Lopen in de regen is juist wel lekker, tevens volgens sommige onderzoeken ook beter omdat je dan minder roetdeeltjes inademt! Gewoon gaan, thuis kan je weer lekker droog voor de tv of de pcquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:12 schreef Bienelientjee het volgende:
Ben nog lang niet zo'n diehard als de meeste hiero...
Douchequote:Op dinsdag 17 april 2012 15:17 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Lopen in de regen is juist wel lekker, tevens volgens sommige onderzoeken ook beter omdat je dan minder roetdeeltjes inademt! Gewoon gaan, thuis kan je weer lekker droog voor de tv of de pc
En er zit meer zuurstof in de lucht.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:17 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Lopen in de regen is juist wel lekker, tevens volgens sommige onderzoeken ook beter omdat je dan minder roetdeeltjes inademt! Gewoon gaan, thuis kan je weer lekker droog voor de tv of de pc
Klinkt leuk! Had geen idee dat ze zoiets in Schiedam deden. Ik denk niet dat ik me in ga schrijven, 28 mei al de 20 km en daarna examensquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:16 schreef robdriessen het volgende:
En hoppa, ingeschreven voor de 5km "Waterweg Beweegt" 2 juni in Schiedam. Wat is er met me aan de hand?! Ik lijk wel niet goed snik!
Ga naar een sportfysiotherapeut en laat je adviseren over eventuele hulpmiddelen, daar heb je veel meer aan.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:53 schreef Gixxergirl het volgende:
k zou willen dat ik vandaag in de regen kon lopen![]()
Iedereen die wel kan .. enjoy
Knietje voelt gelukkig al weer iets beter als zondagavond.
Had zo'n kniebandage gekocht maar die heb ik na een uurtje weer af gedaan.
Had daarmee meer last van de knie en vooral de knieschijf dan zonder.
Jottemquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:55 schreef GotC het volgende:
Zo, via het bedrijf waar ik gedetacheerd ben mogen Yur en ik starten bij de Royal Tenincl chip, shirt van bedrijf en shirt vd Royal Ten
Geef me de hand!quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:16 schreef robdriessen het volgende:
En hoppa, ingeschreven voor de 5km "Waterweg Beweegt" 2 juni in Schiedam. Wat is er met me aan de hand?! Ik lijk wel niet goed snik!
Dat filmpje op die site heeft een vette soundtrack. *helemaal meeswingt*quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:55 schreef GotC het volgende:
Zo, via het bedrijf waar ik gedetacheerd ben mogen Yur en ik starten bij de Royal Tenincl chip, shirt van bedrijf en shirt vd Royal Ten
Wanneer je een doel hebt waar je naartoe kunt werken, misschien welquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:12 schreef Bienelientjee het volgende:
Ben nog lang niet zo'n diehard als de meeste hiero...
Bofkonten!quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:55 schreef GotC het volgende:
Hmz misschien wel... het probleem is alleen dat ik niet weet hoe kapot ik ga zijn na die 20 km de 28e. Maar het lijkt me wel heel erg leuk om met andere fokkers te lopenquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:43 schreef Liesje68 het volgende:
Dank je!
Nou ja, ik doe alleen maar wat Renate zegt dat ik moet doen hoor! Het koste wel moeite vanmorgen, zeker die laatste blokjes kwamen uit mijn tenen.
Loop me verder bij andere trainingen zeker niet leeg...
Ben je niet over te halen voor de Waterweg beweegt? Kunnen we met robdriessen een Fok1 groepsfoto maken
Dan zie je die 5 KM maar als een uitloop trainingquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:55 schreef Niara het volgende:
[..]
Hmz misschien wel... het probleem is alleen dat ik niet weet hoe kapot ik ga zijn na die 20 km de 28e. Maar het lijkt me wel heel erg leuk om met andere fokkers te lopen
Edit: en aargh rot Endomondo. Bij het lopen had ie gezegd dat ik de 10 km gehaald had, ik stoppen. Kijk ik op de website en zegt ie van niet. Zucht.
Precies!quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:59 schreef MvN_Rdam het volgende:
[..]
Dan zie je die 5 KM maar als een uitloop training
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |