Je waarschuwing komt te laatquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:18 schreef Raznov het volgende:
even een waarschuwing voor alle mensen die denken "hey die earphones zijn goedkoop daar!"
PAS OP: op den duur ga je zelfs boxen aanschaffen voor de overige plugjes...
Soms staat er free shipping bij.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:04 schreef zerokil het volgende:
Iemand die mij kan uit leggen hoe dat werkt bij Ebay (onder 1 euro spullen)
Soms zie je dingen die je voor 1 cent kan kopen, maar hoe zit het dan met de verzending?
quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:09 schreef Mirjam het volgende:
d'r had toch ooit iemand ene ebay-linkje voor al die zut onder 1 euro?
heeft iemand die voor me?
quote:Op maandag 14 november 2011 22:03 schreef ebutyouyou het volgende:
wat is ook alweer de link voor de centdeals op ebay
thnx alvast
quote:Op maandag 14 november 2011 22:05 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Een, twee.
Oh, dat is geen cent, maar alles onder 1 euro.
Je kan -screen protector -troep doen...quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:12 schreef Mirjam het volgende:
hmm, die link is vnl. voor stylus en screen-protector dingen
Zou gewoon alleen de ES900I doenquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:15 schreef DarkNoize het volgende:
Loon is weer binnen dus kan het eigenlijk weer niet laten om iets te bestellen![]()
Nou wou ik de ES900i's bestellen na de goede verhalen van RobertNL. Heeft het dan nog een meerwaarde om de ES800M's erbij te bestellen of niet? Ben vooral opzoek naar een goede bass, dus ES900i zou voldoende moeten zijn.
Vind de XKDUN CK-700 maar tegenvallen als ik eerlijk ben
Als je naar mijn box kijkt zie je een stapel oorplug beschermers voor herrie klusjes. Als je die platdrukt en vervolgens het drukknopje van een pen erop perst krijg je een gaatje. Hupsakee, Comply earplugs van memoryfoamquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:40 schreef Tjado het volgende:
Hebben jullie die Comply foam tips gewoon van comply zelf? Of is er ook een China variant?
Pandawill happyhourquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:22 schreef zerokil het volgende:
Zijn er nog meer sites van die super goedkopen aanbiedingen/acties behalve Ebay?
Bedankt. En dan na 't betalen een berichtje sturen over de kleur als ik het goed heb begrepen?quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:43 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zou gewoon alleen de ES900I doen
Mja, weet niet of dat helemaal de bedoeling is hoor!quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:53 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Als je naar mijn box kijkt zie je een stapel oorplug beschermers voor herrie klusjes. Als je die platdrukt en vervolgens het drukknopje van een pen erop perst krijg je een gaatje. Hupsakee, Comply earplugs van memoryfoam![]()
Je haalt zo'n zak van 15 setjes voor enkele dollars op Ebay
SPOILER: Speciaal voor monkeybrainOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Affirmativo.quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:35 schreef DarkNoize het volgende:
[..]
Bedankt. En dan na 't betalen een berichtje sturen over de kleur als ik het goed heb begrepen?
Moet natuurlijk wel gewoon de zwarte hebbenThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Hoe krijg je je doos zo mooi kaal en glad? En goedgevuld?quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:50 schreef monkeybrain het volgende:
Ik krijg gelijk PM's over mijn doos (shiz dus)![]()
http://www.aliexpress.com(...)er-weapon-model.htmlquote:Op dinsdag 15 november 2011 00:36 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Potverdorie, dat Titanic ship van papier![]()
![]()
Wat je krijg/maakt zal wel heel wat minder zijn:
[..]
idd, anders kon ik nog wel een Titanic bestellen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:09 schreef jopiede het volgende:
[..]
http://www.aliexpress.com(...)er-weapon-model.html
Dat lijkt me wel leuk om aan de muur te hangen haha! Helaas verzend hij niet naar Nederland :-(
PortaPro <3 (zo heerlijk retro look maar een machtig geluid voor dat geld, had hem in usa gekocht voor 30 dollar)quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:19 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Haha wat een gek, fantastisch
Ik ga zo een Koss portapro bestellen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |