SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Mensen die o.a. hier postenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP vind je hierNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Mr.Mo gaat niet mee lopen, heeft last van z'n knie, dus is beter van niet.
Dus ik ga me zo alleen in die 6km storten. Ben voornemens om het op een heel rustig tempo te gaan doen en te zien waar 't scheepje strandt. Ben benieuwd!Ja doei.![]()
Gewoon een tempo aannemen waarbij je de afstand kunt uitlopen.. dat geeft je een voldaan gevoel!quote:Op zondag 15 april 2012 17:44 schreef motorbloempje het volgende:
Dus ik ga me zo alleen in die 6km storten. Ben voornemens om het op een heel rustig tempo te gaan doen en te zien waar 't scheepje strandt. Ben benieuwd!![]()
Veel succes!quote:Op zondag 15 april 2012 17:44 schreef motorbloempje het volgende:
Dus ik ga me zo alleen in die 6km storten. Ben voornemens om het op een heel rustig tempo te gaan doen en te zien waar 't scheepje strandt. Ben benieuwd!
Vorige week last van knie gehad. Een hele week niet gelopen om te herstellen. En dus net weer lekker 5km gelopen.
Bij TT dacht ik aan "Run Forrest, run"![]()
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Heb er net 8.5 km op zitten, en ik ben nu de 100 km gepasseerd in de challenge.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave![]()
Fuck yeah!
6km in 35.30 --> 10.15km per uur![]()
![]()
![]()
Ging echt súper lekker en hád nog wel een km erbij kunnen pakken denk ik als ik wilde, maar heb mezelf ingehouden: rustig opbouwen en geen risico's nemen!Ja doei.![]()
Inderdaad, dat hield mij ook een beetje tegen! Ben toch gegaan, 3 kilometer gelopen (gem. 9,96 km per uur)quote:In mei wil ik gaan opbouwen naar de vier kilometer.. Of misschien even een wandelpauze tussendoor en dan vijf km doen, ofzo.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
quote:Op zondag 15 april 2012 18:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Heb er net 8.5 km op zitten, en ik ben nu de 100 km gepasseerd in de challenge.
Ja doei.![]()
quote:Op zondag 15 april 2012 18:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Inderdaad, dat hield mij ook een beetje tegen! Ben toch gegaan, 3 kilometer gelopen (gem. 9,96 km per uur)In mei wil ik gaan opbouwen naar de vier kilometer.. Of misschien even een wandelpauze tussendoor en dan vijf km doen, ofzo.
Ja doei.![]()
Netjes!quote:Op zondag 15 april 2012 18:30 schreef motorbloempje het volgende:
Fuck yeah!
![]()
![]()
Ging echt súper lekker en hád nog wel een km erbij kunnen pakken denk ik als ik wilde, maar heb mezelf ingehouden: rustig opbouwen en geen risico's nemen!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
Goed zoquote:Op zondag 15 april 2012 18:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Inderdaad, dat hield mij ook een beetje tegen! Ben toch gegaan, 3 kilometer gelopen (gem. 9,96 km per uur)In mei wil ik gaan opbouwen naar de vier kilometer.. Of misschien even een wandelpauze tussendoor en dan vijf km doen, ofzo.
.
Kwam het door het vriendje dat je harder ging dan anders?. En was je moe of viel het mee?
Niet meer actief op Fok!![]()
Buiten schijn ik altijd harder te gaan dan op de loopband, maar voelt wel lekker. Merkte dat ik in het begin iets te hard van stapel ging, toen mijn tempo aangepast en ging het prima! Kwam niet door m'n vriend dat ik harder ging, die laat ik altijd gewoon voor me uit lopen (wij pakken een pad heen en terug, dus we komen elkaar vanzelf wel weer tegen en op het eind maakt hij nog een klein lusje om samen met mij te eindigen!quote:Op zondag 15 april 2012 18:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Goed zo.
Kwam het door het vriendje dat je harder ging dan anders?. En was je moe of viel het mee?
)
Maar ik ben blij dat ik nu 'echte' hardloopschoenen heb gekocht, wát een verschil qua demping ook. Had het gevoel dat ik vloog in het begin!
Dat doen wij ook, als we samen lopen: ik her en der een lusje zodat we ongeveer gelijk eindigen.
Maar ik moet zeggen dat ik het alleen lopen vandaag wel héél erg lekker vonddus ik ga voorstellen om voortaan wel gewoon gelijk van huis te vertrekken, maar verder gewoon alleen te lopen, want gewoon 'onbezorgd' blik op oneindig (en het verkeer
) en gaan is echt wel héél fijn moet ik zeggen.
Ja doei.![]()
![]()
voor iedereen die zo vreselijk goed bezig is
[ Bericht 0% gewijzigd door uniekhoorn op 15-04-2012 19:26:24 (zag er iid raar uit) ]Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
JA DANKU!quote:Op zondag 15 april 2012 19:02 schreef uniekhoorn het volgende:
voor iedereen die zo vreselijk goed bezig zijn
Ja doei.![]()
quote:Op zondag 15 april 2012 19:02 schreef uniekhoorn het volgende:
voor iedereen die zo vreselijk goed bezig zijn is
.
Het waaide wel echt hard zeg, ik moest op bepaalde stukken echt tegen de wind in zwoegen.
Oh, ik heb er geen problemen mee! Maar misschien ben ik degene die onbewust mijn vriend 'belemmert'?quote:Op zondag 15 april 2012 19:01 schreef Viking84 het volgende:
Het is niet voor niets dat ik alleen loop.
![]()
Even nagevraagd en hij heeft er geen problemen mee, vindt 'ie wel gezellig!
Even omkleden en dan ga ik het weer trotserenquote:Op zondag 15 april 2012 19:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gewoon heen tegen de wind in en dan het laatste stuk met de wind mee de pas erin!![]()
![]()
Wat een toppers allemaal! MvM en Rob, super. Zo gaaf om mee te lopen in die marathon, zelfs al is het de 5km. Heel stoer!![]()
En iedereen die voor zichzelf heeft gelopen.![]()
Ik ga morgen weer.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op zondag 15 april 2012 18:30 schreef motorbloempje het volgende:
Fuck yeah!
![]()
![]()
Ging echt súper lekker en hád nog wel een km erbij kunnen pakken denk ik als ik wilde, maar heb mezelf ingehouden: rustig opbouwen en geen risico's nemen!![]()
Ik loop ook liever alleen, alleen de hond neem ik wel eens mee.
quote:Recreatieloper (14) marathon overleden
zondag, 15 april 2012 / 18:44
ROTTERDAM (ANP) - Een 14-jarige jongen uit Vught is zondagmiddag overleden nadat hij had meegedaan aan de recreatieve 10 kilometer tijdens de Rotterdam Marathon. Volgens de organisatie werd de jongen direct na de finish onwel en overleed hij later in het ziekenhuis aan een hartstilstand. De jongen liep in schoolverband mee.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Oh wat triestquote:
MvM...gefeliciteerd!! en een prachtige tijd!
[ Bericht 2% gewijzigd door rechtsedirecte op 15-04-2012 20:25:51 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
inderdaad een sneu bericht....gaat je zoon lekker met school een dagje weg, komt hij nooit meer terug.
zonder de achtergronden te kennen zou je zeggen dat deze jongen waarschijnlijk al een onopgemerkte kwaal had.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Erg triest, inderdaad. Ik heb ook de 10k gelopen vanochtend, en volgens mij stond ik bij de start achter die hele groep van het Maurick College uit Vught. Ik passeerde de eindstreep in ongeveer 47:00, en bijna drie kwartier later kwamen er nog steeds leerlingen van die school over de finish (tegen het tijdslimiet, dus). Het leek er wel op dat ze 'm ongetraind wilden volbrengen of iets dergelijks..quote:Get stoned![]()
"De officiële leeftijd om de tien kilometer te mogen lopen is 16 jaar."
doe het dan ook gewoon niet....
We zullen zien, zei de blinde.![]()
Oh, dat doe ik bij voorkeur andersomquote:Op zondag 15 april 2012 19:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gewoon heen tegen de wind in en dan het laatste stuk met de wind mee de pas erin!.
Heenweg wind mee, op de terugweg heb ik het nogal warm en ben ik blij met verkoelende tegenwind.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt![]()
Vorig jaar bij hockey heeft ie ook al zoiets gehad en is enige tijd in coma gehouden.quote:Op zondag 15 april 2012 20:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
inderdaad een sneu bericht....gaat je zoon lekker met school een dagje weg, komt hij nooit meer terug.
zonder de achtergronden te kennen zou je zeggen dat deze jongen waarschijnlijk al een onopgemerkte kwaal had.
Blijft triest allemaal...
omroep Brabant;
Eerder hartstilstand
De overleden jongen kreeg in september vorig jaar een hartstilstand tijdens een training van zijn hockeyclub MOP uit Vught. Hij werd toen overgebracht naar het ziekenhuis in Nijmegen waar hij lange tijd in een coma werd gehouden.![]()
Klinkt als een hartritmestoornis, bij jonge mensen worden die vaak niet opgemerkt.quote:Op zondag 15 april 2012 20:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
zonder de achtergronden te kennen zou je zeggen dat deze jongen waarschijnlijk al een onopgemerkte kwaal had.But while the earth sinks to its grave
doe je dat altijd zo Sigme? grappig want ik denk dat de meeste lopers, onder andere mijzelf, terug het liefste de wind in de rug hebbenquote:Op zondag 15 april 2012 20:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik bij voorkeur andersom.
Heenweg wind mee, op de terugweg heb ik het nogal warm en ben ik blij met verkoelende tegenwind.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
mocht dit bericht juist zijn dan werpt het ineens een heel ander licht op de zaakquote:Op zondag 15 april 2012 20:29 schreef IamCurious het volgende:
[..]
Vorig jaar bij hockey heeft ie ook al zoiets gehad en is enige tijd in coma gehouden.
Blijft triest allemaal...
omroep Brabant;
Eerder hartstilstand
De overleden jongen kreeg in september vorig jaar een hartstilstand tijdens een training van zijn hockeyclub MOP uit Vught. Hij werd toen overgebracht naar het ziekenhuis in Nijmegen waar hij lange tijd in een coma werd gehouden.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb uiteindelijk stuk tegen, stuk voor en stuk tegen gedaan.quote:Op zondag 15 april 2012 20:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik bij voorkeur andersom.
Heenweg wind mee, op de terugweg heb ik het nogal warm en ben ik blij met verkoelende tegenwind.
Met les 15 van Evy vandaag voor het eerst over de 5 km heen!In 36 minuten 5.01 km
![]()
![]()
Well donequote:Op zondag 15 april 2012 20:33 schreef VKV het volgende:
[..]
Ik heb uiteindelijk stuk tegen, stuk voor en stuk tegen gedaan.
Met les 15 van Evy vandaag voor het eerst over de 5 km heen!In 36 minuten 5.01 km
en nu op naar de 10!
![]()
![]()
In de zomer doe ik het inderdaad op sigme's manierquote:Op zondag 15 april 2012 20:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
doe je dat altijd zo Sigme? grappig want ik denk dat de meeste lopers, onder andere mijzelf, terug het liefste de wind in de rug hebbenmaar nu is het fris genoeg om juist bij dat laatste stuk te kunnen profiteren van dat duwtje in de rug!
Ja doei.![]()
Vandaag een Coopertest gelopen in m'n eentje. Gewoon op straat dus geen afgemeten traject. Helaas... m'n Garmin had een off-day en liet me all over the place lopen.
Garmin gemeten afstand : 2.340m
Heb het met afstandgemeten.nl nog na gemeten , was makkelijk omdat ik op het fietspad had gelopen.
Nu bleek het 2.280m te zijn.
Volgens de statistieken val ik voor mijn leeftijdscategorie in het 'vakje ' : goede conditie
Net geen ' heel goede conditie' , 20 m te weinig...
Oh well, there's a next time....
Toch zeker tevree ...![]()
![]()
Zou wel kwalijk zijn, als de leeftijdsgrens niet in acht word genomenquote:Op zondag 15 april 2012 20:28 schreef Doodloper het volgende:
"De officiële leeftijd om de tien kilometer te mogen lopen is 16 jaar."
doe het dan ook gewoon niet....![]()
![]()
we weten het fijne er niet van...quote:Op zondag 15 april 2012 21:20 schreef MvN_Rdam het volgende:
[..]
Zou wel kwalijk zijn, als de leeftijdsgrens niet in acht word genomen
het blijft treurig.![]()
Nicequote:Op zondag 15 april 2012 20:47 schreef Liesje68 het volgende:
Vandaag een Coopertest gelopen in m'n eentje. Gewoon op straat dus geen afgemeten traject. Helaas... m'n Garmin had een off-day en liet me all over the place lopen.
Garmin gemeten afstand : 2.340m
Heb het met afstandgemeten.nl nog na gemeten , was makkelijk omdat ik op het fietspad had gelopen.
Nu bleek het 2.280m te zijn.
Volgens de statistieken val ik voor mijn leeftijdscategorie in het 'vakje ' : goede conditie
Net geen ' heel goede conditie' , 20 m te weinig...
Oh well, there's a next time....
Toch zeker tevree ....
Ik ga hem zeer binnenkort ook lopen. Zit nu op 2100 meter en moet 2200 meter halen voor goed, dat moet zeker lukken. 12 minuten knallen. Moet 2700 meter halen voor 'zeer goed' := zo'n 13,5 km/u. Was ik maar alvast 30, dan was het allemaal weer wat makkelijker
.
op de lange afstand wel vaak ja, kijk maar naar de leeftijden van de toplopersquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
dan heb ik zowel m'n leeftijd, als lengte en gewicht meequote:Op zondag 15 april 2012 21:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
op de lange afstand wel vaak ja
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Nee, als ik 30 zou zijn geweest, zou ik nu al in de categorie 'goed' vallenquote:.
Die muziek van rennen met Evy.Hoe heeft ze het voor elkaar gekregen zo'n kutmuziek te selecteren. Met als klap op de vuurpijl Justin Bieber.
___
![]()
waarom denk je dat ik renate wennemars gedownload heb? van evy krijg ik compleet de slappe lach ...quote:Op zondag 15 april 2012 21:31 schreef datisstom het volgende:
Die muziek van rennen met Evy.Hoe heeft ze het voor elkaar gekregen zo'n kutmuziek te selecteren. Met als klap op de vuurpijl Justin Bieber.
___
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Thanks Viking!quote:Op zondag 15 april 2012 21:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nice.
Ik ga hem zeer binnenkort ook lopen. Zit nu op 2100 meter en moet 2200 meter halen voor goed, dat moet zeker lukken. 12 minuten knallen. Moet 2700 meter halen voor 'zeer goed' := zo'n 13,5 km/u. Was ik maar alvast 30, dan was het allemaal weer wat makkelijker
.
![]()
Ik ben van plan om m een paar x per jaar te lopen. Kan ik makkelijk zien hoe ik er voor sta. Dit was de 1ste dus de 'uitgangs' coopertest.
De omstandigheden waren niet optimaal vandaag. Gister en vandaag gewerkt, dus vanmiddag laat nog op pad...
Eerst liep ik met m'n Garmin te prutsen. Was ik al begonnen maar hij stond niet aan... dus opnieuw![]()
Toen liep ik te kutten met de oordopjes...
Zo, dus jij denkt dat het makkelijker gaat als je 30 bent?![]()
Wacht maar tot je over de 40 bent!
Heb heimelijk gekeken wat de volgende stappen zijn voor mij :
heel goed : 2300-2700
uitstekend : 2700-3100![]()
Oh well, a girl can dream right?![]()
Wel leuk om te doen. Succes als je m gaat lopen...![]()
+1 !quote:Op zondag 15 april 2012 21:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik renate wennemars gedownload heb? van evy krijg ik compleet de slappe lach ...
Renate is een stuk beter te pruimen...en meer keus in podcast series![]()
quote:Op zondag 15 april 2012 21:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, als ik 30 zou zijn geweest, zou ik nu al in de categorie 'goed' vallen.
![]()
![]()
Vandaag voor het eerst meegedaan aan de 10 kilometer IJsselloop in Deventer.
Met de wind was het best koud voor de start te moeten wachten. De startvakken waren goed ingedeeld maar toch werd ik bij de start door veel mensen voorbij gelopen.
Bij de spoorbrug kon ik zonder moeite versnellen, en ook verder in de race kon ik mijn tempo goed vasthouden. Helaas werd ik nog steeds vrij vaak ingehaald, en kwam ik steeds verder achter te lopen op verschillende groepjes lopers.
Ook op de Wilhelminabrug kon ik het tempo niet meer omhoog krijgen, maar bij het naderen van de finish kon ik gelukkig nog een redelijke eindsprint inzetten en nog een aantal lopers passeren.
Uiteindelijk ben ik 728e geworden van de 1359 lopers in een tijd van 54:30![]()
![]()
Ach... wat maakt t uit? Lekker gelopen toch ?quote:Op zondag 15 april 2012 21:46 schreef Ach3r0n het volgende:
Met de wind was het best koud voor de start te moeten wachten. De startvakken waren goed ingedeeld maar toch werd ik bij de start door veel mensen voorbij gelopen.
Bij de spoorbrug kon ik zonder moeite versnellen, en ook verder in de race kon ik mijn tempo goed vasthouden. Helaas werd ik nog steeds vrij vaak ingehaald, en kwam ik steeds verder achter te lopen op verschillende groepjes lopers.
Ook op de Wilhelminabrug kon ik het tempo niet meer omhoog krijgen, maar bij het naderen van de finish kon ik gelukkig nog een redelijke eindsprint inzetten en nog een aantal lopers passeren.
Ik krijg niet de indruk dat je bent ingestort...dus goed gedaan.
Dat lijkt me moeilijk : je kalmte bewaren als je wordt ingehaald en gewoon naar je vermogen lopen. Als je vlak loopt heb je het goed gedaan me dunkt...![]()
Netjes hoor
Ik ben ook benieuwd wat ik ga klaarspelen in juni tijdens zo'n wedstrijd. Hopelijk dat deze 2 maanden training ervoor zorgen dat ik richting de 40 minuten kan kruipen (10km). Moet ik wel even flink aan mijn snelheid gaan werken![]()
![]()
Ja het is voor mij een succes. Toch was dit een heel andere ervaring dan tijdens de midwintermarathon waar ik een grote inhaalrace heb gelopen.
Het is trouwens voor het eerst dat ik een 10 KM heb gelopen sinds lange tijd. Ook in de trainingen van dit jaar ben ik niet zover gegaan als vandaag![]()
![]()
Kortom : een succes voor jouquote:Op zondag 15 april 2012 21:55 schreef Ach3r0n het volgende:
Ja het is voor mij een succes. Toch was dit een heel andere ervaring dan tijdens de midwintermarathon waar ik een grote inhaalrace heb gelopen.
Het is trouwens voor het eerst dat ik een 10 KM heb gelopen sinds lange tijd. Ook in de trainingen van dit jaar ben ik niet zover gegaan als vandaag![]()
![]()
Het lijkt me zo heerlijk om 10km te kunnen lopen als ik al jullie verhalen zo lees. Kan niet wachten ook zo'n pokke-eind te kunnen. Maar goed, geeft het nog een maand of vier... hoop ik....Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Rustig blijven trainen en dan komt dat vanzelf wel.quote:Op zondag 15 april 2012 21:57 schreef mosselmossel het volgende:
Het lijkt me zo heerlijk om 10km te kunnen lopen als ik al jullie verhalen zo lees. Kan niet wachten ook zo'n pokke-eind te kunnen. Maar goed, geeft het nog een maand of vier... hoop ik....![]()
Ik ben er ook nog niet, hoor. Zit nu op 50m met niet al te hoge snelheid... september ben ik begonnen met 1min lopen en dan wandelenquote:Op zondag 15 april 2012 21:57 schreef mosselmossel het volgende:
Het lijkt me zo heerlijk om 10km te kunnen lopen als ik al jullie verhalen zo lees. Kan niet wachten ook zo'n pokke-eind te kunnen. Maar goed, geeft het nog een maand of vier... hoop ik....Dacht dat ik nooit op de 30m zou raken
![]()
Jij komt er vast ook snelquote:Op zondag 15 april 2012 22:00 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog niet, hoor. Zit nu op 50m met niet al te hoge snelheid... september ben ik begonnen met 1min lopen en dan wandelenDacht dat ik nooit op de 30m zou raken
Ik merk nu al, na vijf weken evy, dat ik die 5km in 30minuten wel ga halen. Dus stiekem kijk ik al verder, maar goed, eerst inderdaad ook maar eens die 30min halen die jij al wel kan en ik nog niet
Ik ben in september begonnen. Al snel 3 mnd blessure leed ( niet door hardlopen maar toch demotiverend ) ...weer gaan lopen ook met -13 in de winter. Gewoon stug volhouden dan komen we er vanzelf![]()
![]()
Vind het een knappe tijd voor 10 km !quote:Op zondag 15 april 2012 21:46 schreef Ach3r0n het volgende:
Ik lijk wel gek, maar ik ga zo hardlopen. Het is nu 1 graden, brr...Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik vond het ook knap koud op de fiets!!quote:Op maandag 16 april 2012 07:27 schreef SEMTEX het volgende:
Ik lijk wel gek, maar ik ga zo hardlopen. Het is nu 1 graden, brr...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja, dat las ik ook. Niet echt wijs om dan 10km te gaan hardlopen, maar ik neem aan dat hij wel met zijn artsen en/of ouders overlegd heeft van te voren.quote:Op maandag 16 april 2012 07:55 schreef computergirl het volgende:
[..]
Lees net dat zelfde jongen al een keer eerder bij hockey een hartstilstand gehad heeft
Wel gruwelijk hoor...
***![]()
Brrrr....quote:Op maandag 16 april 2012 07:27 schreef SEMTEX het volgende:
Ik lijk wel gek, maar ik ga zo hardlopen. Het is nu 1 graden, brr...***![]()
Vanmiddag na het werk weer aan de bak. Na ander halve week niks doen (buikgriepje), word het weer hoog tijd. Eens kijken of ik deze week de 0-lijn kunnen behalen met de challange.
![]()
Net weer gelopen, en ging goed!
http://www.endomondo.com/workouts/tklznR2z2Oc
Sneller dan vorige keren ook dus dat is helemaal leuk!
Ik zie mezelf voorlopig geen 5km halen, maar ben allang blij als ik 30 minuten achter elkaar kan lopen!
Vond de kou wel meevallen, lekker zonnetje erbij ging prima!![]()
Het was fris, maar wel erg lekker... af en toe een spatje.
Wel weer een record gelopen 5,05 km in 34 minuten. Best zwaar om 5 minuten achter elkaar te lopen. Heb het ook net niet geredNu 2 dagen rust, eens kijken hoe mijn knie zich gaat houden
![]()
Zo, gek weer buiten. Ik vertrok met een lange broek, shirt onder mijn hardloopjackje. Was eerst een klein beetje koud, maar werd al snel warmer. Op de terugweg wenste ik alweer dat ik mijn 3/4 broek had aangedaanIn het begin weer lopen kloten met Runkeeper. Heb ongeveer 10km gelopen in 1:05, blij mee. Vanavond weer geen tijd voor hardlopen, want dan ga ik bowlen met collega's
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
*poked Jumparound* Ben je inmiddels herstelt van je maag/darmproblemen? Deze week niet te vreemd gaan eten en rare dingen gaan doen he
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Kun je in Endomondo ook de route aanpassen?
Ik zie nu dat ie mij een heel stuk heeft laten afsnijden!![]()
![]()
snotverkouden maar super gelopen.., de bedoeling was om wat vaartwerk er in te brengen en dat is gelukt..., 7km met een gemiddelde van 12km/uurblij
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
mwa, ik denk dat de vers gemaakte pasta carbonara net te zwaar op de maag lag...quote:Op maandag 16 april 2012 09:32 schreef slacker_nl het volgende:
*poked Jumparound* Ben je inmiddels herstelt van je maag/darmproblemen? Deze week niet te vreemd gaan eten en rare dingen gaan doen he
vanavond weer denk, ff rustig 3 kwartier....
dit was het rondje diarree trouwens ;-)
http://www.endomondo.com/workouts/48758340Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Ik neem aan dat Evy op een gegeven ogenblik ook nog aan de snelheid gaat werken ? Loop nu ongeveer 6,30 minuut over een km![]()
Daarvan ga ik harder rennen. En schreeuwen. Vooral hard schreeuwen.quote:Op zondag 15 april 2012 21:31 schreef datisstom het volgende:
___
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Het is geen wedstrijd, zegt ze altijd. Ze werkt niet aan snelheid. Alleen bij de 5-10km moet je versnellen (intervallen), maar ook daar is geen richtlijn voor hoe snel je moet.quote:Op maandag 16 april 2012 10:06 schreef linebear het volgende:
Ik neem aan dat Evy op een gegeven ogenblik ook nog aan de snelheid gaat werken ? Loop nu ongeveer 6,30 minuut over een kmheitieh![]()
Niet echt. Ik zit op de 6:20 per kilometer. Evy is vooral op de duur en uithoudingsvermogen gefocused. Maakt niet uit hoe snel of langzaam je bent, als je maar consistent het einde van de podcast haalt.quote:Op maandag 16 april 2012 10:06 schreef linebear het volgende:
Ik neem aan dat Evy op een gegeven ogenblik ook nog aan de snelheid gaat werken ? Loop nu ongeveer 6,30 minuut over een km
Aangezien ik ook wel eens onder de 6 minuten per kilometer zou willen komen:...
Hé allemaal! Wat is de gangbare manier om aan je snelheid te gaan werken? Gewoon elke keer proberen om een paar seconden van je 5km tijd af te snoepen? Interval met sprintjes? Langzame en snelle runs met elkaar afwisselen? Bepaalde oefeningen in de fitnessclub?Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
En ja hoor ziekies
Voelde het al aankomen donderdag.
Als ik mij weer beter voel, les 9 opnieuw denk ik? Of les 10 proberen?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2012 10:19:18 ]![]()
quote:Op maandag 16 april 2012 10:06 schreef linebear het volgende:
Ik neem aan dat Evy op een gegeven ogenblik ook nog aan de snelheid gaat werken ? Loop nu ongeveer 6,30 minuut over een kmDat gaat echt vanzelfquote:Op maandag 16 april 2012 10:14 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Niet echt. Ik zit op de 6:20 per kilometer. Evy is vooral op de duur en uithoudingsvermogen gefocused. Maakt niet uit hoe snel of langzaam je bent, als je maar consistent het einde van de podcast haalt.
Aangezien ik ook wel eens onder de 6 minuten per kilometer zou willen komen:...
Hé allemaal! Wat is de gangbare manier om aan je snelheid te gaan werken? Gewoon elke keer proberen om een paar seconden van je 5km tijd af te snoepen? Interval met sprintjes? Langzame en snelle runs met elkaar afwisselen? Bepaalde oefeningen in de fitnessclub?![]()
Als je op een gegeven moment dat half uur of die 5km regelmatig volmaakt, aaneengesloten (of bijna aaneengesloten) zul je echt merken dat je snelheid bijtrekt.
En dan nog, wat hierboven ook gezegd.. Het is geen wedstrijd! De eerste focus ligt op lange stukken aaneengesloten lopen, afstand komt vanzelf wel..
Zolang je nog aan het opbouwen bent zou ik nog niet echt zelf gaan klooien met snelheid enzo maar eerst langere stukken lopen..I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
dank je...voor mijn gevoel vloog ik ook, tijdens de eerste clubmeet afgelopen zaterdag zei de club captain "open your legs when you speed up"..met andere woorden, maak grotere passen en dat heb ik geprobeertquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vorig jaar was mijn 'cruise' snelheid ongeveer 9,5KMu Nu is dat 10.5KMu en ik heb er niets specifieks aan gedaan om dat te verhogen.![]()
Evy doet in serie 2 (5-10) aan intervallen...
Oh, ik vond Evy zo hilarisch dat 't leuk werd, lekker fout meezingen en mensen die je dan raar aankijken![]()
Maar heb nu wat muziek dat beter bij mijn tempo past. De laatste keren heb ik op 'The Best of Pink' gelopen. Al ga ik daar wel even wat nummers uithalen, want 'Dear Mr President' is écht wat te langzaamSowieso binnenkort even een mooie playlist maken. Gisteren even met Mr.Mo gepraat en die zei ook dat 't wellicht wel handiger was als we wel gelijk vertrekken maar vervolgens ons eigen ding doen. Hij is sowieso niet zo fanatiek als ik en loopt meestal maar één keer, soms twee keer per week. Ik streef naar 3. Morgen weer lopen en dan is hij op weg naar Nederland, dus weer alleen. Eens kijken hoe het dan gaat én of ik er 500 meter aan vast kan plakken. Vast wel!
Ja doei.![]()
hier het zelfde Swets, je gaat "vanzelf" sneller lopen... ik cruise nu ook rond de 10.5KMuquote:Op maandag 16 april 2012 10:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Vorig jaar was mijn 'cruise' snelheid ongeveer 9,5KMu Nu is dat 10.5KMu en ik heb er niets specifieks aan gedaan om dat te verhogen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Daar gaan m'n goede voornemens, gisteren bij het voetbal m'n kniebanden opgerekt en wellicht de meniscus ook beschadigd
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Zonde man..quote:Op maandag 16 april 2012 10:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Daar gaan m'n goede voornemens, gisteren bij het voetbal m'n kniebanden opgerekt en wellicht de meniscus ook beschadigd![]()
heel rigoureus gestopt met lopen op muziekquote:Op maandag 16 april 2012 10:35 schreef motorbloempje het volgende:
Evy doet in serie 2 (5-10) aan intervallen...
Oh, ik vond Evy zo hilarisch dat 't leuk werd, lekker fout meezingen en mensen die je dan raar aankijken![]()
Maar heb nu wat muziek dat beter bij mijn tempo past. De laatste keren heb ik op 'The Best of Pink' gelopen. Al ga ik daar wel even wat nummers uithalen, want 'Dear Mr President' is écht wat te langzaamSowieso binnenkort even een mooie playlist maken. Gisteren even met Mr.Mo gepraat en die zei ook dat 't wellicht wel handiger was als we wel gelijk vertrekken maar vervolgens ons eigen ding doen. Hij is sowieso niet zo fanatiek als ik en loopt meestal maar één keer, soms twee keer per week. Ik streef naar 3. Morgen weer lopen en dan is hij op weg naar Nederland, dus weer alleen. Eens kijken hoe het dan gaat én of ik er 500 meter aan vast kan plakken. Vast wel!
mis het eigenlijk ook niet...
dat is kut zegquote:Op maandag 16 april 2012 10:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Daar gaan m'n goede voornemens, gisteren bij het voetbal m'n kniebanden opgerekt en wellicht de meniscus ook beschadigd
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ik kan écht niet zonder muziek. Nou ja, als m'n iPod er mee ophoudt dan ren ik echt m'n rondje wel af, maar anders wacht ik tot hij genoeg opgeladen is om m'n rondje te kunnen rennen. Maar ik zing en dans en hups tijdens het hardlopen ook gewoon mee, wat er hilarisch uit moet zien soms
Ja doei.![]()
oi....quote:Op maandag 16 april 2012 10:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Daar gaan m'n goede voornemens, gisteren bij het voetbal m'n kniebanden opgerekt en wellicht de meniscus ook beschadigdI can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Woei! Vijf weken Evy zitten er weer op. 5.2km weer gedaan net in lesje 15. Nieuw rondje gemaakt, door de polder in plaats van door het park. Was ook leuk, maar wat een wind! Gelukkig het laatste stuk windje mee gedaan
Kom maar op met week 6
Natuurlijk is het geen wedstrijd... maar was gewoon benieuwd. Na drie weken kan ik ook geen snelheid verwachten. Ben al blij dat ik bijna 5 minuten achter elkaar kan lopen![]()
ach... het zou er nooit zo debiel uit zien als mijn air guitar spel terwijl ik aan het hardlopen benquote:Op maandag 16 april 2012 11:07 schreef motorbloempje het volgende:
Ik kan écht niet zonder muziek. Nou ja, als m'n iPod er mee ophoudt dan ren ik echt m'n rondje wel af, maar anders wacht ik tot hij genoeg opgeladen is om m'n rondje te kunnen rennen. Maar ik zing en dans en hups tijdens het hardlopen ook gewoon mee, wat er hilarisch uit moet zien soms![]()
![]()
+1. Denkbeeldig op een trommel slaan als de beat weer terug in het nummer komt. Muziek is voor mij een deel van de belevenis. Ben daarom ook heel blij met mixen die speciaal voor hardlopen zijn samengesteld. Als iemand nog suggesties/links daarvoor heeft, houd ik me altijd aanbevolen. Mijn tip is hier al eerder voorbij gekomen: de Running Trax mixen van Ministry of Sound.quote:Op maandag 16 april 2012 11:07 schreef motorbloempje het volgende:
Ik kan écht niet zonder muziek. Nou ja, als m'n iPod er mee ophoudt dan ren ik echt m'n rondje wel af, maar anders wacht ik tot hij genoeg opgeladen is om m'n rondje te kunnen rennen. Maar ik zing en dans en hups tijdens het hardlopen ook gewoon mee, wat er hilarisch uit moet zien somsHet onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Ja!quote:Op maandag 16 april 2012 11:58 schreef robdriessen het volgende:
[..]
+1. Denkbeeldig op een trommel slaan als de beat weer terug in het nummer komt. Muziek is voor mij een deel van de belevenis. Ben daarom ook heel blij met mixen die speciaal voor hardlopen zijn samengesteld. Als iemand nog suggesties/links daarvoor heeft, houd ik me altijd aanbevolen. Mijn tip is hier al eerder voorbij gekomen: de Running Trax mixen van Ministry of Sound.! Dat doe ik ook altijd
Ja doei.![]()
ik heb wel eens mixen van Podrunner aan, das op bpm, meestal een mix van een uur. Loopt wel lekker weg.quote:Op maandag 16 april 2012 11:58 schreef robdriessen het volgende:
[..]
+1. Denkbeeldig op een trommel slaan als de beat weer terug in het nummer komt. Muziek is voor mij een deel van de belevenis. Ben daarom ook heel blij met mixen die speciaal voor hardlopen zijn samengesteld. Als iemand nog suggesties/links daarvoor heeft, houd ik me altijd aanbevolen. Mijn tip is hier al eerder voorbij gekomen: de Running Trax mixen van Ministry of Sound.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
zoals in je UI?quote:Op maandag 16 april 2012 12:02 schreef Drassss het volgende:
Moet er echt niks van hebben. Heb liever rust om me heen
;-)Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Mijn - wat oudere - manager, ex-marathon loper, snapt daar dus helemaal niks van he, dat geloop met telefoons, muziek en coaches.. 'Gewoon je schoenen aan en naar buiten toe'. Op zich kan -ie een hartslagmeter nog wel redelijk hebben maar dat is wel de limit.
We zijn natuurlijk wel heel erg informatieverzamelgeil tegenwoordig en ook entertainment (muziek) verslaafd... de eerste keer dat ik alleen met een sporthorloge naar buiten ging had ik ook zoiets van 'wow...'. Je hoort gewoon de vogels, ziet echt de omgeving, je hoort je lichaam ademhalen en reageren... en ik kom veel meer tot mezelf zonder al die afleiding merk ik."I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"![]()
Aan de andere kant denk ik dat al die informatievoorziening wel motiverend werkt en dat veel meer mensen beginnen met hardlopen tegenwoordig. Al die cijfertjes en muziekjes en dingen motiveren gewoon, waardoor veel mensen niet alleen beginnen met hardlopen, maar dat ook volhouden.quote:Op maandag 16 april 2012 12:20 schreef Jarno het volgende:
Mijn - wat oudere - manager, ex-marathon loper, snapt daar dus helemaal niks van he, dat geloop met telefoons, muziek en coaches.. 'Gewoon je schoenen aan en naar buiten toe'. Op zich kan -ie een hartslagmeter nog wel redelijk hebben maar dat is wel de limit.
We zijn natuurlijk wel heel erg informatieverzamelgeil tegenwoordig en ook entertainment (muziek) verslaafd... de eerste keer dat ik alleen met een sporthorloge naar buiten ging had ik ook zoiets van 'wow...'. Je hoort gewoon de vogels, ziet echt de omgeving, je hoort je lichaam ademhalen en reageren... en ik kom veel meer tot mezelf zonder al die afleiding merk ik.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Er zullen fans van beide kanten van het spectrum te vinden zijn. Ik zou iig iedereen aanraden het eens beide te proberen, al is het alleen maar voor de ervaring. Ik ben ook altijd zo'n wandelende gadgethouder maar ik keek er echt van op hoe lekker het was zo vrij en simpel...quote:Op maandag 16 april 2012 12:23 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Aan de andere kant denk ik dat al die informatievoorziening wel motiverend werkt en dat veel meer mensen beginnen met hardlopen tegenwoordig. Al die cijfertjes en muziekjes en dingen motiveren gewoon, waardoor veel mensen niet alleen beginnen met hardlopen, maar dat ook volhouden."I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
Ik heb het op dit moment gewoon echt nodig, mijn muziekje met runkeeper erbij zodat ik weet wanneer ik weer moet rennen en wanneer ik weer even moet stoppen. Die motivatie heb ik echt even nodig om er weer in te komen.quote:Op maandag 16 april 2012 12:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Er zullen fans van beide kanten van het spectrum te vinden zijn. Ik zou iig iedereen aanraden het eens beide te proberen, al is het alleen maar voor de ervaring. Ik ben ook altijd zo'n wandelende gadgethouder maar ik keek er echt van op hoe lekker het was zo vrij en simpel...
Maar als ik ooit fluitend de 5 ren ga ik het idd eens proberen.
***![]()
zonder vind ik ook wel lekker, zeker als ik door het bos gaVogeltjes horen fluiten en de bomen horen ruisen is erg rustgevend.
Maar met muziek vind ik langer dan een half uur wel erg lekker,t stimuleert wel wat vind ik en bovendien let ik minder op mijn ademhaling op die manier. Zonder muziek ben ik me er sneller bewust van en als ik dat eenmaal heb ga ik erop letten. (beetje zelfde als iemand een neusfluitje, of een ander geluidje produceert... als ik het eenmaal hoor hoor ik dat echt ineens heel hard continue) Met muziek adem ik gewoon heel gemakkelijk door zonder erop te letten.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Daarom heb ik zondag de 5km ook zonder muziek of koptelefoon gelopen, wel foon met Runkeeper op zak, maar voor de rest luisterde ik naar de muziek langs de weg, de klappende toeschouwers en de mopperende scholiertjes die alleen maar mee moesten doen omdat de gymleraar ze had ingeschreven.quote:Op maandag 16 april 2012 12:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Er zullen fans van beide kanten van het spectrum te vinden zijn. Ik zou iig iedereen aanraden het eens beide te proberen, al is het alleen maar voor de ervaring. Ik ben ook altijd zo'n wandelende gadgethouder maar ik keek er echt van op hoe lekker het was zo vrij en simpel...
Ik liep gisteren, zondagochtend om kwart over 8 's ochtends in het bos op de veluwe. Ik heb niemand gezien, niets gehoord behalve de endomondo bitch die elke kilometer aan me vertelde hoe hard ik ging.quote:Op maandag 16 april 2012 12:20 schreef Jarno het volgende:
We zijn natuurlijk wel heel erg informatieverzamelgeil tegenwoordig en ook entertainment (muziek) verslaafd... de eerste keer dat ik alleen met een sporthorloge naar buiten ging had ik ook zoiets van 'wow...'. Je hoort gewoon de vogels, ziet echt de omgeving, je hoort je lichaam ademhalen en reageren... en ik kom veel meer tot mezelf zonder al die afleiding merk ik.
Za-lig![]()
Ik kan echt niet wachten tot ik van die pleurisverkoudheid af ben. Ik wil ook weer..."I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
Ik loop altijd zonder muziek, lekker relaxen, vogeltjes, wat ouwehoeren met een medeloper. En aangezien ik buiten loop vind ik het ook wel prettiger als ik fietsers en auto's aan hoor komen.Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,![]()
Ik loop meestal met muziek op, maar het staat echt heel zacht. Meer achtergrond muziek, aangezien ik mezelf nog hoor lopen en ademhalen. Verkeer hoor ik ook altijd, wel zo veilig ook als je buiten loopt.quote:Op maandag 16 april 2012 12:57 schreef Pikkebaas het volgende:
Ik loop altijd zonder muziek, lekker relaxen, vogeltjes, wat ouwehoeren met een medeloper. En aangezien ik buiten loop vind ik het ook wel prettiger als ik fietsers en auto's aan hoor komen.![]()
Na een aantal weken hier meegelezen te hebben zal ik hier ook maar een keer posten.
Begin vorig jaar begonnen met hardlopen. Maar vanwege een hernia een hele tijd stil gelegen. Aangezien het maar niet over ging eind november een MRI scan ondergaan waarna een operatie als de enige optie overbleef. Eind januari werd ik liggend het ziekenhuis ingebracht en de dag erna liep ik weer naar buiten.
Nu na een paar weken fysiotherapie (fitness) en twee weken opbouwen van het hardlopen op de loopband, begonnen met 4 keer 2 minuten op 7 km/h. Vanochtend 2 sets van 5 minuten, een op 9 km/h en een op 9,5 km/h. Nu ben ik zo ver dat ik weer buiten hard mag gaan lopen.
Buiten moet ik het wel weer rustig opbouwen aangezien dat toch anders lopen is dan op een loopband. Op dit moment heb ik als doel om tegen het eind van de zomer 30 minuten aan een stuk prettig te kunnen hardlopen.![]()
dat sowieso ja, ik heb hem nooit knallend hard op zodat ik nog alles aan kan horen komenquote:Op maandag 16 april 2012 13:14 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Ik loop meestal met muziek op, maar het staat echt heel zacht. Meer achtergrond muziek, aangezien ik mezelf nog hoor lopen en ademhalen. Verkeer hoor ik ook altijd, wel zo veilig ook als je buiten loopt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
veel succes, en doe idd rustig aan!quote:Op maandag 16 april 2012 13:26 schreef de_Paans het volgende:
Na een aantal weken hier meegelezen te hebben zal ik hier ook maar een keer posten.
Begin vorig jaar begonnen met hardlopen. Maar vanwege een hernia een hele tijd stil gelegen. Aangezien het maar niet over ging eind november een MRI scan ondergaan waarna een operatie als de enige optie overbleef. Eind januari werd ik liggend het ziekenhuis ingebracht en de dag erna liep ik weer naar buiten.
Nu na een paar weken fysiotherapie (fitness) en twee weken opbouwen van het hardlopen op de loopband, begonnen met 4 keer 2 minuten op 7 km/h. Vanochtend 2 sets van 5 minuten, een op 9 km/h en een op 9,5 km/h. Nu ben ik zo ver dat ik weer buiten hard mag gaan lopen.
Buiten moet ik het wel weer rustig opbouwen aangezien dat toch anders lopen is dan op een loopband. Op dit moment heb ik als doel om tegen het eind van de zomer 30 minuten aan een stuk prettig te kunnen hardlopen.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Vandaag voor het eerst pijnvrij gelopen![]()
Enkel een gebrek aan conditie speelde mij parten, maar dat trekt wel bij!![]()
Ik heb er nu alweer een 3-4 dagen geen last meer van, maar ik stel het nog een dagje uit. Ik hoop dat het mooie zonnetje er morgen ook is.quote:Op maandag 16 april 2012 15:22 schreef GlenHighland het volgende:
Twee weken niet gelopen i.v.m. pijn aan mijn enkel.
Maar vanavond ga ik het weer proberenFeyenoord Rotterdam![]()
Wat voor enkelblessure heb je dan? Of gewoon overbelasting?quote:Op maandag 16 april 2012 15:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb er nu alweer een 3-4 dagen geen last meer van, maar ik stel het nog een dagje uit. Ik hoop dat het mooie zonnetje er morgen ook is.![]()
Hoi!
Morgen ga ik hardloopschoenen kopen en 's avonds meteen beginnen met Evy.
Ik heb er zin in!!
All she wants and needs is just a little taste..![]()
Goodluckquote:Op maandag 16 april 2012 13:26 schreef de_Paans het volgende:
Buiten moet ik het wel weer rustig opbouwen aangezien dat toch anders lopen is dan op een loopband. Op dit moment heb ik als doel om tegen het eind van de zomer 30 minuten aan een stuk prettig te kunnen hardlopen.Veel succes alvast!quote:Op maandag 16 april 2012 16:47 schreef Luxuria het volgende:
Hoi!
Morgen ga ik hardloopschoenen kopen en 's avonds meteen beginnen met Evy.
Ik heb er zin in!!Je zult zien dat het verslavend is!
![]()
morgenochtend weer een rondje lopen en dan donderdag er eens erop uit voor een langere dl. dan kan ik vrijdag een herstelloopje doen voor ik naar de sauna ga. Zin inHoop wel dat het snel beter weer wordt, ik vind het maar koud. Das tijdens t lopen niet erg maar voor de rest vind ik er geen bal aan.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Ben naar de winkel geweest en heb nieuwe hardloopschoenen gekochtHoe lopen jullie ze in? Kan dat gewoon tijdens een les van Evy of loop je thuis al een beetje rondjes ermee?
![]()
![]()
Niet. Ik ga niet gelijk een HM lopen maar verder gewoon naadloos in de training inpassen...quote:Op maandag 16 april 2012 17:12 schreef VKV het volgende:
Ben naar de winkel geweest en heb nieuwe hardloopschoenen gekochtHoe lopen jullie ze in? Kan dat gewoon tijdens een les van Evy of loop je thuis al een beetje rondjes ermee?
![]()
quote:Op maandag 16 april 2012 17:07 schreef GotC het volgende:
Het is officieel lente: De nieuwe hardlopers melden zich![]()
![]()
![]()
Zo weer 9 kilometer in de pocket, ging lekker vandaag hoewel er wel veel wind stond. Nu een dagje rust en woensdag de volgende 9 kilometer![]()
![]()
iddquote:Op maandag 16 april 2012 17:07 schreef GotC het volgende:
ik zie ook meer mensen dan anders ineens stukjes lopen. Ben benieuwd hoeveel mensen aangestoken worden met het loopvirus.
Met de herfst en de winter kwam ik voornamelijk dezelfde lopers tegen steeds .. je weet wel, lopen met regen en wind en natuurlijk ook lopen met -12 enzo ..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Gewoon, tijdens het trainen. Nooit tijdens een wedstrijd.quote:Op maandag 16 april 2012 17:12 schreef VKV het volgende:
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wedstrijden doe ik nog nietquote:Op maandag 16 april 2012 17:30 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Gewoon, tijdens het trainen. Nooit tijdens een wedstrijd.
Maar oke, tijdens het trainen, komt mij best uit.![]()
Gaat daarom deze topic reeks zo hard de laatste paar wekenquote:Op maandag 16 april 2012 17:07 schreef GotC het volgende:
.
![]()
Nee, dat is vooral omdat mensen het niet eens zijn met elkaars trainingsschema's, blessurepreventie, voeding en kledingstijlenquote:Op maandag 16 april 2012 17:33 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Gaat daarom deze topic reeks zo hard de laatste paar weken.
F means you're fucked![]()
quote:Op maandag 16 april 2012 17:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Nee, dat is vooral omdat mensen het niet eens zijn met elkaars trainingsschema's, blessurepreventie, voeding en kledingstijlen![]()
![]()
Check.. Ben even gaan inzoomen, maar kon geen hoopje diarree vinden op de satalietbeelden.quote:Op maandag 16 april 2012 10:06 schreef Jumparound het volgende:
mwa, ik denk dat de vers gemaakte pasta carbonara net te zwaar op de maag lag...
vanavond weer denk, ff rustig 3 kwartier....
dit was het rondje diarree trouwens ;-)
http://www.endomondo.com/workouts/48758340
Voor mij is het even rust tot woensdag, dan gaan we weer flink beuken. Heb vandaag ook m'n startnummer uit de brievenbus gevist, yay!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Toen ik een kleine 25 jr geleden in Den-Haag een blauwe maandag heb getraind voor de CPC-loop had ik neteen discman. Was niet ideaal want dat ding sloeg regelmatig over. Toen had ik ook nog geen 'loopmixes'
Ook had je geen podcast die je training voor je uitkauwden...
Ik weet niet wat het was maar voor mij was hardlopen toen 1 groot drama... na een 10km trainingsloop in de duinen die dramatisch verliep ben ik er toen ook acuut mee gestopt.
Nu ben ik al langer aan het hardlopen. Voor mij werken die start to run series uitstekend. Ik functioneer blijkbaar erg goed als iemand zegt wat ik moet doen. Als ik straks klaar ben met de 15km podcast van Renate Wennemars dan zal ik vast wel eens zonder muziek gaan lopen. Dat je nu zo veel keus hebt maakt het aangenaam...
![]()
Ik heb het boek van H. Honselaar binnen. Wat een goed boek is dat zeg
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
25 jaar geleden al een Discman? Nu ben ik 27, maar ik heb toch actief de opkomst van de discman mee mogen maken, en toen was ik toch al wat ouder!
Zie net op Wikipedia dat die dingen al vanaf en jaar voor mijn geboorte geproduceerd werden, maar heb toch tot aan mijn 16e cassettes en walkmans gebruikt!
Ja doei.![]()
Train je nu niet meer in Den Haag?quote:Op maandag 16 april 2012 18:01 schreef Liesje68 het volgende:
Toen ik een kleine 25 jr geleden in Den-Haag een blauwe maandag heb getraind voor de CPC-loop had ik neteen discman. Was niet ideaal want dat ding sloeg regelmatig over. Toen had ik ook nog geen 'loopmixes'
Ook had je geen podcast die je training voor je uitkauwden...
Ik weet niet wat het was maar voor mij was hardlopen toen 1 groot drama... na een 10km trainingsloop in de duinen die dramatisch verliep ben ik er toen ook acuut mee gestopt.
Nu ben ik al langer aan het hardlopen. Voor mij werken die start to run series uitstekend. Ik functioneer blijkbaar erg goed als iemand zegt wat ik moet doen. Als ik straks klaar ben met de 15km podcast van Renate Wennemars dan zal ik vast wel eens zonder muziek gaan lopen. Dat je nu zo veel keus hebt maakt het aangenaam...
Die My First Sony heeft het echt lang uitgehouden, tot m'n 14e/15e dus ofzo? En daarna overgegaan op de Philips.
Ja doei.![]()
Die had ik ook, niet kapot te krijgen ondanks dat die meerdere keren op straat is gevallenquote:Op maandag 16 april 2012 18:22 schreef DarkElf het volgende:
Hehehe die my first sony
Ik had deze dus: [ afbeelding ]
groot en zwaar en heeeeel geel![]()
![]()
Hoe vaak mijn Philips ook niet uit elkaar is gepleurdElke keer weer het 'klepje' eraf, maar húp, terugzetten en gáán weer.
Ja doei.![]()
Achteraf gezien vind ik het meest briljante moment van die walkmans altijd het moment dat de batterijen leeg raakten
Maar dat kon je mij niet wijsmaken hoor, toen mij dat overkwam tijdens mijn krantenwijk in de zeikregen...F means you're fucked![]()
Nee. Geboren in Scheveningen ( Schipperstr ) en getogen in het Statenkwartier vlak bij de Fred...quote:
Nu wonend in Schiedam vanwege werk. Heb me wel voorgenomen dat als ik wat langer kan lopen om dan af en toe in Den-Haag/ Scheveningen te gaan lopen. Wil volgend jaar de CPC loop doen.![]()
Dat krijg je met zoveel vrouwen in één topicquote:Op maandag 16 april 2012 17:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Nee, dat is vooral omdat mensen het niet eens zijn met elkaars trainingsschema's, blessurepreventie, voeding en kledingstijlen.
![]()
Oooh ik kan niet wachten tot we weer over sportbh's gaan pratenquote:Op maandag 16 april 2012 18:34 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Dat krijg je met zoveel vrouwen in één topic.
.
![]()
Ah zoquote:Op maandag 16 april 2012 18:33 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Nee. Geboren in Scheveningen ( Schipperstr ) en getogen in het Statenkwartier vlak bij de Fred...
Nu wonend in Schiedam vanwege werk. Heb me wel voorgenomen dat als ik wat langer kan lopen om dan af en toe in Den-Haag/ Scheveningen te gaan lopen. Wil volgend jaar de CPC loop doen.
Die CPC ga je natuurlijk gewoon halen. En we hadden hier toch nog een Schiedammer in het topic?F means you're fucked![]()
quote:Op maandag 16 april 2012 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
Hoe vaak mijn Philips ook niet uit elkaar is gepleurdElke keer weer het 'klepje' eraf, maar húp, terugzetten en gáán weer.
Mijn hemel! Wat heb ik overhoop gehaald!quote:Op maandag 16 april 2012 18:31 schreef YUR het volgende:
Achteraf gezien vind ik het meest briljante moment van die walkmans altijd het moment dat de batterijen leeg raakten
Maar dat kon je mij niet wijsmaken hoor, toen mij dat overkwam tijdens mijn krantenwijk in de zeikregen...
Inderdaad, leuk proberen mee te zingen met een liedje als de batterijen bijna op waren ...![]()
![]()
Schipperstraat! Ik heb een paar jaar in de Wassenaarsestraat gewoond. Geboren en getogen inDuindorp
![]()
Ja doei.![]()
Tuurlijk ga ik die halen. Lijkt me leuk, een 'thuiswedstrijd'quote:Op maandag 16 april 2012 18:36 schreef YUR het volgende:
[..]
Ah zo
Die CPC ga je natuurlijk gewoon halen. En we hadden hier toch nog een Schiedammer in het topic?
nee toch... moet ik toch een papieren zak over m'n hoofd...
![]()
poor thingquote:Op maandag 16 april 2012 18:40 schreef motorbloempje het volgende:
Schipperstraat! Ik heb een paar jaar in de Wassenaarsestraat gewoond. Geboren en getogen inDuindorp
![]()
![]()
![]()
Gisteren voor het eerst op een bepaald hartritme gelopen ipv op gevoel. En of het toeval is of niet, ik heb het gevoel dat mijn benen nu al beter herstelt zijn van mijn rondje van gisteren, dan dat ik bij eerdere rondjes heb gehad.
Ik heb alweer zin in woensdagavond. Mijn volgende rondje![]()
![]()
Thnx! Lijkt me ook superleuk om regelmatig te doen en te zien hoe het steeds beter gaatquote:Op maandag 16 april 2012 16:49 schreef MvN_Rdam het volgende:
[..]
Goodluck
[..]
Veel succes alvast!Je zult zien dat het verslavend is!
All she wants and needs is just a little taste..![]()
Oei dat ging niet zo goed. Koud zweet, licht gevoel in m'n hoofd en zwakke beentjes. Toch maar naar huis gewandeld.![]()
![]()
Zojuist na 2 weken rust weer heerlijk gelopen: 5km
En alleen de laatste 500m voelde ik mijn enkel een beetje, maar dat is alweer weg.
I'm back on track![]()
![]()
Te weinig gegeten/gedronken of te snel gaan lopen na een maaltijd?quote:Op maandag 16 april 2012 19:28 schreef kapiteintje het volgende:
Oei dat ging niet zo goed. Koud zweet, licht gevoel in m'n hoofd en zwakke beentjes. Toch maar naar huis gewandeld.Feyenoord Rotterdam![]()
Goed gedaan.quote:Op maandag 16 april 2012 19:45 schreef GlenHighland het volgende:
Zojuist na 2 weken rust weer heerlijk gelopen: 5km
En alleen de laatste 500m voelde ik mijn enkel een beetje, maar dat is alweer weg.
I'm back on track![]()
![]()
je kunt ook met een verkoudheid lopen hoor, ik ben ook snipverkouden...toch gaan lopen en het ging echt superquote:Op maandag 16 april 2012 12:43 schreef Jarno het volgende:
Ik kan echt niet wachten tot ik van die pleurisverkoudheid af ben. Ik wil ook weer...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
dit is toch niet sarcastisch bedoelt he?quote:Op maandag 16 april 2012 17:07 schreef GotC het volgende:
Het is officieel lente: De nieuwe hardlopers melden zich
inderdaad MB, ik had mijn eerste discman volgens mij in 1991 of zoquote:Op maandag 16 april 2012 18:08 schreef motorbloempje het volgende:
25 jaar geleden al een Discman? Nu ben ik 27, maar ik heb toch actief de opkomst van de discman mee mogen maken, en toen was ik toch al wat ouder!
Zie net op Wikipedia dat die dingen al vanaf en jaar voor mijn geboorte geproduceerd werden, maar heb toch tot aan mijn 16e cassettes en walkmans gebruikt!
Die kostte toen volgens mij fl.500.- , een hoop geld voor iets wat telkens oversloeg'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ben ik een keer niet sarcastisch...quote:Op maandag 16 april 2012 20:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit is toch niet sarcastisch bedoelt he?![]()
Precies ik ook. Alhoewel het niet super ging, maar achteraf toch blij dat ik gegaan benquote:Op maandag 16 april 2012 20:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
je kunt ook met een verkoudheid lopen hoor, ik ben ook snipverkouden...toch gaan lopen en het ging echt super![]()
![]()
mag hoor, ik heb toch altijd iets van...he, waar hebben jullie de hele winter gezeten?quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Lopen terwijl het snot uit je neus stroomt is zó naar. Wel extra zout slurpen tijdens 't rennen. Dat wel.Ja doei.![]()
Eens, maar vind het wel een echte lente gebeurtenisquote:Op maandag 16 april 2012 20:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
mag hoor, ik heb toch altijd iets van...he, waar hebben jullie de hele winter gezeten?verder ben ik zelf 2 jaar geleden in de lente begonnen
![]()
![]()
Hehe, de kop is er af.
http://www.runtastic.com/(...)ort-sessies/11841440
Eigenlijk stond er in het schema 6 keer 1/2 maar dat kwam niet goed uit met het rondje dus heb ik 8 keer 1/2 gedaan. Met mijn zwemconditie moet dat kunnen.
De akkers zijn hier dus weer goed besproeidquote:Op maandag 16 april 2012 20:19 schreef motorbloempje het volgende:
Lopen terwijl het snot uit je neus stroomt is zó naar. Wel extra zout slurpen tijdens 't rennen. Dat wel.![]()
![]()
Heerlijk, net een uurtje terug. 6.15 kilometer in 32:15. Een pace van 5:15 /km.
De korte broek en shortsleeve waren toch iets te optimistisch, maar ik heb gelukkig weinig last meer gehad van mijn schenen en kon dus stevig doorlopen!
En om de twee minuten de neusgaten weer even snuiten
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later![]()
Vanmiddag bij Run2Day langs geweest.
Gelopen, voetjes gecheckt enz enz.
Nieuwe schoenen gekocht![]()
![]()
Saecony Progrid Ride 4
Nu alleen het geduld opbrengen om m'n knie nog even rust te gunnen![]()
Had beter niet kunnen gaan lopen gisteren, s avonds deed de knie bij iedere beweging pijn en nu nog doet ie nog steeds erg vervelend![]()
Maar met een week (of 2 ) gaan we rustig aan weer een poging wagen.![]()
In de sportschoolquote:Op maandag 16 april 2012 20:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
mag hoor, ik heb toch altijd iets van...he, waar hebben jullie de hele winter gezeten?![]()
Fitness, Spinning...![]()
quote:Op maandag 16 april 2012 20:19 schreef motorbloempje het volgende:
Lopen terwijl het snot uit je neus stroomt is zó naar. Wel extra zout slurpen tijdens 't rennen. Dat wel.
Ik zwem heel hard 's winters. Nee, geen idee, ik begin nu omdat je toch een keer moet beginnen.quote:Op maandag 16 april 2012 20:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
mag hoor, ik heb toch altijd iets van...he, waar hebben jullie de hele winter gezeten?
quote:Op maandag 16 april 2012 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Zo herkenbaar..
Ik had er op t laatst maar een post-elastiek omheen gedaan.
Werkte prima om de boel bij elkaar te houden.![]()
![]()
Oh ja, het postelastiek! Hier ook. Gelukkig was mijn pa postbode, dus hadden die dingen in overvloed, voor als hij écht helemaal uitgerekt was en er weer een nieuwe om moest: oneindige voorraad!
Morgen weer rennen, na een hele dag uni, dus hoop dat ik niet compléét ingekakt ben tegen de tijd dat ik kan gaan lopen (half 7). Gelukkig is m'n avondeten ingevroren currydus hoef het alleen maar op te warmen na 't rennen dan
Ja doei.![]()
Ik heb de hele winter in bed gelegen, paar weken geleden op de loopband begonnen, vandaag nieuwe schoenen voor buiten gekocht en morgen zet ik mijn eerste stapjes weer buiten.quote:Op maandag 16 april 2012 20:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
mag hoor, ik heb toch altijd iets van...he, waar hebben jullie de hele winter gezeten?![]()
![]()
Vanmiddag 10 km hardgelopen waarvan 8,5km op blote voeten waarvan 5 km op asfalt (rest beetje gras, veel zand).
Nu dan eens zonder honden, en dan blijk ik 10,1 km/u te lopen op blote voeten. Bij beter weer denk ik dat het nog iets harder gaat.
[ Bericht 1% gewijzigd door sigme op 16-04-2012 21:07:13 ]ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt![]()
Twee weken geleden heb ik psies dezelfde gekocht in Zeist, met een paar aparte zooltjes erin.quote:Op maandag 16 april 2012 20:57 schreef de_Paans het volgende:
[..]
Ik heb de hele winter in bed gelegen, paar weken geleden op de loopband begonnen, vandaag nieuwe schoenen voor buiten gekocht en morgen zet ik mijn eerste stapjes weer buiten.
[ afbeelding ]
Helaas pas 3 keer op gelopen door de buikgriep![]()
![]()
Ik was dit jaar super goed begonnen met drie keer per week te hardlopen tot ik eind februari last begon te krijgen van me knie! 6 weken rust gegeven en vandaag weer 15 gelopen en nu doet ie weer vervelend! Wat kan het toch zijn? Ik wil zo graag hardlopen maar ben bang dat ik het weer overbelast! Iemand enige idee?![]()
Ik zou iets minder kilometers lopen in het beginquote:Op maandag 16 april 2012 21:06 schreef DesertRose het volgende:
Ik was dit jaar super goed begonnen met drie keer per week te hardlopen tot ik eind februari last begon te krijgen van me knie! 6 weken rust gegeven en vandaag weer 15 gelopen en nu doet ie weer vervelend! Wat kan het toch zijn? Ik wil zo graag hardlopen maar ben bang dat ik het weer overbelast! Iemand enige idee?![]()
![]()
Je geeft zelf het antwoord al. Niet overbelasten. Dus rustig opbouwen weer en veel minder kilometers om mee te beginnenquote:Op maandag 16 april 2012 21:06 schreef DesertRose het volgende:
Ik was dit jaar super goed begonnen met drie keer per week te hardlopen tot ik eind februari last begon te krijgen van me knie! 6 weken rust gegeven en vandaag weer 15 gelopen en nu doet ie weer vervelend! Wat kan het toch zijn? Ik wil zo graag hardlopen maar ben bang dat ik het weer overbelast! Iemand enige idee?
enig idee met welke snelheid je loop?quote:Op maandag 16 april 2012 21:10 schreef DesertRose het volgende:
Ik heb vandaag amper 2.5 km gelopen! Nog minder?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Het kan zijn dat je het misschien flink hebt overbelast die 6 weken terug, waardoor er diep in het kniegewricht wat irritaties zijn ontstaan.quote:
Ik heb overigens ongeveer hetzelfde, maar dan in iets mindere mate. Ik heb het eigenlijk vooral na het hardlopen. Dit weekend 10km. etappe in die Rotterdam marathon gelopen; tijdens het lopen geen last, erna wel dus weer even rustig aan doen.![]()
Even vraagje tussendoor: ik heb bij Runnersworld mooie hardloopschoenen gekocht. Iemand enig idee waar je op internet goedkoop goede hardloopsokken kunt bestellen? In de winkel waren ze 16 euro, beetje overdreven voor wat sokken.
Hardloopschoenen zijn trouwens van het merk Brooks. Heb eerder Aesics en Nike gehad. Ben benieuwd hoe deze bevallen![]()
![]()
kan je niet helpen aan een adres maar ik loop op dit merk sokken en die zitten wat mij betreft heerlijkquote:Op maandag 16 april 2012 21:15 schreef Yuhina het volgende:
Even vraagje tussendoor: ik heb bij Runnersworld mooie hardloopschoenen gekocht. Iemand enig idee waar je op internet goedkoop goede hardloopsokken kunt bestellen? In de winkel waren ze 16 euro, beetje overdreven voor wat sokken.
Hardloopschoenen zijn trouwens van het merk Brooks. Heb eerder Aesics en Nike gehad. Ben benieuwd hoe deze bevallen
http://www.drymaxsocks.com/, ik weet alleen niet of ze in NL te krijgen zijn maar daar ga ik wel van uit.
Je voeten blijven droog onder de meest barre omstandigheden, door het water, door de modder etc.
Ook niet goedkoop maar elke cent waard.
En wat je schoenen betreft...ik zweer bij Brooks, maar ja dat is natuurlijk voor iedere loper anders'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op maandag 16 april 2012 20:19 schreef motorbloempje het volgende:
Lopen terwijl het snot uit je neus stroomt is zó naar. Wel extra zout slurpen tijdens 't rennen. Dat wel.
Afgelopen vrijdag had ik er totaal geen last van. Vandaag deed mijn neus ontzettend pijn bij het inademen, ook met de wind mee. Zodanig dat ik er hoofdpijn van kreeg. Halverwege begon het ook te lopen. En ik was bang dat ik een hooikoortsaanval kreeg.
Heerlijk hardloopweer was het daarnet, al was minder wind ook best geweest.
De bomen waren groen, de lucht was blauw met wat wolken en een zon. Ik werd er bijna emotioneel van.![]()
Overigens ben ik heel blij dat ik zonder muziek ren, zelfs al zou die heel zacht staan. Twee weken geleden namelijk een bijna-aanrijding voorkomen. Ik liep op een smalle weg in een bocht zonder zicht, waar ook nog een auto geparkeerd stond. Ik hoorde achter mij een auto aankomen, maar tegelijkertijd ook voor mij nog. Ik ben dus expres niet opzij gestapt zodat de achterste auto niet langs mij kon rijden.Zeker de X-socks. Ik heb er niet echt naar gezocht, maar op de site waar ik ze teegnkwam waren ze net zo duur als in de winkel.quote:Op maandag 16 april 2012 21:15 schreef Yuhina het volgende:
Iemand enig idee waar je op internet goedkoop goede hardloopsokken kunt bestellen? In de winkel waren ze 16 euro, beetje overdreven voor wat sokken.![]()
Ik snap je vraag niet. Oeps never mind zie na drie keer lezen pas dat je sokken zoekt.quote:Op maandag 16 april 2012 21:15 schreef Yuhina het volgende:
Hardloopschoenen zijn trouwens van het merk Brooks. Heb eerder Aesics en Nike gehad. Ben benieuwd hoe deze bevallen
Ik heb zelf gewoon goedkopen sokken van de C&A, loopt prima al zeg ik het zelf.![]()
`indeed, but there is a hell of a lot of protein in snot MBquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
wat is er niet aan te snappen? hij vraagt om een linkje voor goedkope loopsokkenquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Gaat te snel hier, niet eens tijd voor een snelle editquote:Op maandag 16 april 2012 21:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wat is er niet aan te snappen? hij vraagt om een linkje voor goedkope loopsokken![]()
![]()
Ik ga nu heel anders tegen neuspeuteren aankijkenquote:Op maandag 16 april 2012 21:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
`
[..]
indeed, but there is a hell of a lot of protein in snot MB
we posten net zo snel als dat we lopenquote:Op maandag 16 april 2012 21:24 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Gaat te snel hier, niet eens tijd voor een snelle edit'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Kijk eens bij xenos daar kosten ze volgens mij nog geen 6 euro voor 2 paar. Zelf ook gekocht en zitten bij mij goed. Merk geen verschil met die van falke die ik ook heb.quote:Op maandag 16 april 2012 21:15 schreef Yuhina het volgende:
Hardloopschoenen zijn trouwens van het merk Brooks. Heb eerder Aesics en Nike gehad. Ben benieuwd hoe deze bevallen![]()
Er stond eerder dan ook hardloopschoenen. Ik dacht dat er een 0 achter de 16 miste.
Ik zie dat sportsocks.nl en hardloopaanbiedingen.nl wel de X-socks verkoopt, de goedkopere/ lage variant. Die is ~12 euro.
Zelf loop ik net zo goed op mijn gewone katoenen sokken van de Hema en H&M.![]()
Dus ik ben toch niet gek en ik dacht eerst inderdaad hetzelfde met het bedragquote:Op maandag 16 april 2012 21:26 schreef wyccie het volgende:
Er stond eerder dan ook hardloopschoenen. Ik dacht dat er een 0 achter de 16 miste..
![]()
even doorrekenen, je loopt 10km per uur...dat is toch redelijk snel als je herstel van een blessurequote:Op maandag 16 april 2012 21:16 schreef DesertRose het volgende:
Heel langzaam...geen idee wat mijn snelheid is'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja klopt ik maakte eerst zelf een typfoutmisschien dat ik een paar dure doe voor de wedstrijden die ik loop en nog wat goedkope Xenos-sokken voor erbij! Goede tip!
Vandaag werd ik op mijn werk als een held onthaald, omdat ik mijn etappe in de business marathon in 41 min. had gelopen (10km.) en dat was in vergelijking met mijn collega's redelijk snel. Maar vond het nogal een kutwedstrijd, ik heb de ene helft over het gras moeten lopen en de andere helft zigzaggend. Ik was gewoon twee keer zo snel dan iedereen, maar da's nogal logisch aangezien zij bezig waren met een marathon (alle respect daarvoor) en ik maar met 10km.![]()
Maar ik train vooral voor de Batavierenrace, meer mensen die meedoen?![]()
10km in 41minuten, mooie tijd....!! je hebt talent als je 14.5KM/u loopt op de 10KM'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op maandag 16 april 2012 21:31 schreef Yuhina het volgende:
Vandaag werd ik op mijn werk als een held onthaald, omdat ik mijn etappe in de business marathon in 41 min. had gelopen (10km.) en dat was in vergelijking met mijn collega's redelijk snel.Ja, ik doe mee. De zwaarste etappe.quote:Maar ik train vooral voor de Batavierenrace, meer mensen die meedoen?![]()
![]()
Wat gaan de hardlooptopics toch snel![]()
Ik was vandaag in de sportschool dus heb mijn schema op de loopband uitgevoerd, maar vind dit toch echt niet zo tof als buiten lopen.
Maar zolang ik nog aan het begin van mijn schema zit is het op de loopband wel een stuk makkelijker met de intervalknop.
Ik bouw echt ultra langzaam op omdat ik een zwakke achillespees heb na een flinke blessure. Maar tot nu toe mag ik eigenlijk niet klagen, gaat goed.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ik had trouwens net deze mee:
Het is geen gel, maar een sportdrankje. Dat ging dan ook sneller mijn mond in dan verwacht, was bang me te verslikken. Is wel minder zoet en smaakte beter dan die gelletjes.
Kreeg er alleen wel slijmvorming van (of het was mijn snotneus, want die kwam ook vrij).
![]()
in de lappenmandquote:Op maandag 16 april 2012 20:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
![]()
Is er geen action in je buurt? Daar heb ik mijn hardloop sokken gehaald cool max heten ze dacht ik 2 paar 4 euro. En ze zitten net zo relaxquote:Op maandag 16 april 2012 21:15 schreef Yuhina het volgende:
Wow, wat wordt er veel gepost.
Wat scheelde er aan Don_Vanelli? En goed dat je weer terug bent!
Succes Liesje!
Afgelopen zaterdag geprobeerd in wedstrijdtempo te lopen. Eerste kilometer in 4,59 sec. De rest wat minder snel doordat m'n schoenveters losraakten x.x Net geen pr.. maar het was ook niet echt een goede dag.
Zondag voor de tweede keer verzuimd door een slaapfeestje. Dacht dat ik wat eerderr terug zou zijn maar nee. Dus vandaag vol goede meod weer terug op schema![]()
![]()
Je bent lekker bezig, over 2 weken hoef je niet meer voor de challenge te lopen...
ja misschien moet ik die maar eens aanpassenquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:54 schreef slacker_nl het volgende:
Je bent lekker bezig, over 2 weken hoef je niet meer voor de challenge te lopen...in het begin liep ik 5 a 7 km per keer... nu loop ik de laatste tijd alleen nog maar rondjes van 16km
![]()
![]()
Zou het?quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:58 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ja misschien moet ik die maar eens aanpassenin het begin liep ik 5 a 7 km per keer... nu loop ik de laatste tijd alleen nog maar rondjes van 16km
Je kan 'm naar 1000 zetten en dan loop je nog voor op schema (zie RD).
heb je niets anders te doen of zo AC?quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:58 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ja misschien moet ik die maar eens aanpassenin het begin liep ik 5 a 7 km per keer... nu loop ik de laatste tijd alleen nog maar rondjes van 16km
maar je hebt gelijk, ik heb ook zo iets..moet ik nnu echt voor 5km mijzelf omkleden? dus dan wordt het al snel iets langer'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
En hoppa, ingeschreven voor de 5km "Waterweg Beweegt" 2 juni in Schiedam. Wat is er met me aan de hand?! Ik lijk wel niet goed snik!
over die marathon gesproken. ik vond het bijzonder storend dat je na 32 km aan alle kanten voorbij word gestormt door de wisseling. en sommige springen gewoon voor je voeten waardoor ze haast tegen je aan lopen. dat vond ik wel een klachtwaardigquote:Op maandag 16 april 2012 21:31 schreef Yuhina het volgende:
Ja klopt ik maakte eerst zelf een typfoutmisschien dat ik een paar dure doe voor de wedstrijden die ik loop en nog wat goedkope Xenos-sokken voor erbij! Goede tip!
Vandaag werd ik op mijn werk als een held onthaald, omdat ik mijn etappe in de business marathon in 41 min. had gelopen (10km.) en dat was in vergelijking met mijn collega's redelijk snel. Maar vond het nogal een kutwedstrijd, ik heb de ene helft over het gras moeten lopen en de andere helft zigzaggend. Ik was gewoon twee keer zo snel dan iedereen, maar da's nogal logisch aangezien zij bezig waren met een marathon (alle respect daarvoor) en ik maar met 10km.![]()
Maar ik train vooral voor de Batavierenrace, meer mensen die meedoen?vooral omdat je dan zo met jezelf bezig bent.
![]()
Al die Bata mensenbaal dat ik er niet bij kan zijn dit jaar
Loop dan wel nooit mee, maar vind de sfeer wel echt super
Ja doei.![]()
Dat kan ik me goed voorstellen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:27 schreef MvN_Rdam het volgende:
[..]
over die marathon gesproken. ik vond het bijzonder storend dat je na 32 km aan alle kanten voorbij word gestormt door de wisseling. en sommige springen gewoon voor je voeten waardoor ze haast tegen je aan lopen. dat vond ik wel een klachtwaardigvooral omdat je dan zo met jezelf bezig bent.
Mijn neef zou ook dat estafette-ding doen, en dan 2 etappes wegens een team van maar 3 maar besloot toen toch maar 'gewoon' door te lopen en heeft hem uitgelopen.![]()
Paar weken terug heeft hij de marathon van Tokyo gelopen, dus hij 'zit erop' zeg maar, maar toch...***![]()
Lekker rondje gedaan, 6,2 km. Zal wel blij zijn als het zo'n weer wordt dat je lekker in je t-shirtje weg gaat en terug komt. Ben nogal een koukleum en wandel eerst 10 minuten naar het natuurgebied waar ik ga lopen, dus kleed me dik aan en tijdens het rennen pel ik me steeds af en hang dan alles om mijn buik. Is ook niet ideaal.![]()
Heeft er iemand een wetenschappelijk onderbouwde site / artikel met hardlooptraining. dus niet zo zeer de schema's maar de onderbouwing van de rest van de training zoals stretching.
Ik heb dit nodig voor school maar ik kan niet goed vinden wat ik nodig heb.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Misschien dat je hier het een en ander vandaan kunt halen:quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Heeft er iemand een wetenschappelijk onderbouwde site / artikel met hardlooptraining. dus niet zo zeer de schema's maar de onderbouwing van de rest van de training zoals stretching.
Ik heb dit nodig voor school maar ik kan niet goed vinden wat ik nodig heb.
http://www.runnersweb.nl/Training.htm
Net mijn eerste hardloopstapjes buiten gezetnadat ik maanden last van een hernia gehad heb. Buiten is het toch wel een stuk prettiger dan binnen op een loopband. Rustig aan gedaan twee stukjes van 5 minuten hard gelopen met een wandelpauze van 2 en halve minuut.
![]()
gebroken enkel, nu na 3 maanden kan ik weer pijnvrij lopenquote:Op dinsdag 17 april 2012 07:33 schreef Niara het volgende:
Wow, wat wordt er veel gepost.
Wat scheelde er aan Don_Vanelli? En goed dat je weer terug bent!![]()
![]()
Ik doe ook meequote:Op dinsdag 17 april 2012 11:46 schreef motorbloempje het volgende:
Al die Bata mensenbaal dat ik er niet bij kan zijn dit jaar
Loop dan wel nooit mee, maar vind de sfeer wel echt super![]()
daarom ook begonnen met trainen![]()
![]()
Ik loop al bijna een jaar hard (2x in de week 30 min), maar heb sinds kort dat mijn linkervoet een beetje verkrampt, pijn doet in het begin. Na 15/20 minuten is het weer helemaal weg, maar ik zit er toch een beetje mee. Ik denk niet dat het mijn techniek is (loop altijd hetzelfde), maar goed het kan altijd. Of het ligt aan mijn steunzolen? In ieder geval: moet ik me zorgen maken?![]()
Voor de mensen die aan hun snelheid willen gaan werken: http://www.runnersweb.nl/(...)jn-stijve-lopers.htm
Dus niet de mensen die nu bezig zijn met Evy 0-5km, voor jullie is dit nog niet van belang
Ik krijg dit soort nieuwtjes elke week binnen, klik voor spam.
[ Bericht 15% gewijzigd door slacker_nl op 17-04-2012 14:47:13 ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dank voor de infoquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:56 schreef slacker_nl het volgende:
Voor de mensen die aan hun snelheid willen gaan werken: http://www.runnersweb.nl/(...)jn-stijve-lopers.htm
Dus niet de mensen die nu bezig zijn met Evy 0-5km, voor jullie is dit nog niet van belang![]()
![]()
respect hoor!!quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat kan ik me goed voorstellen.
Mijn neef zou ook dat estafette-ding doen, en dan 2 etappes wegens een team van maar 3 maar besloot toen toch maar 'gewoon' door te lopen en heeft hem uitgelopen.![]()
Paar weken terug heeft hij de marathon van Tokyo gelopen, dus hij 'zit erop' zeg maar, maar toch...
Het is idd zeer verslavend! Ik zit al te kjken wanneer ik de volgende ga lopen. dat word dan ik oktober Amsterdam of Eindhoven! Staan beiden hoog aangeschreven![]()
![]()
Leuke link! Tnxquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:56 schreef slacker_nl het volgende:
Dus niet de mensen die nu bezig zijn met Evy 0-5km, voor jullie is dit nog niet van belang![]()
![]()
Beste hardlopers,
In het kader van mijn studie Sportmarketing & Management ben ik bezig met een onderzoek. Dit onderzoek is in opdracht van de Leiden Marathon en 20Knots Sportmarketing. Een onderdeel van dit onderzoek is een enquête onder hardlopers. Nu is mijn vraag aan u of u mij wil helpen door het invullen van de enquête, het kost slechts 5 minuten om hem in te vullen.
De link naar de enquête is: http://www.thesistools.com/web/?id=258596
Bij voorbaat dank voor de ingevulde enquêtes, ik ben er erg mee geholpen.
Groeten, Hein![]()
Ik heb ze voor 7,99 gezien bij Perry sport. Hun huismerk. Zagen er gewoon goed/solide uit, en echte hardloopsokken.quote:Op maandag 16 april 2012 21:15 schreef Yuhina het volgende:
Even vraagje tussendoor: ik heb bij Runnersworld mooie hardloopschoenen gekocht. Iemand enig idee waar je op internet goedkoop goede hardloopsokken kunt bestellen? In de winkel waren ze 16 euro, beetje overdreven voor wat sokken.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Van ademend materiaal zodat je geen blaren krijgt van het vocht en wat dikkere stukken op speciale plekken (zoals de schenen, hielen en tenen) om meer ondersteuning te bieden.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:00 schreef debeterebob het volgende:
Wat is de defenitie van echte hardloopsokken dan?Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Nog nooit last gekregen van blaren met gewone sportsokken... Ik denk als je gewoon je schoenen strak genoeg doet, dat het wel prima is toch? Of kreeg je wel last?quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Van ademend materiaal zodat je geen blaren krijgt van het vocht en wat dikkere stukken op speciale plekken (zoals de schenen, hielen en tenen) om meer ondersteuning te bieden.![]()
Idem hier, ik loop met gewone korte sokjes en dat bevalt mij prima. Maar goed, dat is voor ieder weer anders hequote:Op dinsdag 17 april 2012 15:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nog nooit last gekregen van blaren met gewone sportsokken... Ik denk als je gewoon je schoenen strak genoeg doet, dat het wel prima is toch? Of kreeg je wel last?![]()
![]()
En dan ga je niet?quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:09 schreef Bienelientjee het volgende:
Bah, we wilden net gaan hardlopen, gaat het regenen!![]()
![]()
Lopen in de regen is juist wel lekker, tevens volgens sommige onderzoeken ook beter omdat je dan minder roetdeeltjes inademt! Gewoon gaan, thuis kan je weer lekker droog voor de tv of de pcquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:12 schreef Bienelientjee het volgende:
Ben nog lang niet zo'n diehard als de meeste hiero...![]()
![]()
Douchequote:Op dinsdag 17 april 2012 15:17 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Lopen in de regen is juist wel lekker, tevens volgens sommige onderzoeken ook beter omdat je dan minder roetdeeltjes inademt! Gewoon gaan, thuis kan je weer lekker droog voor de tv of de pcDat is zo fijn
![]()
![]()
En er zit meer zuurstof in de lucht.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:17 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Lopen in de regen is juist wel lekker, tevens volgens sommige onderzoeken ook beter omdat je dan minder roetdeeltjes inademt! Gewoon gaan, thuis kan je weer lekker droog voor de tv of de pcIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ben vanmorgen net op tijd geweest voor het echt hard begon te waaien en het grootste gedeelte had ik wind mee. Al kan dat natuurlijk niet, want ik loop een rondje....![]()
Klinkt leuk! Had geen idee dat ze zoiets in Schiedam deden. Ik denk niet dat ik me in ga schrijven, 28 mei al de 20 km en daarna examensquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:16 schreef robdriessen het volgende:
En hoppa, ingeschreven voor de 5km "Waterweg Beweegt" 2 juni in Schiedam. Wat is er met me aan de hand?! Ik lijk wel niet goed snik!![]()
En gebroken enkel, klinkt echt niet fjin Don. Lijkt me zeer frustrerend om niet te kunnen lopen.
Nu maar ook naar buiten en de wind trotseren... woei!
[ Bericht 0% gewijzigd door Niara op 17-04-2012 18:20:27 (20 km, niet hm!) ]![]()
k zou willen dat ik vandaag in de regen kon lopen![]()
Iedereen die wel kan .. enjoy
Knietje voelt gelukkig al weer iets beter als zondagavond.
Had zo'n kniebandage gekocht maar die heb ik na een uurtje weer af gedaan.
Had daarmee meer last van de knie en vooral de knieschijf dan zonder.![]()
Ga naar een sportfysiotherapeut en laat je adviseren over eventuele hulpmiddelen, daar heb je veel meer aan.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:53 schreef Gixxergirl het volgende:
k zou willen dat ik vandaag in de regen kon lopen![]()
Iedereen die wel kan .. enjoy
Knietje voelt gelukkig al weer iets beter als zondagavond.
Had zo'n kniebandage gekocht maar die heb ik na een uurtje weer af gedaan.
Had daarmee meer last van de knie en vooral de knieschijf dan zonder.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Zo, via het bedrijf waar ik gedetacheerd ben mogen Yur en ik starten bij de Royal Tenincl chip, shirt van bedrijf en shirt vd Royal Ten
![]()
![]()
Jottemquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:55 schreef GotC het volgende:
Zo, via het bedrijf waar ik gedetacheerd ben mogen Yur en ik starten bij de Royal Tenincl chip, shirt van bedrijf en shirt vd Royal Ten
Geef me de hand!quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:16 schreef robdriessen het volgende:
En hoppa, ingeschreven voor de 5km "Waterweg Beweegt" 2 juni in Schiedam. Wat is er met me aan de hand?! Ik lijk wel niet goed snik!ga m ook lopen die 5km met een aantal collega's. Dat wordt m'n eerste officiele tijd op een 5km... kijk er naar uit!
![]()
Dat filmpje op die site heeft een vette soundtrack. *helemaal meeswingt*quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:55 schreef GotC het volgende:
http://vimeo.com/studiosdu/sduroyalten2010In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wanneer je een doel hebt waar je naartoe kunt werken, misschien welquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:12 schreef Bienelientjee het volgende:
Ben nog lang niet zo'n diehard als de meeste hiero...
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Bofkonten!quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:55 schreef GotC het volgende:
![]()
Hopelijk word het vanavond een beetje droog... Dan wil ik een KM of 8 gaan doen
Weinig trek om de regen in te gaan![]()
Lange leve de lente!![]()
Vanmorgen om 6uur was het ietwat fris maar in ieder geval wel droog. Die dunne handschoenen waren nou ook weer niet nodig , bleek...
Heb les 17 van de 15km van Renate Wennemars gelopen. 10x 3' in wedstrijdtempo met 2' dribbelpauze. Bleek toch in 50 min 8km gelopen te hebben. Waar ik vooral blij mee ben is dat mijn hartslag tijdens het dribbelen netjes naar beneden ging ondanks een wedstrijdsnelheid van tussen 10.5-12.5 km
Ook fijn dat het weer lichter wordt zo vroeg...![]()
![]()
Wow, goed zeg Liesje!
Intervallen zijn echt niets voor mij.. had 2x (2-2,5m) moeten doen maar bleh. Ik vind het al goed van mezelf als ik niet ga wandelenToch wel 4x 1 minuut gedaan zodat er toch nog eat verschil in zat.
![]()
Dank je!
Nou ja, ik doe alleen maar wat Renate zegt dat ik moet doen hoor! Het koste wel moeite vanmorgen, zeker die laatste blokjes kwamen uit mijn tenen.
Loop me verder bij andere trainingen zeker niet leeg...
Ben je niet over te halen voor de Waterweg beweegt? Kunnen we met robdriessen een Fok1 groepsfoto maken![]()
![]()
Hmz misschien wel... het probleem is alleen dat ik niet weet hoe kapot ik ga zijn na die 20 km de 28e. Maar het lijkt me wel heel erg leuk om met andere fokkers te lopenquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:43 schreef Liesje68 het volgende:
Dank je!
Nou ja, ik doe alleen maar wat Renate zegt dat ik moet doen hoor! Het koste wel moeite vanmorgen, zeker die laatste blokjes kwamen uit mijn tenen.
Loop me verder bij andere trainingen zeker niet leeg...
Ben je niet over te halen voor de Waterweg beweegt? Kunnen we met robdriessen een Fok1 groepsfoto maken
Edit: en aargh rot Endomondo. Bij het lopen had ie gezegd dat ik de 10 km gehaald had, ik stoppen. Kijk ik op de website en zegt ie van niet. Zucht.![]()
Dan zie je die 5 KM maar als een uitloop trainingquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:55 schreef Niara het volgende:
[..]
Hmz misschien wel... het probleem is alleen dat ik niet weet hoe kapot ik ga zijn na die 20 km de 28e. Maar het lijkt me wel heel erg leuk om met andere fokkers te lopen
Edit: en aargh rot Endomondo. Bij het lopen had ie gezegd dat ik de 10 km gehaald had, ik stoppen. Kijk ik op de website en zegt ie van niet. Zucht.![]()
![]()
Precies!quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:59 schreef MvN_Rdam het volgende:
[..]
Dan zie je die 5 KM maar als een uitloop training![]()
![]()
Als je 3 keer per week traint, valt dat wel mee.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:55 schreef Niara het volgende:
Hmz misschien wel... het probleem is alleen dat ik niet weet hoe kapot ik ga zijn na die 20 km de 28e.
Ik had direct na afloop zere kuiten. De volgende dag merkte ik het aan mijn knieën bij traplopen, en weer een dag later was er niks aan de hand. Ik had meer last van de Zevenheuvelenloop (15 km).![]()
FFkes wachten, misschien denkt de site dat je nog aan het lopen bent en dan loopt het wat achter.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:55 schreef Niara het volgende:
[..]
Hmz misschien wel... het probleem is alleen dat ik niet weet hoe kapot ik ga zijn na die 20 km de 28e. Maar het lijkt me wel heel erg leuk om met andere fokkers te lopen
Edit: en aargh rot Endomondo. Bij het lopen had ie gezegd dat ik de 10 km gehaald had, ik stoppen. Kijk ik op de website en zegt ie van niet. Zucht.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ja, je hebt gelijkquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:17 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
FFkes wachten, misschien denkt de site dat je nog aan het lopen bent en dan loopt het wat achter.dank je!
En oke, jullie hebben me best wel snel weten te overtuigen. ik zal me inschrijven.
![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:19 schreef Niara het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijkdank je!
En oke, jullie hebben me best wel snel weten te overtuigen. ik zal me inschrijven.
![]()
![]()
![]()
Oke, het is gebeurd. Om een of andere reden maar stap 4/5, maar dat laatste is vast een bevestigingsmail wanneer er betaald is oid.quote:
Maar hoera! We kunnen gaan lopen![]()
![]()
Tis hier droog. straks longsleeve en windjack aan en een half uurtje draven in de wind. Even over die 300KM heen.![]()
Gisteren was het hier net zo warm als nu, maar met iets meer bewolking. Toen heb ik in T-shirt en korte broek gerend.
Er zullen vast wel mensen zijn geweest die me voor gek verklaren, maar gelukkig was ik niet de enige.![]()
Dat had ik ook...eens zien of het geld wordt afgeschreven... het zal wel goed komen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:35 schreef Niara het volgende:
[..]
Oke, het is gebeurd. Om een of andere reden maar stap 4/5, maar dat laatste is vast een bevestigingsmail wanneer er betaald is oid.
Maar hoera! We kunnen gaan lopen![]()
Hier volgens KNMI een gevoelstemperatuur van rond het vriespunt. Korte broek en T-Shirt lijkt me iets te optimistisch.![]()
Ah, gevoelstemperatuur is hier wel iets hoger. Al heb ik nog nooit iets dubbels aangetrokken, zelfs niet toen het vroor. Ik word snel warm, en van tevoren doe ik een goede warming up thuis zodat ik niet al te koud start.
Ik ga waarschijnlijk een zooltje aan laten meten voor mijn schoen. Iemand ervaring mee?![]()
nou het is idd koud hoor! Vanmorgen mooi mijn dikke lange tight aangehad, shirt en jasje.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Hier volgens KNMI een gevoelstemperatuur van rond het vriespunt. Korte broek en T-Shirt lijkt me iets te optimistisch.
brrr.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Hoe cool! Mijn bedrijf loopt mee met de Tilburg Ten Miles, maar die is vlak voor de Bridge to Bridge. En bovendien heb ik niet zo'n zin om naar Tilburg te rijdenquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:55 schreef GotC het volgende:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Tilburg is leuk! (heb er vriendjes en familie wonen).In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik ga die Run-Bike-Run in Tilburg doen, dus hopelijk is het dan ook leukquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:25 schreef slacker_nl het volgende:
Tilburg is leuk! (heb er vriendjes en familie wonen).![]()
![]()
Ik vind Tilburg niet zomaar goed, da's ook persoonlijk
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nou het enige positieve wat ik van mijn loopje kan maken is dat ik uberhaupt naar buiten ben gegaan. Verder was ik weer te vroeg na een te zware maaltijd weg gegaan...
Anyway, 5:15KM in 30 minuten.![]()
Cancellation hier.
Kom honger en héb me toch een partij hongerterwijl ik juist bewust genoeg had gegeten zodat ik voor 't avondeten nog kon rennen na een lange dag. Bah.
Dus nu maar een flinke maaltijd en blij zijn dat ik in dit noodweer (want ja, dat ook nog 's ) niet buiten aan het rennen ben en morgen in de herkansing voor de 6,5km!Ja doei.![]()
Ik had nog zoveel ambitie om te gaan rennen, maar keer op keer wanneer ik naar buiten kijken dan denk ik... goed dat ik binnen ben gebleven
Feyenoord Rotterdam![]()
homoquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:06 schreef Fuszy het volgende:
Ik had nog zoveel ambitie om te gaan rennen, maar keer op keer wanneer ik naar buiten kijken dan denk ik... goed dat ik binnen ben gebleven![]()
Heerlijk in de regen de 11 km aangetikt in 50 minutenNa die deceptie van gisteren ging dit toch wel erg lekker.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2012 20:13:21 ]![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:12 schreef Drassss het volgende:
Donderdag ga ik nieuwe hardloopschoenen kopen
Als de offerte van de keukenmonteur die eind van de week komt nou een beetje meevalt, wil ik mezelf hierop trakteren[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Als de offerte van de keukenmonteur die eind van de week komt nou een beetje meevalt, wil ik mezelf hierop trakteren![]()
![]()
Ik zou m'n hoofd omdraaien iig.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Als de offerte van de keukenmonteur die eind van de week komt nou een beetje meevalt, wil ik mezelf hierop trakteren![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: