het werkt ze zitten veel minder in de knoop dan die andere dunne kabeltjesquote:Op maandag 9 juli 2012 18:01 schreef mschol het volgende:
[..]
mja dat dus.. bij, ik dacht, mcbub noemen ze het noodlestyle.
oke.. opzich wel een goeie reden om het op die manier te doen als het echt werkt
Hier gaat tracking (op kwijtgeraakte/teruggestuurde pakketten na) wel redelijk op dit momentquote:Op maandag 9 juli 2012 17:54 schreef shiznuts het volgende:
Tagliatelle? Of wat bedoel je?
Zo ja, dat komt door Jays, die zijn daar meen ik mee begonnen.
Zorgt er zogenaamd voor dat je koord niet zo makkelijk in de knoop geraakt.
[..]
Panieck! Wacht nog ff twee dagen, dan werkt het vast. Aankomen doet het dan waarschijnlijk weer twee dagen tot een week, of nog meer, later. Sowieso is tracking uit China vrij nutteloos als je de actuele status wilt weten.
Kreeg je het volledige bedrag terug?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:46 schreef Miniem het volgende:
Soms wordt ik zo moe van chinezen.
Nu bij Bic weer, ik vraag of ze een nieuwe kunnen sturen.
Nee, mevrouwtje komt met een refund.
Nouja ook best, geen zin om er weer 3 berichtjes aan te besteden voor ze het snappen
Net iets minder.quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 10:36 schreef davedavy het volgende:
[..]
Krijg je spijt van , als ik jou was zou ik op z'n minst een Android 4 + Aziatisch merk kopen.
quote:Op zondag 8 juli 2012 23:56 schreef shiznuts het volgende:
[..]
DO NOT DO IT!
Mien god jung!Neem dan een Tornado/Mars als het goedkoop moet.
Maar ga toch niet voor dat fossiel van een tablet!![]()
Als je bij BIC een tablet wil halen voor weinig, dan tenminste Android 4.x. Kijk hier ff.
quote:Op maandag 9 juli 2012 11:14 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Beter spaar je iets door en koop je de 80 dollar eken (eerder besproken in deze reeks).
Er staan er genoeg, let op een A13 of A10 chip (allwinner) dan zit het wel redelijk goed
Wat is dan je insteek geweest om die goedkope tablet te halen als je nu een ebookreader koopt ?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:25 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
[..]
[..]
ok, ik koop m niet. neem ook geen duurdere, dan neem ik zo'n e-book/pdf reader voor hetzelfde geld
ik wil pdf'jes lezen.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:09 schreef Downstar het volgende:
[..]
Wat is dan je insteek geweest om die goedkope tablet te halen als je nu een ebookreader koopt ?
Dat flikken ze nu altijd als je vraagt of ze het opnieuw sturen , nee ze geven je het geld terug. Alleen dan niet het volledige bedragquote:
dat zijn loonkostenquote:Op maandag 9 juli 2012 22:32 schreef davedavy het volgende:
[..]
Dat flikken ze nu altijd als je vraagt of ze het opnieuw sturen , nee ze geven je het geld terug. Alleen dan niet het volledige bedrag
Loonkosten of niet, als zei een fout maken moeten ze gewoon het hele bedrag terugbetalen vind ik , nu was het in dit geval maar 8 cent maar dat doen ze ook wel eens met grotere bedragen.quote:
Zie bold voor vragen..quote:Op maandag 9 juli 2012 14:31 schreef RobertNL het volgende:
[..]
In other news:
Zojuist de HM5 binnen(Fedex, zonder rekening
!)
Moet zeggen dat het mijn eerste studio headphones zijn (hiervoor alleen logitech voor 20-30 euro). Wat een overstap zeg! .
Geluid is heel gedetailleerd en zuiver daarnaast vind ik de bass wel lekker (niet te overheersend). Aangezien ik geen vergelijkingsmateriaal heb en mijzelf geen audiofiel noem ga ik niet veel verder in op het geluid(vragen kan altijd natuurlijk
)
Kan kloppen, het zouden nml neutrale cans moeten zijn, zonder bass boost achtige ellende en zulks.
De kabels en opzetstukjes zijn allemaal meer dan prima van kwaliteit (zeer stevig en solide). Alles aan de set straalt wel kwaliteit uit.
De Fiio die erbij zat is aan de PC niet nodig maar bij een telefoon of MP3 merk je duidelijk de toegevoegde waarde van dat ding (veel meer details, helderheid, bass en volume)
Kan kloppen, hangt een beetje van je bron af. Wat je luistert (mp3, foei!) en waarvandaan natuurlijk.. Wat gebruik je meestal? Een telefoon of losse mp3 speler?
De stand die erbij zat is ook wel leuk stevig en niet te opvallend als de headphones er niet op staan. Enige nadeel is dat de stand een beetje laag is als je de headphones zoals ik een paar standjes hebt uitgeschoven...
Welke stand heb je erbij genomen?Imma missing pics!
![]()
ja, daar heb ik er dus ook 2 van, maar dan van ebay. Zelfde ding volgens mij, alleen ander logo'tje.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:35 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zie je bovenaan iets in bubblewrap wat ik geloof dat de stand moet voorstellen (Pillar?).
› MP4Nation's headphone stands
Zelf heb ik vorige week ofzo die zwarte rubberized traditional stand gehaald voor $14,50 of zoiets (damn you monkeybrain!)
ik zou zeggen bekijk mijn filmpjes eens, daarin zie je wel hoe je erop komt en welke functies de ip cam's hebben..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:25 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Zie bold voor vragen..
Btw; Hoe bekijken jullie de beelden van jullie IP cams? Gewoon vanuit de browser? Ennuh, hebben de cams eigenlijk ook een IR functie om in het donker nog iets te zien? Nog steeds camsloos hier, moet eik wel mee met de hype hae?
Nouja dat klopt dan vind het heerlijkquote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:25 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Zie bold voor vragen..
Kan kloppen, het zouden nml neutrale cans moeten zijn, zonder bass boost achtige ellende en zulks.
Spotify is vast MP3quote:Kan kloppen, hangt een beetje van je bron af. Wat je luistert (mp3, foei!) en waarvandaan natuurlijk.. Wat gebruik je meestal? Een telefoon of losse mp3 speler?
Oei!, adding them dis secondquote:Welke stand heb je erbij genomen? Imma missing pics!
Browser, app (zijn er genoegquote:Headphones staan hier een beetje te ver uitgeschovenstaan normaal iets kleiner
Btw; Hoe bekijken jullie de beelden van jullie IP cams? Gewoon vanuit de browser? Ennuh, hebben de cams eigenlijk ook een IR functie om in het donker nog iets te zien? Nog steeds camsloos hier, moet eik wel mee met de hype hae?
80% kortingquote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:09 schreef Eastertide het volgende:
Iemand ervaring met onderstaande Kanen km-730? Nu in de aanbieding bij Focalprice echter nergens anders in China te bekennen...![]()
http://www.focalprice.com(...)ign=DM_1227ZM_EP670B
smaken verschillen natuurlijk, maar wat een lelijke shiny dingen !quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:09 schreef Eastertide het volgende:
Iemand ervaring met onderstaande Kanen km-730? Nu in de aanbieding bij Focalprice echter nergens anders in China te bekennen...![]()
Spotify is Ogg en Extreme Quality is prima te luisteren zie ook head-fiquote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:11 schreef RobertNL het volgende:
Spotify is vast MP3, stream het wel op de hoogst mogelijke kwaliteit
(als dat wat uitmaakt). De muziekbibliotheek zelf moeten we binnenkort eens updaten
Die kwam ik ook al in m'n mailing tegen. Goedkoper vind je ze geloof ik bij Ownta en op Ebay kwam ik toen achter.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:09 schreef Eastertide het volgende:
quote:Ik heb een iets spartaansere maar wel praktische en goedkope methode:
- Een microfoonstand: http://www.thomann.de/nl/millenium_ms2004.htm
- Plus enkele van deze: http://www.thomann.de/nl/millenium_headphone_hanger.htm
(alternatief, iets mooier maar wel bijna 2x zo duur: http://www.thomann.de/nl/km_16080.htm)
9,80 + N*4,90, veel goedkoper kan het niet. Ik vind het ook fijn omdat ik liever niet iets heb wat plek inneemt op mijn bureau.
Quick and dirty pic hoe het eruit ziet:
[afbeelding]
Wat je ook bij Thomann kan halen een headphone-hanger met bureauklem: http://www.thomann.de/nl/sennheiser_hh10_kopfhoererhalter.htm
Handig om even snel weg te hangen, maar niet voor meerdere headphones, lijkt me.
Hehequote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:59 schreef shiznuts het volgende:
Goddang it!Bij Voelkner de Mc Crypt en Renkforce maar besteld. Voor die 31,- euri in totaal wel nieuwsgierig hoe ze in vergelijking staan met m'n Sonun SN-161, Brainwavz HM3, Koss PortaPro, Beats Solo by Dr Dre en Bose QuietComfort 15.
Waarom heb je die Superlux genomen?Waar blinken die uit dan?
![]()
Kwamen dan alleen nog 5,95 verzendkosten bovenop.quote:Y73244 Mc Crypt DJ-50 DJ-Kopfhörer 1 13,06 ¤ 13,06 ¤
Y73646 Hifi-Kopfhörer Renkforce Cd-340 1 11,96 ¤ 11,96 ¤
Jup, ik. En ik kan zeggen dat ik de McCrypts wel aardig vind. Zeker als ze nog wat amped worden middels een fiio e6je.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:21 schreef Miniem het volgende:
Ik ben nog steed super tevreden met de Superlux HD-668 B
http://www.thomann.de/nl/superlux_hd668_b.htm
Aangeraden @ headphone buying guide http://www.head-fi.org/a/headphone-buying-guide
Ik hoef niks anders meer
Behalve misschien nog 1tje om te reizen?![]()
Heeft iemand die mc crypt van Conrad?
Volgens Negakinu, die ik toch wel hoog heb staan, wel. Tevens;quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:18 schreef shiznuts het volgende:
Die je net noemde. Ik ben helemaal niet zo ondersteboven van de HM3 namelijk. Dus ben wel benieuwd of die Mc Crypt echt hetzelfde is.
Jup, BIC, 5 dagen bestellen tot thuis (mede mogelijk gemaakt door Singapore post).quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:53 schreef davedavy het volgende:
Persoonlijk record!Gewone Air Mail, Donderdag 5 Juli verzonden, vandaag Dinsdag 10 Juli gekregen. Iemand die het al ooit sneller heeft gehad
?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:53 schreef davedavy het volgende:
Persoonlijk record!Gewone Air Mail, Donderdag 5 Juli verzonden, vandaag Dinsdag 10 Juli gekregen. Iemand die het al ooit sneller heeft gehad
?
nicequote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:38 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Jup, BIC, 5 dagen bestellen tot thuis (mede mogelijk gemaakt door Singapore post).
En 3 dagen DHL via Aliexpress
Ah, als ik dat lees hoef ik die Superlux ook niet te halen (was ik ook al bijna geneigd toequote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:00 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Jup, ik. En ik kan zeggen dat ik de McCrypts wel aardig vind. Zeker als ze nog wat amped worden middels een fiio e6je.
[..]
Volgens Negakinu, die ik toch wel hoog heb staan, wel. Tevens;
http://www.head-fi.org/t/(...)-the-rebrands-part-1
We shall see. Is in ieder geval leuk om te proberen en als het wat is houden of een verrassend betaalbaar cadeautje voor iemand.quote:The HD668b looks cheap and sounds screechy and sibilant in comparison.
Jup, zo rap kán het gaan.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:53 schreef davedavy het volgende:
?
Hoe heb je Singapore post gekregenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:38 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Jup, BIC, 5 dagen bestellen tot thuis (mede mogelijk gemaakt door Singapore post).
Gewoon: ik bestel, BIC verzend (met Singapore post, geen tracking)quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:51 schreef davedavy het volgende:
[..]
Hoe heb je Singapore post gekregen?
Bij mij staat de Renkforce ook nog op mijn "ik wil um" lijstje aangezien ik nog geen neutrale headphone heb. De 4 stuks die ik heb liggen zijn bass heavy headphones, meer dj headphones. Enige wat mij even weerhoudt is een vriendin die dan vraagt waarom ik NOG een headphone koop (dingen nemen toch ruimte in etc.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:44 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ah, als ik dat lees hoef ik die Superlux ook niet te halen (was ik ook al bijna geneigd toe)...
Ga maar bij Neo klagen, ik zag de foto's van zijn standsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:35 schreef shiznuts het volgende:
[ [
Zelf heb ik vorige week ofzo die zwarte rubberized traditional stand gehaald voor $14,50 of zoiets (damn you monkeybrain!)
De Renkforce ga jij volkomen hatenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:18 schreef shiznuts het volgende:
Die je net noemde. Ik ben helemaal niet zo ondersteboven van de HM3 namelijk. Dus ben wel benieuwd of die Mc Crypt echt hetzelfde is. En voor een luttele meerprijs die Renkforce ook maar eens proberen.
UK duurt erg lang, kan zo 10/14/20 dagen zijn. Het probleem is dat Royal Mail via de meest brakke bezorgers in Nederland werkt. Prutsers zoals Sandd, Selektvracht en laatst kreeg ik iets via Oisterwijk post (dorp in de buurt) binnenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:07 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
M´n program card is nóg niet binnen. Had gehoopt dat ie vandaag binnen zou komen (maandat geen pakketjes/post)
Kan in vervolg ook net zo goed in China bestellen i.p.v. UK.
Afgelopen maand 2x iets bij DX UK gekocht, die van afgelopen week binnen 5 dagen binnen en de andere met 8 dagen (Beiden met tracking!). Zonder tracking is het een ramp en komt het hier met selectpost/vracht binnen. Grotere aangetekend spul kom hier met PostNLquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:41 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
UK duurt erg lang, kan zo 10/14/20 dagen zijn. Het probleem is dat Royal Mail via de meest brakke bezorgers in Nederland werkt. Prutsers zoals Sandd, Selektvracht en laatst kreeg ik iets via Oisterwijk post (dorp in de buurt) binnenSoms gaat het ook via TNT, dat is wel binnen 5/7 dagen binnen. Allemaal via dezelfde winkel gekocht, vandaar mijn grote verbazing
Goddangit Neo!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:34 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ga maar bij Neo klagen, ik zag de foto's van zijn stands![]()
Ach so, een inner comparison. Is die er nog niet dan? Wil ik anders best doen.quote:[..]
De Renkforce ga jij volkomen hatenZijn echt super neutraal, dus heel licht in de bas. Zitten wel lekker.
Ga je de HM3/crypt openschroeven? Dat kun je heel makkelijk zonder schade doen, kussen eraf en dan 3 schroefjes om het binnenwerk/typenummer te zien.
't Heb je nu voor een hoogstandje in huis gehaald dan, if you don't mind my asking, if you do, then still?quote:Mijn HM5 is de deur uitHet klonk echt fantastisch maar dan ontvang je een duurdere van Baxshop en is het ineens stront
Ik laat de hoofdtelefoon gekte maar weer rusten totdat het allemaal kapot gaat
Dus... geen varkens, copters, hoofdtelefoons, zaklampen en messen meer![]()
De postbode van mij is die gewoon ieders enveloppen e.d. en de door Post.at gedropte aanbiedingenfolders komt brengen, maar komt dus ook met een grote dozen voor mij aanzetten. De afgelopen paar dagen is 'ie een beetje sikkeneurig, in het begin kon 'ie er wel om lachen dat er opeens zoveel weer kwam en dat 'ie aan moest bellen, maar nu kost het hem zeker teveel tijd zo telkens weer en hij heeft zo'n post-duwkarretje waar ook niet al teveel in past.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:58 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Afgelopen maand 2x iets bij DX UK gekocht, die van afgelopen week binnen 5 dagen binnen en de andere met 8 dagen (Beiden met tracking!). Zonder tracking is het een ramp en komt het hier met selectpost/vracht binnen. Grotere aangetekend spul kom hier met PostNL
Dat is wel netjes, een paar jaar geleden had ik een keer wat op zondag besteld, maandag verstuurd en vrijdag binnen, maar jij hebt zelfs een weekend ertussenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:53 schreef davedavy het volgende:
?
Nee? Ik VOIP allthetime richting Nederland en behaal met de Sonun de beste resultaten eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:06 schreef Miniem het volgende:
Shiz, wilde vandaag de sonun testen met bijbehorende kabel om te luisteren en te praten.
Maar de mic is echt superzacht, ze horen me gwn niet praten.
Heb jij dat ook?
Hoe kan dat dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:16 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nee? Ik VOIP allthetime richting Nederland en behaal met de Sonun de beste resultaten eigenlijk.
Vaag, dan is of de kabel of de headset niet goed.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:31 schreef shiznuts het volgende:
Jaja, dat wel. Alleen die van mij is niet van BIC en niet met kleurtjes, maar compleet zwart.
Nope, was een accessoire die bij de in-ears daarvan zaten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:33 schreef Miniem het volgende:
[..]
Vaag, dan is of de kabel of de headset niet goed.
Heb je een link naar het kabeltje van die T sports?
Butquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:41 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nope, was een accessoire die bij de in-ears daarvan zaten.
Die kwam weer van een dagaanbiedingen van een of andere Duitse site.Solly.
Bij ugg zetten ze natuurlijk ook de waarde er groot op, chinezen hebben nog wel eens de neiging om wat te sjoemelen met de aangegeven waardesquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:34 schreef Miffy1 het volgende:
Jaja, het lijkt hier ook eindelijk goed te komen met de Jiayu G2Mijn derde order werd gelukkig niet gecanceld, net de tweede betaling gedaan dus ik hoop dat hij snel verzonden wordt.
Wat is jullie ervaring met telefoons uit China, is de kans groot dat ze zo'n pakketje eruit pikken? Ik ga er meestal vanuit dat ik moet dokken dan kan het alleen maar meevallen. Met kabeltjes en ander klein spul Focal en Pandawill heb ik nooit hoeven betalen, maar ik bestel ook wel eens UGGs of handtassen (ja..... vrouw hè) in de US en dan is het bijna 100% zeker dat je moet betalen.
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:13 schreef 08gnoT. het volgende:
Mijn favoriete ebay-search
Hoop zooi maar soms zit er wel iets moois tussen.
De duur is moeilijk te schatten, misschien dat de douane 'em moeiteloos doorlaat, de inklaring zelf doet, of dat ze de waarde niet kunnen bepalen en je een brief sturen voor opgave van details. Kan binnen een paar dagen, maar kan dus ook ruim een week worden... als je aan chinashopping doet is het gewoon geduldig wachten. Wil je echt wat meer weten, dan staat ook in de OP hoe je PostNL kunt bereiken...quote:- Arrival inward office of exchance = aankomst bij douane
- Held by costums (optie) = Apart gelegd door de douane
- Depature inward office of exchance (niet zeker of deze er is) = weg bij douane
- Failed delivery (optie) = PostNL kon het pakketje (nog) niet in ontvangst nemen
- Arrival at delivery office = geaccepteerd door post NL, wordt de eerst volgende bezorgdag aangeboden (niet maandag)
- Out for delivery = Onderweg
- Failed delivery = Briefje in je bus, halen bij het postkantoor
- Delivered = DUH!
quote:Vermoed je dat je pakket al in Nederland aangekomen is, bel dan 0900 0990 (of +31582333333 ) om te vragen of deze al in NL is en of ze hm om kunnen zetten naar een nederlands tracking nummer.
als ik het zo een beetje bereken heb je wss je pakketje volgende week woensdag in huis.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:54 schreef mootje026 het volgende:
weet iemand wat het volgende betekend:
GEEN HAATREACTIES AUB (:
到达进口互换局, 阿姆斯特丹, 荷兰
vertaald betekend het : Bereik de invoer van het Office of Exchange, Amsterdam, Nederland
Hoeveel dagen duurt het voordat het bij mij op de brievenbus ligt (woon in gelderland)
Heeft het pakketje de dounae al verlaten?
Hij heeft de douane verlaten als het goed is?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:02 schreef Downstar het volgende:
[..]
als ik het zo een beetje bereken heb je wss je pakketje volgende week woensdag in huis.
toevallig werk in bij distributiecentrum van POSTNL in gelderland en pakketje met de status
到达进口互换局, 阿姆斯特丹, 荷兰, staan bij ons op de planning voor dinsdag en anders woensdag
( ik ga er vanuit woensdag, aangezien met de drukte van de zomervakantie!)
ja douane verlaten, wij hebben de batch met pakketten vandaag binnen gehad uit hongkong,quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:02 schreef mootje026 het volgende:
[..]
Hij heeft de douane verlaten als het goed is?
Dat is goed om te horen(:, je hebt mn hele dag goedgemaakt!!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:04 schreef Downstar het volgende:
[..]
ja douane verlaten, wij hebben de batch met pakketten vandaag binnen gehad uit hongkong,
Deze worden zoals ik aangaf deze week onderverdeeld per steden, en dan moeten nog onderscheid maken in grote en kleine pakketten, denk er zo uiteindelijk het weekend mee klaar te zijn.
Maandag leveren we niks nieuws ( alleen pakketten die bij een zaterdag levering niet konden worden afgeleverd), dus het word dan standaard dinsdag of woensdag( en denk dus woensdag, aangezien het erg druk is!)
btw, hartstikke bedanktquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:04 schreef Downstar het volgende:
[..]
ja douane verlaten, wij hebben de batch met pakketten vandaag binnen gehad uit hongkong,
Deze worden zoals ik aangaf deze week onderverdeeld per steden, en dan moeten nog onderscheid maken in grote en kleine pakketten, denk er zo uiteindelijk het weekend mee klaar te zijn.
Maandag leveren we niks nieuws ( alleen pakketten die bij een zaterdag levering niet konden worden afgeleverd), dus het word dan standaard dinsdag of woensdag( en denk dus woensdag, aangezien het erg druk is!)
Dat geld alleen voor producten met een waarde hoger dan 75 euro.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:06 schreef shiznuts het volgende:
Dacht dat je laatst vertelde dat alles wat tegenwoordig uit HK bij de douane binnenkomt, in persoon met legitimatie in Den Haag afgehaald moest worden?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:06 schreef mootje026 het volgende:
[..]
Dat is goed om te horen(:, je hebt mn hele dag goedgemaakt!!
Geen dank, ik help een mens nou eenmaal graag (van de wal in de sloot)!quote:
Nee, het was iets in de 20 (schoenen), nog een kleinvraagje kan ik morgen postnl bellen voor een nederlandstraceernummer? die status is namelijk van gisterenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:08 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dat geld alleen voor producten met een waarde hoger dan 75 euro.
Mootje026, is het product dat je besteld hebt meer waard als 75 euro ?
[..]
[..]
Geen dank, ik help een mens nou eenmaal graag (van de wal in de sloot)!
fijn dat ik je er dag er weer goed heb gemaakt, de mijne is nu ook een stuk beter haha!
Ach so. Zo stak dat vorkje in de steel, is ook zo.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:08 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dat geld alleen voor producten met een waarde hoger dan 75 euro.
Mootje026, is het product dat je besteld hebt meer waard als 75 euro ?
[..]
Geen dank, ik help een mens nou eenmaal graag (van de wal in de sloot)!
fijn dat ik je er dag er weer goed heb gemaakt, de mijne is nu ook een stuk beter haha!
Owh dan komt dat vast wel goedquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:10 schreef mootje026 het volgende:
[..]
Nee, het was iets in de 20 (schoenen), nog een kleinvraagje kan ik morgen postnl bellen voor een nederlandstraceernummer? die status is namelijk van gisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |