SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Mensen die o.a. hier postenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP vind je hierNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Mr.Mo gaat niet mee lopen, heeft last van z'n knie, dus is beter van niet.
Dus ik ga me zo alleen in die 6km storten. Ben voornemens om het op een heel rustig tempo te gaan doen en te zien waar 't scheepje strandt. Ben benieuwd!Ja doei.![]()
Gewoon een tempo aannemen waarbij je de afstand kunt uitlopen.. dat geeft je een voldaan gevoel!quote:Op zondag 15 april 2012 17:44 schreef motorbloempje het volgende:
Dus ik ga me zo alleen in die 6km storten. Ben voornemens om het op een heel rustig tempo te gaan doen en te zien waar 't scheepje strandt. Ben benieuwd!![]()
Veel succes!quote:Op zondag 15 april 2012 17:44 schreef motorbloempje het volgende:
Dus ik ga me zo alleen in die 6km storten. Ben voornemens om het op een heel rustig tempo te gaan doen en te zien waar 't scheepje strandt. Ben benieuwd!
Vorige week last van knie gehad. Een hele week niet gelopen om te herstellen. En dus net weer lekker 5km gelopen.
Bij TT dacht ik aan "Run Forrest, run"![]()
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Heb er net 8.5 km op zitten, en ik ben nu de 100 km gepasseerd in de challenge.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave![]()
Fuck yeah!
6km in 35.30 --> 10.15km per uur![]()
![]()
![]()
Ging echt súper lekker en hád nog wel een km erbij kunnen pakken denk ik als ik wilde, maar heb mezelf ingehouden: rustig opbouwen en geen risico's nemen!Ja doei.![]()
Inderdaad, dat hield mij ook een beetje tegen! Ben toch gegaan, 3 kilometer gelopen (gem. 9,96 km per uur)quote:In mei wil ik gaan opbouwen naar de vier kilometer.. Of misschien even een wandelpauze tussendoor en dan vijf km doen, ofzo.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
quote:Op zondag 15 april 2012 18:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Heb er net 8.5 km op zitten, en ik ben nu de 100 km gepasseerd in de challenge.
Ja doei.![]()
quote:Op zondag 15 april 2012 18:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Inderdaad, dat hield mij ook een beetje tegen! Ben toch gegaan, 3 kilometer gelopen (gem. 9,96 km per uur)In mei wil ik gaan opbouwen naar de vier kilometer.. Of misschien even een wandelpauze tussendoor en dan vijf km doen, ofzo.
Ja doei.![]()
Netjes!quote:Op zondag 15 april 2012 18:30 schreef motorbloempje het volgende:
Fuck yeah!
![]()
![]()
Ging echt súper lekker en hád nog wel een km erbij kunnen pakken denk ik als ik wilde, maar heb mezelf ingehouden: rustig opbouwen en geen risico's nemen!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
Goed zoquote:Op zondag 15 april 2012 18:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Inderdaad, dat hield mij ook een beetje tegen! Ben toch gegaan, 3 kilometer gelopen (gem. 9,96 km per uur)In mei wil ik gaan opbouwen naar de vier kilometer.. Of misschien even een wandelpauze tussendoor en dan vijf km doen, ofzo.
.
Kwam het door het vriendje dat je harder ging dan anders?. En was je moe of viel het mee?
Niet meer actief op Fok!![]()
Buiten schijn ik altijd harder te gaan dan op de loopband, maar voelt wel lekker. Merkte dat ik in het begin iets te hard van stapel ging, toen mijn tempo aangepast en ging het prima! Kwam niet door m'n vriend dat ik harder ging, die laat ik altijd gewoon voor me uit lopen (wij pakken een pad heen en terug, dus we komen elkaar vanzelf wel weer tegen en op het eind maakt hij nog een klein lusje om samen met mij te eindigen!quote:Op zondag 15 april 2012 18:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Goed zo.
Kwam het door het vriendje dat je harder ging dan anders?. En was je moe of viel het mee?
)
Maar ik ben blij dat ik nu 'echte' hardloopschoenen heb gekocht, wát een verschil qua demping ook. Had het gevoel dat ik vloog in het begin!
Dat doen wij ook, als we samen lopen: ik her en der een lusje zodat we ongeveer gelijk eindigen.
Maar ik moet zeggen dat ik het alleen lopen vandaag wel héél erg lekker vonddus ik ga voorstellen om voortaan wel gewoon gelijk van huis te vertrekken, maar verder gewoon alleen te lopen, want gewoon 'onbezorgd' blik op oneindig (en het verkeer
) en gaan is echt wel héél fijn moet ik zeggen.
Ja doei.![]()
![]()
voor iedereen die zo vreselijk goed bezig is
[ Bericht 0% gewijzigd door uniekhoorn op 15-04-2012 19:26:24 (zag er iid raar uit) ]Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
JA DANKU!quote:Op zondag 15 april 2012 19:02 schreef uniekhoorn het volgende:
voor iedereen die zo vreselijk goed bezig zijn
Ja doei.![]()
quote:Op zondag 15 april 2012 19:02 schreef uniekhoorn het volgende:
voor iedereen die zo vreselijk goed bezig zijn is
.
Het waaide wel echt hard zeg, ik moest op bepaalde stukken echt tegen de wind in zwoegen.
Oh, ik heb er geen problemen mee! Maar misschien ben ik degene die onbewust mijn vriend 'belemmert'?quote:Op zondag 15 april 2012 19:01 schreef Viking84 het volgende:
Het is niet voor niets dat ik alleen loop.
![]()
Even nagevraagd en hij heeft er geen problemen mee, vindt 'ie wel gezellig!
Even omkleden en dan ga ik het weer trotserenquote:Op zondag 15 april 2012 19:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gewoon heen tegen de wind in en dan het laatste stuk met de wind mee de pas erin!![]()
![]()
Wat een toppers allemaal! MvM en Rob, super. Zo gaaf om mee te lopen in die marathon, zelfs al is het de 5km. Heel stoer!![]()
En iedereen die voor zichzelf heeft gelopen.![]()
Ik ga morgen weer.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op zondag 15 april 2012 18:30 schreef motorbloempje het volgende:
Fuck yeah!
![]()
![]()
Ging echt súper lekker en hád nog wel een km erbij kunnen pakken denk ik als ik wilde, maar heb mezelf ingehouden: rustig opbouwen en geen risico's nemen!![]()
Ik loop ook liever alleen, alleen de hond neem ik wel eens mee.
quote:Recreatieloper (14) marathon overleden
zondag, 15 april 2012 / 18:44
ROTTERDAM (ANP) - Een 14-jarige jongen uit Vught is zondagmiddag overleden nadat hij had meegedaan aan de recreatieve 10 kilometer tijdens de Rotterdam Marathon. Volgens de organisatie werd de jongen direct na de finish onwel en overleed hij later in het ziekenhuis aan een hartstilstand. De jongen liep in schoolverband mee.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Oh wat triestquote:
MvM...gefeliciteerd!! en een prachtige tijd!
[ Bericht 2% gewijzigd door rechtsedirecte op 15-04-2012 20:25:51 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
inderdaad een sneu bericht....gaat je zoon lekker met school een dagje weg, komt hij nooit meer terug.
zonder de achtergronden te kennen zou je zeggen dat deze jongen waarschijnlijk al een onopgemerkte kwaal had.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Erg triest, inderdaad. Ik heb ook de 10k gelopen vanochtend, en volgens mij stond ik bij de start achter die hele groep van het Maurick College uit Vught. Ik passeerde de eindstreep in ongeveer 47:00, en bijna drie kwartier later kwamen er nog steeds leerlingen van die school over de finish (tegen het tijdslimiet, dus). Het leek er wel op dat ze 'm ongetraind wilden volbrengen of iets dergelijks..quote:Get stoned![]()
"De officiële leeftijd om de tien kilometer te mogen lopen is 16 jaar."
doe het dan ook gewoon niet....
We zullen zien, zei de blinde.![]()
Oh, dat doe ik bij voorkeur andersomquote:Op zondag 15 april 2012 19:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gewoon heen tegen de wind in en dan het laatste stuk met de wind mee de pas erin!.
Heenweg wind mee, op de terugweg heb ik het nogal warm en ben ik blij met verkoelende tegenwind.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt![]()
Vorig jaar bij hockey heeft ie ook al zoiets gehad en is enige tijd in coma gehouden.quote:Op zondag 15 april 2012 20:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
inderdaad een sneu bericht....gaat je zoon lekker met school een dagje weg, komt hij nooit meer terug.
zonder de achtergronden te kennen zou je zeggen dat deze jongen waarschijnlijk al een onopgemerkte kwaal had.
Blijft triest allemaal...
omroep Brabant;
Eerder hartstilstand
De overleden jongen kreeg in september vorig jaar een hartstilstand tijdens een training van zijn hockeyclub MOP uit Vught. Hij werd toen overgebracht naar het ziekenhuis in Nijmegen waar hij lange tijd in een coma werd gehouden.![]()
Klinkt als een hartritmestoornis, bij jonge mensen worden die vaak niet opgemerkt.quote:Op zondag 15 april 2012 20:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
zonder de achtergronden te kennen zou je zeggen dat deze jongen waarschijnlijk al een onopgemerkte kwaal had.But while the earth sinks to its grave
doe je dat altijd zo Sigme? grappig want ik denk dat de meeste lopers, onder andere mijzelf, terug het liefste de wind in de rug hebbenquote:Op zondag 15 april 2012 20:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik bij voorkeur andersom.
Heenweg wind mee, op de terugweg heb ik het nogal warm en ben ik blij met verkoelende tegenwind.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
mocht dit bericht juist zijn dan werpt het ineens een heel ander licht op de zaakquote:Op zondag 15 april 2012 20:29 schreef IamCurious het volgende:
[..]
Vorig jaar bij hockey heeft ie ook al zoiets gehad en is enige tijd in coma gehouden.
Blijft triest allemaal...
omroep Brabant;
Eerder hartstilstand
De overleden jongen kreeg in september vorig jaar een hartstilstand tijdens een training van zijn hockeyclub MOP uit Vught. Hij werd toen overgebracht naar het ziekenhuis in Nijmegen waar hij lange tijd in een coma werd gehouden.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb uiteindelijk stuk tegen, stuk voor en stuk tegen gedaan.quote:Op zondag 15 april 2012 20:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik bij voorkeur andersom.
Heenweg wind mee, op de terugweg heb ik het nogal warm en ben ik blij met verkoelende tegenwind.
Met les 15 van Evy vandaag voor het eerst over de 5 km heen!In 36 minuten 5.01 km
![]()
![]()
Well donequote:Op zondag 15 april 2012 20:33 schreef VKV het volgende:
[..]
Ik heb uiteindelijk stuk tegen, stuk voor en stuk tegen gedaan.
Met les 15 van Evy vandaag voor het eerst over de 5 km heen!In 36 minuten 5.01 km
en nu op naar de 10!
![]()
![]()
In de zomer doe ik het inderdaad op sigme's manierquote:Op zondag 15 april 2012 20:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
doe je dat altijd zo Sigme? grappig want ik denk dat de meeste lopers, onder andere mijzelf, terug het liefste de wind in de rug hebbenmaar nu is het fris genoeg om juist bij dat laatste stuk te kunnen profiteren van dat duwtje in de rug!
Ja doei.![]()
Vandaag een Coopertest gelopen in m'n eentje. Gewoon op straat dus geen afgemeten traject. Helaas... m'n Garmin had een off-day en liet me all over the place lopen.
Garmin gemeten afstand : 2.340m
Heb het met afstandgemeten.nl nog na gemeten , was makkelijk omdat ik op het fietspad had gelopen.
Nu bleek het 2.280m te zijn.
Volgens de statistieken val ik voor mijn leeftijdscategorie in het 'vakje ' : goede conditie
Net geen ' heel goede conditie' , 20 m te weinig...
Oh well, there's a next time....
Toch zeker tevree ...![]()
![]()
Zou wel kwalijk zijn, als de leeftijdsgrens niet in acht word genomenquote:Op zondag 15 april 2012 20:28 schreef Doodloper het volgende:
"De officiële leeftijd om de tien kilometer te mogen lopen is 16 jaar."
doe het dan ook gewoon niet....![]()
![]()
we weten het fijne er niet van...quote:Op zondag 15 april 2012 21:20 schreef MvN_Rdam het volgende:
[..]
Zou wel kwalijk zijn, als de leeftijdsgrens niet in acht word genomen
het blijft treurig.![]()
Nicequote:Op zondag 15 april 2012 20:47 schreef Liesje68 het volgende:
Vandaag een Coopertest gelopen in m'n eentje. Gewoon op straat dus geen afgemeten traject. Helaas... m'n Garmin had een off-day en liet me all over the place lopen.
Garmin gemeten afstand : 2.340m
Heb het met afstandgemeten.nl nog na gemeten , was makkelijk omdat ik op het fietspad had gelopen.
Nu bleek het 2.280m te zijn.
Volgens de statistieken val ik voor mijn leeftijdscategorie in het 'vakje ' : goede conditie
Net geen ' heel goede conditie' , 20 m te weinig...
Oh well, there's a next time....
Toch zeker tevree ....
Ik ga hem zeer binnenkort ook lopen. Zit nu op 2100 meter en moet 2200 meter halen voor goed, dat moet zeker lukken. 12 minuten knallen. Moet 2700 meter halen voor 'zeer goed' := zo'n 13,5 km/u. Was ik maar alvast 30, dan was het allemaal weer wat makkelijker
.
op de lange afstand wel vaak ja, kijk maar naar de leeftijden van de toplopersquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
dan heb ik zowel m'n leeftijd, als lengte en gewicht meequote:Op zondag 15 april 2012 21:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
op de lange afstand wel vaak ja
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Nee, als ik 30 zou zijn geweest, zou ik nu al in de categorie 'goed' vallenquote:.
Die muziek van rennen met Evy.Hoe heeft ze het voor elkaar gekregen zo'n kutmuziek te selecteren. Met als klap op de vuurpijl Justin Bieber.
___
![]()
waarom denk je dat ik renate wennemars gedownload heb? van evy krijg ik compleet de slappe lach ...quote:Op zondag 15 april 2012 21:31 schreef datisstom het volgende:
Die muziek van rennen met Evy.Hoe heeft ze het voor elkaar gekregen zo'n kutmuziek te selecteren. Met als klap op de vuurpijl Justin Bieber.
___
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Thanks Viking!quote:Op zondag 15 april 2012 21:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nice.
Ik ga hem zeer binnenkort ook lopen. Zit nu op 2100 meter en moet 2200 meter halen voor goed, dat moet zeker lukken. 12 minuten knallen. Moet 2700 meter halen voor 'zeer goed' := zo'n 13,5 km/u. Was ik maar alvast 30, dan was het allemaal weer wat makkelijker
.
![]()
Ik ben van plan om m een paar x per jaar te lopen. Kan ik makkelijk zien hoe ik er voor sta. Dit was de 1ste dus de 'uitgangs' coopertest.
De omstandigheden waren niet optimaal vandaag. Gister en vandaag gewerkt, dus vanmiddag laat nog op pad...
Eerst liep ik met m'n Garmin te prutsen. Was ik al begonnen maar hij stond niet aan... dus opnieuw![]()
Toen liep ik te kutten met de oordopjes...
Zo, dus jij denkt dat het makkelijker gaat als je 30 bent?![]()
Wacht maar tot je over de 40 bent!
Heb heimelijk gekeken wat de volgende stappen zijn voor mij :
heel goed : 2300-2700
uitstekend : 2700-3100![]()
Oh well, a girl can dream right?![]()
Wel leuk om te doen. Succes als je m gaat lopen...![]()
+1 !quote:Op zondag 15 april 2012 21:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik renate wennemars gedownload heb? van evy krijg ik compleet de slappe lach ...
Renate is een stuk beter te pruimen...en meer keus in podcast series![]()
quote:Op zondag 15 april 2012 21:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, als ik 30 zou zijn geweest, zou ik nu al in de categorie 'goed' vallen.
![]()
![]()
Vandaag voor het eerst meegedaan aan de 10 kilometer IJsselloop in Deventer.
Met de wind was het best koud voor de start te moeten wachten. De startvakken waren goed ingedeeld maar toch werd ik bij de start door veel mensen voorbij gelopen.
Bij de spoorbrug kon ik zonder moeite versnellen, en ook verder in de race kon ik mijn tempo goed vasthouden. Helaas werd ik nog steeds vrij vaak ingehaald, en kwam ik steeds verder achter te lopen op verschillende groepjes lopers.
Ook op de Wilhelminabrug kon ik het tempo niet meer omhoog krijgen, maar bij het naderen van de finish kon ik gelukkig nog een redelijke eindsprint inzetten en nog een aantal lopers passeren.
Uiteindelijk ben ik 728e geworden van de 1359 lopers in een tijd van 54:30![]()
![]()
Ach... wat maakt t uit? Lekker gelopen toch ?quote:Op zondag 15 april 2012 21:46 schreef Ach3r0n het volgende:
Met de wind was het best koud voor de start te moeten wachten. De startvakken waren goed ingedeeld maar toch werd ik bij de start door veel mensen voorbij gelopen.
Bij de spoorbrug kon ik zonder moeite versnellen, en ook verder in de race kon ik mijn tempo goed vasthouden. Helaas werd ik nog steeds vrij vaak ingehaald, en kwam ik steeds verder achter te lopen op verschillende groepjes lopers.
Ook op de Wilhelminabrug kon ik het tempo niet meer omhoog krijgen, maar bij het naderen van de finish kon ik gelukkig nog een redelijke eindsprint inzetten en nog een aantal lopers passeren.
Ik krijg niet de indruk dat je bent ingestort...dus goed gedaan.
Dat lijkt me moeilijk : je kalmte bewaren als je wordt ingehaald en gewoon naar je vermogen lopen. Als je vlak loopt heb je het goed gedaan me dunkt...![]()
Netjes hoor
Ik ben ook benieuwd wat ik ga klaarspelen in juni tijdens zo'n wedstrijd. Hopelijk dat deze 2 maanden training ervoor zorgen dat ik richting de 40 minuten kan kruipen (10km). Moet ik wel even flink aan mijn snelheid gaan werken![]()
![]()
Ja het is voor mij een succes. Toch was dit een heel andere ervaring dan tijdens de midwintermarathon waar ik een grote inhaalrace heb gelopen.
Het is trouwens voor het eerst dat ik een 10 KM heb gelopen sinds lange tijd. Ook in de trainingen van dit jaar ben ik niet zover gegaan als vandaag![]()
![]()
Kortom : een succes voor jouquote:Op zondag 15 april 2012 21:55 schreef Ach3r0n het volgende:
Ja het is voor mij een succes. Toch was dit een heel andere ervaring dan tijdens de midwintermarathon waar ik een grote inhaalrace heb gelopen.
Het is trouwens voor het eerst dat ik een 10 KM heb gelopen sinds lange tijd. Ook in de trainingen van dit jaar ben ik niet zover gegaan als vandaag![]()
![]()
Het lijkt me zo heerlijk om 10km te kunnen lopen als ik al jullie verhalen zo lees. Kan niet wachten ook zo'n pokke-eind te kunnen. Maar goed, geeft het nog een maand of vier... hoop ik....Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Rustig blijven trainen en dan komt dat vanzelf wel.quote:Op zondag 15 april 2012 21:57 schreef mosselmossel het volgende:
Het lijkt me zo heerlijk om 10km te kunnen lopen als ik al jullie verhalen zo lees. Kan niet wachten ook zo'n pokke-eind te kunnen. Maar goed, geeft het nog een maand of vier... hoop ik....![]()
Ik ben er ook nog niet, hoor. Zit nu op 50m met niet al te hoge snelheid... september ben ik begonnen met 1min lopen en dan wandelenquote:Op zondag 15 april 2012 21:57 schreef mosselmossel het volgende:
Het lijkt me zo heerlijk om 10km te kunnen lopen als ik al jullie verhalen zo lees. Kan niet wachten ook zo'n pokke-eind te kunnen. Maar goed, geeft het nog een maand of vier... hoop ik....Dacht dat ik nooit op de 30m zou raken
![]()
Jij komt er vast ook snelquote:Op zondag 15 april 2012 22:00 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog niet, hoor. Zit nu op 50m met niet al te hoge snelheid... september ben ik begonnen met 1min lopen en dan wandelenDacht dat ik nooit op de 30m zou raken
Ik merk nu al, na vijf weken evy, dat ik die 5km in 30minuten wel ga halen. Dus stiekem kijk ik al verder, maar goed, eerst inderdaad ook maar eens die 30min halen die jij al wel kan en ik nog niet
Ik ben in september begonnen. Al snel 3 mnd blessure leed ( niet door hardlopen maar toch demotiverend ) ...weer gaan lopen ook met -13 in de winter. Gewoon stug volhouden dan komen we er vanzelf![]()
![]()
Vind het een knappe tijd voor 10 km !quote:Op zondag 15 april 2012 21:46 schreef Ach3r0n het volgende:
Ik lijk wel gek, maar ik ga zo hardlopen. Het is nu 1 graden, brr...Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik vond het ook knap koud op de fiets!!quote:Op maandag 16 april 2012 07:27 schreef SEMTEX het volgende:
Ik lijk wel gek, maar ik ga zo hardlopen. Het is nu 1 graden, brr...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja, dat las ik ook. Niet echt wijs om dan 10km te gaan hardlopen, maar ik neem aan dat hij wel met zijn artsen en/of ouders overlegd heeft van te voren.quote:Op maandag 16 april 2012 07:55 schreef computergirl het volgende:
[..]
Lees net dat zelfde jongen al een keer eerder bij hockey een hartstilstand gehad heeft
Wel gruwelijk hoor...
***![]()
Brrrr....quote:Op maandag 16 april 2012 07:27 schreef SEMTEX het volgende:
Ik lijk wel gek, maar ik ga zo hardlopen. Het is nu 1 graden, brr...***![]()
Vanmiddag na het werk weer aan de bak. Na ander halve week niks doen (buikgriepje), word het weer hoog tijd. Eens kijken of ik deze week de 0-lijn kunnen behalen met de challange.
![]()
Net weer gelopen, en ging goed!
http://www.endomondo.com/workouts/tklznR2z2Oc
Sneller dan vorige keren ook dus dat is helemaal leuk!
Ik zie mezelf voorlopig geen 5km halen, maar ben allang blij als ik 30 minuten achter elkaar kan lopen!
Vond de kou wel meevallen, lekker zonnetje erbij ging prima!![]()
Het was fris, maar wel erg lekker... af en toe een spatje.
Wel weer een record gelopen 5,05 km in 34 minuten. Best zwaar om 5 minuten achter elkaar te lopen. Heb het ook net niet geredNu 2 dagen rust, eens kijken hoe mijn knie zich gaat houden
![]()
Zo, gek weer buiten. Ik vertrok met een lange broek, shirt onder mijn hardloopjackje. Was eerst een klein beetje koud, maar werd al snel warmer. Op de terugweg wenste ik alweer dat ik mijn 3/4 broek had aangedaanIn het begin weer lopen kloten met Runkeeper. Heb ongeveer 10km gelopen in 1:05, blij mee. Vanavond weer geen tijd voor hardlopen, want dan ga ik bowlen met collega's
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
*poked Jumparound* Ben je inmiddels herstelt van je maag/darmproblemen? Deze week niet te vreemd gaan eten en rare dingen gaan doen he
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Kun je in Endomondo ook de route aanpassen?
Ik zie nu dat ie mij een heel stuk heeft laten afsnijden!![]()
![]()
snotverkouden maar super gelopen.., de bedoeling was om wat vaartwerk er in te brengen en dat is gelukt..., 7km met een gemiddelde van 12km/uurblij
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
mwa, ik denk dat de vers gemaakte pasta carbonara net te zwaar op de maag lag...quote:Op maandag 16 april 2012 09:32 schreef slacker_nl het volgende:
*poked Jumparound* Ben je inmiddels herstelt van je maag/darmproblemen? Deze week niet te vreemd gaan eten en rare dingen gaan doen he
vanavond weer denk, ff rustig 3 kwartier....
dit was het rondje diarree trouwens ;-)
http://www.endomondo.com/workouts/48758340Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Ik neem aan dat Evy op een gegeven ogenblik ook nog aan de snelheid gaat werken ? Loop nu ongeveer 6,30 minuut over een km![]()
Daarvan ga ik harder rennen. En schreeuwen. Vooral hard schreeuwen.quote:Op zondag 15 april 2012 21:31 schreef datisstom het volgende:
___
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Het is geen wedstrijd, zegt ze altijd. Ze werkt niet aan snelheid. Alleen bij de 5-10km moet je versnellen (intervallen), maar ook daar is geen richtlijn voor hoe snel je moet.quote:Op maandag 16 april 2012 10:06 schreef linebear het volgende:
Ik neem aan dat Evy op een gegeven ogenblik ook nog aan de snelheid gaat werken ? Loop nu ongeveer 6,30 minuut over een kmheitieh![]()
Niet echt. Ik zit op de 6:20 per kilometer. Evy is vooral op de duur en uithoudingsvermogen gefocused. Maakt niet uit hoe snel of langzaam je bent, als je maar consistent het einde van de podcast haalt.quote:Op maandag 16 april 2012 10:06 schreef linebear het volgende:
Ik neem aan dat Evy op een gegeven ogenblik ook nog aan de snelheid gaat werken ? Loop nu ongeveer 6,30 minuut over een km
Aangezien ik ook wel eens onder de 6 minuten per kilometer zou willen komen:...
Hé allemaal! Wat is de gangbare manier om aan je snelheid te gaan werken? Gewoon elke keer proberen om een paar seconden van je 5km tijd af te snoepen? Interval met sprintjes? Langzame en snelle runs met elkaar afwisselen? Bepaalde oefeningen in de fitnessclub?Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
En ja hoor ziekies
Voelde het al aankomen donderdag.
Als ik mij weer beter voel, les 9 opnieuw denk ik? Of les 10 proberen?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2012 10:19:18 ]![]()
quote:Op maandag 16 april 2012 10:06 schreef linebear het volgende:
Ik neem aan dat Evy op een gegeven ogenblik ook nog aan de snelheid gaat werken ? Loop nu ongeveer 6,30 minuut over een kmDat gaat echt vanzelfquote:Op maandag 16 april 2012 10:14 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Niet echt. Ik zit op de 6:20 per kilometer. Evy is vooral op de duur en uithoudingsvermogen gefocused. Maakt niet uit hoe snel of langzaam je bent, als je maar consistent het einde van de podcast haalt.
Aangezien ik ook wel eens onder de 6 minuten per kilometer zou willen komen:...
Hé allemaal! Wat is de gangbare manier om aan je snelheid te gaan werken? Gewoon elke keer proberen om een paar seconden van je 5km tijd af te snoepen? Interval met sprintjes? Langzame en snelle runs met elkaar afwisselen? Bepaalde oefeningen in de fitnessclub?![]()
Als je op een gegeven moment dat half uur of die 5km regelmatig volmaakt, aaneengesloten (of bijna aaneengesloten) zul je echt merken dat je snelheid bijtrekt.
En dan nog, wat hierboven ook gezegd.. Het is geen wedstrijd! De eerste focus ligt op lange stukken aaneengesloten lopen, afstand komt vanzelf wel..
Zolang je nog aan het opbouwen bent zou ik nog niet echt zelf gaan klooien met snelheid enzo maar eerst langere stukken lopen..I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
dank je...voor mijn gevoel vloog ik ook, tijdens de eerste clubmeet afgelopen zaterdag zei de club captain "open your legs when you speed up"..met andere woorden, maak grotere passen en dat heb ik geprobeertquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vorig jaar was mijn 'cruise' snelheid ongeveer 9,5KMu Nu is dat 10.5KMu en ik heb er niets specifieks aan gedaan om dat te verhogen.![]()
Evy doet in serie 2 (5-10) aan intervallen...
Oh, ik vond Evy zo hilarisch dat 't leuk werd, lekker fout meezingen en mensen die je dan raar aankijken![]()
Maar heb nu wat muziek dat beter bij mijn tempo past. De laatste keren heb ik op 'The Best of Pink' gelopen. Al ga ik daar wel even wat nummers uithalen, want 'Dear Mr President' is écht wat te langzaamSowieso binnenkort even een mooie playlist maken. Gisteren even met Mr.Mo gepraat en die zei ook dat 't wellicht wel handiger was als we wel gelijk vertrekken maar vervolgens ons eigen ding doen. Hij is sowieso niet zo fanatiek als ik en loopt meestal maar één keer, soms twee keer per week. Ik streef naar 3. Morgen weer lopen en dan is hij op weg naar Nederland, dus weer alleen. Eens kijken hoe het dan gaat én of ik er 500 meter aan vast kan plakken. Vast wel!
Ja doei.![]()
hier het zelfde Swets, je gaat "vanzelf" sneller lopen... ik cruise nu ook rond de 10.5KMuquote:Op maandag 16 april 2012 10:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Vorig jaar was mijn 'cruise' snelheid ongeveer 9,5KMu Nu is dat 10.5KMu en ik heb er niets specifieks aan gedaan om dat te verhogen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Daar gaan m'n goede voornemens, gisteren bij het voetbal m'n kniebanden opgerekt en wellicht de meniscus ook beschadigd
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Zonde man..quote:Op maandag 16 april 2012 10:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Daar gaan m'n goede voornemens, gisteren bij het voetbal m'n kniebanden opgerekt en wellicht de meniscus ook beschadigd![]()
heel rigoureus gestopt met lopen op muziekquote:Op maandag 16 april 2012 10:35 schreef motorbloempje het volgende:
Evy doet in serie 2 (5-10) aan intervallen...
Oh, ik vond Evy zo hilarisch dat 't leuk werd, lekker fout meezingen en mensen die je dan raar aankijken![]()
Maar heb nu wat muziek dat beter bij mijn tempo past. De laatste keren heb ik op 'The Best of Pink' gelopen. Al ga ik daar wel even wat nummers uithalen, want 'Dear Mr President' is écht wat te langzaamSowieso binnenkort even een mooie playlist maken. Gisteren even met Mr.Mo gepraat en die zei ook dat 't wellicht wel handiger was als we wel gelijk vertrekken maar vervolgens ons eigen ding doen. Hij is sowieso niet zo fanatiek als ik en loopt meestal maar één keer, soms twee keer per week. Ik streef naar 3. Morgen weer lopen en dan is hij op weg naar Nederland, dus weer alleen. Eens kijken hoe het dan gaat én of ik er 500 meter aan vast kan plakken. Vast wel!
mis het eigenlijk ook niet...
dat is kut zegquote:Op maandag 16 april 2012 10:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Daar gaan m'n goede voornemens, gisteren bij het voetbal m'n kniebanden opgerekt en wellicht de meniscus ook beschadigd
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Ik kan écht niet zonder muziek. Nou ja, als m'n iPod er mee ophoudt dan ren ik echt m'n rondje wel af, maar anders wacht ik tot hij genoeg opgeladen is om m'n rondje te kunnen rennen. Maar ik zing en dans en hups tijdens het hardlopen ook gewoon mee, wat er hilarisch uit moet zien soms
Ja doei.![]()
oi....quote:Op maandag 16 april 2012 10:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Daar gaan m'n goede voornemens, gisteren bij het voetbal m'n kniebanden opgerekt en wellicht de meniscus ook beschadigdI can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Woei! Vijf weken Evy zitten er weer op. 5.2km weer gedaan net in lesje 15. Nieuw rondje gemaakt, door de polder in plaats van door het park. Was ook leuk, maar wat een wind! Gelukkig het laatste stuk windje mee gedaan
Kom maar op met week 6
Natuurlijk is het geen wedstrijd... maar was gewoon benieuwd. Na drie weken kan ik ook geen snelheid verwachten. Ben al blij dat ik bijna 5 minuten achter elkaar kan lopen![]()
ach... het zou er nooit zo debiel uit zien als mijn air guitar spel terwijl ik aan het hardlopen benquote:Op maandag 16 april 2012 11:07 schreef motorbloempje het volgende:
Ik kan écht niet zonder muziek. Nou ja, als m'n iPod er mee ophoudt dan ren ik echt m'n rondje wel af, maar anders wacht ik tot hij genoeg opgeladen is om m'n rondje te kunnen rennen. Maar ik zing en dans en hups tijdens het hardlopen ook gewoon mee, wat er hilarisch uit moet zien soms![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: