quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:23 schreef tuut-chips het volgende:
Ik wil een helicoptertje. Kunnen de RC-helicopter-experts hier zich verenigen en mij vertellen welke ik moet bestellen?
Een vriend van mij heeft een 'Jamara Aviator Heli' hij heeft m destijds online gekocht maar ze zijn nu ook tekoop bij de kijkshop en die dingen zijn best wel gaaf. Ze vliegen heel stabiel en dat ding is echt al minstens 50 keer tegen de muur geknald en is nog helemaal heel. Ze zijn ook erg klein.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:23 schreef tuut-chips het volgende:
Ik wil een helicoptertje. Kunnen de RC-helicopter-experts hier zich verenigen en mij vertellen welke ik moet bestellen?
Er gaat een wereld voor je open als je in-ears gaat gebruikenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:30 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Zijn er mensen die tips hebben voor goede normale oordopjes (geen in ear).
Die in ear zitten altijd zo kut.
Mn oren doen vooral pijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:33 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Er gaat een wereld voor je open als je in-ears gaat gebruiken
Die dingen vallen bij mij altijd uit...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:33 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Er gaat een wereld voor je open als je in-ears gaat gebruiken
Je kunt voor de hybrid Brainwavz Beta gaan?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:30 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Zijn er mensen die tips hebben voor goede normale oordopjes (geen in ear).
Die in ear zitten altijd zo kut.
Ebay.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:30 schreef ItWasWritten het volgende:
Nadeel van china shopping: haha ik krijg het dus echt niet over mijn hart om voor een ''dvi->vga adapter'' 15,- te betalen bij de dixons en handyman.. waardoor ik nu al een week zonder 2e beeldscherm zit![]()
Weet iemand een snelle leverancier van deze dingetjes die niet zoveel geld vraagt? (ja google al geprobeerd maar dan krijg ik vooral louche webshops welke gewoon voor jou bestellen in china/ of gewoon niet leveren)
Syma? Double Horse? SH? MJX? Maakt niet echt uit welke, ze doen allemaal vrijwel hetzelfde (misschien eentje nemen waar ruimschoots onderdelen voor verkrijgbaar zijn). Ligt aan het gebruik voor welk model je moet gaan. Wil je indoors of outdoors? Indoors is IR prima, maar infrarood wil buiten in het daglicht weer niet, dus dan RF (27Mhz vaak) of stapje hoger 2.4Ghz. Wil je buiten vliegen... ze zijn niet echt windproof, hoe groter, hoe stabieler in het algemeen. Wil je het simpel houden kun je een 2CH heli kopen (hoog laag, links rechts om top-as)... voor wat meer controle 3CH, dan heb je voor- en achteruit erbij. Wil je het heel spannend maken, neem je een 4CH Xieda/Great Wall 9958. Eventueel speelgoedfoldertjes uit NL doornemen, staan ook vaak wel Silverlitjes in.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:23 schreef tuut-chips het volgende:
'k Heb slechte ervaringen gehad met de oncomfortable fit van Creative-dopjes, heb daarna in-ears afgezworen tot ik de Brainwavz Alpha die hier voor ultracheap voorbijkwamen ging proberen. Sindsdien weer helemaal tevreden en blij met in-ears.quote:
Beta's dan? Die zitten over het algemeen goed vast, doch comfortabel.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:34 schreef Vanillax het volgende:
[..]
Die dingen vallen bij mij altijd uit...
Ik heb zelf ook de Brainwavz Alpha hier liggen, maar ook die zitten gewoon erg kut na 10 minuten.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Je kunt voor de hybrid Brainwavz Beta gaan?
Normale oordopjes zijn verder altijd kudt, van welk merk dan ook. Trouwens nooit meer wat van vernomen, die mensen die de AWEI normale oordopjes gingen proberen?
'k Heb slechte ervaringen gehad met de oncomfortable fit van Creative-dopjes, heb daarna in-ears afgezworen tot ik de Brainwavz Alpha die hier voor ultracheap voorbijkwamen ging proberen. Sindsdien weer helemaal tevreden en blij met in-ears.
Andere doppen nemen? Mss een foam doppen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:40 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook de Brainwavz Alpha hier liggen, maar ook die zitten gewoon erg kut na 10 minuten.
Succes! morgen bestellen, donderdag in huis:quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:30 schreef ItWasWritten het volgende:
Nadeel van china shopping: haha ik krijg het dus echt niet over mijn hart om voor een ''dvi->vga adapter'' 15,- te betalen bij de dixons en handyman.. waardoor ik nu al een week zonder 2e beeldscherm zit![]()
Weet iemand een snelle leverancier van deze dingetjes die niet zoveel geld vraagt? (ja google al geprobeerd maar dan krijg ik vooral louche webshops welke gewoon voor jou bestellen in china/ of gewoon niet leveren)
thanks maar zojuist al via ebay besteldquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:03 schreef i124Q het volgende:
[..]
Succes! morgen bestellen, donderdag in huis:
http://gistron.com/info.php/26172
Op iOffer kan iedereen toch wat aanbieden?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:04 schreef Vanillax het volgende:
Heeft 1 van jullie wel eens wat gekocht op iOffer?
Vind het maar een vreselijk vage site, de prijzen zijn echt onduidelijk..
Ze hebben wel erg gave spullen.
Volgens mij heb ik deze vraag wel vaker voorbij zien komen. Ik herinner me iets vaags dat je moet letten op het aantal verkopen en de rating van de verkoper. O ja, when it looks too good to be true, it is too good to be true..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:04 schreef Vanillax het volgende:
Heeft 1 van jullie wel eens wat gekocht op iOffer?
Vind het maar een vreselijk vage site, de prijzen zijn echt onduidelijk..
Ze hebben wel erg gave spullen.
Ik zie eigenlijk helemaal nergens staan of je met paypal kan betalen.. :/quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:10 schreef i124Q het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik deze vraag wel vaker voorbij zien komen. Ik herinner me iets vaags dat je moet letten op het aantal verkopen en de rating van de verkoper. O ja, when it looks too good to be true, it is too good to be true..
Dreamboxen moet je nooit bij de Chinees kopen, spul is echt waardeloos en werkt niet met de beschikbare images.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:07 schreef ItWasWritten het volgende:
[..]
thanks maar zojuist al via ebay besteld
iemand ervaring met zo'n dreambox van lightake? geen enig idee waar ik op moet letten bij die dingen.. en is het kwestie van aansluiten en tv kijken of komt er meer bij kijken?
ga jij eens heel gauw lezenquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:14 schreef v1tje het volgende:
Die wifi repeater op BiC, verlengt die het netwerk alleen d.m.v kabel internet, of kun je hem ook laen verbinden aan je huidige draadloos netwerk en dat hij die versterk.
DAT IS GEEN CHINEES NU KOMT IEDEREEN ZEIKEN DAT JE DAARMEE MOET OPHOUDENquote:
Nee hoor, want iedereen weet dat ik karate les heb gehad.quote:Op woensdag 11 januari 2012 08:43 schreef R2cksson het volgende:
[..]
DAT IS GEEN CHINEES NU KOMT IEDEREEN ZEIKEN DAT JE DAARMEE MOET OPHOUDEN
quote:Thanks for your purchase.
We have dispatched the following item 4810006687580000172136 to your paypal address on 2012-1-10.
Package details:FTY-15830*1
Sorry for the touble that we have sent your order to your paypal address : De heer , straat 80, plaats, 0000 AA, Netherlands
Please confirm whether you will get it ?
Die kan je voor minder via taobao krijgen wat ik begreep van Jack. Daar kosten ze iets van 7 euro exc. verzendingquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:17 schreef mickeyD het volgende:
airswimmers (shark) $22,15
http://www.buyincoins.com(...)fo&products_id=10400
Heb het onderste adres ff aangepast hequote:Op woensdag 11 januari 2012 11:17 schreef monkeybrain het volgende:
Paypal nooit aangepast of een nep adres ingevuld in je account bij Tinydeal?
Bizar adres als ze deze uit zichzelf hebben verzonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |