Als je 3 keer per week traint, valt dat wel mee.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:55 schreef Niara het volgende:
Hmz misschien wel... het probleem is alleen dat ik niet weet hoe kapot ik ga zijn na die 20 km de 28e.
FFkes wachten, misschien denkt de site dat je nog aan het lopen bent en dan loopt het wat achter.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:55 schreef Niara het volgende:
[..]
Hmz misschien wel... het probleem is alleen dat ik niet weet hoe kapot ik ga zijn na die 20 km de 28e. Maar het lijkt me wel heel erg leuk om met andere fokkers te lopen
Edit: en aargh rot Endomondo. Bij het lopen had ie gezegd dat ik de 10 km gehaald had, ik stoppen. Kijk ik op de website en zegt ie van niet. Zucht.
Ja, je hebt gelijkquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:17 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
FFkes wachten, misschien denkt de site dat je nog aan het lopen bent en dan loopt het wat achter.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:19 schreef Niara het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijkdank je!
En oke, jullie hebben me best wel snel weten te overtuigen. ik zal me inschrijven.
Oke, het is gebeurd. Om een of andere reden maar stap 4/5, maar dat laatste is vast een bevestigingsmail wanneer er betaald is oid.quote:
Dat had ik ook...eens zien of het geld wordt afgeschreven... het zal wel goed komen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:35 schreef Niara het volgende:
[..]
Oke, het is gebeurd. Om een of andere reden maar stap 4/5, maar dat laatste is vast een bevestigingsmail wanneer er betaald is oid.
Maar hoera! We kunnen gaan lopen
nou het is idd koud hoor! Vanmorgen mooi mijn dikke lange tight aangehad, shirt en jasje.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Hier volgens KNMI een gevoelstemperatuur van rond het vriespunt. Korte broek en T-Shirt lijkt me iets te optimistisch.
Hoe cool! Mijn bedrijf loopt mee met de Tilburg Ten Miles, maar die is vlak voor de Bridge to Bridge. En bovendien heb ik niet zo'n zin om naar Tilburg te rijdenquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:55 schreef GotC het volgende:
Zo, via het bedrijf waar ik gedetacheerd ben mogen Yur en ik starten bij de Royal Tenincl chip, shirt van bedrijf en shirt vd Royal Ten
Ik ga die Run-Bike-Run in Tilburg doen, dus hopelijk is het dan ook leukquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:25 schreef slacker_nl het volgende:
Tilburg is leuk! (heb er vriendjes en familie wonen).
homoquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:06 schreef Fuszy het volgende:
Ik had nog zoveel ambitie om te gaan rennen, maar keer op keer wanneer ik naar buiten kijken dan denk ik... goed dat ik binnen ben gebleven
quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:12 schreef Drassss het volgende:
Donderdag ga ik nieuwe hardloopschoenen kopen
quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Als de offerte van de keukenmonteur die eind van de week komt nou een beetje meevalt, wil ik mezelf hierop trakteren
Ik zou m'n hoofd omdraaien iig.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Als de offerte van de keukenmonteur die eind van de week komt nou een beetje meevalt, wil ik mezelf hierop trakteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |