Eens, maar vind het wel een echte lente gebeurtenisquote:Op maandag 16 april 2012 20:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
mag hoor, ik heb toch altijd iets van...he, waar hebben jullie de hele winter gezeten?
De akkers zijn hier dus weer goed besproeidquote:Op maandag 16 april 2012 20:19 schreef motorbloempje het volgende:
Lopen terwijl het snot uit je neus stroomt is zó naar. Wel extra zout slurpen tijdens 't rennen. Dat wel.
In de sportschoolquote:Op maandag 16 april 2012 20:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
mag hoor, ik heb toch altijd iets van...he, waar hebben jullie de hele winter gezeten?
quote:Op maandag 16 april 2012 20:19 schreef motorbloempje het volgende:
Lopen terwijl het snot uit je neus stroomt is zó naar. Wel extra zout slurpen tijdens 't rennen. Dat wel.
Ik zwem heel hard 's winters. Nee, geen idee, ik begin nu omdat je toch een keer moet beginnen.quote:Op maandag 16 april 2012 20:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 april 2012 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
Hoe vaak mijn Philips ook niet uit elkaar is gepleurdElke keer weer het 'klepje' eraf, maar húp, terugzetten en gáán weer.
Ik heb de hele winter in bed gelegen, paar weken geleden op de loopband begonnen, vandaag nieuwe schoenen voor buiten gekocht en morgen zet ik mijn eerste stapjes weer buiten.quote:Op maandag 16 april 2012 20:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Twee weken geleden heb ik psies dezelfde gekocht in Zeist, met een paar aparte zooltjes erin.quote:Op maandag 16 april 2012 20:57 schreef de_Paans het volgende:
[..]
Ik heb de hele winter in bed gelegen, paar weken geleden op de loopband begonnen, vandaag nieuwe schoenen voor buiten gekocht en morgen zet ik mijn eerste stapjes weer buiten.
[ afbeelding ]
Ik zou iets minder kilometers lopen in het beginquote:Op maandag 16 april 2012 21:06 schreef DesertRose het volgende:
Ik was dit jaar super goed begonnen met drie keer per week te hardlopen tot ik eind februari last begon te krijgen van me knie! 6 weken rust gegeven en vandaag weer 15 gelopen en nu doet ie weer vervelend! Wat kan het toch zijn? Ik wil zo graag hardlopen maar ben bang dat ik het weer overbelast! Iemand enige idee?
Je geeft zelf het antwoord al. Niet overbelasten. Dus rustig opbouwen weer en veel minder kilometers om mee te beginnenquote:Op maandag 16 april 2012 21:06 schreef DesertRose het volgende:
Ik was dit jaar super goed begonnen met drie keer per week te hardlopen tot ik eind februari last begon te krijgen van me knie! 6 weken rust gegeven en vandaag weer 15 gelopen en nu doet ie weer vervelend! Wat kan het toch zijn? Ik wil zo graag hardlopen maar ben bang dat ik het weer overbelast! Iemand enige idee?
enig idee met welke snelheid je loop?quote:Op maandag 16 april 2012 21:10 schreef DesertRose het volgende:
Ik heb vandaag amper 2.5 km gelopen! Nog minder?
Het kan zijn dat je het misschien flink hebt overbelast die 6 weken terug, waardoor er diep in het kniegewricht wat irritaties zijn ontstaan.quote:
kan je niet helpen aan een adres maar ik loop op dit merk sokken en die zitten wat mij betreft heerlijkquote:Op maandag 16 april 2012 21:15 schreef Yuhina het volgende:
Even vraagje tussendoor: ik heb bij Runnersworld mooie hardloopschoenen gekocht. Iemand enig idee waar je op internet goedkoop goede hardloopsokken kunt bestellen? In de winkel waren ze 16 euro, beetje overdreven voor wat sokken.
Hardloopschoenen zijn trouwens van het merk Brooks. Heb eerder Aesics en Nike gehad. Ben benieuwd hoe deze bevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |