quote:Op maandag 16 april 2012 20:19 schreef motorbloempje het volgende:
Lopen terwijl het snot uit je neus stroomt is zó naar. Wel extra zout slurpen tijdens 't rennen. Dat wel.
Zeker de X-socks. Ik heb er niet echt naar gezocht, maar op de site waar ik ze teegnkwam waren ze net zo duur als in de winkel.quote:Op maandag 16 april 2012 21:15 schreef Yuhina het volgende:
Iemand enig idee waar je op internet goedkoop goede hardloopsokken kunt bestellen? In de winkel waren ze 16 euro, beetje overdreven voor wat sokken.
Ik snap je vraag niet. Oeps never mind zie na drie keer lezen pas dat je sokken zoekt.quote:Op maandag 16 april 2012 21:15 schreef Yuhina het volgende:
Even vraagje tussendoor: ik heb bij Runnersworld mooie hardloopschoenen gekocht. Iemand enig idee waar je op internet goedkoop goede hardloopsokken kunt bestellen? In de winkel waren ze 16 euro, beetje overdreven voor wat sokken.
Hardloopschoenen zijn trouwens van het merk Brooks. Heb eerder Aesics en Nike gehad. Ben benieuwd hoe deze bevallen
indeed, but there is a hell of a lot of protein in snot MBquote:
wat is er niet aan te snappen? hij vraagt om een linkje voor goedkope loopsokkenquote:
Gaat te snel hier, niet eens tijd voor een snelle editquote:Op maandag 16 april 2012 21:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wat is er niet aan te snappen? hij vraagt om een linkje voor goedkope loopsokken
Ik ga nu heel anders tegen neuspeuteren aankijkenquote:Op maandag 16 april 2012 21:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
`
[..]
indeed, but there is a hell of a lot of protein in snot MB
we posten net zo snel als dat we lopenquote:Op maandag 16 april 2012 21:24 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Gaat te snel hier, niet eens tijd voor een snelle edit
Kijk eens bij xenos daar kosten ze volgens mij nog geen 6 euro voor 2 paar. Zelf ook gekocht en zitten bij mij goed. Merk geen verschil met die van falke die ik ook heb.quote:Op maandag 16 april 2012 21:15 schreef Yuhina het volgende:
Even vraagje tussendoor: ik heb bij Runnersworld mooie hardloopschoenen gekocht. Iemand enig idee waar je op internet goedkoop goede hardloopsokken kunt bestellen? In de winkel waren ze 16 euro, beetje overdreven voor wat sokken.
Hardloopschoenen zijn trouwens van het merk Brooks. Heb eerder Aesics en Nike gehad. Ben benieuwd hoe deze bevallen
Dus ik ben toch niet gek en ik dacht eerst inderdaad hetzelfde met het bedragquote:Op maandag 16 april 2012 21:26 schreef wyccie het volgende:
Er stond eerder dan ook hardloopschoenen. Ik dacht dat er een 0 achter de 16 miste.
even doorrekenen, je loopt 10km per uur...dat is toch redelijk snel als je herstel van een blessurequote:Op maandag 16 april 2012 21:16 schreef DesertRose het volgende:
Heel langzaam...geen idee wat mijn snelheid is
quote:Op maandag 16 april 2012 21:31 schreef Yuhina het volgende:
Vandaag werd ik op mijn werk als een held onthaald, omdat ik mijn etappe in de business marathon in 41 min. had gelopen (10km.) en dat was in vergelijking met mijn collega's redelijk snel.
Ja, ik doe mee. De zwaarste etappe.quote:Maar ik train vooral voor de Batavierenrace, meer mensen die meedoen?
in de lappenmandquote:Op maandag 16 april 2012 20:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
mag hoor, ik heb toch altijd iets van...he, waar hebben jullie de hele winter gezeten?
Is er geen action in je buurt? Daar heb ik mijn hardloop sokken gehaald cool max heten ze dacht ik 2 paar 4 euro. En ze zitten net zo relaxquote:Op maandag 16 april 2012 21:15 schreef Yuhina het volgende:
ja misschien moet ik die maar eens aanpassenquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:54 schreef slacker_nl het volgende:
Je bent lekker bezig, over 2 weken hoef je niet meer voor de challenge te lopen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |