U trollin'?quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:07 schreef monkeybrain het volgende:
Doet me aan een Marokkaan denken die een keer heel stoer een "dik" horloge ging kopen bij de Kijkshop met zijn vrienden. Weigert zijn bankpas haha
Even de afgelopen 3 topics van deze reeks doorlezenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:53 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
Ik ben op zoek naar een oplaadbare, grote (maglite achtige), LED zaklamp. Ik heb al veel gekeken op dealextreme, maar daar hebben ze bijna alleen maar kleine LED zaklampen, iemand suggesties?
Idem hier.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:56 schreef Miezziej het volgende:
Door al dat gepraat over zaklampen ga ik er bijna zelf nog 1 kopen. En ik gebruik nooit zaklampen. Ik ben beinvloedbaar
Je moet eerst een zaklamp kopen voordat je deze kunt gebruikenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:56 schreef Miezziej het volgende:
Door al dat gepraat over zaklampen ga ik er bijna zelf nog 1 kopen. En ik gebruik nooit zaklampen. Ik ben beinvloedbaar
True story.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:07 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je moet eerst een zaklamp kopen voordat je deze kunt gebruiken
Ik heb er wel eentjequote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:07 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je moet eerst een zaklamp kopen voordat je deze kunt gebruiken
Een varken?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:21 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik heb er wel eentje![]()
Wel een kleine. Opzich wel fel licht, maarja, voor jullie wss niet fel genoeg
'Okay' is not good enough!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:21 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik heb er wel eentje![]()
Wel een kleine. Opzich wel fel licht, maarja, voor jullie wss niet fel genoeg
Of die enge LED-monkey...quote:
Nee, deze komt niet uit China.quote:
Voor nachtelijke tochtjes... kamperen, inspectie van het een of ander waarbij licht nodig is, in tijden van een zombiepocalypse of wanneer de stroom uitvalt. Ook voor fotografie voor het belichten van onderwerpen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:48 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Nee, deze komt niet uit China.
Moeders had hem voor me gekocht omdat ik op kennismakingskamp gingHBO en dan nog kamp
*trauma*
Maar waar gebruiken jullie al die zaklampen voor dan?
(En stiekem wil ik het varkentje nog steeds hebben, het is eigenlijk toch een must have!)
...inbrekers een tik uitdelen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:51 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Voor nachtelijke tochtjes... kamperen, inspectie van het een of ander waarbij licht nodig is, in tijden van een zombiepocalypse of wanneer de stroom uitvalt. Ook voor fotografie voor het belichten van onderwerpen.En gewoon omdat het vet is.
Ah, joh, ik ken Kempo. Veeg zo'n inbreker zo tegen de vloer en deel 'em een klap tegen z'n slaap uit zonder zaklamp. De RC-T6 heeft er echter wel een lekker gewicht en solide behuizing met tandkop ervoor ja. De Sky Ray geloof ik ook wel.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:55 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
...inbrekers een tik uitdelen.
Verrek, ik moet ook maar 'ns naar die dingen gaan kijken, een T6?
Met een extra batterij zijn ze helemaal fel. Eventjes danquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:48 schreef Barcaconia het volgende:
ik sta er nog van te kijken hoe fel die varkens zijn voor die paar cent. Dan heb je idd geen maglite meer nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 juli 2011 00:09 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Met een extra batterij zijn ze helemaal fel. Eventjes dan
Laatst zag ik in dit topic zo'n russische site met vergelijkingen van zaklampen... heeft iemand die nog? Volgens mij postte shiznuts hem?
Gevonden: http://fonarevka.ru/indexen.htmlWauw, die gast heeft echt te veel lampjes... wel goede siteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vet om te zien wat de verschillende zaklampen doen, wat is nu de FINAL tip?
Misschien in prijsklasse tot 15 euro, en tot 30 euro?Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |