Jup, ik. En ik kan zeggen dat ik de McCrypts wel aardig vind. Zeker als ze nog wat amped worden middels een fiio e6je.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:21 schreef Miniem het volgende:
Ik ben nog steed super tevreden met de Superlux HD-668 B
http://www.thomann.de/nl/superlux_hd668_b.htm
Aangeraden @ headphone buying guide http://www.head-fi.org/a/headphone-buying-guide
Ik hoef niks anders meer
Behalve misschien nog 1tje om te reizen?![]()
Heeft iemand die mc crypt van Conrad?
Volgens Negakinu, die ik toch wel hoog heb staan, wel. Tevens;quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:18 schreef shiznuts het volgende:
Die je net noemde. Ik ben helemaal niet zo ondersteboven van de HM3 namelijk. Dus ben wel benieuwd of die Mc Crypt echt hetzelfde is.
Jup, BIC, 5 dagen bestellen tot thuis (mede mogelijk gemaakt door Singapore post).quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:53 schreef davedavy het volgende:
Persoonlijk record!Gewone Air Mail, Donderdag 5 Juli verzonden, vandaag Dinsdag 10 Juli gekregen. Iemand die het al ooit sneller heeft gehad
?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:53 schreef davedavy het volgende:
Persoonlijk record!Gewone Air Mail, Donderdag 5 Juli verzonden, vandaag Dinsdag 10 Juli gekregen. Iemand die het al ooit sneller heeft gehad
?
nicequote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:38 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Jup, BIC, 5 dagen bestellen tot thuis (mede mogelijk gemaakt door Singapore post).
En 3 dagen DHL via Aliexpress
Ah, als ik dat lees hoef ik die Superlux ook niet te halen (was ik ook al bijna geneigd toequote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:00 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Jup, ik. En ik kan zeggen dat ik de McCrypts wel aardig vind. Zeker als ze nog wat amped worden middels een fiio e6je.
[..]
Volgens Negakinu, die ik toch wel hoog heb staan, wel. Tevens;
http://www.head-fi.org/t/(...)-the-rebrands-part-1
We shall see. Is in ieder geval leuk om te proberen en als het wat is houden of een verrassend betaalbaar cadeautje voor iemand.quote:The HD668b looks cheap and sounds screechy and sibilant in comparison.
Jup, zo rap kán het gaan.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:53 schreef davedavy het volgende:
?
Hoe heb je Singapore post gekregenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:38 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Jup, BIC, 5 dagen bestellen tot thuis (mede mogelijk gemaakt door Singapore post).
Gewoon: ik bestel, BIC verzend (met Singapore post, geen tracking)quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:51 schreef davedavy het volgende:
[..]
Hoe heb je Singapore post gekregen?
Bij mij staat de Renkforce ook nog op mijn "ik wil um" lijstje aangezien ik nog geen neutrale headphone heb. De 4 stuks die ik heb liggen zijn bass heavy headphones, meer dj headphones. Enige wat mij even weerhoudt is een vriendin die dan vraagt waarom ik NOG een headphone koop (dingen nemen toch ruimte in etc.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:44 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ah, als ik dat lees hoef ik die Superlux ook niet te halen (was ik ook al bijna geneigd toe)...
Ga maar bij Neo klagen, ik zag de foto's van zijn standsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:35 schreef shiznuts het volgende:
[ [
Zelf heb ik vorige week ofzo die zwarte rubberized traditional stand gehaald voor $14,50 of zoiets (damn you monkeybrain!)
De Renkforce ga jij volkomen hatenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:18 schreef shiznuts het volgende:
Die je net noemde. Ik ben helemaal niet zo ondersteboven van de HM3 namelijk. Dus ben wel benieuwd of die Mc Crypt echt hetzelfde is. En voor een luttele meerprijs die Renkforce ook maar eens proberen.
UK duurt erg lang, kan zo 10/14/20 dagen zijn. Het probleem is dat Royal Mail via de meest brakke bezorgers in Nederland werkt. Prutsers zoals Sandd, Selektvracht en laatst kreeg ik iets via Oisterwijk post (dorp in de buurt) binnenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:07 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
M´n program card is nóg niet binnen. Had gehoopt dat ie vandaag binnen zou komen (maandat geen pakketjes/post)
Kan in vervolg ook net zo goed in China bestellen i.p.v. UK.
Afgelopen maand 2x iets bij DX UK gekocht, die van afgelopen week binnen 5 dagen binnen en de andere met 8 dagen (Beiden met tracking!). Zonder tracking is het een ramp en komt het hier met selectpost/vracht binnen. Grotere aangetekend spul kom hier met PostNLquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:41 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
UK duurt erg lang, kan zo 10/14/20 dagen zijn. Het probleem is dat Royal Mail via de meest brakke bezorgers in Nederland werkt. Prutsers zoals Sandd, Selektvracht en laatst kreeg ik iets via Oisterwijk post (dorp in de buurt) binnenSoms gaat het ook via TNT, dat is wel binnen 5/7 dagen binnen. Allemaal via dezelfde winkel gekocht, vandaar mijn grote verbazing
Goddangit Neo!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:34 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ga maar bij Neo klagen, ik zag de foto's van zijn stands![]()
Ach so, een inner comparison. Is die er nog niet dan? Wil ik anders best doen.quote:[..]
De Renkforce ga jij volkomen hatenZijn echt super neutraal, dus heel licht in de bas. Zitten wel lekker.
Ga je de HM3/crypt openschroeven? Dat kun je heel makkelijk zonder schade doen, kussen eraf en dan 3 schroefjes om het binnenwerk/typenummer te zien.
't Heb je nu voor een hoogstandje in huis gehaald dan, if you don't mind my asking, if you do, then still?quote:Mijn HM5 is de deur uitHet klonk echt fantastisch maar dan ontvang je een duurdere van Baxshop en is het ineens stront
Ik laat de hoofdtelefoon gekte maar weer rusten totdat het allemaal kapot gaat
Dus... geen varkens, copters, hoofdtelefoons, zaklampen en messen meer![]()
De postbode van mij is die gewoon ieders enveloppen e.d. en de door Post.at gedropte aanbiedingenfolders komt brengen, maar komt dus ook met een grote dozen voor mij aanzetten. De afgelopen paar dagen is 'ie een beetje sikkeneurig, in het begin kon 'ie er wel om lachen dat er opeens zoveel weer kwam en dat 'ie aan moest bellen, maar nu kost het hem zeker teveel tijd zo telkens weer en hij heeft zo'n post-duwkarretje waar ook niet al teveel in past.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:58 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Afgelopen maand 2x iets bij DX UK gekocht, die van afgelopen week binnen 5 dagen binnen en de andere met 8 dagen (Beiden met tracking!). Zonder tracking is het een ramp en komt het hier met selectpost/vracht binnen. Grotere aangetekend spul kom hier met PostNL
Dat is wel netjes, een paar jaar geleden had ik een keer wat op zondag besteld, maandag verstuurd en vrijdag binnen, maar jij hebt zelfs een weekend ertussenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:53 schreef davedavy het volgende:
?
Nee? Ik VOIP allthetime richting Nederland en behaal met de Sonun de beste resultaten eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:06 schreef Miniem het volgende:
Shiz, wilde vandaag de sonun testen met bijbehorende kabel om te luisteren en te praten.
Maar de mic is echt superzacht, ze horen me gwn niet praten.
Heb jij dat ook?
Hoe kan dat dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:16 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nee? Ik VOIP allthetime richting Nederland en behaal met de Sonun de beste resultaten eigenlijk.
Vaag, dan is of de kabel of de headset niet goed.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:31 schreef shiznuts het volgende:
Jaja, dat wel. Alleen die van mij is niet van BIC en niet met kleurtjes, maar compleet zwart.
Nope, was een accessoire die bij de in-ears daarvan zaten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:33 schreef Miniem het volgende:
[..]
Vaag, dan is of de kabel of de headset niet goed.
Heb je een link naar het kabeltje van die T sports?
Butquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:41 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nope, was een accessoire die bij de in-ears daarvan zaten.
Die kwam weer van een dagaanbiedingen van een of andere Duitse site.Solly.
Bij ugg zetten ze natuurlijk ook de waarde er groot op, chinezen hebben nog wel eens de neiging om wat te sjoemelen met de aangegeven waardesquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:34 schreef Miffy1 het volgende:
Jaja, het lijkt hier ook eindelijk goed te komen met de Jiayu G2Mijn derde order werd gelukkig niet gecanceld, net de tweede betaling gedaan dus ik hoop dat hij snel verzonden wordt.
Wat is jullie ervaring met telefoons uit China, is de kans groot dat ze zo'n pakketje eruit pikken? Ik ga er meestal vanuit dat ik moet dokken dan kan het alleen maar meevallen. Met kabeltjes en ander klein spul Focal en Pandawill heb ik nooit hoeven betalen, maar ik bestel ook wel eens UGGs of handtassen (ja..... vrouw hè) in de US en dan is het bijna 100% zeker dat je moet betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |