood bediening
- Bereik: Ongeveer 10 meter
- Werkt op 6 AA Batterijen

voor 25 euros in een nl shop... wat intressant of toch gaan voor ene uit china ?
't is de prijs die me aan trekt

*beetje ot maar er zitten wat heli kenners hier :D *
Dat zijn echt beginners helikopters. Denk dat je die voor 20 dollar wel bij een webshop kan halen.

edit: 1 bij tmall voor 17 dollar 3.5ch :http://www.tmart.com/JJ-R(...)ter-Red_p146723.html

[ Bericht 5% gewijzigd door RobertNL op 08-07-2012 07:41:38 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 8 juli 2012 @ 07:39:15 #53
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_113916060
schijt!
2x in 1 week "inklaringskosten" betalen aan de postbode..
1x ¤12,50 uit china en 1x ¤17,50 uit amerika (USPS)
ik ben er nu ff helemaal klaar mee!
ik weiger postNL te sponsoren tegen hun falliet
lijkt wel of ik op een zwarte (rode?) lijst sta bij die lui.
:r
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  zondag 8 juli 2012 @ 09:59:15 #54
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_113916868
Wat had je dan besteld?
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_113917058
Iemand hier ooit een babyphone met beeldverbinding uit China besteld? Er komt een kleine Hoppa aan en ik vind die dingen zo leuk.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  zondag 8 juli 2012 @ 11:04:57 #56
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_113917752
Zijn vast wel een paar lui die op het schoolplein lasers verkopen aan hun matties met zo'n setje. :P
Maar ff serieus, denk dat je daar niet veel mee in de fout kunt gaan? Gewoon een beetje zoeken en goed inschatten of het iets is. Tevens vergelijken met goedkope meuk van de Kijkshop ofzo. ;)
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 02:00 schreef Syphixx het volgende:
Tornado Gyro RC Helicopter

- 3.5 kanaals helikopter
- Extreem stabiel door gyroscoop
- Infrarood bediening
- Bereik: Ongeveer 10 meter
- Werkt op 6 AA Batterijen

voor 25 euros in een nl shop... wat intressant of toch gaan voor ene uit china ?
't is de prijs die me aan trekt

*beetje ot maar er zitten wat heli kenners hier :D *
Waarom halen mensen nog altijd meuk in Nederland? ;( Dat is gewoon de goedkoopste Chinazooi die ze konden vinden + 200% prijsverhoging. Ikke niet begrijp doen. 3.5CH, IR, Gyro... nou wow, dat zie je echt niet in dingen rond de $20,- uit China terug, want een geavanceerd spulletje! Niet dus.

Zoals een paar reacties geleden al aangegeven, de tofste beginners heli's met ruimte voor een leerweg naar meer fun en skills zijn de 9958 en de V911. De laatste is net ff wat beter gebouwd en over nagedacht, maar reageert wat agressiever op inputs. Gewoon zoeentje halen en dan heb je een leuke heli, ook met gyro, niet met het gare infrarood, maar met 2.4Ghz (dus ook nog niet eens het oude RF Mhz) zender, 4 kanalen en belangrijk is dat het modellen zijn waar eenvoudig en goedkoop oordelen voor te verkrijgen zijn, want er gaat geheid een keer een rotorblad stuk. :P
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 00:17 schreef jimjim1983 het volgende:
zijn er mensen met een 7 inch ebook pdf reader? ik wil weten of die dingen pdf'jes normaal laten zien, met plaatjes en alles. lijkt me van wel maar kan er nergens video's over vinden.
China e-readers zijn niet zo hip/booming. Kun je misschien beter in NL halen, die dingen zijn in Europa best nog wel budget en heb je meteen iets goeds. Een Sony e-reader of iets heb je al rond de 100 euro, of nog meer budget een Odys of MP4man of hoe die goedkope dingen ook heten. Overwegen kun je eventueel een tablet, zoals de 7" Ainol Novo7 Aurora II met 7" IPS scherm, 16GB, WLAN, camera, enz etc met Android 4.x erop, kun je ook .pdf-jes mee lezen, sterker nog, das een van de redenen dat ik er zoeentje heb. ;)
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 18:34 schreef bobbernaut het volgende:
heeft Shiz al zijn quad binnen? :D
Nee, als dat wel zo was, was dat al groots bekendgemaakt hier natuurlijk. :P
Voor degenen geïnteresseerd in een heli, een quadcopter is natuurlijk ook een idee.
De WLToys V929 en de V939 (4CH Beetle quads, budget-antwoord op Walkera Ladybird en Blade mQX) zijn op budget te verkrijgen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 17:33 schreef Iemand91 het volgende:
Nog stééds geen programmer card dus dat wordt wéér een week langer niet vliegen }:|

Maar goed, m´n ES800M dopjes van McBub zijn er wel eindelijk (7 juni besteld, 12 juni verzonden).
Heb ik eindelijk weer fatsoenlijke en fijne dopjes. :9
ES800M. _O_ ^O^ Voor de liefhebbers hier en hier linkjes.
Zeker een aanrader op budget. Bekwame bass, warm en vol midden met fijn detail. ;) Goeie allrounder.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 8 juli 2012 @ 11:15:21 #57
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_113917995
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 11:04 schreef shiznuts het volgende:
Zijn vast wel een paar lui die op het schoolplein lasers verkopen aan hun matties met zo'n setje. :P
Maar ff serieus, denk dat je daar niet veel mee in de fout kunt gaan? Gewoon een beetje zoeken en goed inschatten of het iets is. Tevens vergelijken met goedkope meuk van de Kijkshop ofzo. ;)
En niet vergeten Action hae? Daar liggen nogaleens spullen in de schappen die ook gewoon bij bijvoorbeeld DX verkocht worden. Vaak in China dan ook nog duurder.. Ennuh.. Je hebt het ook iets eerder in je handen over het algemeen. ;) Bijvoorbeeld deze:
http://www.dealextreme.co(...)rs-6-piece-set-35161

Liggen hier ook gewoon bij action binnen, vast overstock o.i.d., maar doen het prima, en nog in hippere kleurtjes ook. Waarom je nep tepels in China halen vraag je je dan af hae?
Zit noig steeds te wachten tot Action Tenga eggs gaat verkopen. Waar kan je product requests doen? Anyone? :P
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zondag 8 juli 2012 @ 11:18:50 #58
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_113918054
Haha, ja, maar als ik denk aan babyfoons, denk ik niet aan de Action, die heeft meer non-specifieke meuk als kabels en ongeavanceerde shizzle als oordopjes, stekkerdozen en accessoires. ;) Denk eerder dat je succes boekt qua babyfoons bij een Kijkshop. :P Of gewoon www.google.nl/shopping .

Word importeur/distributeur/verkoper... registreer het domein tenga.ei en begin een handel, zal vast een markt voor zijn. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 8 juli 2012 @ 12:23:18 #59
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_113919723
tenga eggs :')
Say whaaaat?
pi_113920942
Had een paar dagen geleden deze binnen gekregen van BIC, http://www.buyincoins.com(...)ox-product-9096.html

Nu alweer kapot, die scharniertjes hebben los gelaten.

Helaas vaak dat ik een berichtje naar BIC moet sturen.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  zondag 8 juli 2012 @ 13:06:30 #61
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_113921019
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 11:04 schreef shiznuts het volgende:
China e-readers zijn niet zo hip/booming. Kun je misschien beter in NL halen, die dingen zijn in Europa best nog wel budget en heb je meteen iets goeds. Een Sony e-reader of iets heb je al rond de 100 euro, of nog meer budget een Odys of MP4man of hoe die goedkope dingen ook heten. Overwegen kun je eventueel een tablet, zoals de 7" Ainol Novo7 Aurora II met 7" IPS scherm, 16GB, WLAN, camera, enz etc met Android 4.x erop, kun je ook .pdf-jes mee lezen, sterker nog, das een van de redenen dat ik er zoeentje heb. ;)
100 euro is me weer teveel, wil er alleen pdf'jes mee lezen. en een tablet leest minder prettig.
  zondag 8 juli 2012 @ 14:03:56 #62
48067 neo2000
pi_113923393
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 11:18 schreef shiznuts het volgende:
Haha, ja, maar als ik denk aan babyfoons, denk ik niet aan de Action, die heeft meer non-specifieke meuk als kabels en ongeavanceerde shizzle als oordopjes, stekkerdozen en accessoires. ;) Denk eerder dat je succes boekt qua babyfoons bij een Kijkshop. :P Of gewoon www.google.nl/shopping .

Word importeur/distributeur/verkoper... registreer het domein tenga.ei en begin een handel, zal vast een markt voor zijn. :P
Van die babyfoons is inderdaad waar. Dagaanbiedingsites in de gaten houden lijkt me (dailyoffers.nl) en idd naar kijkshop. Alecto schijnt qua merk wel goed te zijn. Weet uit mijn omgeving dat je zelf even onderzoek moet doen wat je wilt, wil je een gevoelige babyfoon of eentje die pas aanslaat als het kind echt zit te krijsen. \is voor beide zaken iets te zeggen natuurlijk. Cam lijkt mij persoonlijk niet handig, denk dat je blij bent als ie een keer slaapt en je dan blij bent even een keer tijd voor iets anders te hebben, hahaha..

Zelf tenga eggs verkopen in NL lijkt mij niet tof. Wordt je gebeld voor orders, allemaal van die hijgende klanten aan de lijn of sjacherijnen omdat hun ei na overmatig gebruik gescheurd is en ze een nieuwe eisen of de huidige terug willen sturen ter reparatie. Nee, slecht plan. :') :r
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zondag 8 juli 2012 @ 14:14:07 #63
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_113923885
Die Motorola's zien er wel bekwaam en hip uit en die doen tevens veel aan walkietalkie-gebeuren, dus dat zal wel erg snor zitten daar. :Y Deze bijvoorbeeld. Maar bij de Kijkshop vind je wel aardige shizzle ook. 'kheb Niet echt het idee dat je kwaliteit/prijs-technisch beter waar je voor je geld uit China haalt.

En haha, doe maar niet dan. Gebruikte tenga-eggs teruggestuurd krijgen is ook niet alles. :+
  zondag 8 juli 2012 @ 14:27:38 #64
209721 Downstar
Moeimaker
pi_113924578
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 04:34 schreef W00fer het volgende:
Kak, ik heb op Pandawill die Android tv besteld, maar geen account aangemaakt. Gewoon afgerekend via Paypal en meer niet. Nu kan ik geen shopping status zien :')
welke heb je nou genomen dan :D?

ik zoek er miss ook nog 1, waar moet je nou echt op letten met die dingen?
1 GB ram A10 allwinner of ??, en mooiste is HDMI al in de stick ingebouwd toch ofniet ?

quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 10:16 schreef Hoppahoppa het volgende:
Iemand hier ooit een babyphone met beeldverbinding uit China besteld? Er komt een kleine Hoppa aan en ik vind die dingen zo leuk.
al eens gedacht aan een Ip camera + Tablet/Smartphone of gewoon normale Laptop/pc :D?
Kan prima functioneren als Babyfoon
  zondag 8 juli 2012 @ 14:35:20 #65
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_113924933
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 14:27 schreef Downstar het volgende:

[..]

welke heb je nou genomen dan :D?

ik zoek er miss ook nog 1, waar moet je nou echt op letten met die dingen?
1 GB ram A10 allwinner of ??, en mooiste is HDMI al in de stick ingebouwd toch ofniet ?

[..]
Zijn er Androidsticks zonder HDMI-aansluiting dan? :P
Check de MK802. Vooral ook de Oval Elephant (what in the name? :P ). XBMC, jwt (XBMC-forum). Je mag je anders ook gezellig achter aansluiten bij de Raspberry Pi-liefhebbers (hier het topic op FOK!). Of dus inderdaad gaan voor alleen Android en puur een Android-sticky.
quote:
al eens gedacht aan een Ip camera + Tablet/Smartphone of gewoon normale Laptop/pc :D?
Kan prima functioneren als Babyfoon
Gaat bij babyfoons voornamelijk om geluid, hè. :P En das geloof ik niet een sterktepunt van een IP cam...
  zondag 8 juli 2012 @ 14:43:26 #66
48067 neo2000
pi_113925313
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 14:14 schreef shiznuts het volgende:
'kheb Niet echt het idee dat je kwaliteit/prijs-technisch beter waar je voor je geld uit China haalt.

En haha, doe maar niet dan. Gebruikte tenga-eggs teruggestuurd krijgen is ook niet alles. :+
Heeft wel als added bonus dat je het oppassende cheil uitziende buurmeisje wel kan begluren zonder opgemerkt te worden. B-)

Scheelt weer een cam vastkoppelen aan een quadcopter. Ja guys, ik weet waarom jullie dat allemaal zo graag willen, whehehehe. :X :D
  zondag 8 juli 2012 @ 14:45:05 #67
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_113925389
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 07:39 schreef mickeyD het volgende:
schijt!
2x in 1 week "inklaringskosten" betalen aan de postbode..
1x ¤12,50 uit china en 1x ¤17,50 uit amerika (USPS)
ik ben er nu ff helemaal klaar mee!
ik weiger postNL te sponsoren tegen hun falliet
lijkt wel of ik op een zwarte (rode?) lijst sta bij die lui.
:r
Wat heeft PostNL te maken met kosten die de douane je oplegt, de post int die boel alleen...
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zondag 8 juli 2012 @ 14:54:55 #68
209721 Downstar
Moeimaker
pi_113925872
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 14:35 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Zijn er Androidsticks zonder HDMI-aansluiting dan? :P
Check de MK802. Vooral ook de Oval Elephant (what in the name? :P ). XBMC, jwt (XBMC-forum). Je mag je anders ook gezellig achter aansluiten bij de Raspberry Pi-liefhebbers (hier het topic op FOK!). Of dus inderdaad gaan voor alleen Android en puur een Android-sticky.

[..]

Gaat bij babyfoons voornamelijk om geluid, hè. :P En das geloof ik niet een sterktepunt van een IP cam...
Ik doelde meer op in gebouwd als zijnde usb stick, of doormiddel van het aansluiten van een HDMI kabeltje.. (ben even de naam kwijt female and male wss :P) zodat je hem rechstreeks in de TV kan doen.

zie deze 2 voorbeelden:

Die heeft dus een HDMI 'ingebouwd'

ook hdmi ingebouwd, maar moet vervolgens nog wel eerst met een kabeltje worden geconnect aan de TV.

Hoezo is het geluid van een IP camera niet goed dan ? prima te verstaan..
en een klein kind zal nog wel niet praten maar voornamelijk alleen huilen.. dan maakt duidelijkheid toch niet veel uit als je maar kan horen of het kind wel of niet huilt..

Daarnaast heb ik zelf al meedere malen mijn ip cams gebruikt als babyfoon.
pi_113925928
zelf zou ik ook wel eens willen spelen met zo'n IP cam, maar ze zijn (relatief) nog steeds zo duur...
  zondag 8 juli 2012 @ 14:59:08 #70
327191 RobertNL
For your gear.
pi_113926083
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 14:56 schreef mschol het volgende:
zelf zou ik ook wel eens willen spelen met zo'n IP cam, maar ze zijn (relatief) nog steeds zo duur...
Vind +-50 euro wel meevallen voor zo'n apparaatje
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 8 juli 2012 @ 15:00:26 #71
209721 Downstar
Moeimaker
pi_113926156
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 14:59 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Vind +-50 euro wel meevallen voor zo'n apparaatje
Wou net zeggen, maargoed we kunnen natuurlijk niet in iemand anders zijn portemonnee kijken..
Echter is 50 euro een schijntje in vergelijking met de prijzen in Nederlanse IP cam shops
waar je al gauw het dubbele betaald voor een vergelijkbaar model.
  zondag 8 juli 2012 @ 15:04:35 #72
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_113926365
Nou ja, als je 'em nodig zou hebben is het niet duur, maar het is precies wat hij zegt, om te spelen, relatief duur om gewoon te zeggen 'fuck it, dat ga ik eens in huis halen voor de gein'. ;)

@ Downstar: ach je bedoelt een HDMI-piemeltje. Je hebt vast ook wel HDMI-voorbinddildo's voor de vrouwtjesvariant, hoeft vast niet per se met een kabel. Pardon my language. :P ;(
pi_113926619
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 14:45 schreef Klonk het volgende:

[..]

Wat heeft PostNL te maken met kosten die de douane je oplegt, de post int die boel alleen...
Van die inklaringskosten krijgt de douane geen eurocent te zien! Die worden wel degelijk aan PostNL betaald. Douane int enkel de BTW (en eventuele invoerrechten voor aankopen boven 150 euro).
Zelfde probleem hier in België...
jaja, en azo...
  zondag 8 juli 2012 @ 15:12:18 #74
367872 Ryan93
live it big
pi_113926721
hmm ik heb een koopbui :@ weet alleen nog niet wat haha :') iemand nog wat leuks voorbij zien komen ?
  zondag 8 juli 2012 @ 15:12:21 #75
209721 Downstar
Moeimaker
pi_113926723
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 15:04 schreef shiznuts het volgende:
Nou ja, als je 'em nodig zou hebben is het niet duur, maar het is precies wat hij zegt, om te spelen, relatief duur om gewoon te zeggen 'fuck it, dat ga ik eens in huis halen voor de gein'. ;)

@ Downstar: ach je bedoelt een HDMI-piemeltje. Je hebt vast ook wel HDMI-voorbinddildo's voor de vrouwtjesvariant, hoeft vast niet per se met een kabel. Pardon my language. :P ;(
Dan is het toch nog afhankelijk van wat iemand kan en wil uitgeven.

Ik heb die ip camera's gewoon weg niet nodig, zoals vele andere Chinese gadgets :P
echter heb ik ze toch gekocht om mee te spelen :P.. een echte functie hebben ze op dit moment helemaal niet:P

1 die zuipt voor 50 euro in een weekend op, de ander koopt er een ip camera voor:P

jaaaa zo'n dikke hdmi piemel :D, is toch wel handiger dan met een losse kabel denk ik..
al is het wel zo dat wanneer je er externe storage aan doen,bijvoorbeeld een externe schijf.. dat deze mogelijk komt te hangen boven het tv meubel om dat de HDMI slot zo hoog in je tv zit :P

hmmm dan is met een losse hdmi kabel miss toch beter :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')