quote:Op maandag 16 april 2012 20:19 schreef motorbloempje het volgende:
Lopen terwijl het snot uit je neus stroomt is zó naar. Wel extra zout slurpen tijdens 't rennen. Dat wel.
Zeker de X-socks. Ik heb er niet echt naar gezocht, maar op de site waar ik ze teegnkwam waren ze net zo duur als in de winkel.quote:Op maandag 16 april 2012 21:15 schreef Yuhina het volgende:
Iemand enig idee waar je op internet goedkoop goede hardloopsokken kunt bestellen? In de winkel waren ze 16 euro, beetje overdreven voor wat sokken.
Ik snap je vraag niet. Oeps never mind zie na drie keer lezen pas dat je sokken zoekt.quote:Op maandag 16 april 2012 21:15 schreef Yuhina het volgende:
Even vraagje tussendoor: ik heb bij Runnersworld mooie hardloopschoenen gekocht. Iemand enig idee waar je op internet goedkoop goede hardloopsokken kunt bestellen? In de winkel waren ze 16 euro, beetje overdreven voor wat sokken.
Hardloopschoenen zijn trouwens van het merk Brooks. Heb eerder Aesics en Nike gehad. Ben benieuwd hoe deze bevallen
indeed, but there is a hell of a lot of protein in snot MBquote:
wat is er niet aan te snappen? hij vraagt om een linkje voor goedkope loopsokkenquote:
Gaat te snel hier, niet eens tijd voor een snelle editquote:Op maandag 16 april 2012 21:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wat is er niet aan te snappen? hij vraagt om een linkje voor goedkope loopsokken
Ik ga nu heel anders tegen neuspeuteren aankijkenquote:Op maandag 16 april 2012 21:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
`
[..]
indeed, but there is a hell of a lot of protein in snot MB
we posten net zo snel als dat we lopenquote:Op maandag 16 april 2012 21:24 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Gaat te snel hier, niet eens tijd voor een snelle edit
Kijk eens bij xenos daar kosten ze volgens mij nog geen 6 euro voor 2 paar. Zelf ook gekocht en zitten bij mij goed. Merk geen verschil met die van falke die ik ook heb.quote:Op maandag 16 april 2012 21:15 schreef Yuhina het volgende:
Even vraagje tussendoor: ik heb bij Runnersworld mooie hardloopschoenen gekocht. Iemand enig idee waar je op internet goedkoop goede hardloopsokken kunt bestellen? In de winkel waren ze 16 euro, beetje overdreven voor wat sokken.
Hardloopschoenen zijn trouwens van het merk Brooks. Heb eerder Aesics en Nike gehad. Ben benieuwd hoe deze bevallen
Dus ik ben toch niet gek en ik dacht eerst inderdaad hetzelfde met het bedragquote:Op maandag 16 april 2012 21:26 schreef wyccie het volgende:
Er stond eerder dan ook hardloopschoenen. Ik dacht dat er een 0 achter de 16 miste.
even doorrekenen, je loopt 10km per uur...dat is toch redelijk snel als je herstel van een blessurequote:Op maandag 16 april 2012 21:16 schreef DesertRose het volgende:
Heel langzaam...geen idee wat mijn snelheid is
quote:Op maandag 16 april 2012 21:31 schreef Yuhina het volgende:
Vandaag werd ik op mijn werk als een held onthaald, omdat ik mijn etappe in de business marathon in 41 min. had gelopen (10km.) en dat was in vergelijking met mijn collega's redelijk snel.
Ja, ik doe mee. De zwaarste etappe.quote:Maar ik train vooral voor de Batavierenrace, meer mensen die meedoen?
in de lappenmandquote:Op maandag 16 april 2012 20:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
mag hoor, ik heb toch altijd iets van...he, waar hebben jullie de hele winter gezeten?
Is er geen action in je buurt? Daar heb ik mijn hardloop sokken gehaald cool max heten ze dacht ik 2 paar 4 euro. En ze zitten net zo relaxquote:Op maandag 16 april 2012 21:15 schreef Yuhina het volgende:
ja misschien moet ik die maar eens aanpassenquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:54 schreef slacker_nl het volgende:
Je bent lekker bezig, over 2 weken hoef je niet meer voor de challenge te lopen...
Zou het?quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:58 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ja misschien moet ik die maar eens aanpassenin het begin liep ik 5 a 7 km per keer... nu loop ik de laatste tijd alleen nog maar rondjes van 16km
heb je niets anders te doen of zo AC?quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:58 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ja misschien moet ik die maar eens aanpassenin het begin liep ik 5 a 7 km per keer... nu loop ik de laatste tijd alleen nog maar rondjes van 16km
over die marathon gesproken. ik vond het bijzonder storend dat je na 32 km aan alle kanten voorbij word gestormt door de wisseling. en sommige springen gewoon voor je voeten waardoor ze haast tegen je aan lopen. dat vond ik wel een klachtwaardigquote:Op maandag 16 april 2012 21:31 schreef Yuhina het volgende:
Ja klopt ik maakte eerst zelf een typfoutmisschien dat ik een paar dure doe voor de wedstrijden die ik loop en nog wat goedkope Xenos-sokken voor erbij! Goede tip!
