Goodluckquote:Op maandag 16 april 2012 13:26 schreef de_Paans het volgende:
Na een aantal weken hier meegelezen te hebben zal ik hier ook maar een keer posten.
Begin vorig jaar begonnen met hardlopen. Maar vanwege een hernia een hele tijd stil gelegen. Aangezien het maar niet over ging eind november een MRI scan ondergaan waarna een operatie als de enige optie overbleef. Eind januari werd ik liggend het ziekenhuis ingebracht en de dag erna liep ik weer naar buiten.
Nu na een paar weken fysiotherapie (fitness) en twee weken opbouwen van het hardlopen op de loopband, begonnen met 4 keer 2 minuten op 7 km/h. Vanochtend 2 sets van 5 minuten, een op 9 km/h en een op 9,5 km/h. Nu ben ik zo ver dat ik weer buiten hard mag gaan lopen.
Buiten moet ik het wel weer rustig opbouwen aangezien dat toch anders lopen is dan op een loopband. Op dit moment heb ik als doel om tegen het eind van de zomer 30 minuten aan een stuk prettig te kunnen hardlopen.
Veel succes alvast!quote:Op maandag 16 april 2012 16:47 schreef Luxuria het volgende:
Hoi!
Morgen ga ik hardloopschoenen kopen en 's avonds meteen beginnen met Evy.
Ik heb er zin in!!
Niet. Ik ga niet gelijk een HM lopen maar verder gewoon naadloos in de training inpassen...quote:Op maandag 16 april 2012 17:12 schreef VKV het volgende:
Ben naar de winkel geweest en heb nieuwe hardloopschoenen gekochtHoe lopen jullie ze in? Kan dat gewoon tijdens een les van Evy of loop je thuis al een beetje rondjes ermee?
quote:Op maandag 16 april 2012 17:07 schreef GotC het volgende:
Het is officieel lente: De nieuwe hardlopers melden zich![]()
iddquote:Op maandag 16 april 2012 17:07 schreef GotC het volgende:
Gewoon, tijdens het trainen. Nooit tijdens een wedstrijd.quote:Op maandag 16 april 2012 17:12 schreef VKV het volgende:
Ben naar de winkel geweest en heb nieuwe hardloopschoenen gekochtHoe lopen jullie ze in? Kan dat gewoon tijdens een les van Evy of loop je thuis al een beetje rondjes ermee?
Wedstrijden doe ik nog nietquote:Op maandag 16 april 2012 17:30 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Gewoon, tijdens het trainen. Nooit tijdens een wedstrijd.
Gaat daarom deze topic reeks zo hard de laatste paar wekenquote:Op maandag 16 april 2012 17:07 schreef GotC het volgende:
Nee, dat is vooral omdat mensen het niet eens zijn met elkaars trainingsschema's, blessurepreventie, voeding en kledingstijlenquote:Op maandag 16 april 2012 17:33 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Gaat daarom deze topic reeks zo hard de laatste paar weken.
quote:Op maandag 16 april 2012 17:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Nee, dat is vooral omdat mensen het niet eens zijn met elkaars trainingsschema's, blessurepreventie, voeding en kledingstijlen
Check.. Ben even gaan inzoomen, maar kon geen hoopje diarree vinden op de satalietbeelden.quote:Op maandag 16 april 2012 10:06 schreef Jumparound het volgende:
mwa, ik denk dat de vers gemaakte pasta carbonara net te zwaar op de maag lag...
vanavond weer denk, ff rustig 3 kwartier....
dit was het rondje diarree trouwens ;-)
http://www.endomondo.com/workouts/48758340
Train je nu niet meer in Den Haag?quote:Op maandag 16 april 2012 18:01 schreef Liesje68 het volgende:
Toen ik een kleine 25 jr geleden in Den-Haag een blauwe maandag heb getraind voor de CPC-loop had ik neteen discman. Was niet ideaal want dat ding sloeg regelmatig over. Toen had ik ook nog geen 'loopmixes'
Ook had je geen podcast die je training voor je uitkauwden...
Ik weet niet wat het was maar voor mij was hardlopen toen 1 groot drama... na een 10km trainingsloop in de duinen die dramatisch verliep ben ik er toen ook acuut mee gestopt.
Nu ben ik al langer aan het hardlopen. Voor mij werken die start to run series uitstekend. Ik functioneer blijkbaar erg goed als iemand zegt wat ik moet doen. Als ik straks klaar ben met de 15km podcast van Renate Wennemars dan zal ik vast wel eens zonder muziek gaan lopen. Dat je nu zo veel keus hebt maakt het aangenaam...
Die had ik ook, niet kapot te krijgen ondanks dat die meerdere keren op straat is gevallenquote:Op maandag 16 april 2012 18:22 schreef DarkElf het volgende:
Hehehe die my first sony
Ik had deze dus: [ afbeelding ]
groot en zwaar en heeeeel geel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |