Nee. Geboren in Scheveningen ( Schipperstr ) en getogen in het Statenkwartier vlak bij de Fred...quote:
Dat krijg je met zoveel vrouwen in één topicquote:Op maandag 16 april 2012 17:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Nee, dat is vooral omdat mensen het niet eens zijn met elkaars trainingsschema's, blessurepreventie, voeding en kledingstijlen
Oooh ik kan niet wachten tot we weer over sportbh's gaan pratenquote:Op maandag 16 april 2012 18:34 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Dat krijg je met zoveel vrouwen in één topic.
Ah zoquote:Op maandag 16 april 2012 18:33 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Nee. Geboren in Scheveningen ( Schipperstr ) en getogen in het Statenkwartier vlak bij de Fred...
Nu wonend in Schiedam vanwege werk. Heb me wel voorgenomen dat als ik wat langer kan lopen om dan af en toe in Den-Haag/ Scheveningen te gaan lopen. Wil volgend jaar de CPC loop doen.
quote:Op maandag 16 april 2012 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
Hoe vaak mijn Philips ook niet uit elkaar is gepleurdElke keer weer het 'klepje' eraf, maar húp, terugzetten en gáán weer.
Mijn hemel! Wat heb ik overhoop gehaald!quote:Op maandag 16 april 2012 18:31 schreef YUR het volgende:
Achteraf gezien vind ik het meest briljante moment van die walkmans altijd het moment dat de batterijen leeg raakten
Maar dat kon je mij niet wijsmaken hoor, toen mij dat overkwam tijdens mijn krantenwijk in de zeikregen...
Tuurlijk ga ik die halen. Lijkt me leuk, een 'thuiswedstrijd'quote:Op maandag 16 april 2012 18:36 schreef YUR het volgende:
[..]
Ah zo
Die CPC ga je natuurlijk gewoon halen. En we hadden hier toch nog een Schiedammer in het topic?
poor thingquote:Op maandag 16 april 2012 18:40 schreef motorbloempje het volgende:
Schipperstraat! Ik heb een paar jaar in de Wassenaarsestraat gewoond. Geboren en getogen inDuindorp
![]()
Thnx! Lijkt me ook superleuk om regelmatig te doen en te zien hoe het steeds beter gaatquote:Op maandag 16 april 2012 16:49 schreef MvN_Rdam het volgende:
[..]
Goodluck
[..]
Veel succes alvast!Je zult zien dat het verslavend is!
Te weinig gegeten/gedronken of te snel gaan lopen na een maaltijd?quote:Op maandag 16 april 2012 19:28 schreef kapiteintje het volgende:
Oei dat ging niet zo goed. Koud zweet, licht gevoel in m'n hoofd en zwakke beentjes. Toch maar naar huis gewandeld.
Goed gedaan.quote:Op maandag 16 april 2012 19:45 schreef GlenHighland het volgende:
Zojuist na 2 weken rust weer heerlijk gelopen: 5km
En alleen de laatste 500m voelde ik mijn enkel een beetje, maar dat is alweer weg.
I'm back on track
je kunt ook met een verkoudheid lopen hoor, ik ben ook snipverkouden...toch gaan lopen en het ging echt superquote:Op maandag 16 april 2012 12:43 schreef Jarno het volgende:
Ik kan echt niet wachten tot ik van die pleurisverkoudheid af ben. Ik wil ook weer...
dit is toch niet sarcastisch bedoelt he?quote:Op maandag 16 april 2012 17:07 schreef GotC het volgende:
Het is officieel lente: De nieuwe hardlopers melden zich![]()
inderdaad MB, ik had mijn eerste discman volgens mij in 1991 of zoquote:Op maandag 16 april 2012 18:08 schreef motorbloempje het volgende:
25 jaar geleden al een Discman? Nu ben ik 27, maar ik heb toch actief de opkomst van de discman mee mogen maken, en toen was ik toch al wat ouder!
Zie net op Wikipedia dat die dingen al vanaf en jaar voor mijn geboorte geproduceerd werden, maar heb toch tot aan mijn 16e cassettes en walkmans gebruikt!
Ben ik een keer niet sarcastisch...quote:Op maandag 16 april 2012 20:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit is toch niet sarcastisch bedoelt he?
Precies ik ook. Alhoewel het niet super ging, maar achteraf toch blij dat ik gegaan benquote:Op maandag 16 april 2012 20:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
je kunt ook met een verkoudheid lopen hoor, ik ben ook snipverkouden...toch gaan lopen en het ging echt super
mag hoor, ik heb toch altijd iets van...he, waar hebben jullie de hele winter gezeten?quote:
Eens, maar vind het wel een echte lente gebeurtenisquote:Op maandag 16 april 2012 20:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
mag hoor, ik heb toch altijd iets van...he, waar hebben jullie de hele winter gezeten?
De akkers zijn hier dus weer goed besproeidquote:Op maandag 16 april 2012 20:19 schreef motorbloempje het volgende:
Lopen terwijl het snot uit je neus stroomt is zó naar. Wel extra zout slurpen tijdens 't rennen. Dat wel.
In de sportschoolquote:Op maandag 16 april 2012 20:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
mag hoor, ik heb toch altijd iets van...he, waar hebben jullie de hele winter gezeten?
quote:Op maandag 16 april 2012 20:19 schreef motorbloempje het volgende:
Lopen terwijl het snot uit je neus stroomt is zó naar. Wel extra zout slurpen tijdens 't rennen. Dat wel.
Ik zwem heel hard 's winters. Nee, geen idee, ik begin nu omdat je toch een keer moet beginnen.quote:Op maandag 16 april 2012 20:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 april 2012 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
Hoe vaak mijn Philips ook niet uit elkaar is gepleurdElke keer weer het 'klepje' eraf, maar húp, terugzetten en gáán weer.
Ik heb de hele winter in bed gelegen, paar weken geleden op de loopband begonnen, vandaag nieuwe schoenen voor buiten gekocht en morgen zet ik mijn eerste stapjes weer buiten.quote:Op maandag 16 april 2012 20:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Twee weken geleden heb ik psies dezelfde gekocht in Zeist, met een paar aparte zooltjes erin.quote:Op maandag 16 april 2012 20:57 schreef de_Paans het volgende:
[..]
Ik heb de hele winter in bed gelegen, paar weken geleden op de loopband begonnen, vandaag nieuwe schoenen voor buiten gekocht en morgen zet ik mijn eerste stapjes weer buiten.
[ afbeelding ]
Ik zou iets minder kilometers lopen in het beginquote:Op maandag 16 april 2012 21:06 schreef DesertRose het volgende:
Ik was dit jaar super goed begonnen met drie keer per week te hardlopen tot ik eind februari last begon te krijgen van me knie! 6 weken rust gegeven en vandaag weer 15 gelopen en nu doet ie weer vervelend! Wat kan het toch zijn? Ik wil zo graag hardlopen maar ben bang dat ik het weer overbelast! Iemand enige idee?
Je geeft zelf het antwoord al. Niet overbelasten. Dus rustig opbouwen weer en veel minder kilometers om mee te beginnenquote:Op maandag 16 april 2012 21:06 schreef DesertRose het volgende:
Ik was dit jaar super goed begonnen met drie keer per week te hardlopen tot ik eind februari last begon te krijgen van me knie! 6 weken rust gegeven en vandaag weer 15 gelopen en nu doet ie weer vervelend! Wat kan het toch zijn? Ik wil zo graag hardlopen maar ben bang dat ik het weer overbelast! Iemand enige idee?
enig idee met welke snelheid je loop?quote:Op maandag 16 april 2012 21:10 schreef DesertRose het volgende:
Ik heb vandaag amper 2.5 km gelopen! Nog minder?
Het kan zijn dat je het misschien flink hebt overbelast die 6 weken terug, waardoor er diep in het kniegewricht wat irritaties zijn ontstaan.quote:
kan je niet helpen aan een adres maar ik loop op dit merk sokken en die zitten wat mij betreft heerlijkquote:Op maandag 16 april 2012 21:15 schreef Yuhina het volgende:
Even vraagje tussendoor: ik heb bij Runnersworld mooie hardloopschoenen gekocht. Iemand enig idee waar je op internet goedkoop goede hardloopsokken kunt bestellen? In de winkel waren ze 16 euro, beetje overdreven voor wat sokken.
Hardloopschoenen zijn trouwens van het merk Brooks. Heb eerder Aesics en Nike gehad. Ben benieuwd hoe deze bevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |