Dat zijn echt beginners helikopters. Denk dat je die voor 20 dollar wel bij een webshop kan halen.quote:Op zondag 8 juli 2012 02:00 schreef Syphixx het volgende:
Tornado Gyro RC Helicopter
- 3.5 kanaals helikopter
- Extreem stabiel door gyroscoop
- Infrarood bediening
- Bereik: Ongeveer 10 meter
- Werkt op 6 AA Batterijen
voor 25 euros in een nl shop... wat intressant of toch gaan voor ene uit china ?
't is de prijs die me aan trekt
*beetje ot maar er zitten wat heli kenners hier*
Waarom halen mensen nog altijd meuk in Nederland?quote:Op zondag 8 juli 2012 02:00 schreef Syphixx het volgende:
Tornado Gyro RC Helicopter
- 3.5 kanaals helikopter
- Extreem stabiel door gyroscoop
- Infrarood bediening
- Bereik: Ongeveer 10 meter
- Werkt op 6 AA Batterijen
voor 25 euros in een nl shop... wat intressant of toch gaan voor ene uit china ?
't is de prijs die me aan trekt
*beetje ot maar er zitten wat heli kenners hier*
China e-readers zijn niet zo hip/booming. Kun je misschien beter in NL halen, die dingen zijn in Europa best nog wel budget en heb je meteen iets goeds. Een Sony e-reader of iets heb je al rond de 100 euro, of nog meer budget een Odys of MP4man of hoe die goedkope dingen ook heten. Overwegen kun je eventueel een tablet, zoals de 7" Ainol Novo7 Aurora II met 7" IPS scherm, 16GB, WLAN, camera, enz etc met Android 4.x erop, kun je ook .pdf-jes mee lezen, sterker nog, das een van de redenen dat ik er zoeentje heb.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:17 schreef jimjim1983 het volgende:
zijn er mensen met een 7 inch ebook pdf reader? ik wil weten of die dingen pdf'jes normaal laten zien, met plaatjes en alles. lijkt me van wel maar kan er nergens video's over vinden.
Nee, als dat wel zo was, was dat al groots bekendgemaakt hier natuurlijk.quote:
ES800M.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:33 schreef Iemand91 het volgende:
Nog stééds geen programmer card dus dat wordt wéér een week langer niet vliegen![]()
Maar goed, m´n ES800M dopjes van McBub zijn er wel eindelijk (7 juni besteld, 12 juni verzonden).
Heb ik eindelijk weer fatsoenlijke en fijne dopjes.
En niet vergeten Action hae? Daar liggen nogaleens spullen in de schappen die ook gewoon bij bijvoorbeeld DX verkocht worden. Vaak in China dan ook nog duurder.. Ennuh.. Je hebt het ook iets eerder in je handen over het algemeen.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:04 schreef shiznuts het volgende:
Zijn vast wel een paar lui die op het schoolplein lasers verkopen aan hun matties met zo'n setje.
Maar ff serieus, denk dat je daar niet veel mee in de fout kunt gaan? Gewoon een beetje zoeken en goed inschatten of het iets is. Tevens vergelijken met goedkope meuk van de Kijkshop ofzo.
100 euro is me weer teveel, wil er alleen pdf'jes mee lezen. en een tablet leest minder prettig.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:04 schreef shiznuts het volgende:
China e-readers zijn niet zo hip/booming. Kun je misschien beter in NL halen, die dingen zijn in Europa best nog wel budget en heb je meteen iets goeds. Een Sony e-reader of iets heb je al rond de 100 euro, of nog meer budget een Odys of MP4man of hoe die goedkope dingen ook heten. Overwegen kun je eventueel een tablet, zoals de 7" Ainol Novo7 Aurora II met 7" IPS scherm, 16GB, WLAN, camera, enz etc met Android 4.x erop, kun je ook .pdf-jes mee lezen, sterker nog, das een van de redenen dat ik er zoeentje heb.
Van die babyfoons is inderdaad waar. Dagaanbiedingsites in de gaten houden lijkt me (dailyoffers.nl) en idd naar kijkshop. Alecto schijnt qua merk wel goed te zijn. Weet uit mijn omgeving dat je zelf even onderzoek moet doen wat je wilt, wil je een gevoelige babyfoon of eentje die pas aanslaat als het kind echt zit te krijsen. \is voor beide zaken iets te zeggen natuurlijk. Cam lijkt mij persoonlijk niet handig, denk dat je blij bent als ie een keer slaapt en je dan blij bent even een keer tijd voor iets anders te hebben, hahaha..quote:Op zondag 8 juli 2012 11:18 schreef shiznuts het volgende:
Haha, ja, maar als ik denk aan babyfoons, denk ik niet aan de Action, die heeft meer non-specifieke meuk als kabels en ongeavanceerde shizzle als oordopjes, stekkerdozen en accessoires.Denk eerder dat je succes boekt qua babyfoons bij een Kijkshop.
Of gewoon www.google.nl/shopping .
Word importeur/distributeur/verkoper... registreer het domein tenga.ei en begin een handel, zal vast een markt voor zijn.![]()
welke heb je nou genomen danquote:Op zondag 8 juli 2012 04:34 schreef W00fer het volgende:
Kak, ik heb op Pandawill die Android tv besteld, maar geen account aangemaakt. Gewoon afgerekend via Paypal en meer niet. Nu kan ik geen shopping status zien
al eens gedacht aan een Ip camera + Tablet/Smartphone of gewoon normale Laptop/pcquote:Op zondag 8 juli 2012 10:16 schreef Hoppahoppa het volgende:
Iemand hier ooit een babyphone met beeldverbinding uit China besteld? Er komt een kleine Hoppa aan en ik vind die dingen zo leuk.
Zijn er Androidsticks zonder HDMI-aansluiting dan?quote:Op zondag 8 juli 2012 14:27 schreef Downstar het volgende:
[..]
welke heb je nou genomen dan?
ik zoek er miss ook nog 1, waar moet je nou echt op letten met die dingen?
1 GB ram A10 allwinner of ??, en mooiste is HDMI al in de stick ingebouwd toch ofniet ?
[..]
Gaat bij babyfoons voornamelijk om geluid, hè.quote:al eens gedacht aan een Ip camera + Tablet/Smartphone of gewoon normale Laptop/pc?
Kan prima functioneren als Babyfoon
Heeft wel als added bonus dat je het oppassende cheil uitziende buurmeisje wel kan begluren zonder opgemerkt te worden.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:14 schreef shiznuts het volgende:
'kheb Niet echt het idee dat je kwaliteit/prijs-technisch beter waar je voor je geld uit China haalt.
En haha, doe maar niet dan. Gebruikte tenga-eggs teruggestuurd krijgen is ook niet alles.
Wat heeft PostNL te maken met kosten die de douane je oplegt, de post int die boel alleen...quote:Op zondag 8 juli 2012 07:39 schreef mickeyD het volgende:
schijt!
2x in 1 week "inklaringskosten" betalen aan de postbode..
1x ¤12,50 uit china en 1x ¤17,50 uit amerika (USPS)
ik ben er nu ff helemaal klaar mee!
ik weiger postNL te sponsoren tegen hun falliet
lijkt wel of ik op een zwarte (rode?) lijst sta bij die lui.
Ik doelde meer op in gebouwd als zijnde usb stick, of doormiddel van het aansluiten van een HDMI kabeltje.. (ben even de naam kwijt female and male wssquote:Op zondag 8 juli 2012 14:35 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zijn er Androidsticks zonder HDMI-aansluiting dan?
Check de MK802. Vooral ook de Oval Elephant (what in the name?). XBMC, jwt (XBMC-forum). Je mag je anders ook gezellig achter aansluiten bij de Raspberry Pi-liefhebbers (hier het topic op FOK!). Of dus inderdaad gaan voor alleen Android en puur een Android-sticky.
[..]
Gaat bij babyfoons voornamelijk om geluid, hè.En das geloof ik niet een sterktepunt van een IP cam...
Vind +-50 euro wel meevallen voor zo'n apparaatjequote:Op zondag 8 juli 2012 14:56 schreef mschol het volgende:
zelf zou ik ook wel eens willen spelen met zo'n IP cam, maar ze zijn (relatief) nog steeds zo duur...
Wou net zeggen, maargoed we kunnen natuurlijk niet in iemand anders zijn portemonnee kijken..quote:Op zondag 8 juli 2012 14:59 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Vind +-50 euro wel meevallen voor zo'n apparaatje
Van die inklaringskosten krijgt de douane geen eurocent te zien! Die worden wel degelijk aan PostNL betaald. Douane int enkel de BTW (en eventuele invoerrechten voor aankopen boven 150 euro).quote:Op zondag 8 juli 2012 14:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
Wat heeft PostNL te maken met kosten die de douane je oplegt, de post int die boel alleen...
Dan is het toch nog afhankelijk van wat iemand kan en wil uitgeven.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:04 schreef shiznuts het volgende:
Nou ja, als je 'em nodig zou hebben is het niet duur, maar het is precies wat hij zegt, om te spelen, relatief duur om gewoon te zeggen 'fuck it, dat ga ik eens in huis halen voor de gein'.
@ Downstar: ach je bedoelt een HDMI-piemeltje. Je hebt vast ook wel HDMI-voorbinddildo's voor de vrouwtjesvariant, hoeft vast niet per se met een kabel. Pardon my language.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |