Zou het?quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:58 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ja misschien moet ik die maar eens aanpassenin het begin liep ik 5 a 7 km per keer... nu loop ik de laatste tijd alleen nog maar rondjes van 16km
heb je niets anders te doen of zo AC?quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:58 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ja misschien moet ik die maar eens aanpassenin het begin liep ik 5 a 7 km per keer... nu loop ik de laatste tijd alleen nog maar rondjes van 16km
over die marathon gesproken. ik vond het bijzonder storend dat je na 32 km aan alle kanten voorbij word gestormt door de wisseling. en sommige springen gewoon voor je voeten waardoor ze haast tegen je aan lopen. dat vond ik wel een klachtwaardigquote:Op maandag 16 april 2012 21:31 schreef Yuhina het volgende:
Ja klopt ik maakte eerst zelf een typfoutmisschien dat ik een paar dure doe voor de wedstrijden die ik loop en nog wat goedkope Xenos-sokken voor erbij! Goede tip!
Vandaag werd ik op mijn werk als een held onthaald, omdat ik mijn etappe in de business marathon in 41 min. had gelopen (10km.) en dat was in vergelijking met mijn collega's redelijk snel. Maar vond het nogal een kutwedstrijd, ik heb de ene helft over het gras moeten lopen en de andere helft zigzaggend. Ik was gewoon twee keer zo snel dan iedereen, maar da's nogal logisch aangezien zij bezig waren met een marathon (alle respect daarvoor) en ik maar met 10km.![]()
Maar ik train vooral voor de Batavierenrace, meer mensen die meedoen?
Dat kan ik me goed voorstellen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:27 schreef MvN_Rdam het volgende:
[..]
over die marathon gesproken. ik vond het bijzonder storend dat je na 32 km aan alle kanten voorbij word gestormt door de wisseling. en sommige springen gewoon voor je voeten waardoor ze haast tegen je aan lopen. dat vond ik wel een klachtwaardigvooral omdat je dan zo met jezelf bezig bent.
Misschien dat je hier het een en ander vandaan kunt halen:quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Heeft er iemand een wetenschappelijk onderbouwde site / artikel met hardlooptraining. dus niet zo zeer de schema's maar de onderbouwing van de rest van de training zoals stretching.
Ik heb dit nodig voor school maar ik kan niet goed vinden wat ik nodig heb.
gebroken enkel, nu na 3 maanden kan ik weer pijnvrij lopenquote:Op dinsdag 17 april 2012 07:33 schreef Niara het volgende:
Wow, wat wordt er veel gepost.
Wat scheelde er aan Don_Vanelli? En goed dat je weer terug bent!
Ik doe ook meequote:Op dinsdag 17 april 2012 11:46 schreef motorbloempje het volgende:
Al die Bata mensenbaal dat ik er niet bij kan zijn dit jaar
Loop dan wel nooit mee, maar vind de sfeer wel echt super
Dank voor de infoquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:56 schreef slacker_nl het volgende:
Voor de mensen die aan hun snelheid willen gaan werken: http://www.runnersweb.nl/(...)jn-stijve-lopers.htm
Dus niet de mensen die nu bezig zijn met Evy 0-5km, voor jullie is dit nog niet van belang
respect hoor!!quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat kan ik me goed voorstellen.
Mijn neef zou ook dat estafette-ding doen, en dan 2 etappes wegens een team van maar 3 maar besloot toen toch maar 'gewoon' door te lopen en heeft hem uitgelopen.![]()
Paar weken terug heeft hij de marathon van Tokyo gelopen, dus hij 'zit erop' zeg maar, maar toch...
Leuke link! Tnxquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:56 schreef slacker_nl het volgende:
Voor de mensen die aan hun snelheid willen gaan werken: http://www.runnersweb.nl/(...)jn-stijve-lopers.htm
Dus niet de mensen die nu bezig zijn met Evy 0-5km, voor jullie is dit nog niet van belang
Ik heb ze voor 7,99 gezien bij Perry sport. Hun huismerk. Zagen er gewoon goed/solide uit, en echte hardloopsokken.quote:Op maandag 16 april 2012 21:15 schreef Yuhina het volgende:
Even vraagje tussendoor: ik heb bij Runnersworld mooie hardloopschoenen gekocht. Iemand enig idee waar je op internet goedkoop goede hardloopsokken kunt bestellen? In de winkel waren ze 16 euro, beetje overdreven voor wat sokken.
Van ademend materiaal zodat je geen blaren krijgt van het vocht en wat dikkere stukken op speciale plekken (zoals de schenen, hielen en tenen) om meer ondersteuning te bieden.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:00 schreef debeterebob het volgende:
Wat is de defenitie van echte hardloopsokken dan?
Nog nooit last gekregen van blaren met gewone sportsokken... Ik denk als je gewoon je schoenen strak genoeg doet, dat het wel prima is toch? Of kreeg je wel last?quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Van ademend materiaal zodat je geen blaren krijgt van het vocht en wat dikkere stukken op speciale plekken (zoals de schenen, hielen en tenen) om meer ondersteuning te bieden.
Idem hier, ik loop met gewone korte sokjes en dat bevalt mij prima. Maar goed, dat is voor ieder weer anders hequote:Op dinsdag 17 april 2012 15:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nog nooit last gekregen van blaren met gewone sportsokken... Ik denk als je gewoon je schoenen strak genoeg doet, dat het wel prima is toch? Of kreeg je wel last?
En dan ga je niet?quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:09 schreef Bienelientjee het volgende:
Bah, we wilden net gaan hardlopen, gaat het regenen!
Lopen in de regen is juist wel lekker, tevens volgens sommige onderzoeken ook beter omdat je dan minder roetdeeltjes inademt! Gewoon gaan, thuis kan je weer lekker droog voor de tv of de pcquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:12 schreef Bienelientjee het volgende:
Ben nog lang niet zo'n diehard als de meeste hiero...
Douchequote:Op dinsdag 17 april 2012 15:17 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Lopen in de regen is juist wel lekker, tevens volgens sommige onderzoeken ook beter omdat je dan minder roetdeeltjes inademt! Gewoon gaan, thuis kan je weer lekker droog voor de tv of de pc
En er zit meer zuurstof in de lucht.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:17 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Lopen in de regen is juist wel lekker, tevens volgens sommige onderzoeken ook beter omdat je dan minder roetdeeltjes inademt! Gewoon gaan, thuis kan je weer lekker droog voor de tv of de pc
Klinkt leuk! Had geen idee dat ze zoiets in Schiedam deden. Ik denk niet dat ik me in ga schrijven, 28 mei al de 20 km en daarna examensquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:16 schreef robdriessen het volgende:
En hoppa, ingeschreven voor de 5km "Waterweg Beweegt" 2 juni in Schiedam. Wat is er met me aan de hand?! Ik lijk wel niet goed snik!
Ga naar een sportfysiotherapeut en laat je adviseren over eventuele hulpmiddelen, daar heb je veel meer aan.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:53 schreef Gixxergirl het volgende:
k zou willen dat ik vandaag in de regen kon lopen![]()
Iedereen die wel kan .. enjoy
Knietje voelt gelukkig al weer iets beter als zondagavond.
Had zo'n kniebandage gekocht maar die heb ik na een uurtje weer af gedaan.
Had daarmee meer last van de knie en vooral de knieschijf dan zonder.
Jottemquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:55 schreef GotC het volgende:
Zo, via het bedrijf waar ik gedetacheerd ben mogen Yur en ik starten bij de Royal Tenincl chip, shirt van bedrijf en shirt vd Royal Ten
Geef me de hand!quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:16 schreef robdriessen het volgende:
En hoppa, ingeschreven voor de 5km "Waterweg Beweegt" 2 juni in Schiedam. Wat is er met me aan de hand?! Ik lijk wel niet goed snik!
Dat filmpje op die site heeft een vette soundtrack. *helemaal meeswingt*quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:55 schreef GotC het volgende:
Zo, via het bedrijf waar ik gedetacheerd ben mogen Yur en ik starten bij de Royal Tenincl chip, shirt van bedrijf en shirt vd Royal Ten
Wanneer je een doel hebt waar je naartoe kunt werken, misschien welquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:12 schreef Bienelientjee het volgende:
Ben nog lang niet zo'n diehard als de meeste hiero...
Bofkonten!quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:55 schreef GotC het volgende:
Hmz misschien wel... het probleem is alleen dat ik niet weet hoe kapot ik ga zijn na die 20 km de 28e. Maar het lijkt me wel heel erg leuk om met andere fokkers te lopenquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:43 schreef Liesje68 het volgende:
Dank je!
Nou ja, ik doe alleen maar wat Renate zegt dat ik moet doen hoor! Het koste wel moeite vanmorgen, zeker die laatste blokjes kwamen uit mijn tenen.
Loop me verder bij andere trainingen zeker niet leeg...
Ben je niet over te halen voor de Waterweg beweegt? Kunnen we met robdriessen een Fok1 groepsfoto maken
Dan zie je die 5 KM maar als een uitloop trainingquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:55 schreef Niara het volgende:
[..]
Hmz misschien wel... het probleem is alleen dat ik niet weet hoe kapot ik ga zijn na die 20 km de 28e. Maar het lijkt me wel heel erg leuk om met andere fokkers te lopen
Edit: en aargh rot Endomondo. Bij het lopen had ie gezegd dat ik de 10 km gehaald had, ik stoppen. Kijk ik op de website en zegt ie van niet. Zucht.
Precies!quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:59 schreef MvN_Rdam het volgende:
[..]
Dan zie je die 5 KM maar als een uitloop training
Als je 3 keer per week traint, valt dat wel mee.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:55 schreef Niara het volgende:
Hmz misschien wel... het probleem is alleen dat ik niet weet hoe kapot ik ga zijn na die 20 km de 28e.
FFkes wachten, misschien denkt de site dat je nog aan het lopen bent en dan loopt het wat achter.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:55 schreef Niara het volgende:
[..]
Hmz misschien wel... het probleem is alleen dat ik niet weet hoe kapot ik ga zijn na die 20 km de 28e. Maar het lijkt me wel heel erg leuk om met andere fokkers te lopen
Edit: en aargh rot Endomondo. Bij het lopen had ie gezegd dat ik de 10 km gehaald had, ik stoppen. Kijk ik op de website en zegt ie van niet. Zucht.
Ja, je hebt gelijkquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:17 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
FFkes wachten, misschien denkt de site dat je nog aan het lopen bent en dan loopt het wat achter.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:19 schreef Niara het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijkdank je!
En oke, jullie hebben me best wel snel weten te overtuigen. ik zal me inschrijven.
Oke, het is gebeurd. Om een of andere reden maar stap 4/5, maar dat laatste is vast een bevestigingsmail wanneer er betaald is oid.quote:
Dat had ik ook...eens zien of het geld wordt afgeschreven... het zal wel goed komen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:35 schreef Niara het volgende:
[..]
Oke, het is gebeurd. Om een of andere reden maar stap 4/5, maar dat laatste is vast een bevestigingsmail wanneer er betaald is oid.
Maar hoera! We kunnen gaan lopen
nou het is idd koud hoor! Vanmorgen mooi mijn dikke lange tight aangehad, shirt en jasje.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Hier volgens KNMI een gevoelstemperatuur van rond het vriespunt. Korte broek en T-Shirt lijkt me iets te optimistisch.
Hoe cool! Mijn bedrijf loopt mee met de Tilburg Ten Miles, maar die is vlak voor de Bridge to Bridge. En bovendien heb ik niet zo'n zin om naar Tilburg te rijdenquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:55 schreef GotC het volgende:
Ik ga die Run-Bike-Run in Tilburg doen, dus hopelijk is het dan ook leukquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:25 schreef slacker_nl het volgende:
Tilburg is leuk! (heb er vriendjes en familie wonen).
homoquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:06 schreef Fuszy het volgende:
Ik had nog zoveel ambitie om te gaan rennen, maar keer op keer wanneer ik naar buiten kijken dan denk ik... goed dat ik binnen ben gebleven
quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:12 schreef Drassss het volgende:
Donderdag ga ik nieuwe hardloopschoenen kopen
quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Als de offerte van de keukenmonteur die eind van de week komt nou een beetje meevalt, wil ik mezelf hierop trakteren
Ik zou m'n hoofd omdraaien iig.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Als de offerte van de keukenmonteur die eind van de week komt nou een beetje meevalt, wil ik mezelf hierop trakteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |