abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 juli 2012 @ 20:15:49 #101
174940 W00fer
Maar echt
pi_113940148
Downstar, ik heb de Mini X Android besteld.
Friettent dikke Willie, met Willie
  zondag 8 juli 2012 @ 20:17:14 #102
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_113940235
Miniem, die micro -> normaal kan je gratis bij tmobile vestigingen krijgen
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_113943581
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 18:44 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[..]

Dat laatste had je moeten weten natuurlijk, daarom raad ik ook de ES800M over de ES900i aan. Dat je de ES800M niet fijn vindt ontzet me. :P ES900i en ES800M zijn totaal verschillend, dus dat is moeilijk te zeggen. Zeker als je zo'n typje met moeilijke oren bent? :D

Wat zit wel fijn dan? Brainwavz Alpha? Had Monkey daar ook niet last van, dat oortjes niet lekker zaten, maar tevreden was met eh... MEElectronics ofzo? - edit , 'k geloof het wel -

@ RobertNL, volgens mij doe ik ook maar pas mee sinds eind 2010...
SPOILER: Newbiepost
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun jij misschien een vergelijking maken tussen de ES800M en de standaard Apple oordopjes (variant met mic)? Is de ES800M beter?
  zondag 8 juli 2012 @ 21:22:13 #104
209721 Downstar
Moeimaker
pi_113943698
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 20:08 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Je gaat ´m nu dus puur voor Android gebruiken? Want ik kan de laatste tijd echt niet meer bijhouden hoe het staat met XBMC i.c.m. Android(sticks).
Blijft jammer dat ethernet ontbreekt (USB - ethernet adapter is ook weer zo zo)

[..]

Zeker. En al helemaal in vergelijking met deze klotdopjes die volgens DX 'top seller' zijn.
Klinken slecht en veel windgeruis (ik gebruik dopjes vooral op de fiets en bij bovenstaande heb ik veel windgeruis -> volume omhoog -> leeftijd van doofheid omlaag :X ).

[..]

Ik wilde m'n Raspberry ook eerst achter de tv hangen d.m.v. 2 90-graden HDMI-adapters zoals deze:
[ afbeelding ]
Maar dat is toch lastiger dan gedacht. Ze draaien vaak de verkeerde kant op en dan komt de Raspberry Pi/Android stick toch te dichtbij de tv te hangen. Dus daarom maar dubbelzijdig tape en een heel korte HDMI-kabel en USB-kabel (voor voeding). Hopelijk krijg ik de Pi (en accessoires uit China) deze week binnen. Kan niet wachten. :9

[..]

Heb ook wel 'ns gedacht aan zo'n systeem (maar ben het gelukkig nog láng niet nodig :P ), maar waar ik dan 'over struikel'. Een IP-camera bekijk je op afstand met je telefoon (voordeel t.o.v. normale babymonitor is dat je onbeperkte range hebt) maar het mooie van een babymonitor is dat het 1 simpel ding doet; geluid doorgeven (en beeld als je 'm aanzet). Dus aanzetten en het blijft doen. Maar met een app op je telefoon om IP-beeld te kijken heb je niet constant video/geluid feed...
Hoe heb jij dat gedaan dan?

[..]

Opzich wel. Maar niet om mee te spelen. Maar ga m'n broer/z'n vriendin zo'n ding zeker aanraden/cadeau geven voor als hun huis/schuur éindelijk klaar zijn (en adviseren paar ethernetkabels d'r voor te trekken). Ze zouden 't best 'ns nodig kunnen hebben }:|

[..]

Hoeveel heb je er ondertussen al (gehad) en waarvoor gebruik je ze allemaal? (opstelling enzo) :9

[..]

Leef en laat leven...

Ik ga ´ns op zoek naar een NL leverancier van Micro-sim -> Sim adapters want ik moet denk ik de telefoon maar wéér ter reparatie sturen }:|
Ja idd daar dacht ik dus ook al aan met eventuele HDMI adapters, maar dat lijkt mij ook niet echt goed te werken..

quote:
Heb ook wel 'ns gedacht aan zo'n systeem (maar ben het gelukkig nog láng niet nodig :P ), maar waar ik dan 'over struikel'. Een IP-camera bekijk je op afstand met je telefoon (voordeel t.o.v. normale babymonitor is dat je onbeperkte range hebt) maar het mooie van een babymonitor is dat het 1 simpel ding doet; geluid doorgeven (en beeld als je 'm aanzet). Dus aanzetten en het blijft doen. Maar met een app op je telefoon om IP-beeld te kijken heb je niet constant video/geluid feed...
Hoe heb jij dat gedaan dan?
Je geeft aan dat het mooie van een babyfoon is, dat wanneer je hem aanzet hij het blijft doen..
waarom mag je dit niet van een IP camera verwachten dan? dat hij 't blijft doen :P?

Daarnaast heb je wel degelijk apps voor de telefoon/tablet die gewoon constant video en geluid doorgeven..

Ik heb zelf (nog) geen kinderen, maar mijn nichtje heeft hier wel eens geslapen en dan had ik gewoon een IP camera op haar bedje geplaatst, en zelf in de tuin laptoptje erbij met het ip camera beeld, gewoon constant geluid en beeld..

Ik heb inmiddels denk een stuk of 6 ip camera's besteld, en er zijn er 2 onderweg.
Ik heb zelf nu 2 vaste actieve cams, en 1 die ik eigenlijk zo her en der plaats waar ik maar wifi en stroom heb.. gewoon om te testen.. (zo heb ik er laatst 1 uit het raam gehangen om steenmarters te filmen op ons dak :P), kennis van me zag bij mij ook deze ip cams en was wel gecharmeerd van deze dingetjes, dus zo doende heb ik er ook 3 bij hun op de boerderij moeten installeren :P

De overige 2 heb ik gewoon zo weer besteld.. aangezien het mogelijk andere modellen zijn dan de wansviews die ik zelf al bezit.. ( gaat wel om zelfde model, maar kan andere firmware opzitten = meer mogelijkheden..) maar deze zullen denk ik uiteindelijk wel worden geplaatst bij een andere kennis :P ( die heeft het namelijk ook steeds over mijn cams 8)7 )
pi_113943707
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 20:17 schreef bobbernaut het volgende:
Miniem, die micro -> normaal kan je gratis bij tmobile vestigingen krijgen
Woot?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  zondag 8 juli 2012 @ 21:22:41 #106
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_113943714
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 21:20 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Kun jij misschien een vergelijking maken tussen de ES800M en de standaard Apple oordopjes (variant met mic)? Is de ES800M beter?
Ik heb geen Apple-shizzle, maar ik kan je voor 99% zekerheid op een presenteerblaadje aanbieden dat de ES800M beter is. Let wel, de ES900i heeft een mic (maar is dus erg (misschien te) bassheavy, fijn voor een clubfeeling bij dance/electro/house e.d., maar verder is de ES800M beter: genuanceerd, vol, warm en detail), de ES800M heeft geen mic. In-ears met mic hebben? Probeer eens de Brainwavz Beta.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 8 juli 2012 @ 21:25:06 #107
209721 Downstar
Moeimaker
pi_113943874
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 21:22 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ik heb geen Apple-shizzle, maar ik kan je voor 99% zekerheid op een presenteerblaadje aanbieden dat de ES800M beter is. Let wel, de ES900i heeft een mic (maar is dus erg (misschien te) bassheavy, fijn voor een clubfeeling bij dance/electro/house e.d., maar verder is de ES800M beter: genuanceerd, vol, warm en detail), de ES800M heeft geen mic.
Wat ik dan weer wou vragen..

Brainwavz Alpha of ES800M?

anders blijf ik lekker bij mijn alpha's die me prima bevallen ^O^
pi_113944541
Stick with the alpha´s zou ik zeggen _O_
Maar ik heb de 800 nog niet gehad :+
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  zondag 8 juli 2012 @ 21:42:00 #109
327191 RobertNL
For your gear.
pi_113944906
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 21:36 schreef Miniem het volgende:
Stick with the alpha´s zou ik zeggen _O_
Maar ik heb de 800 nog niet gehad :+
Ik heb de alpha's hier nog niet in huis :@. Elke keer als ik die wil kopen zijn de beta's wel weer in de aanbieding en koop ik die :P

Morgen als het goed is de M2's binnen (samen met de HM5) :D!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_113944919
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 21:22 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ik heb geen Apple-shizzle, maar ik kan je voor 99% zekerheid op een presenteerblaadje aanbieden dat de ES800M beter is. Let wel, de ES900i heeft een mic (maar is dus erg (misschien te) bassheavy, fijn voor een clubfeeling bij dance/electro/house e.d., maar verder is de ES800M beter: genuanceerd, vol, warm en detail), de ES800M heeft geen mic. In-ears met mic hebben? Probeer eens de Brainwavz Beta.
Oh oke, mijn apple dingen zijn namelijk al half kopot en passen ook niet bij m'n zwarte (android) telefoon. Een microfoon hoef ik niet per se. Enkel een knop om naar een volgend nummer te gaan zou misschien handig zijn, maar is ook geen ramp zonder. ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2012 21:42:51 ]
  zondag 8 juli 2012 @ 21:42:23 #111
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_113944934
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 21:25 schreef Downstar het volgende:

[..]

Wat ik dan weer wou vragen..

Brainwavz Alpha of ES800M?

anders blijf ik lekker bij mijn alpha's die me prima bevallen ^O^
Verschillen niet heel veel qua bass. 'k Zou zeggen dat de ES800M beter is, net wat voller en warmer. Maar het is niet echt dag en nacht verschil en misschien bevalt je de toon van de Alpha zelf beter, dus ik zou zeggen: houe so! :P De Alpha's zijn alleen momenteel veel te duur, dus daarvoor is het een prima alternatief. ;)

Ik moest hiervoor speciaal ff 22 koordjes untangelen btw. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 8 juli 2012 @ 21:48:20 #112
327191 RobertNL
For your gear.
pi_113945336
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 21:42 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Verschillen niet heel veel qua bass. 'k Zou zeggen dat de ES800M beter is, net wat voller en warmer. Maar het is niet echt dag en nacht verschil en misschien bevalt je de toon van de Alpha zelf beter, dus ik zou zeggen: houe so! :P De Alpha's zijn alleen momenteel veel te duur, dus daarvoor is het een prima alternatief. ;)

_O- Heb afegelopen week 5 setjes terug gevonden :')
2 bij mijn zusje (geen pics)
3 in mijn weekend tas
Helaas nog steeds niet de M1's terug :( denk dat ze zijn weggegooid of een ander huisje hebben (laten liggen in de trein)
pi_113945649
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 11:04 schreef shiznuts het volgende:

ES800M. _O_ ^O^ Voor de liefhebbers hier en hier linkjes.
Zeker een aanrader op budget. Bekwame bass, warm en vol midden met fijn detail. ;) Goeie allrounder.
Bedankt voor je linkjes. Ik heb ze via die tweede link besteld ^O^
  zondag 8 juli 2012 @ 21:53:22 #114
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_113945708
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 21:48 schreef RobertNL het volgende:

[..]

_O- Heb afegelopen week 5 setjes terug gevonden :')
2 bij mijn zusje (geen pics)
3 in mijn weekend tas
Helaas nog steeds niet de M1's terug :( denk dat ze zijn weggegooid of een ander huisje hebben (laten liggen in de trein)
'k Heb verder ook nog twee nieuwe ES900i en twee CK-700 liggen, samen met wat random andere AWEI's die AWEI toen opgestuurd had voor m'n in-ears-bedrijfje. _O-
:D Laatste wat ik van ze hoorde:
quote:
How r u ? Hope everything 's well with you !

we haven't been in touch in new year , How about your market survey for our earphones ?

Looking forward to hearing your feedback!
_
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 21:52 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Bedankt voor je linkjes. Ik heb ze via die tweede link besteld ^O^
No problemo. ;)
  zondag 8 juli 2012 @ 22:01:04 #115
209721 Downstar
Moeimaker
pi_113946209
Dan hou ik het wel bij me alphas, als die kapot gaan dan koop ik de andere wel :P

oordopjes van kanen lijken er helemaal uit he ..
weet nog de goede oude tijden van de MD-52

zag vandaag nog 2 oude versleten setjes liggen, waren de beste uit de begin periode van chinashopping _O-
  zondag 8 juli 2012 @ 22:13:00 #116
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_113946922
Hehe, ik in het begin van chinashopping, nou komt het hè...
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2010 19:29 schreef shiznuts het volgende:
[..]

Ikzelf heb een hekel aan die ineardingen. :@ Gewoon niet comfortabel.
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2010 19:19 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Zelf houd ik niet zo van gepor in mijn oor :P dus gebruik liever een headphone.

[..]
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 22:36 schreef shiznuts het volgende:

[..]

'k Heb slechte ervaringen gehad met de oncomfortable fit van Creative-dopjes, heb daarna in-ears afgezworen tot ik de Brainwavz Alpha die hier voor ultracheap voorbijkwamen ging proberen. Sindsdien weer helemaal tevreden en blij met in-ears. ;)

[..]
:D _O-
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 21:42 schreef shiznuts het volgende:

[..]

;(
  zondag 8 juli 2012 @ 22:21:14 #117
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_113947401
Staat gamesalor.com nog bekend om iets? sta op t punt er te bestellen :P
  zondag 8 juli 2012 @ 22:24:51 #118
327191 RobertNL
For your gear.
pi_113947601
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 22:21 schreef jimjim1983 het volgende:
Staat gamesalor.com nog bekend om iets? sta op t punt er te bestellen :P
Denk dat ik wel eens wat op hun ebay heb besteld (logo komt me bekend voor). Geen ervaringen met de site...
  zondag 8 juli 2012 @ 22:28:40 #119
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_113947785
http://www.google.nl/#hl=nl&output=search&sclient=psy-ab&q=site:forum.fok.nl+forum.fok.nl+chinese+webshops+"gamesalor"

Wat ik uit de reacties opmaak is veel elders goedkoper te krijgen (BIC/Ebay)?
Maar ze staan op chinaprices.us gelist, dus als de verzendkosten kloppen en alles, zou het opzich ok moeten zijn.
  zondag 8 juli 2012 @ 23:40:34 #120
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_113951675
Afgrijselijke look als je het mij vraagt..
  zondag 8 juli 2012 @ 23:44:49 #122
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_113951840
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 23:42 schreef Paxcon het volgende:
Afgrijselijke look als je het mij vraagt..
als ie maar goedkoop is :P
  zondag 8 juli 2012 @ 23:56:26 #123
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_113952449
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 23:44 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

als ie maar goedkoop is :P
DO NOT DO IT! :o
Mien god jung! :P Neem dan een Tornado/Mars als het goedkoop moet.
Maar ga toch niet voor dat fossiel van een tablet! :D _O-

Als je bij BIC een tablet wil halen voor weinig, dan tenminste Android 4.x. Kijk hier ff.
pi_113952799
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 21:22 schreef Downstar het volgende:
Ja idd daar dacht ik dus ook al aan met eventuele HDMI adapters, maar dat lijkt mij ook niet echt goed te werken..
Gaat idd achter je tv uitsteken. Niet zo mooi inderdaad.
quote:
Je geeft aan dat het mooie van een babyfoon is, dat wanneer je hem aanzet hij het blijft doen..
waarom mag je dit niet van een IP camera verwachten dan? dat hij 't blijft doen :P?

Daarnaast heb je wel degelijk apps voor de telefoon/tablet die gewoon constant video en geluid doorgeven..
Dus je krijgt ook nog geluid door op je mobiel als je scherm uitgaat? Maar lijkt me wel een batterij/data zuiger...
quote:
Ik heb zelf (nog) geen kinderen, maar mijn nichtje heeft hier wel eens geslapen en dan had ik gewoon een IP camera op haar bedje geplaatst, en zelf in de tuin laptoptje erbij met het ip camera beeld, gewoon constant geluid en beeld..

Ik heb inmiddels denk een stuk of 6 ip camera's besteld, en er zijn er 2 onderweg.
Ik heb zelf nu 2 vaste actieve cams, en 1 die ik eigenlijk zo her en der plaats waar ik maar wifi en stroom heb.. gewoon om te testen.. (zo heb ik er laatst 1 uit het raam gehangen om steenmarters te filmen op ons dak :P), kennis van me zag bij mij ook deze ip cams en was wel gecharmeerd van deze dingetjes, dus zo doende heb ik er ook 3 bij hun op de boerderij moeten installeren :P

De overige 2 heb ik gewoon zo weer besteld.. aangezien het mogelijk andere modellen zijn dan de wansviews die ik zelf al bezit.. ( gaat wel om zelfde model, maar kan andere firmware opzitten = meer mogelijkheden..) maar deze zullen denk ik uiteindelijk wel worden geplaatst bij een andere kennis :P ( die heeft het namelijk ook steeds over mijn cams 8)7 )
Het werkt dus aanstekelijk _O-

Over een lange, te lange tijd als zij eindelijk over zulk soort dingen kunnen nadenken zal ik er nog 'ns naar kijken. Want zelf hier in de buurt komen inbraken steeds vaker voor en misschien is zoiets dan wel leuk voor hen. (als cadeau bijv.) Maar was jij het niet die een keer in een review prestaties heeft vergeleken tussen bedraad en wifi en dat bedraad toch wel een stuk beter was (framerate)? Want dan moeten ze ook maar 'ns flink wat loze buizen/ethernet gaan trekken. :P

Dus, de komende week. Hopelijk komt de programmer card voor de hexa en dan kan ik hopelijk in een paar dagen vliegen. Verder zou m'n Raspberry deze week verzonden moeten worden; ik hoop dat deze snel binnenkomt; eindelijk XBMC achter de tv dus ook de Chineze accessoires (HDMI-kabel, USB(voedings)-kabel en ethernetkabel) mogen wat mij betreft ook wel snel binnenkomen.

Fingers crossed...

EDIT: oh en Downstar; waar neem jij de beelden op van de camera's. NAS?

[ Bericht 1% gewijzigd door Iemand91 op 09-07-2012 11:27:50 ]
pi_113956782
-edit-

weet je wat, ik ga gewoon voor de ES800M..
ik zie wel of ze degelijk werken.. ergste wat mij kan overkomen is dat ik 6 euro weggooi :')

[ Bericht 42% gewijzigd door mschol op 09-07-2012 02:54:13 ]
pi_113960324
quote:
Krijg je spijt van , als ik jou was zou ik op z'n minst een Android 4 + Aziatisch merk kopen.
pi_113960599
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 15:19 schreef mickeyD het volgende:

[..]

ja, tuurlijk joh..
krijg iets binnen wat $40 (¤32) waard is, vervolgens 8 euro belasting en ¤17,50 inklaringskosten voor tante post in de pocket.. DAT IS BIJNA MEER DAN HET ITEM WAARD IS!
ze "innen" mij een beetje teveel.

nog zo'n voorbeeld: verkoper uit engeland verstuurd aangetekend naar nederland 3.50 pond
ik moet het retour doen want verkeerde artikelen, ¤8,50 (NIET eens aangetekend!)
post NL int idd alleen maar.
De inklaringskosten zijn toch bij elk bedrijf redelijk hoog, en niet geheel onredelijk afgaande op het werk wat men zou kunnen hebben bij een dergelijk product.
  maandag 9 juli 2012 @ 11:14:34 #128
327191 RobertNL
For your gear.
pi_113961325
quote:
Beter spaar je iets door en koop je de 80 dollar eken (eerder besproken in deze reeks).
Er staan er genoeg, let op een A13 of A10 chip (allwinner) dan zit het wel redelijk goed :)
  maandag 9 juli 2012 @ 11:16:45 #129
209721 Downstar
Moeimaker
pi_113961377
hahaha wat een faal,

zoals gemeld zou ik eventuele nog storecredits krijgen bij lightake voor een afgekaatste order..

zat dus even te kijken naar de Mk802 zoals hier werd vermeld, zodoende aangegeven dat ik die mogelijk wel wou... toen gaven ze aan dat ik hem wel voor een very very low price kon krijgen als ik er een review voor zou maken.. denk nouja reviews maak ik sowieso wel dus das mooi mee genomen..

vraag ik wat die very very low price is, krijg ik te horen dat ik hem voor 75$ wel mag..
terwijl de retail price 79$ is

wel 4$ korting.!

_O- _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door Downstar op 09-07-2012 11:48:02 ]
  maandag 9 juli 2012 @ 11:46:46 #130
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_113962270
Wat is het verschil nou tuseen V939 en V929? De grootte?
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  maandag 9 juli 2012 @ 11:56:47 #131
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_113962572
Zo, de V929 is binnen. ;) Da's de 'grote'-versie quadcopter van WLToys. Blauwe canopy, RTF in retaildoos. Net al ff gevlogen, ging best aardig! :D Binnen alleen een beetje weinig ruimte ervoor, dat je verschillende rates hebt is wel handig. Vliegt goed stabiel nadat je 'em afgetrimd hebt. Heb 'em als 3-kanaals ff gebruikt (zonder rol aan te hellen). Binnenkort maar eens buiten gebruiken en er als m'n 808 Keychain spycam #16 binnen is die eronder hangen. :Y
quote:
10s.gif Op maandag 9 juli 2012 11:46 schreef bobbernaut het volgende:
Wat is het verschil nou tuseen V939 en V929? De grootte?
;( Nee, hoeveel kinderen eraan gewerkt hebben. Bij de ene 939 kinderen, bij de andere 10 minder...

Wachten dus op de 808 #16 HD van Ebay en ben ook benieuwd naar m'n Jiayu JY-G2 (2dgn geleden HK verlaten!), van wat ik via hier elders las is de productie gestopt... is er een G2S onderweg en er komt ook nog een G3.
De G2S is een upgrade:
quote:
Version of the Code: G2-S
Basic parameters:
CPU: 6577 dual-core
RAM: 1G
ROM: 4G
Screen: 4.0 inch OGS all fit the screen resolution: 960x540 QHD
Thickness of the body: 9.9mm
Battery: 2050 mA, and G2 General.

Key highlights:
1, 1,6577 dual-core CPU
2, the screen upgrades. The OGS full-fit technology screen, the screen more clearly senses better; resolution QHD level raised to, the screen performance is more delicate.
3, the appearance of a slight improvement, new mold, the internal structure of the re-design, more rational, efficient auxiliary heat. Physical key process improvement.
The internal upgrade titanium body bracket, the border of the external aviation grade metal materials (to be confirmed), the body is more robust and better heat dissipation.
5, the body thinner, reduced to 9.9 mm.
6, the price of G2 on the basis of improved, but will continue the high cost of the G2, short-term rival.

Progress: in research, the specific launch date yet
De G3 de complete opvolger:
quote:
Jiayu G3 Specifications:
CPU: MTK6577 1G dual-core
Memory: RAM1G + ROM4G
Display: 4.5 inch HD IPS screen
Resolution: 1280 × 720
Camera: before 2 million physical pixels, back-illuminated CMOS 8 million after the physical pixel AF
Battery: 2750 mA
Touch screen: G + G multi-point touch
Body thickness: 10.8 mm

Key highlights:
A dual-core CPU, more robust performance.
2,4.5-inch 720P HD big screen and better video game visual experience.
3, the section of the fuselage with aircraft-grade alloy materials.
42 million pre-camera self-timer, video chat with more force.
5, large capacity battery, standby time of more assurance.
6, slim design, the fuselage thickness G2 snap.
Waarom moet ik nou altijd weer een early-adopter zijn. :P
  maandag 9 juli 2012 @ 11:59:29 #132
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_113962680
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 11:56 schreef shiznuts het volgende:
Zo, de V929 is binnen. ;) Da's de 'grote'-versie quadcopter van WLToys. Blauwe canopy, RTF in retaildoos. Net al ff gevlogen, ging best aardig! :D Binnen alleen een beetje weinig ruimte ervoor, dat je verschillende rates hebt is wel handig. Vliegt goed stabiel nadat je 'em afgetrimd hebt. Heb 'em als 3-kanaals ff gebruikt (zonder rol aan te hellen). Binnenkort maar eens buiten gebruiken en er als m'n 808 Keychain spycam #16 binnen is die eronder hangen. :Y

[..]

;( Nee, hoeveel kinderen eraan gewerkt hebben. Bij de ene 939 kinderen, bij de andere 10 minder...

Wachten dus op de 808 #16 HD van Ebay en ben ook benieuwd naar m'n Jiayu JY-G2, van wat ik via hier elders las is de productie gestopt... is er een G2S onderweg en er komt ook nog een G3. De G2S is een upgrade:

[..]

[..]

3ch is toch als t schermpje blauw is?

btw, pics? :D
  maandag 9 juli 2012 @ 12:02:51 #133
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_113962792
quote:
10s.gif Op maandag 9 juli 2012 11:59 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

3ch is toch als t schermpje blauw is?

btw, pics? :D
Nee. 3CH van de 4CH gebruiken is als je gewoon met je tengels van links en rechts helling aanrollen afblijft, dat heeft niks met een speciale mode te maken. ;(

Ben te lui om nu foto's te maken, daar er al goede foto's bestaan ook: http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1658847 . :P
  maandag 9 juli 2012 @ 12:03:31 #134
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_113962821
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 12:02 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Nee. 3CH van de 4CH gebruiken is als je gewoon met je tengels van links en rechts helling aanrollen afblijft, dat heeft niks met een speciale mode te maken. ;(

Ben te lui om nu foto's te maken, daar er al goede foto's bestaan ook: http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1658847 . :P
en rollen doe je met het linker pookje toch? ;(
  maandag 9 juli 2012 @ 12:06:32 #135
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_113962927
Maar NEEN, Samson! Amaai! Links is gas (gas=hoogte) en 'yaw' ofwel de beweging 'gieren' (om de top-as). Rechter 'pookje' is 'pitch' ofwel 'invalshoek' voor voorwaartse en achterwaartse beweging en tevens om helling aan te rollen: 'roll', dat is een beweging om de langs-as.
pi_113962937
Downstar, nog 1 vraag; waar neem jij de beelden op van de camera's. NAS?
Da's wel weer jammer namelijk, mag die 24/7 aanstaan (hoewel die van mij ook nooit echt in standby lijkt te willen gaan }:| )
quote:
Je weet dat je faalt als iemand die het maanden later heeft besteld eerder vliegt dan jij.

* Iemand91 kruipt stilletjes weg in een hoekje ;( ...
  maandag 9 juli 2012 @ 12:10:11 #137
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_113963055
Ja, wat dom van je. :D Waarom zou je nou weer geen RTF plastieke kleine lichte meuk kopen, maar alles zelf doen, skills leren en eindigen met een grote, krachtige en toffere hexacopter? :P
  maandag 9 juli 2012 @ 12:13:05 #138
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_113963140
quote:
9s.gif Op maandag 9 juli 2012 12:06 schreef shiznuts het volgende:
Maar NEEN, Samson! Amaai! Links is gas (gas=hoogte) en 'yaw' ofwel de beweging 'gieren' (om de top-as). Rechter 'pookje' is 'pitch' ofwel 'invalshoek' voor voorwaartse en achterwaartse beweging en tevens om helling aan te rollen: 'roll', dat is een beweging om de langs-as.
Owh oke, dat wordt wennen dan :\ want ik heb een 3CH heli en daar stuur ik naar links en rechts met mijn rechter pookje..

Moest je nog douane kosten betalen?

btw als je de "canopy" niet leuk vindt, http://www.helifreak.com/showthread.php?t=418756 :D
  maandag 9 juli 2012 @ 12:22:41 #139
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_113963422

Ik zou die rode er wel op willen hebben. ;) Prototype canopies van WLToys.

En verder... heb ik ooit douanekosten moeten dokken? Wat is dat? :P (*afkloppen*)

> Ed dit< Goddang it! :( Na die drie minuten testvluchtje de accu opgeladen. Dus ik weer voor een testrun. Na een minuut ofzo opeens een brandlucht en een motor die ermee uitscheidt. :{ Ik batterij ontkoppelen, batterij lijkt in orde. Terugkoppelen, lampjes aan... gas geven: motor nog altijd dood. Ik alle armen eraf halen, zien er allemaal ok uit, alleen die van de dode motor heeft een zwart/rood-draad waarvan een stukje alleen nog koperen draden zijn, geen isolatie. Dus ik de boel met tape isoleren: motor leeft weer. Maar nu loopt 'ie in die socket (waar je de connector insteekt) als de accu aangesloten is continu op low idle power (ook als je niet eens gas geeft). In de andere sockets doet de arm-assembly het gewoon wel. Dus nu is het friggin' aansturen van die ene arm naar z'n grootjes. ;(

Upd: krijg een nieuwe BNF toegestuurd. :) Top.

[ Bericht 17% gewijzigd door shiz op 11-07-2012 10:49:34 ]
  maandag 9 juli 2012 @ 13:07:40 #140
209721 Downstar
Moeimaker
pi_113964795
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 12:06 schreef Iemand91 het volgende:
Downstar, nog 1 vraag; waar neem jij de beelden op van de camera's. NAS?
Da's wel weer jammer namelijk, mag die 24/7 aanstaan (hoewel die van mij ook nooit echt in standby lijkt te willen gaan }:| )

[..]

Je weet dat je faalt als iemand die het maanden later heeft besteld eerder vliegt dan jij.

* Iemand91 kruipt stilletjes weg in een hoekje ;( ...
Laatste vraag oke? dan is jou tegoed op
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beelden neem ik op dit moment niet op, gebruik nu voornamelijk live view only.
Echter heb ik ze gewoon altijd doormiddel van ISPY laten opnemen op een servertje hier.
SPOILER
maar idd die moet 24/7 aan, wil je 24/7 opnemen.. Dat is een nadeel van deze camera..
geen internal SD kaart mogelijkheid..

En geen IR cut, maar dat is voor mij nog niet echt een heel groot probleem.
  maandag 9 juli 2012 @ 14:30:05 #141
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_113967447
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 12:22 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou die rode er wel op willen hebben. ;) Prototype canopies van WLToys.

En verder... heb ik ooit douanekosten moeten dokken? Wat is dat? :P (*afkloppen*)

> Ed dit< Goddang it! :( Na die drie minuten testvluchtje de accu opgeladen. Dus ik weer voor een testrun. Na een minuut ofzo opeens een brandlucht en een motor die ermee uitscheidt. :{ Ik batterij ontkoppelen, batterij lijkt in orde. Terugkoppelen, lampjes aan... gas geven: motor nog altijd dood. Ik alle armen eraf halen, zien er allemaal ok uit, alleen die van de dode motor heeft een zwart/rood-draad waarvan een stukje alleen nog koperen draden zijn, geen isolatie. Dus ik de boel met tape isoleren: motor leeft weer. Maar nu loopt 'ie in die socket (waar je de connector insteekt) als de accu aangesloten is continu op low idle power (ook als je niet eens gas geeft). In de andere sockets doet de arm-assembly het gewoon wel. Dus nu is het friggin' aansturen van die ene arm naar z'n grootjes. ;(
ik zou 1 van die 929 kinderen aanklagen!
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  maandag 9 juli 2012 @ 14:31:36 #142
327191 RobertNL
For your gear.
pi_113967506
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 13:07 schreef Downstar het volgende:

[..]

Laatste vraag oke? dan is jou tegoed op
SPOILER
Beelden neem ik op dit moment niet op, gebruik nu voornamelijk live view only.
Echter heb ik ze gewoon altijd doormiddel van ISPY laten opnemen op een servertje hier.
SPOILER
maar idd die moet 24/7 aan, wil je 24/7 opnemen.. Dat is een nadeel van deze camera..
geen internal SD kaart mogelijkheid..

En geen IR cut, maar dat is voor mij nog niet echt een heel groot probleem.
Hier afgelopen week even een upgrade gedaan op de HD cam :) Helaas kan je daar de lens niet bij verwisselen, dus ik heb er nu een fish eye lens op gezet. Gewenste resultaat is behaald (ik kan de hele ruimte zien).

IR cut is daar (waar de HD camera hangt) wel fijn. Doordat er een raam recht boven in de ruimte zit zou het beeld minder goed zichtbaar zijn overdag (bij zon). Nu met de IR cut is dat een stuk beter :)
Tevens zijn de kleuren veel levendiger.

In other news:
Zojuist de HM5 binnen _O_ (Fedex, zonder rekening :D!)
Moet zeggen dat het mijn eerste studio headphones zijn (hiervoor alleen logitech voor 20-30 euro). Wat een overstap zeg :o! .

Geluid is heel gedetailleerd en zuiver daarnaast vind ik de bass wel lekker (niet te overheersend). Aangezien ik geen vergelijkingsmateriaal heb en mijzelf geen audiofiel noem ga ik niet veel verder in op het geluid :P (vragen kan altijd natuurlijk :))

De kabels en opzetstukjes zijn allemaal meer dan prima van kwaliteit (zeer stevig en solide). Alles aan de set straalt wel kwaliteit uit.

De Fiio die erbij zat is aan de PC niet nodig maar bij een telefoon of MP3 merk je duidelijk de toegevoegde waarde van dat ding (veel meer details, helderheid, bass en volume)

De stand die erbij zat is ook wel leuk stevig en niet te opvallend als de headphones er niet op staan. Enige nadeel is dat de stand een beetje laag is als je de headphones zoals ik een paar standjes hebt uitgeschoven...

Om het af te maken nog even wat foto's:

Wat een envelop doosjes kennen ze bijna niet in China geloof ik :P (alleen bij tablets)

Inhoud:
1x Fiio e6
1x HM5
1x Headphone stand
1x M2 oortjes
1x optische kabel (voor toekomstig gebruik, voor 70 cent kon ik het niet laten :P)

[ Bericht 2% gewijzigd door RobertNL op 09-07-2012 14:48:14 ]
  maandag 9 juli 2012 @ 16:13:26 #143
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_113971655
Jaa... Back in Chinafoktown again... *O*

Heb vanmorgen de "second payment" afgerond bij Mistertao...
Natuurlijk kwam ik 1.55 te kort op mn balance.. |:(

Dus het lulijzer met hoesje is onderweg..! _O_

Wat me opviel is dat de foto's (en de prijs) van de advertentie zijn aangepast...
Het gedeelte waar de accu in gaat is nu wit, ipv metaalkleurig/zilvergrijs
SPOILER
(Maar dat zal wel een test/proef/foto model zijn geweest)

Verkoper heeft voorraad genoeg iig :Y
SPOILER
quote:

[..]

en ben ook benieuwd naar m'n Jiayu JY-G2 (2dgn geleden HK verlaten!), van wat ik via hier elders las is de productie gestopt... is er een G2S onderweg en er komt ook nog een G3.
De G2S is een upgrade:

[..]

[..]

De g2s is ook weer een klein beetje duurder, pas eind juli leverbaar, en dan nog maar afwachten wanneer iemand hem kan leveren en daadwerkelijk op voorraad heeft... :')
Dus tja.. Nieuwe phone's blijven wel komen.. elke maand wel weer een nieuw model...
Zo is het ontwerp van de g4 is ook released... en er zijn vast wel plannen voor een g5 :Y

Voor mij is het al een wereld een heelal van verschil met m'n Nokia 2710

Maar ik denk dat je ook geen probleem hebt om hem zo door te kunnen verkopen en evt. voor een s versie kan gaan.. (mocht je er van balen)

Nu mag ik dus braaf afwachten........ :9~
  maandag 9 juli 2012 @ 16:56:56 #144
209721 Downstar
Moeimaker
pi_113973660
ben op chinese telefoons echt geen early adopter, maar eerder early majority..
ik wacht jullie bevindingen wel af en mogelijk kijk ik tegen die tijd wel eens naar die s uitvoering of de g3

ben dus benieuwd :D
  maandag 9 juli 2012 @ 17:01:50 #145
327191 RobertNL
For your gear.
pi_113973900
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 16:56 schreef Downstar het volgende:
ben op chinese telefoons echt geen early adopter, maar eerder early majority..
ik wacht jullie bevindingen wel af en mogelijk kijk ik tegen die tijd wel eens naar die s uitvoering of de g3

ben dus benieuwd :D
Die van mij is nu ook binnen bij MisterTao 1e foto stond er al op.
De hoesjes die ik had besteld zijn al ingepakt en klaar voor verzenden, als je niet beter weet zou je zeggen dat ze het expres zo doen (zodat je recommender niet op de telefoon kan gebruiken :P)
pi_113975556
nog 3 dagen trackcode te hebben ontvangen nog steeds ni kunnen tracken .... denk dat wéér pas zal lukken, op de dag dat het pakje bij me thuis arriveert :')
pi_113975742
waarom hebben die chineese oordopjes allemaal "noodle" style snoertjes?
  maandag 9 juli 2012 @ 17:54:14 #148
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_113976008
Tagliatelle? Of wat bedoel je? :P
Zo ja, dat komt door Jays, die zijn daar meen ik mee begonnen.
Zorgt er zogenaamd voor dat je koord niet zo makkelijk in de knoop geraakt. ;)
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 17:42 schreef Syphixx het volgende:
nog 3 dagen trackcode te hebben ontvangen nog steeds ni kunnen tracken .... denk dat wéér pas zal lukken, op de dag dat het pakje bij me thuis arriveert :')
Panieck! Wacht nog ff twee dagen, dan werkt het vast. Aankomen doet het dan waarschijnlijk weer twee dagen tot een week, of nog meer, later. Sowieso is tracking uit China vrij nutteloos als je de actuele status wilt weten.
pi_113976259
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 17:54 schreef shiznuts het volgende:
Panieck! Wacht nog ff twee dagen, dan werkt het vast. Aankomen doet het dan waarschijnlijk weer twee dagen tot een week, of nog meer, later. Sowieso is tracking uit China vrij nutteloos als je de actuele status wilt weten.
klopt, volgende keer gewoon er niet meer bij nemen :)

-ninja edit-
pi_113976314
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 17:54 schreef shiznuts het volgende:
Tagliatelle? Of wat bedoel je? :P
Zo ja, dat komt door Jays, die zijn daar meen ik mee begonnen.
Zorgt er zogenaamd voor dat je koord niet zo makkelijk in de knoop geraakt. ;)
mja dat dus.. bij, ik dacht, mcbub noemen ze het noodlestyle.
oke.. opzich wel een goeie reden om het op die manier te doen als het echt werkt :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')