abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113566951
Shiz, ik meen me te herinneren dat jij van die doorzichtige bakjes hebt waar je je oortjes instopt. Heb je daar een pic van en waar koop je deze?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  vrijdag 29 juni 2012 @ 18:36:57 #52
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_113567125
Ik zoek losse ledjes, bij voorkeur multi-color.

Iemand een tip?
Starbucks, waar blijf je
pi_113567174
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 18:36 schreef doctor.starbucks het volgende:
Ik zoek losse ledjes, bij voorkeur multi-color.

Iemand een tip?
Ebay.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 19:27:27 #54
340692 CraHeX
Donuts eten op een stokje.
pi_113569224
Vorige week wat shit besteld *O*
pi_113569626
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 19:37 schreef Alcatranz. het volgende:
Vorige week wat shit besteld *O*
Daar hebben we wat aan... :{w

vermeld op zijn minst wat je hebt besteld..
pi_113569897
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 19:51 schreef Downstar het volgende:

[..]

Daar hebben we wat aan... :{w

vermeld op zijn minst wat je hebt besteld..
Spanning opbouwen hier... ;)

Telefoon houder voor de auto, zuignapstatief en klein waterpassertje voor m'n camera. :)
pi_113570126
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 19:58 schreef Alcatranz. het volgende:

[..]

Spanning opbouwen hier... ;)

Telefoon houder voor de auto, zuignapstatief en klein waterpassertje voor m'n camera. :)
Niks geen spanning opbouwend, we hebben tegenwoordig al genoeg slowchatters die het topic hier vol komen spammen met vragen die of in de OP staan, die allemaal in 1 reactie kunnen worden gesteld, Mensen die blijven zeuren waar ze Raybans, de bekende oortjes met een b erop kunnen bestellen, en mensen die vragen stellen over hele andere dingen dan hier in dit topic relevant is
( o.a of webshops (UIT NEDERLAND!) betrouwbaar zijn etc..)

Om zelf geen nutteloze post te plaatsen;

2 ip camera's weer besteld, 1 was gelijk ook verzonden door Lightake.. andere blijkbaar niet 8)7
pi_113571357
Nou mooi is dat, Mistertao heeft mijn order van de telefoon gecanceld; The supplier do not have white,they just have black. Beetje vreemd want ik had bij deze verkoper besteld en in het zwart kan je hem daar niet eens in je shopping cart doen. Ga het nu maar bij die andere proberen.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 20:52:06 #60
327191 RobertNL
For your gear.
pi_113572008
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 20:34 schreef Miffy1 het volgende:
Nou mooi is dat, Mistertao heeft mijn order van de telefoon gecanceld; The supplier do not have white,they just have black. Beetje vreemd want ik had bij deze verkoper besteld en in het zwart kan je hem daar niet eens in je shopping cart doen. Ga het nu maar bij die andere proberen.
Die andere heeft ook geen stock :')
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_113573143
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 21:08 schreef pazara het volgende:
[ afbeelding ]
Rot gewoon op :{w
  vrijdag 29 juni 2012 @ 21:41:30 #62
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_113573797
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 18:32 schreef Miniem het volgende:
Shiz, ik meen me te herinneren dat jij van die doorzichtige bakjes hebt waar je je oortjes instopt. Heb je daar een pic van en waar koop je deze?
:N Was ik niet. Ik heb spijkers in een wand zitten, waar ze allemaal aan hangen, de zogenaamde 'wall of doom', 't zijn er namelijk een stuk of 25 inmiddels, als het niet meer is. _O- ;(
Vier dagen geleden nog SoundMAGIC PL20 naar me verzonden. :@
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 13:18 schreef Raznov het volgende:
In reply op Shiz, een topicje terug:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En met mijn copmply's <3 (S-400's)
[ afbeelding ]
even een waarschuwing voor alle mensen die denken "hey die earphones zijn goedkoop daar!"
PAS OP: op den duur ga je zelfs boxen aanschaffen voor de overige plugjes...
[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 16:34 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Je waarschuwing komt te laat :') en er zijn nog veel meer dozen...

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 20:52 schreef RobertNL het volgende:

[..]

GODDANG IT! :(
Dat zeiden die lui op Aliexpress al: je kunt wel ergens anders bestellen, maar ga er maar vanuit dat nergens stock is. Wij hebben de zwarte, als de betaling rond is, gaat 'ie meteen de deur uit. Alleen dat 'meteen' is wel erg flexibel bij ze... ;(

[ Bericht 41% gewijzigd door shiz op 29-06-2012 21:47:10 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_113573966
Ik heb me gelukkig in kunnen houden op die Soundmagic's maar nu vind ik het wel jammer :') :@

Ah het was Monkeybrain dus.
Zou ook wel zon ding willen.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 21:49:31 #64
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_113574091
Ik ook wel. Als ik logees heb en ik ruim de boel op, dan wil ik niet een wand vol hebben hangen met oortjes. Dus die ruim ik dan op in een tupperware bakkie. Maar ja, da's daarna een grote wirwar tuulk. ;(

Iemand had weleens een case met vakjes besteld, maar die bleek dan erg mini, dus goed op het formaat letten. Zou gewoon ff bij de Praxis, Formido, of een Xenos, Blokker e.d. kijken. ;) Theedoos wil ook wel misschien.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_113575765
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 21:49 schreef shiznuts het volgende:
Ik ook wel. Als ik logees heb en ik ruim de boel op, dan wil ik niet een wand vol hebben hangen met oortjes.
Als je creatief bent kun je er best iets mee doen _O-
  vrijdag 29 juni 2012 @ 23:30:00 #66
201952 lezut
et rezut
pi_113579079
Laat ik dan ook nog maar even een ei leggen over de oordopjes :P Ik gebruik nou al een tijdje de Soundmagic PL-21 dopjes... beste dopjes die ik ooit gehad heb ^O^ Wel even de kanttekening plaatsen dat ik echt goedkope rommel gewend was, maar het geluid van de soundmagic's is voor mij goed genoeg. Oordopjes hebben immers nog wel eens de neiging om te sneuvelen en dan vind ik het zonde om hele dure doppen te hebben. Bouwkwaliteit van de PL-21 is ook in orde, nog geen problemen mee gehad.

Laatst voor de heb ook een setje Awei ES900i gekocht, wat me opvalt is dat deze wel een stuk beter afsluiten dan de PL-21. Zit wat fijner dus... en de bas is een stuk sterker. Vind persoonlijk dat rock-muziek beter uitkomt op de Soundmagic en dat dance/trance e.d. weer wat beter klinkt op de Awei's. Ik weet niet of dat ook jullie ervaring is? :)
  zaterdag 30 juni 2012 @ 00:45:25 #67
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_113582216
nou zijn jullie vast ook geen experts op RC gebied, maar mij lijkt het dat hoe groter een heli is, hoe stabieler hij is te vliegen?
waarom gaan jullie voor van die kleintjes?
het lijkt me best leuk om met een heli te vliegen, nou ja, goed oefenen ik weet het..
maar die kleintjes zijn toch zo onstabiel als wat?
ik zie op die chinese sites en ebay ook alleen maar voornamelijk kleinere modellen voorbijkomen..
okay, toegegeven, ik heb niet shiz zn zoekskillz, maar ben ook niet geheel achterlijk qua zoeken..
kan iemand me een beetje wijsmaken in de materie of ik geheel poep praat? (dmv en link, filmpje what ever?)
ik wil er niet binnen mee vliegen, maar buiten als t ff kan.

thanks!

zoiets dus, alleen dan wat kleiner.. (de 26"inch lijkt me wel okay qua maat)
deze zijn alleen 3.5 channel (das een nadeel?)
53"inch http://www.ebay.com/itm/53-QS8006-GYRO-3-5-Channel-3-5CH-Metal-RC-Helicopter-GT-Model-FREE-PARTS-/160832590362?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item25725e921a

of 42"inch http://www.ebay.com/itm/Big-Huge-Gigantic-RC-Helicopter-42-SkyKing-H-785G-3-5-Channel-w-Gyro-3D-Flight-/261054460145?pt=Radio_Control_Vehicles&hash=item3cc80ef0f1

26"inch http://www.ebay.com/itm/Brand-New-Genuine-Double-Horse-9053-3-5CH-26-Inches-Metal-Gyro-RC-Helicopter-/230816532217?pt=Radio_Control_Vehicles&hash=item35bdbcc6f9

[ Bericht 14% gewijzigd door mickeyD op 30-06-2012 01:00:27 ]
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_113583624
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 00:45 schreef mickeyD het volgende:
nou zijn jullie vast ook geen experts op RC gebied, maar mij lijkt het dat hoe groter een heli is, hoe stabieler hij is te vliegen?
het lijkt me best leuk om met een heli te vliegen, nou ja, goed oefenen ik weet het..
ik zie op die chinese sites en ebay ook alleen maar voornamelijk kleinere modellen voorbijkomen..
okay, toegegeven, ik heb niet shiz zn zoekskillz, maar ben ook niet geheel achterlijk qua zoeken..
kan iemand me een beetje wijsmaken in de materie of ik geheel poep praat? (dmv en link, filmpje what ever?)

thanks!

zoiets dus, alleen dan wat kleiner.. (de 26"inch lijkt me wel okay qua maat)
deze zijn alleen 3.5 channel (das een nadeel?)
53"inch http://www.ebay.com/itm/53-QS8006-GYRO-3-5-Channel-3-5CH-Metal-RC-Helicopter-GT-Model-FREE-PARTS-/160832590362?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item25725e921a

of 42"inch http://www.ebay.com/itm/Big-Huge-Gigantic-RC-Helicopter-42-SkyKing-H-785G-3-5-Channel-w-Gyro-3D-Flight-/261054460145?pt=Radio_Control_Vehicles&hash=item3cc80ef0f1

26"inch http://www.ebay.com/itm/Brand-New-Genuine-Double-Horse-9053-3-5CH-26-Inches-Metal-Gyro-RC-Helicopter-/230816532217?pt=Radio_Control_Vehicles&hash=item35bdbcc6f9
Hoe groter, hoe minder last die dingen van wind hebben. En -vaak- is groter ook een betere kwaliteit in dit geval.

Waarom we toch voor klein gaan?
Omdat we gewoon een gadget zoeken, geen opbergruimte hebben, en last but not least: de prijs.
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
  zaterdag 30 juni 2012 @ 02:23:54 #69
131319 mickeyD
pi_113584634
t is in iedergeval goedkoper dan een luckybag 3 ;)

http://www.ebay.com/sch/i.html?_sacat=0&_nkw=QS8005&rt=nc

maargoed heb wat filmpjes bekeken.. beter niet kunnen doen want heb nu al weer mn bedenkingen _O-
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  zaterdag 30 juni 2012 @ 09:38:11 #70
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_113586638
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 23:30 schreef lezut het volgende:
Laat ik dan ook nog maar even een ei leggen over de oordopjes :P Ik gebruik nou al een tijdje de Soundmagic PL-21 dopjes... beste dopjes die ik ooit gehad heb ^O^ Wel even de kanttekening plaatsen dat ik echt goedkope rommel gewend was, maar het geluid van de soundmagic's is voor mij goed genoeg. Oordopjes hebben immers nog wel eens de neiging om te sneuvelen en dan vind ik het zonde om hele dure doppen te hebben. Bouwkwaliteit van de PL-21 is ook in orde, nog geen problemen mee gehad.

Laatst voor de heb ook een setje Awei ES900i gekocht, wat me opvalt is dat deze wel een stuk beter afsluiten dan de PL-21. Zit wat fijner dus... en de bas is een stuk sterker. Vind persoonlijk dat rock-muziek beter uitkomt op de Soundmagic en dat dance/trance e.d. weer wat beter klinkt op de Awei's. Ik weet niet of dat ook jullie ervaring is? :)
Klopt, dat komt omdat de Soundmagics wat neutraler zijn en dus meer geschikt voor songs met enige nuance en detail. Wil je een soort clubfeeling met lots of bass, dan zijn de ES900i wel prima, maar het zijn daardoor niet echt allrounders. De ES800M dan eerder wel. :Y

De Brainwavz M2 zijn ongeslagen op bass-niveau denk ik, ook de details en treble zijn wel aardig. Favoriete in-ears nog altijd de Xears XT2 Pro (nieuwe versie is XT3 met betere kabel) van Thomas (xears.com - coupon: KLANGFUZZIS -> alle in-ears 30,- euro/stuk excl. verz). Ik heb deze maand ook z'n nieuwe XPA's mogen ontvangen, duurste dopjes die hij ooit had, met uitwisselbare filters en gele kabel. Die filters maken echt een boel verschil, had ik niet verwacht (zie nu dat 'ie uit de shop verdwenen is).

De Brainwavz-serie is over het algemeen de tofste qua variatie, helaas zijn de prijzen erg gestegen naarmate de populariteit opliep. Daardoor zijn de AWEI's denk ik momenteel de beste bang-for-buck wil je op de budgettour. Verder heb je natuurlijk nog Soundmagic, Dunu, Sunrise Audio, etc.
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 00:45 schreef mickeyD het volgende:

thanks!

-
In principe wel, omdat zwaarte een soort van 'logheid' of 'traagheid' en automatisch stabiliteit met zich meebrengt. Maar ligt vooral ook aan het design van het toestel, hoe gevoelig is de besturing, hoe goed zijn de accelerometers en de computergestuurde stabilisatie? Een QS8005 bijvoorbeeld is erg groot (105cm) maar de inputs zijn nogal weinig elegant. :P

Ligt er vooral in waar je wilt vliegen, niet iedereen heeft een voetbalveld als achtertuin. Woon je midden in de stad, wil je een helicoptertje voor binnen en misschien buiten in krappe ruimtes. Dan kom je al gauw bij een klein model uit, bovendien kunnen die ook erg leuk zijn: 9958 of een V911. Wel een uitdaging want 4CH. Maar gewoon stabilisatie ingebouwd, dus hoveren en een beetje rondvliegen geen probleem, wil je echter meer gecoördineerde patronen vliegen en echt bank aanhellen, dan kun je dat daar ook mee leren. Ze zijn goedkoper dan grote modellen, maar niet heul erg geschikt voor buiten, omdat ze inderdaad zo ligt en klein zijn dus windgevoelig.

Elk heel channel staat voor een staploze regeling. Een half channel is een aan/uit-regeling, meestal een licht ofzo. 2CH heeft een vast voorwaartse 'pitch', invalshoek en vliegt dus alleen maar vooruit, het eerste kanaal regelt je hoogte/snelheid, het tweede laat de helikopter om de rotoras draaien voor richtingbesturing. Bij 3CH maakt de fixed pitch plaats voor variable pitch, je kunt voor en achteruit vliegen. Bij 4CH voeg je daar ook nog een kanaal aan toe voor 'bank', daarmee leunt een heli een bepaalde kant op i.p.v. helemaal horizontaal om de rotoras te draaien ('yaw'). De combinatie van yawing en banking zorgt voor gecoördineerde bochten, maar dat is vrij lastig. In principe kun je een 4CH heli wel als 3CH gebruiken door de 4e channel gewoon niet te gebruiken. ;)

Qua merken kun je gaan voor een Xieda/Great Wall, WLToys, MJX, Syma, SH, Double Horse, of wat dan ook. Die dingen vliegen ongeveer allemaal volgens hetzelfde principe, het is alleen fijn als je een model uitzoekt waar je een beetje reserve rotors e.d. voor kunt krijgen. ;)
pi_113587335
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 20:52 schreef RobertNL het volgende:

[..]

-O- ik wil die telefoon o|O
  zaterdag 30 juni 2012 @ 10:45:57 #72
327191 RobertNL
For your gear.
pi_113587744
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 10:24 schreef Miffy1 het volgende:

[..]

-O- ik wil die telefoon o|O
"mijn" aliexpress seller gaat speciaal voor mij de telefoon toevoegen :D En omdat ik haar attent heb gemaakt krijg ik hem voor bijna de kostprijs :D (aka even duur als MisterTao, dus ze pakt een dollar of 7 :P)

Dollar koers gaat ook de goede kant op dus :D nog maar even wachten met het kopen van mijn phone @ MisterTao :D

[ Bericht 9% gewijzigd door RobertNL op 30-06-2012 11:08:56 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 30 juni 2012 @ 11:04:07 #73
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_113588078
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 20:05 schreef Downstar het volgende:

[..]

Niks geen spanning opbouwend, we hebben tegenwoordig al genoeg slowchatters die het topic hier vol komen spammen met vragen die of in de OP staan, die allemaal in 1 reactie kunnen worden gesteld, Mensen die blijven zeuren waar ze Raybans, de bekende oortjes met een b erop kunnen bestellen, en mensen die vragen stellen over hele andere dingen dan hier in dit topic relevant is
( o.a of webshops (UIT NEDERLAND!) betrouwbaar zijn etc..)

Om zelf geen nutteloze post te plaatsen;

2 ip camera's weer besteld, 1 was gelijk ook verzonden door Lightake.. andere blijkbaar niet 8)7
Voel me heel erg aangesproken ;(
Op raybans en B headphones na :D
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_113588850
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 02:23 schreef mickeyD het volgende:
t is in iedergeval goedkoper dan een luckybag 3 ;)

http://www.ebay.com/sch/i.html?_sacat=0&_nkw=QS8005&rt=nc

maargoed heb wat filmpjes bekeken.. beter niet kunnen doen want heb nu al weer mn bedenkingen _O-
Als je de heli gaat ophalen wel ja. Maar op de $100 voor de heli komt in al die gevallen nog shipping er bovenop, bij sommige van die heli's nog wel $70.
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
  zaterdag 30 juni 2012 @ 12:09:25 #75
131319 mickeyD
pi_113589393
zo'n beetje al die nep zonnebrillen zijn verwijderd omdat paypal dat eiste.
dus op naar je lokale zonnebrillenboer, en ¤100 per stuk aftikken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')