Vandaag werd ik op mijn werk als een held onthaald, omdat ik mijn etappe in de business marathon in 41 min. had gelopen (10km.) en dat was in vergelijking met mijn collega's redelijk snel. Maar vond het nogal een kutwedstrijd, ik heb de ene helft over het gras moeten lopen en de andere helft zigzaggend. Ik was gewoon twee keer zo snel dan iedereen, maar da's nogal logisch aangezien zij bezig waren met een marathon (alle respect daarvoor) en ik maar met 10km.![]()
Maar ik train vooral voor de Batavierenrace, meer mensen die meedoen?
Dat kan ik me goed voorstellen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:27 schreef MvN_Rdam het volgende:
[..]
over die marathon gesproken. ik vond het bijzonder storend dat je na 32 km aan alle kanten voorbij word gestormt door de wisseling. en sommige springen gewoon voor je voeten waardoor ze haast tegen je aan lopen. dat vond ik wel een klachtwaardigvooral omdat je dan zo met jezelf bezig bent.
Misschien dat je hier het een en ander vandaan kunt halen:quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Heeft er iemand een wetenschappelijk onderbouwde site / artikel met hardlooptraining. dus niet zo zeer de schema's maar de onderbouwing van de rest van de training zoals stretching.
Ik heb dit nodig voor school maar ik kan niet goed vinden wat ik nodig heb.
gebroken enkel, nu na 3 maanden kan ik weer pijnvrij lopenquote:Op dinsdag 17 april 2012 07:33 schreef Niara het volgende:
Wow, wat wordt er veel gepost.
Wat scheelde er aan Don_Vanelli? En goed dat je weer terug bent!
Ik doe ook meequote:Op dinsdag 17 april 2012 11:46 schreef motorbloempje het volgende:
Al die Bata mensenbaal dat ik er niet bij kan zijn dit jaar
Loop dan wel nooit mee, maar vind de sfeer wel echt super
Dank voor de infoquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:56 schreef slacker_nl het volgende:
Voor de mensen die aan hun snelheid willen gaan werken: http://www.runnersweb.nl/(...)jn-stijve-lopers.htm
Dus niet de mensen die nu bezig zijn met Evy 0-5km, voor jullie is dit nog niet van belang
respect hoor!!quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat kan ik me goed voorstellen.
Mijn neef zou ook dat estafette-ding doen, en dan 2 etappes wegens een team van maar 3 maar besloot toen toch maar 'gewoon' door te lopen en heeft hem uitgelopen.![]()
Paar weken terug heeft hij de marathon van Tokyo gelopen, dus hij 'zit erop' zeg maar, maar toch...
Leuke link! Tnxquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:56 schreef slacker_nl het volgende:
Voor de mensen die aan hun snelheid willen gaan werken: http://www.runnersweb.nl/(...)jn-stijve-lopers.htm
Dus niet de mensen die nu bezig zijn met Evy 0-5km, voor jullie is dit nog niet van belang
Ik heb ze voor 7,99 gezien bij Perry sport. Hun huismerk. Zagen er gewoon goed/solide uit, en echte hardloopsokken.quote:Op maandag 16 april 2012 21:15 schreef Yuhina het volgende:
Van ademend materiaal zodat je geen blaren krijgt van het vocht en wat dikkere stukken op speciale plekken (zoals de schenen, hielen en tenen) om meer ondersteuning te bieden.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:00 schreef debeterebob het volgende:
Wat is de defenitie van echte hardloopsokken dan?
Nog nooit last gekregen van blaren met gewone sportsokken... Ik denk als je gewoon je schoenen strak genoeg doet, dat het wel prima is toch? Of kreeg je wel last?quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Van ademend materiaal zodat je geen blaren krijgt van het vocht en wat dikkere stukken op speciale plekken (zoals de schenen, hielen en tenen) om meer ondersteuning te bieden.
Idem hier, ik loop met gewone korte sokjes en dat bevalt mij prima. Maar goed, dat is voor ieder weer anders hequote:Op dinsdag 17 april 2012 15:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nog nooit last gekregen van blaren met gewone sportsokken... Ik denk als je gewoon je schoenen strak genoeg doet, dat het wel prima is toch? Of kreeg je wel last?
En dan ga je niet?quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:09 schreef Bienelientjee het volgende:
Bah, we wilden net gaan hardlopen, gaat het regenen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |