Ben benieuwd in hoeverre ik zo'n ding bij mij kan gebruiken. Het moet iig door 2 woonlagen door en het is belangrijk om dan 2 lagen hogen ook nog een goed bereik te hebben. Nu kan ik dit niet halen met mijn huidige router, is gewoon een simpel b/g dingetje.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:20 schreef Michael-H het volgende:
Mocht iemand hem gemist hebben, of stekeblind zijn, hier nogmaals de link van de Wifi repeater: http://www.buyincoins.com(...)m-product-10010.html
Heb 'm zelf besteld omdat mijn wifi router net niet sterk genoeg is om in het hele huis signaal te hebben (boven valt hij weg). Werkt opvallend goed voor het geld, makkelijk in te stellen via de web interface, in 5 minuten ben je klaar![]()
Valt als repeater en als nieuw acces point in te stellen (via netwerk-aansluiting). Tot nu toe nog geen problemen van anderen gehoord. Heb geen idee of dat ding aan de EU-eisen voldoet, aangezien ik nu ook plots internet in de tuin heb
Edit: Je kiest er bij de instellingen voor om één wifi-netwerk te 'repeaten', dit ding versterkt dus niet alle wifi-netwerken in de buurt.
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:30 schreef shiznuts het volgende:
Na het instellen, via de netwerkkabel en webinterface, heb je dan eigenlijk geen bekabeling meer nodig en doet 'ie dan gewoon repeaten van een wireless signaal dat 'ie binnenkrijgt? Want waar je wilt versterken moet je anders een kabel hebben lopen?
Ja, dan werkt hij volledig zelfstandig. Kunt hem ook nog uit het stopcontact halen en verplaatsen, hij onthield hier alle instellingenquote:Op maandag 9 januari 2012 21:30 schreef shiznuts het volgende:
Na het instellen, via de netwerkkabel en webinterface, heb je dan eigenlijk geen bekabeling meer nodig en doet 'ie dan gewoon repeaten van een wireless signaal dat 'ie binnenkrijgt? Want waar je wilt versterken moet je anders een kabel hebben lopen?
Ah, ok, dan snap ik de 'use' wat beter.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:41 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Ja, dan werkt hij volledig zelfstandig. Kunt hem ook nog uit het stopcontact halen en verplaatsen, hij onthield hier alle instellingen
Moet hier ook nog maar eeens om de tafelquote:Op maandag 9 januari 2012 21:33 schreef Iemand91 het volgende:
[..]![]()
Die van ibood kan bijvoorbeeld op dezelfde manier het netwerk vergroten met als voordeel dat die garantie e.d. heeft én lan poorten, ofwel je zou eventueel bedraag aan kunnen sluiten (hoewel dat natuurlijk niet logisch is)
Ik weet dat dit topic er niet voor is maar ik hoop dat die mooi tablets snel komen in China. Ben van plan om over te stappen op Alles-in-1 van Ziggo; en dan kan ik ook lekker live tv kijken op zo'n tablet. Lui in bed![]()
Werkt prima, alleen de app zelf is wat instabielquote:Op maandag 9 januari 2012 21:54 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Moet hier ook nog maar eeens om de tafelInternet van ziggo + app = win
Eindbaas? Met één sling sla ik je knockout, homie.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:17 schreef R2cksson het volgende:
Dat doe je toch gewoon als een eindbaas met een Dreambox DM800SE HD en bijv. de Dreamdroid app...
Jullie mogen mij aanraken.
MOMENT!!! ik zal je even een ebay link sturen..quote:Op maandag 9 januari 2012 23:17 schreef jonasr het volgende:
Iemand al ervaring met zo een cheap gamepad van BIC?
http://www.buyincoins.com(...)ypad-product-43.html
Dat kinderspel is helegaar niet open source en linux en cardsharing en koppelbaar met de box op de slaapkamer! Gekkie!quote:Op maandag 9 januari 2012 22:25 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Eindbaas? Met één sling sla ik je knockout, homie.
Bedankt, ja wil ze ook voor Fifa/shooters kopen.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:24 schreef Downstar het volgende:
[..]
MOMENT!!! ik zal je even een ebay link sturen..
zelfde gamepad 4$ ofzo..
Oke wat the fuck.. prijs is opeens gestegen naar 6$ en er komt nog nog 3 $ verzending bij
( http://www.ebay.com/itm/1(...)id=p3984.m1439.l2649 )
ik heb wel geteld 2 dagen vorige week bij die shop hem voor 4,97$ gehaald!
[ afbeelding ]
en ik heb er al 1 thuis liggen ( nu al wel een jaar in gebruik) en nog 1 aan een kennis gegeven ook voor 3,50 euro toen in een andere webshop gehaald. Prima controllers hoor! speel er fifa 11 / 12 mee en doet het perfect!
echter slijt de controller nu wel maarja dat kan ook niet anders dan diehard erop te gamen
Tevens door een paar keer laten vallen werkt mijn R2 button niet lekker, dan draai ik de gamepad open doe ik het knopje even goed voor zijn 'sensor' en dan kan ik er weer tegen aan
zo zien ze er echt uit
[ afbeelding ]
aan zijn feedback te zien zit t wel snor met die shop, misschien dat je ze een berichtje kan doen dat je net van plan was ze aan te schaffen na een tip van een 'vriend'.. en dat je nu ziet dat ze opeens 2 x zo duur zijn geworden.. vragen of ze een offer van 5$ dus accepterenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:03 schreef jonasr het volgende:
[..]
Bedankt, ja wil ze ook voor Fifa/shooters kopen.
Heb zelf geen ps, altijd lastig als ik dan ga game bij andere mensen haha, dus handig om men skills bij te werken & fifa speelt niet meer lekker op toetsenbord.
Zal de shop in het oog houden, de prijs zakt mss nog.
Laat zeker iets weten of alles met die shop lekker loopt!
Wie zegt dat die cheap ass controllers snel stuk gaan dan ? doen t net zo goed als een normale PS2 controller hoor.. dat ik hem zelf laat vallen heeft niks te maken met het feit dat het een echt model of een replica model isquote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:39 schreef R2cksson het volgende:
Wellicht ben ik spuit 11, maar is www.buyincoins.com/detail(...)ter-product-604.html in combinatie met een ECHTE controller van de PS2 niet veel beter? Die gaan tenminste niet zo makkelijk stuk.
Edit: Eindelijk twee niet (naar tevredenheid) bezorgde orders teruggekregen op mn Paypal. 30 Euro over om uit te geven aan speelgoed. Ik denk dat het een IP-cam gaat worden voor op de binnenplaats achter de voordeur. Zou zo'n ultra-cheap wanscam ding lang leven onder een afdak? Jammer dat ik niet op Lightinthebox kom nu...
Altijd leukquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:59 schreef ElmoFan het volgende:
godsamme, heb ik weer een uitgestelde bankbetaling
niet normaalquote:
soms duurt het laden ff wat langer jaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:41 schreef Fifut het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk dat de website sloom is vandaag, niet de verzending. Hebben meer mensen dit?
jaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:41 schreef Fifut het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk dat de website sloom is vandaag, niet de verzending. Hebben meer mensen dit?
Sloom ? Muh In-ears (ck700's promotie) waren de dag erna verzondenquote:
De website.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:13 schreef jonasr het volgende:
[..]
Sloom ? Muh In-ears (ck700's promotie) waren de dag erna verzonden.
De soundmagic PL's duren nog niet. Die zullen wat dieper in het warenhuis liggen xD.
2seconden wachten voor je antwoordquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:13 schreef jonasr het volgende:
[..]
Sloom ? Muh neen.[quote]Op dinsdag 10 januari 2012 19:13 schreef Miniem het volgende:
[..]
De website.
Lezen.
Hebben die geen externe voeding nodig?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:19 schreef Goddelijker het volgende:
Ook maar weer eens wat bestelt:
[ afbeelding ]
Nope.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:21 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hebben die geen externe voeding nodig?
Linkje. Interessant ding.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:22 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nope.
Maar ik gebruik toch maar max. 1 apparaat tegelijk. Wordt alleen gek van 3 verschillende USB-kabels op m'n bureau.
Nu maar eentje en dan kan ik ze aanschakelen wanneer nodig.
Als je er meerdere toestellen aan wilt hangen of een externe HD wel, ik heb zelf deze;quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:21 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hebben die geen externe voeding nodig?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:58 schreef MacorgaZ het volgende:
Waarom kan ik niet met iDeal betalen bij DealExtreme? Het was toch zo'n grote website?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:11 schreef shiznuts het volgende:
iDEAL is Nederlands. Waarom zou een Chinese webshop moeite doen om dat te integreren (ja, sommige nemen die moeite wel, maar uitzonderingen bevestigen de regel en de regel is dat men zich in het buitenland niet kommert om onze lokale betaalfilosofiën)?
Erg multifunctioneel!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:18 schreef ANCT het volgende:
ik heb altijd al zo'n tandenborstel annex kam willen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |