abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 april 2012 @ 12:39:17 #1
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_110091406
Toen ik nog een tiener was, wilde ik al eens meelopen met de Marathon van Rotterdam. Toen kwam daar de zwangerschap en geboorte van m'n dochter tussen. (ik was toen 19). Vervolgens nog wat andere dingen, en op het moment dat ik me opnieuw wilde focussen op de marathon, overleed mijn moeder. Daarna ging mijn vader, en last but not least kreeg ik nog twee kinderen.

Ik weet gewoon, als ik 't nu niet doe, dan gebeurt het nooit meer. Mijn besluit staat vast: ik, volkomen leek op hardloop gebied, ga trainen voor de marathon van Rotterdam. Het ligt in eerste instantie in mijn bedoeling om deze volgend jaar al te lopen (dit jaar zou iets te gek zijn natuurlijk, op zo'n korte termijn).

Mijn doel van dit topic? geregeld die schop onder m'n hol krijgen van m'n mede-users om het door te zetten en vol te houden tot ik die 42,5 km gelopen en de eindstreep gehaald heb ^O^

-sidenote- ik weet dat ik heel optimischtisch ben, maar ik begin komende vrijdag met m'n eerste training :)

Vervolg OP:

M'n voorlopige loopschema:
3 x per week 30 tot 45 minuten wandeltraining, tenminste drie weken lang.
Hierna starten met mp3 trainingsschema van Renate Wennemars

Tussentijde afstanden waaraan ik mee wil doen:
4 mijl van Groingen (14 oktober)
De halve marathon in Hoorn (11 november)
Bruggenloop van Rotterdam (11 december)

quote:
14s.gif Op woensdag 28 maart 2012 14:38 schreef DJMO het volgende:
Op facebook zegt tot op heden het merendeel dat ik het ga halen. Tja, dan wil ik nu ook weten van FOK!kers er van denken natuurlijk :D
Poll: Ik wil de r'dam marathon lopen in 2013. haal ik het of niet?
Ja, dat haal je op je sloffen
Nee, je bent véél te ambitieus
Twijfel, misschien haal je net de helft
We schoppen je wel naar die eindstreep
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

[ Bericht 2% gewijzigd door Rucky op 10-04-2012 09:08:40 ]
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  maandag 9 april 2012 @ 12:42:38 #2
154407 Rucky
pi_110091521
* Rucky rotschop onder DJMO der hol geeft en een vervolg topic maakt. :D
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  Moderator maandag 9 april 2012 @ 12:46:18 #3
155227 crew  Guppy
dus
pi_110091637
Tussentijdse lopen zou ik wel doen. Het is leuk om te doen, en het schept ook overzicht. Zo kun je steeds naar een sub-doel toewerken :Y
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 9 april 2012 @ 13:14:05 #4
147316 crew  DJMO
#trut
pi_110092402
Ik doe sowieso mee met de vier mijl van groningen en de bruggenloop in rotterdam . Ik wil ook nog kijken voor een hm ergens .
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 9 april 2012 @ 14:04:38 #5
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_110094033
HM kan volgend jaar in maart in Venlo (www.venloop.nl).
Die is echt aan te raden ^O^

[ Bericht 20% gewijzigd door Luxuria op 09-04-2012 14:12:02 ]
All she wants and needs is just a little taste..
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 9 april 2012 @ 19:06:04 #6
147316 crew  DJMO
#trut
pi_110104340
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 14:04 schreef Luxuria het volgende:
HM kan volgend jaar in maart in Venlo (www.venloop.nl).
Die is echt aan te raden ^O^
mss ben ik eigenwijs, maar ik wil niet zó kort voor de hele marathon een halve lopen. liever iets langer er tussen :@

'heb al 'n aardige gevonden denk ik: http://www.eenhoornloop.nl/

[ Bericht 7% gewijzigd door DJMO op 09-04-2012 19:26:10 ]
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 9 april 2012 @ 20:07:49 #7
147316 crew  DJMO
#trut
pi_110106908
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 10:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
ts, ik heb dit topic vanaf het begin af aan gevolgd en moet af en toe lachen om je eigenwijsheid maar neem nog steeds mijn pet af voor je vastberadenheid.

Het lopen van een marathon is bij mij al een hele tijd een " stille wens", iets wat ik eigenlijk al wilde toen in 15 jaar geleden met lopen begon.

Je vastberadenheid, in combinatie met mijn toch al sluimerende verlangen om ooit een marathon te lopen, geeft mij het gevoel dat ik "met je mee moet lopen"...

enig probleempje... om het allemaal in een schema te passen qua werk etc. zal die van mij voor het eind van dit jaar moeten plaats vinden.
Jammer dat je geen vakantie kunt opnemen in April volgend jaar ;)

en natuurlijk bedankt voor dat schema, ET jij ook bedankt voor de linkjes.

Voor wat betreft trainen op gras of bos ivm demping etc. Het lijkt me onverstanding om op iets anders te trainen dan op het materiaal waar ook de marathon op plaatsvind :) aangezien ik me anders een enorm probleem bezorg doordat ik niet gewend ben om op asfalt te rennen.

maandag 9 april 2012 @ 20:12:48 #8
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_110107118
quote:
7s.gif Op maandag 9 april 2012 19:06 schreef DJMO het volgende:

[..]

mss ben ik eigenwijs, maar ik wil niet zó kort voor de hele marathon een halve lopen. liever iets langer er tussen :@

gewoon met Luxaria mee lopen en inplannen in je trainingsschema.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 9 april 2012 @ 20:15:26 #9
147316 crew  DJMO
#trut
pi_110107244
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 20:12 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

gewoon met Luxaria mee lopen en inplannen in je trainingsschema.
't gaat mij erom dat die halve marathon te kort op de hele ligt. ik heb er liever wat meer tijd tussen om te herstellen en bij te komen. en niet met amper vier weken ertussen.

maandag 9 april 2012 @ 20:27:20 #10
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_110107818
Ik geloof trouwens dat er een aantal in deze reeks voorbij komen die onderschatten hoeveel je kunt bereiken met wilskracht, ik heb mensen de marathon van Rotterdam zien uitlopen op hun tandvlees, met de gedachten bij overledenen en een enkeling kruipend en half aan de boarding hangend die laatste kilometers.

Natuurlijk is een gedegen voorbereiding, veel training-kilometers en een meewerkend lichaam bijzonder fijn, evenals trainingsschema's, voedingsrichtlijnen, kledij, perfecte schoenen en allerlei statistieken maar het belangrijkste tijdens zo'n slopende tocht is toch echt de wilskracht en de mentaliteit en daarbij zit het wel goed heb ik de afgelopen jaren gemerkt. ^O^

Ik weet wel zeker dat ze aan die startstreep verschijnt en twijfel er ook niet aan dat ze uiteindelijk ook weer door een mensenmassa onthaalt wordt op de eindstreep bij die prachtige Coolsingel, of dat nou op haar tandvlees is en met blaren op de voeten of fris en fruitig.

Veel kilometers maken, rustig opbouwen en niet te gek doen qua lopen in de weken voor de marathon en zoveel mogelijk in extreme condities trainen qua weersomstandigheden en dan moet het zeker kunnen.
Zolang je jezelf op de korte termijn (eerste maanden) maar geen gekke doelen stelt die niet te halen zijn of zorgen voor blessures, dat werkt je motivatie ook alleen maar tegen natuurlijk.
  maandag 9 april 2012 @ 20:33:41 #11
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_110108144
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 20:27 schreef Lastpost het volgende:
Ik geloof trouwens dat er een aantal in deze reeks voorbij komen die onderschatten hoeveel je kunt bereiken met wilskracht, ik heb mensen de marathon van Rotterdam zien uitlopen op hun tandvlees, met de gedachten bij overledenen en een enkeling kruipend en half aan de boarding hangend die laatste kilometers.

Natuurlijk is een gedegen voorbereiding, veel training-kilometers en een meewerkend lichaam bijzonder fijn, evenals trainingsschema's, voedingsrichtlijnen, kledij, perfecte schoenen en allerlei statistieken maar het belangrijkste tijdens zo'n slopende tocht is toch echt de wilskracht en de mentaliteit en daarbij zit het wel goed heb ik de afgelopen jaren gemerkt. ^O^

Ik weet wel zeker dat ze aan die startstreep verschijnt en twijfel er ook niet aan dat ze uiteindelijk ook weer door een mensenmassa onthaalt wordt op de eindstreep bij die prachtige Coolsingel, of dat nou op haar tandvlees is en met blaren op de voeten of fris en fruitig.

Veel kilometers maken, rustig opbouwen en niet te gek doen qua lopen in de weken voor de marathon en zoveel mogelijk in extreme condities trainen qua weersomstandigheden en dan moet het zeker kunnen.
Zolang je jezelf op de korte termijn (eerste maanden) maar geen gekke doelen stelt die niet te halen zijn of zorgen voor blessures, dat werkt je motivatie ook alleen maar tegen natuurlijk.
zulke posts hebben we wat aan...opbouwende kritiek!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 9 april 2012 @ 20:36:04 #12
147316 crew  DJMO
#trut
pi_110108263
k krijg ineens zin om er een nieuwe poll aan te wagen :) 'k zou wel eens willen weten wie er allemaal naar de finish zouden komen om me in te halen :)

maandag 9 april 2012 @ 20:38:26 #13
154407 Rucky
pi_110108399
quote:
7s.gif Op maandag 9 april 2012 20:36 schreef DJMO het volgende:
k krijg ineens zin om er een nieuwe poll aan te wagen :) 'k zou wel eens willen weten wie er allemaal naar de finish zouden komen om me in te halen :)
:W
Mag het ook op de fiets? :@
pi_110110019
Ik weet het niet hoor maar tijdens je marathontraining zou die halve er makkelijk in moeten passen een maand van te voren. Je moet in je training nog wel langere afstanden lopen dan dat. Ik heb net vanmiddag de halve van utrecht gelopen. Kijk maar eens in het hardlooptopic in Lif. Wie weet volgend jaar ook eens aan de hele wagen, dan kom ik je wel over de finish schoppen vanaf de start af aan.
  maandag 9 april 2012 @ 21:07:56 #15
206580 Luxuria
pi_110110056
quote:
7s.gif Op maandag 9 april 2012 19:06 schreef DJMO het volgende:

[..]

Ik wist niet meer precies wanneer je de hele ging lopen. Ik dacht pas later in het jaar ;)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 9 april 2012 @ 21:10:40 #16
147316 crew  DJMO
#trut
pi_110110205
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 21:07 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Ik weet het niet hoor maar tijdens je marathontraining zou die halve er makkelijk in moeten passen een maand van te voren. Je moet in je training nog wel langere afstanden lopen dan dat. Ik heb net vanmiddag de halve van utrecht gelopen. Kijk maar eens in het hardlooptopic in Lif. Wie weet volgend jaar ook eens aan de hele wagen, dan kom ik je wel over de finish schoppen vanaf de start af aan.
leuk samen lopen :Y
maar ik denk dat je me verkeerd begrijpt. Met het oog op herstel van het lopen van de halve wil ik er gewoon wat meer tijd tusssen hebben dan krap een maand. Ik wil mezelf niet in m'n vingers snijden door tijdens de halve marathon een blesure op te lopen, en ik omdat ik niet voldoende hersteltijd heb, de hele niet kan lopen.

maandag 9 april 2012 @ 21:16:00 #17
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_110110525
OP even aangepast.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 9 april 2012 @ 21:16:45 #18
147316 crew  DJMO
#trut
pi_110110574
quote:
14s.gif Op maandag 9 april 2012 21:16 schreef kanovinnie het volgende:
OP even aangepast.
de halve marathon in Hoorn op 11 november mag er ook in Kanovinne!

maandag 9 april 2012 @ 21:27:59 #19
154407 Rucky
pi_110111329
quote:
7s.gif Op maandag 9 april 2012 21:16 schreef DJMO het volgende:

[..]

de halve marathon in Hoorn op 11 november mag er ook in Kanovinne!
Alstu.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 9 april 2012 @ 21:29:18 #20
147316 crew  DJMO
#trut
pi_110111396
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 21:27 schreef Rucky het volgende:

[..]

Alstu.
:D ik dacht dat als hij door 'n mod gewijzigd was, je hem niet meer kon editten, blijkbaar wel dus. ^O^

maandag 9 april 2012 @ 21:31:35 #21
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_110111526
Zo'n halve marathon zou prima kunnen trouwens een maand voor de marathon, twee weken voor het echte werk zou ik niet veel verder gaan dan de 10 kilometer.

Als je maar zorgt dat je fris en energiek aan de start verschijnt, uiteindelijk (en dat klinkt nu nog als een hels karwei haha) dient het echte werk pas na een kilometer of 25/30 te beginnen voor je op mentaal en fysiek vlak.
Je kent jezelf het beste, hebt ook nog een huishouden te runnen en kunt nooit zo ideaal aan de start verschijnen als de atleten, maar een goede voorbereiding helpt natuurlijk wel.
Maar angst voor blessures dien je niet te hebben een maand voor die marathon, wanneer je na al die trainingskilometers in de benen nog een maand hebt voor de marathon en de nodige halve marathons en andere lange afstanden hebt gelopen moet een halve marathon nog prima te doen zijn en weet je ook wanneer je doseert en zodoende kun je risico's beperken tot een minimum.

Je test jezelf, je conditie en het is vooral voor het mentale "Yeah, ik kan het"-gevoel wanneer je nog voor een goede afstand gaat 'vlak' voor de marathon en fysiek moet dat geen problemen opleveren.
Maar eerst maar eens zonder moeite en lekker de 5 kilometer lopen, dan de 10 en rustig opbouwen en dan komen die langere afstanden ook wel hoor.
Mocht die halve marathon al een probleemafstand worden is het echt een gevalletje van overleven en doorbijten tijdens zo'n marathon, maar ook dan zijn ze te halen, al is je lichaam je dan niet dankbaar. :+
pi_110111745
quote:
7s.gif Op maandag 9 april 2012 20:07 schreef DJMO het volgende:

[..]
Het lijkt me onverstanding om op iets anders te trainen dan op het materiaal waar ook de marathon op plaatsvind :) aangezien ik me anders een enorm probleem bezorg doordat ik niet gewend ben om op asfalt te rennen.
Nou daar hoef je niet bang voor te zijn. Het is prima om regelmatig verhard te lopen, maar als je trainingsdoel bijvoorbeeld is om duurvermogen op te bouwen, zodat je uren achter elkaar kan rennen, dan is het nergens voor nodig om alleen maar op asfalt te lopen. Het kan wel, maar je loopt wat meer kans op blessures.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 9 april 2012 @ 21:37:14 #23
147316 crew  DJMO
#trut
pi_110111893
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 21:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Nou daar hoef je niet bang voor te zijn. Het is prima om regelmatig verhard te lopen, maar als je trainingsdoel bijvoorbeeld is om duurvermogen op te bouwen, zodat je uren achter elkaar kan rennen, dan is het nergens voor nodig om alleen maar op asfalt te lopen. Het kan wel, maar je loopt wat meer kans op blessures.
ik doelde er dan ook op dat ik niet alleen op bos of gras moest trainen. Ik had me al voorgenomen ook eens een training op het strand en in het bos te doen, maar hoe en wanneer, dat ligt ook aan de personen met wie ik afgsproken heb om die samen te doen. :)

maandag 9 april 2012 @ 21:55:22 #24
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_110113154
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 20:27 schreef Lastpost het volgende:

Doet me aan Julie Moss denken.
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
pi_110115374
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 21:55 schreef No-P het volgende:

[..]

Of "the crawl": _O-

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2012 22:27:50 ]
  maandag 9 april 2012 @ 22:30:04 #26
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_110115591
Die is hilarisch ja.

DJMO ik denk dat je het gaat halen, mits je goede begeleiding hebt.
Sei wachsam,
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 9 april 2012 @ 22:42:48 #27
147316 crew  DJMO
#trut
pi_110116302
No-P : ik heb begeleiding in de vorm van een paar mensen (oa uit dit topic) en ook het running center in alkmaar mag ik altijd bellen voor advies. Daarnaast heb ik m'n huisartsenpraktijd en twee dietisten die ik altijd vrijblijvend om advies mag vragen, en heb ik een aantal medisch geschoolde mensen in m'n familie en vriendenkring die ik om advies mag vragen indien nodig.

Verder zijn de adviezen in dit topic echt wel erg nuttig, al laat ik dat ik niet altijd blijken. Ik ben een koppige trut, maar onderhuids pik ik wel de tips op die voor mij werken ;)

heb je nog meer tips qua begeleiding dan bovenstaande? een personal trainer zal ik niet kunnen gaan betalen, maar andere tips zijn altijd welkom.

maandag 9 april 2012 @ 23:12:08 #28
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_110117829
Als diegenen wat verstand hebben van hoe op te bouwen voor een beginner, dan zal het wel goed komen met de begeleiding.
Heb het topic verder niet gevolgd maar het belangrijkste is (het zal vast vaker gezegd zijn) rustig op te bouwen, want je kent het gezegde: hardlopers zijn doodlopers en de meest gemaakte fout van beginnende lopers. Bijvoorbeeld als je zover bent dat je duurloopjes van 10km doet moet je niet opeens de weken erna 15km gaan lopen maar gewoon opbouwen van 11 naar 12.5 naar 14 en dan de week erna weer 10km. De weken erna weer uitbreiden en soms weer even een stapje terug. Ook bijvoorbeeld niet opeens van 2 naar 4 keer in de week trainen gaan. Zelfde geld voor snelheid, duurloop mag echt rustig, veel rustiger dan de meeste doen. Je hoeft niet kapot te zijn na een training, je moet opbouwen niet uitsloven. Af en toe een wedstrijdje waar je jezelf test en af en toe een tempoloop kan wel prima.
Te snel opbouwen gaat ook geregeld wel goed, dus laat je niet gek maken door succesverhalen van "in 2.5 maand naar de marathon" etc. Daardoor verhoog je de kans op een blessure exponentieel.
Een personal trainer is niet nodig. Trainingsmaatjes maakt het wat leuker, maar blijf dan wel in eigen tempo lopen, dat je aan kan. Qua begeleiding zou je nog eens naar een loopgroep kunnen kijken met looptrainer. Loopscholing bij een atletiekclub zou ook goed helpen en een pre als je echt door wil gaan met lopen. Voor 1 marathon is het handig maar kan het ook zonder.
En verder zelf wat inlezen in trainingsleer en marathonschema's.
Sei wachsam,
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 9 april 2012 @ 23:24:03 #29
147316 crew  DJMO
#trut
pi_110118392
Vooralsnog ligt m'n goal bij de marathon van rotterdam, en heb ik nu drie tussentijdese doelen gesteld, vooral om wedstrijd gevoel op te doen en te kijken of het allemaal realistisch blijft wat ik van mezelf eis. Als ik na de marathon de smaak te pakken heb, is het altijd nog mogelijk om te kijken naar een groep :)

dinsdag 10 april 2012 @ 07:51:05 #30
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110124955
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 21:55 schreef No-P het volgende:

[..]

Brrr, daar kan ik echt nauwelijks naar kijken... :{
  Moderator dinsdag 10 april 2012 @ 07:51:21 #31
155227 crew  Guppy
dus
pi_110124956
Waarom kom je eigenlijk niet gezellig meeposten in het hardlooptopic in LIF?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 10 april 2012 @ 07:57:26 #32
147316 crew  DJMO
#trut
pi_110124986
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 07:51 schreef Guppyfriend het volgende:
Waarom kom je eigenlijk niet gezellig meeposten in het hardlooptopic in LIF?
ik weet niet goed of ik me daar wel 'thuisvoel' als totale beginner, en met mijn motivatie erachter. 't topic staat overigens wél in m'n MYaT, dus meelezen doe ik wel ;)

Moderator dinsdag 10 april 2012 @ 08:01:43 #33
155227 crew  Guppy
dus
pi_110125007
Volgens mij pas je er prima tussen hoor :Y er zijn meer totale beginners, en de al iets meer gevorderden weten nog heel goed hoe ze begonnen zijn
  dinsdag 10 april 2012 @ 10:42:35 #34
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_110127996
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 08:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Volgens mij pas je er prima tussen hoor :Y er zijn meer totale beginners, en de al iets meer gevorderden weten nog heel goed hoe ze begonnen zijn
dit dus, gewoon langs komen
  dinsdag 10 april 2012 @ 18:15:04 #35
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_110145239
*looptrainingsschop* in beweging blijven en niet verder forceren... vind de balans :+
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 10 april 2012 @ 18:40:35 #36
147316 crew  DJMO
#trut
pi_110146162
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 18:15 schreef maffemuts het volgende:
*looptrainingsschop* in beweging blijven en niet verder forceren... vind de balans :+
aan beweging kom ik niets te kort tutje :*

dinsdag 10 april 2012 @ 20:29:48 #37
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_110152467
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 18:15 schreef maffemuts het volgende:
you tell her girl!!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 11 april 2012 @ 21:26:00 #38
147316 crew  DJMO
#trut
pi_110203233
pfff
had eigenlijk vandaag willen beginnen met wandeltraining, maar kwam er niet van omdat m'n man al had afgesproken om ergens anders feyenoord te gaan kijken. ( :') ) komende vrijdag heb ik een bowlingmeet, dus dan maandag maar starten met lopen.

Verder wel vandaag het boek voeding en sport binnen gekregen, (vanwege mijn slechte eetgewoonten) en even snel doorgebladerd. Daar staan hoeveelheden en dingen in die ik echt niet ga wegkrijgen :{ ik vraag me af hoe ik de tekorten zou kunnen aanvullen op een verantwoorde manier zonder mezelf te gaan overeten. Tijdens de lunch eet ik gerust vier bruine boterhammen weg, maar fruit lust ik bijvoorbeeld écht niet. Ontbijten deed ik ook al nooit .. heb daarvoor nu een ontbijtdrankje in de planning staan. Verder ben ik met optifit begonnen, als ook met magnesium, zink, calcium en vit d3. en vit b complex.

en dan heb ik nog een vraagje voor de vrouwelijke lopers :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Moderator woensdag 11 april 2012 @ 21:27:28 #39
155227 crew  Guppy
dus
pi_110203363
quote:
7s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:26 schreef DJMO het volgende:

en dan heb ik nog een vraagje voor de vrouwelijke lopers :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
  woensdag 11 april 2012 @ 22:47:25 #40
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_110209287
Trouwens ijzer slikken tijdens je ongesteldheid. Als je intensief sport als vrouw heb je eerder kans op een tekort aan ijzer en tijdens de menstruatie al helemaal.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 12 april 2012 @ 00:14:45 #41
147316 crew  DJMO
#trut
pi_110213392
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:47 schreef slacker_nl het volgende:
Trouwens ijzer slikken tijdens je ongesteldheid. Als je intensief sport als vrouw heb je eerder kans op een tekort aan ijzer en tijdens de menstruatie al helemaal.
ik ben bloeddonor en daarvoor moet je ijzergehalte bovengemiddeld hoog zijn. De laatste keer dat ik getest werd, zat ik een halve punt boven het gemiddelde :)

pi_110217049
quote:
7s.gif Op donderdag 12 april 2012 00:14 schreef DJMO het volgende:

[..]

ik ben bloeddonor en daarvoor moet je ijzergehalte bovengemiddeld hoog zijn.

Bullshit van de bovenste plank , je moet een normale ijzerwaarde hebben. 7,5 of hoger bij vrouwen en 8,5 of hoger bij mannen. Als je daar onder zit mag je niet geven , want bloedarmoede....
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 12 april 2012 @ 06:55:01 #43
147316 crew  DJMO
#trut
pi_110217091
quote:
10s.gif Op donderdag 12 april 2012 06:43 schreef Joene het volgende:

[..]

Bullshit van de bovenste plank , je moet een normale ijzerwaarde hebben. 7,5 of hoger bij vrouwen en 8,5 of hoger bij mannen. Als je daar onder zit mag je niet geven , want bloedarmoede....
dat is NIET wat er tegen mij gezegd werd door sanquin op rotterdam zuid. Ze hanteren geloo 0,4 punten hoger dan de grens die gezond werd genoemd door hun.

donderdag 12 april 2012 @ 07:25:14 #44
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_110217225
Het minimum dat de bloedbanken in Den Haag+Delft bij mij heeft aangehouden was idd minstens 7,5. En dat weet ik nog dondersgoed, ze hebben het tenslotte een aantal keer 4 keer geprikt om er zeker van te zijn :X. Zat elke keer op 7,3 en 7,4..dus dan maar blijven proberen..

Editje: Maargoed, lekker boeiend allemaal. Er bestaat wel een pil wat een tijdelijke werking als pil heeft, maar niet continu hoeft worden ingenomen DJMO :). Even nadenken hoe het ook al weer heet..

Edit 2.0: Menstruatie uitstellen ivm vakantie Dat dus! :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 12 april 2012 @ 07:33:02 #45
147316 crew  DJMO
#trut
pi_110217267
quote:
17s.gif Op donderdag 12 april 2012 07:25 schreef GotC het volgende:
Het minimum dat de bloedbanken in Den Haag+Delft bij mij heeft aangehouden was idd minstens 7,5. En dat weet ik nog dondersgoed, ze hebben het tenslotte een aantal keer 4 keer geprikt om er zeker van te zijn :X. Zat elke keer op 7,3 en 7,4..dus dan maar blijven proberen..

Editje: Maargoed, lekker boeiend allemaal. Er bestaat wel een pil wat een tijdelijke werking als pil heeft, maar niet continu hoeft worden ingenomen DJMO :). Even nadenken hoe het ook al weer heet..

Edit 2.0: Menstruatie uitstellen ivm vakantie Dat dus! :)
thnx!

pi_110217630
quote:
7s.gif Op donderdag 12 april 2012 06:55 schreef DJMO het volgende:

[..]

dat is NIET wat er tegen mij gezegd werd door sanquin op rotterdam zuid. Ze hanteren geloo 0,4 punten hoger dan de grens die gezond werd genoemd door hun.
Ze hanteren een grens boven het minimum, zodat je niet bij donatie gelijk risico loopt op bloedarmoede. Als je net op 7.8 zit zit je niet bovenmatig hoog maar nog steeds redelijk laag. Ruim boven de 8 is ideaal
  donderdag 12 april 2012 @ 20:21:10 #47
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_110245799
TS, al enige vooruitgang in het herstel van je knie?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 12 april 2012 @ 20:26:36 #48
147316 crew  DJMO
#trut
pi_110246167
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 20:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
TS, al enige vooruitgang in het herstel van je knie?
vanmorgen heb ik met brace om m'n zoon weggebracht naar de peuterspeelzaal (precies een km lopen vanaf thuis), dat ging moeizaam. Eenmaal thuis, bijna drie kwartier m'n knie gemasseerd met traumazalf en warme spierbalsam. Vervolgens zoonlief weer opgehaald, ditmaal zonder brace en dat ging, hoewel wat langzaam in het begin (bang voor misstappen), prima. In de loop van de dag werd knie toch weer wat stijver, en zojuist weer flink gemasseerd. Heb het idee dat het gewoon door het touwtje springen kwam en niet door het lopen.

Gisterenavond moest ik er ook nog zo nodig even tussenuit, dat heeft me voornamelijk goed gedaan dat ik ondanks tegenwerking van m'n man (die perse voetbal wilde kijken bij vrienden) toch m'n rondje heb gemaakt, ook al was het later en al flink donker.

pi_110290164
Verassend. :')
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 13 april 2012 @ 20:42:34 #50
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_110291558
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 20:17 schreef Ticootje het volgende:
het was even stil hier....
pi_110291705
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 20:42 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

het was even stil hier....
Het is toch gewoon de waarheid ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  vrijdag 13 april 2012 @ 20:51:57 #52
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_110292097
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 april 2012 20:44 schreef Joene het volgende:

[..]

Het is toch gewoon de waarheid ?
is dat aan ons om te beslissen? Ik denk dat de waarheid over een jaar boven tafel komt maar het begint langzamerhand wel een beetje kinderachtig te worden van alle critici om overloos door te blijven zeiken.

Gaat dit een jaar lang door? of zullen we opbouwende kritiek eens proberen?
pi_110292174
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 20:51 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

is dat aan ons om te beslissen? Ik denk dat de waarheid over een jaar boven tafel komt maar het begint langzamerhand wel een beetje kinderachtig te worden van alle critici om overloos door te blijven zeiken.

Gaat dit een jaar lang door? of zullen we opbouwende kritiek eens proberen?
Zodra er een km 10/12 gelopen wordt zonder blessures begin ik er in te geloven dat het eventueel halen van de halve van egmond een optie is ja *O*
pi_110292323
Ach. Er zijn zoveel adviezen gegeven. En ze wist het allemaal beter. En toen werd er gezegd, binnen een maand loop je met den blessure. Ja. Er zijn mensen die ervaring hebben, die dat hebben willen delen en willen voorkomen.

Gewoon eigenwijs.
  vrijdag 13 april 2012 @ 21:13:44 #55
154407 Rucky
pi_110293244
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 20:56 schreef Ticootje het volgende:
Ach. Er zijn zoveel adviezen gegeven. En ze wist het allemaal beter. En toen werd er gezegd, binnen een maand loop je met den blessure. Ja. Er zijn mensen die ervaring hebben, die dat hebben willen delen en willen voorkomen.

Gewoon eigenwijs.
Zo komt het naar mij niet over. DJMO is gewoon een beginner en ddan moet je het gewoon aanleren. Ze heeft daar nog een jaar voor. De tijd zal het wel leren. :Y
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 13 april 2012 @ 21:16:03 #56
147316 crew  DJMO
#trut
pi_110293403
@ ticootje Ik had die blessure nodig om te voelen dat Ik een mens ben en geen gebruiksvoorwerp. mezelf vinden door in het stof te bijten en vervolgens gewoon doorgqan tot Ik m'n doel bereikt hebt.

al kom Ik kruipend over de finish, halen zal Ik het.

pi_110293468
Oh ik denk ook wel dat je het gaat redden. Maar je bent wel eigenwijs. Je was gewaarschuwd.
  vrijdag 13 april 2012 @ 21:21:07 #58
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_110293692
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 21:16 schreef DJMO het volgende:
.

al kom Ik kruipend over de finish, halen zal Ik het.
maar er zullen altijd van die azijnzeikers zijn die zeggen: je hebt een jaar de tijd gehad...had het niet wat sneller gekunt?

[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 13-04-2012 21:27:22 ]
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 13 april 2012 @ 21:26:11 #59
147316 crew  DJMO
#trut
pi_110293962
daarom is m'n streeftijd ook vier u 30 mins.

pi_110294390
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 21:17 schreef Ticootje het volgende:
Oh ik denk ook wel dat je het gaat redden. Maar je bent wel eigenwijs. Je was gewaarschuwd.
Ja dat weten we nu echt wel. Ook met heel rustig opbouwen kan je overigens een blessure oplopen met hardlopen.
  Admin vrijdag 13 april 2012 @ 22:20:34 #61
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_110297063
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 20:17 schreef Ticootje het volgende:
Verassend? Ging ze bbq-en ofzo?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 13 april 2012 @ 22:21:37 #62
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_110297119
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 april 2012 22:20 schreef yvonne het volgende:

[..]

:)
of misschien verwachten de critici een burn-out
  vrijdag 13 april 2012 @ 23:29:19 #63
35189 Troel
scherp en bot
pi_110300458
quote:

[..]

Ik moest lachen :X

DJMO, zet hem op, je kunt het :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 13 april 2012 @ 23:50:41 #64
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_110301442
quote:
7s.gif Op donderdag 12 april 2012 00:14 schreef DJMO het volgende:
ik ben bloeddonor en daarvoor moet je ijzergehalte bovengemiddeld hoog zijn. De laatste keer dat ik getest werd, zat ik een halve punt boven het gemiddelde :)
Your point being? Laten we aannemen dat je gelijk hebt, zodra je intensief gaat sporten (en dat ga je met een voorbereiding op een marathon) en ongesteldheid moet je er rekening mee gaan houden dat je extra ijzer tot je moet nemen. Of je nu bloeddonor bent en OK ijzerwaardes hebt zegt niks voor wat straks in de toekomst kan gaan gebeuren of gaat gebeuren.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 14 april 2012 @ 00:17:48 #65
147316 crew  DJMO
#trut
pi_110302610
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 23:50 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Your point being? Laten we aannemen dat je gelijk hebt, zodra je intensief gaat sporten (en dat ga je met een voorbereiding op een marathon) en ongesteldheid moet je er rekening mee gaan houden dat je extra ijzer tot je moet nemen. Of je nu bloeddonor bent en OK ijzerwaardes hebt zegt niks voor wat straks in de toekomst kan gaan gebeuren of gaat gebeuren.
true. niet aan gedacht, maar ik heb een aversie tegen ijzertabletten :@ 'k zal m'n dietist wel vragen om extra advies. :)

troel, yvonne rd :*

zaterdag 14 april 2012 @ 00:20:50 #66
35189 Troel
scherp en bot
pi_110302714
die aversie kan ik me voorstellen :)

Maar vraag het inderdaad na bij je diëtiste :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 14 april 2012 @ 00:23:34 #67
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_110302826
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 april 2012 00:17 schreef DJMO het volgende:

[..]

true. niet aan gedacht, maar ik heb een aversie tegen ijzertabletten :@ 'k zal m'n dietist wel vragen om extra advies. :)

troel, yvonne rd :*
Je kan ook je ijzerintake vergroten door reguliere voeding te nemen welke veel ijzer bevat. Spinazie, andijvie en nouja, je hebt een dietiste :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 14 april 2012 @ 00:35:21 #68
147316 crew  DJMO
#trut
pi_110303240
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 00:23 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Je kan ook je ijzerintake vergroten door reguliere voeding te nemen welke veel ijzer bevat. Spinazie, andijvie en nouja, je hebt een dietiste :)
spinazie eten we elke week (dankzij zoonlief die er verslingerd aan is :') ). floradix wil ik ook nog wel proberen als 't echt nodig blijkt te zijn

zaterdag 14 april 2012 @ 07:43:08 #69
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_110306633
vraagje, en relevant voor ts..waarom hoeft (of mag, dat is me niet duidelijk) een vrouw die borstvoeding geeft maar de helft van het aantal gram aan ijzer in te nemen t.o.v. een niet borstvoedende vrouw?

mijn vraag n.a.v. het staatje op deze pagina
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 14 april 2012 @ 08:45:04 #70
147316 crew  DJMO
#trut
pi_110307061
Ik heb geen flauw idee RD, maar wellicht dat het te maken heeft met de hoeveel ijzer in de bv, die niet te hoog mag zijn ivm ijzerinname door baby?

Ik kreeg mail terug van de vrienden van blijdorp, ze gaan m'n verzoek om m'n evt. de inzameling op zich te nemen, bij de eerstkomende vergadering in behandeling nemen *O*

zaterdag 14 april 2012 @ 09:06:07 #71
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_110307293
Gravitamon is de multivitamine voor tijdens de zwangerschap en is ook geschikt om te gebruiken tijdens de borstvoeding (ik slik het ook nog steeds) en bevat 114% van de dagelijks aanbevolen hoeveelheid ijzer.

Als je dan ook nog zorgt dat je het inneemt met iets wat de opname bevordert (sinaasappelsap bijvoorbeeld) ipv iets wat de opname van ijzer juist tegengaat (zuivel) zit je al snel aan een prima hoeveelheid zonder daarbij een dosis binnen te krijgen die schadelijk zou zijn bij borstvoeding.

Overigens is gezond en gebalanceerd eten bij borstvoeding sowieso een eerste behoefte, als je lichaam gifstoffen kwijt wil omdat je niet gebalanceerd eet dan is borstvoeding de makkelijkste manier om ze kwijt te raken, en stop je je kind dus vol met rotzooi.

Eerlijk gezegd snap ik het BV-excuus dus eigenlijk niet zo als iemand op alles wat gezond is al een "lust ik niet" als antwoord geeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 14 april 2012 @ 09:11:35 #72
147316 crew  DJMO
#trut
pi_110307345
er zijn twee drie dingen die ik écht niet lust Leandra,, lever, spruitjes en vis (behalve vissticks). en ik heb een aversie tegen ijzertabletten omdat ik dan niet meer naar de plee kan :@

Verder snap ik niet zo goed wat je met een 'bv-excuus' bedoelt in deze context ??

pi_110307538
quote:

[..]

Nee bowlen,,, ken je toch ook mooi een blessure bij oplopen ! :o

FHF bowlingmeet in Utrecht - Vrijdag 13 april! - #3

Maar is gelukkig niet gebeurd O+
  zaterdag 14 april 2012 @ 09:28:17 #74
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_110307546
Ik snap dat je liever geen ijzertabletten slikt, daarom de gravitamon tip ook.

Maar aan de ene kant lees ik over niet voldoende gezonde, gevarieerde voeding, weinig fruit enz. en dan vervolgens geen ijzer willen hebben vanwege de BV.
Dat kan ik niet rijmen.

Dat je wegens verstoppingen geen ijzertabletten wilt snap ik, maar zeg dat dan gelijk ipv de BV erbij te halen.

Het is prima te combineren zonder dusdanige excessen dat de dosis te hoog zou zijn voor een gezonde BV, maar dat vereist wel gewoon gezonde, gebalanceerde voeding.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 14 april 2012 @ 09:36:12 #75
147316 crew  DJMO
#trut
pi_110307634
ik heb nergens gezegd dat ik geen ijzertabletten wil slikken vanwege de bv hoor :? RechtseDirecte kwam met de vraag waarom bv-gevende vrouwen minder ijzer mogen binnenkrijgen dan niet voedende vrouwen.

anyway, fruit lust ik dus ook niet echt, maar groenten vind ik dan weer heerlijk en daar neem ik meestal ook een dubbele portie van. (ook om het gemis van fruit te compenseren). Jus d'orange verslijt ik overigens anderhalve liter per twee dagen van. Zodra ik langer ga lopen zal ik ook meer calorieen binnen moeten gaan krijgen, maar hoe dat bekijk ik op dat moment wel.

zaterdag 14 april 2012 @ 09:43:35 #76
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_110307705
vitaminen zijn ook erg belangrijk voor de ijzeropname uit voeding zoals brood en groenten waar ook ijzer in zit maar van her moeilijk opneembare soort.
  zaterdag 14 april 2012 @ 09:44:12 #77
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_110307716
Ah okay, dan had ik dat verkeerd begrepen.
Ik zie ook nu pas dat er een staatje bijgelinkt is... Beetje vreemde staat overigens.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 14 april 2012 @ 09:46:31 #78
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_110307747
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 09:44 schreef Leandra het volgende:
Beetje vreemde staat overigens.
want?
  zaterdag 14 april 2012 @ 09:48:47 #79
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_110307788
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 09:46 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

want?
Het is niet logisch dat een borstvoedende vrouw minder ijzer nodig zou hebben dan een vrouw die geen BV geeft, en minder dan het kind dat ze voedt...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_110307839
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 09:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
vitaminen zijn ook erg belangrijk voor de ijzeropname uit voeding zoals brood en groenten waar ook ijzer in zit maar van her moeilijk opneembare soort.
Gewoon regelmatig rood vlees eten. Krijg je ook geen constipatie van :).
pi_110307974
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2012 09:51 schreef computergirl het volgende:

[..]

Gewoon regelmatig rood vlees eten. Krijg je ook geen constipatie van :).
Of Spirulina... daar ken je ook lekker van kakken én is goed voor de bloedarmoede enzo...

http://www.fonteine.com/spirulina_alg.html

effe een linkje waar toch geen hond op klikt :P
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 14 april 2012 @ 10:05:03 #82
147316 crew  DJMO
#trut
pi_110308016
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 april 2012 10:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Of Spirulina... daar ken je ook lekker van kakken én is goed voor de bloedarmoede enzo...

ik vind het anders een heel interessaant linkje. Even in bookmarks zet .. thnx.

zaterdag 14 april 2012 @ 10:23:11 #83
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_110308288
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 april 2012 10:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

ik neem het af en toe als een smoothie, dus gewoon omdat ik het lekker vind en niet zo zeer omdat het gezond is
  zaterdag 14 april 2012 @ 10:27:30 #84
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_110308358
quote:
Spirulina geeft lopers meer uithoudingsvermogen (Eur J Appl Physiol. 2006 Sep;98(2):220-6.) Het algensupplement Spirulina platensis beschermt de spieren van lopers tijdens intensieve training en verhoogt hun uithoudingsvermogen. Dat ontdekten Taiwanese onderzoekers die proeven deden met zestien studenten.
De Taiwanezen gaven acht studenten drie weken lang elke dag 7,5 gram spirulina in de vorm van capsules van 0,5 gram.

De studenten moesten die verdelen over die innames, elk bij een maaltijd. Een controlegroep kreeg capsules met soja-eiwit.
Na die drie weken lieten de onderzoekers de studenten lopen een treadmill. Ze verhoogden daarbij om de zoveel minuten de snelheid en de helling van het masjien, en keken vervolgens wanneer de studenten afhaakten. Voor de liefhebbers: de onderzoekers volgden het Bruce-protocol. google Voor en na de exercitie namen de onderzoekers bloed af.
De studenten die spirulina hadden gebruikt hadden meer uithoudingdvermogen, zie je hieronder. TE = time to exhaustion. In hun bloed vonden de onderzoekers bovendien meer melkzuur. LA = lactic acid.
bron: Fan's lnkje
  zaterdag 14 april 2012 @ 11:20:30 #85
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_110309344
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 09:46 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

want?
Ik denk dat ik in de tekst onder je staatje al zie waarom de benodigde hoeveelheid ijzer voor borstvoedende vrouwen minder zou zijn dan voor andere vrouwen tussen de 19 en 50... ik vermoed dat ze er vanuitgaan dat borstvoedende vrouwen niet menstrueren, want menstruerende vrouwen hebben extra ijzer nodig volgens datzelfde staatje.

En als er een complete misvatting is, dan is het wel dat het geven van borstvoeding er voor zou zorgen dat een vrouw niet menstrueert....
Het lijkt erop alsof het staatje gebaseerd is op een hele oude, hardnekkige misvatting, dezelfde misvatting als het idee dat je niet zwanger zou kunnen worden als je borstvoeding geeft :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_110309939
quote:

:D O+
Go hard or go home
  zaterdag 14 april 2012 @ 21:17:56 #87
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_110327069
waar een linkje van Fan dan toch niet toe leidt... ;) ben ook van plan om spirulina eens te proberen...heb er gister veel goeds over gelezen, speciaal voor lopers
  zondag 15 april 2012 @ 06:50:19 #88
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_110340746
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 21:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
waar een linkje van Fan dan toch niet toe leidt... ;) ben ook van plan om spirulina eens te proberen...heb er gister veel goeds over gelezen, speciaal voor lopers
en zo gezegd zo gedaan, heb tabletten gekocht om te kijken of ik er baat bij heb.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 15 april 2012 @ 11:23:14 #89
147316 crew  DJMO
#trut
pi_110343665
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 06:50 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

en zo gezegd zo gedaan, heb tabletten gekocht om te kijken of ik er baat bij heb.
ah mooi, een proefpersoon :+ laat je even weten wat het voor jou doet? Dan weet ik of het nut heeft om geld uit te geven ;)

ik ga straks 2 x 2 kilometer wandelen. even op ziekenbezoek bij iemand, dus even half uurtje rust tussen het wandelen in. Inmiddels doet lopen met brace meer pijn dan zonder, dus ik verwacht wel pijnvrij te kunnen lopen straks :)

pi_110352219
Wat is eigenlijk je lichaamsbouw? Ik ben zelf vrij zwaar (105/189) toen ik marathon liep, ik weet uit ervaring dat toen ik 10 kilo lichter was, het me zeker 20 procent meer rendement opleverde.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 15 april 2012 @ 16:02:23 #91
147316 crew  DJMO
#trut
pi_110353717
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 15:30 schreef raptorix het volgende:
Wat is eigenlijk je lichaamsbouw? Ik ben zelf vrij zwaar (105/189) toen ik marathon liep, ik weet uit ervaring dat toen ik 10 kilo lichter was, het me zeker 20 procent meer rendement opleverde.
49 kg bij 1.65m. ben eigenlijk te licht...

pi_110354034
quote:
7s.gif Op zondag 15 april 2012 16:02 schreef DJMO het volgende:

[..]

49 kg bij 1.65m. ben eigenlijk te licht...
[ afbeelding ]
Voor hardlopen is dat juist erg geschikt, is zo een beetje perfecte verhouding zelfs wat het stuk eenvoudiger maakt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 15 april 2012 @ 16:30:28 #93
147316 crew  DJMO
#trut
pi_110354844
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 16:10 schreef raptorix het volgende:

[..]

Voor hardlopen is dat juist erg geschikt, is zo een beetje perfecte verhouding zelfs wat het stuk eenvoudiger maakt.
ik ben alleen bang dat ik hierdoor nog meer afval ..

Moderator zondag 15 april 2012 @ 16:33:32 #94
155227 crew  Guppy
dus
pi_110355002
quote:
7s.gif Op zondag 15 april 2012 16:30 schreef DJMO het volgende:

[..]

ik ben alleen bang dat ik hierdoor nog meer afval ..
Je zult door de extra inspanning van de trainingen ook meer en energierijker gaan eten :Y anders ga je inderdaad afvallen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 15 april 2012 @ 16:59:16 #95
147316 crew  DJMO
#trut
pi_110356273
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 16:33 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Je zult door de extra inspanning van de trainingen ook meer en energierijker gaan eten :Y anders ga je inderdaad afvallen
daarom heb ik het boek voeding en sport ook aangeschaft, en advies aan dietist gevraagd ;)

Moderator zondag 15 april 2012 @ 17:00:09 #96
155227 crew  Guppy
dus
pi_110356308
quote:
7s.gif Op zondag 15 april 2012 16:59 schreef DJMO het volgende:

[..]

daarom heb ik het boek voeding en sport ook aangeschaft, en advies aan dietist gevraagd ;)
^O^
  zondag 15 april 2012 @ 19:37:56 #97
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_110361976
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 16:33 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Wat een luxepositie is dat O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 15 april 2012 @ 19:41:26 #98
147316 crew  DJMO
#trut
pi_110362143
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 19:37 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Vergis je niet! ik heb tijdens de hoogtijdagen van m'n borstvoedingsperiode af en toe echt tegen heug en meug zitten eten, at soms wel drie keer op een avond warm eten, waaronder één extra vette maaltijd, op advies van 'n dietist. Alleen maar om te voorkomen dat ik te veel zou afvallen door het geven van borstvoeding. Dit is natuurlijk héél anders, 't weinig beetje lichaamsvet dat ik heb gaat omgezet worden in spieren, die zwaarder wegen dus wat dat betreft heb ik wel mazzel, maar als ik (weer) meer calorieen ga verbanden dan ik binnenkrijg heb ik gewoon een probleem. -O-

Moderator zondag 15 april 2012 @ 19:50:51 #99
155227 crew  Guppy
dus
pi_110362647
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 19:37 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Meer en energierijk is natuurlijk niet een Big Mac menu of een patatje pinda hè ;)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 15 april 2012 @ 19:55:09 #100
147316 crew  DJMO
#trut
pi_110362856
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 19:50 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Meer en energierijk is natuurlijk niet een Big Mac menu of een patatje pinda hè ;)
nope. eerder extra maaltijden per dag, een extra boterham, een eitje naast je brood ipv erom, smeren met roomboter ipv halva/margarine, brood dubbel beleggen ipv enkel, extra scheppen groenten, evt nog aanvullen met iets van bv nutridrink ...

zondag 15 april 2012 @ 20:23:00 #101
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_110364697
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 19:50 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

;)
  Moderator zondag 15 april 2012 @ 20:56:05 #102
155227 crew  Guppy
dus
pi_110367005
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 20:23 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

;)
Fish and Chips tellen ook niet o|O
pi_110370124
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 00:23 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Spinazie? Alleen spinazie uit blik he.... o|O , Net als Popeye....
  zondag 15 april 2012 @ 21:54:32 #104
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_110371335
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 20:56 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Fish and Chips tellen ook niet o|O
part of the traditional Kiwi diet...I haven't got a choice
pi_110385864
Heb je even gekeken op Tv zondag DJMO ? het parcours even verkent ?
  maandag 16 april 2012 @ 09:53:58 #106
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_110386091
quote:
5s.gif Op maandag 16 april 2012 09:44 schreef Joene het volgende:
Heb je even gekeken op Tv zondag DJMO ? het parcours even verkent ?
had een leuke vraag geweest als ik geen sarcastische ondertoon had geproeft.....
  maandag 16 april 2012 @ 22:09:14 #107
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_110418198
Ik heb de perfecte schoenen gevonden om DJMO naar de eindstreep te schoppen :P .

Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 18 april 2012 @ 20:50:16 #108
147316 crew  DJMO
#trut
pi_110503410
terug van m'n rondje, heb zalig gelopen, geen centje last meer van m'n knie *O*
vond het lastig om me aan de intervaltijd te houden (5m inlopen, 2 min hardlopen, 3 minuten lopen, 2 minuten hardlopen und so weiter, samen met RD opgesteld om te kijken hoe het zou gaan) liep zo fijn dat ik wel door had willen rennen, maar ben op 't half uur gestopt en rustig teruggewandeld naaar huis.
En voor 'n een eerste rondje na 'n blessure vind ik het zelf lang niet slecht gegaan :D

Moderator woensdag 18 april 2012 @ 20:59:45 #109
155227 crew  Guppy
dus
pi_110504087
Goed zo! En nu rustig aan opbouwen
pi_110504749
Je hebt in ieder geval rustig aan gedaan, en dat is erg goed.
  woensdag 18 april 2012 @ 21:11:36 #111
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_110504874
Ik ga ook wel helpen met aanmoedigen, het is mooi doel en ik kan het je enorm aanraden!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 18 april 2012 @ 21:14:33 #112
147316 crew  DJMO
#trut
pi_110505054
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 21:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Je hebt in ieder geval rustig aan gedaan, en dat is erg goed.
ik vond het wel lastig hoor, maar 't mooiste is nog wel dat ik, die nooit aan conditie gedaan heeft, het lopen écht fijn vind .. ik had er veel eerder mee moeten beginnen, maar dat is achteraf. Ik ben blij dat ik mezelf door het stellen van een doel, eindelijk een hobby heb die me het huis uitjaagt :P

woensdag 18 april 2012 @ 21:22:44 #113
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_110505562
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Goed zo! En nu rustig aan opbouwen
dit dus
  Moderator woensdag 18 april 2012 @ 21:37:50 #114
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_110509339
Netjes.
  woensdag 18 april 2012 @ 22:20:54 #116
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_110510072
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 22:09 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik heb de perfecte schoenen gevonden om DJMO naar de eindstreep te schoppen :P .

[ afbeelding ]
Ga je daar de volle 42km en een beetje mee achter haar aanlopen ? }) grapje ;)

Lekker weer gestart zie ik Mo, rustig aan opbouwen en het komt helemaal goed! :*
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  donderdag 19 april 2012 @ 00:16:57 #117
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_110516021
Kuddo's aan RD btw :)
  donderdag 19 april 2012 @ 03:46:14 #118
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_110518949
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 00:16 schreef slacker_nl het volgende:
Kuddo's aan RD btw :)
:@
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 21 april 2012 @ 12:07:56 #119
147316 crew  DJMO
#trut
pi_110589250
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 06:50 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

dit dus :)

Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 22 april 2012 @ 10:59:13 #120
147316 crew  DJMO
#trut
pi_110624342
goed. ik heb dus een luxeprobleem. ik moet méér eten om niet af te gaan vallen tijdens het hardlopen. Nu staan er in het boek voeding en sport tabellen met wat een duursporter gemiddeld moet krijgen (uitgaande van een gemiddeld gewicht van 60kg). Nu weeg ik natuurlijk maar 49 kg ofzo, maar die tabellen schrik ik gewoon van. Dat krijg ik echt never nooit niet weg zonder me tot kotsen toe vol te proppen. Lijkt me niet de bedoeling.

Wat ik nu doe is de magere varianten vervangen voor de vette (bv roomboter ipv van margarine of halvarine). Daarnaast slik ik dus extra calcium, d3, magnesium en zink. Na het linkje van Fan nu dus ook spirulina. Per dag prop ik een flesje ViFit naar binnen en drink ik gemiddeld een half pak jus. Op de dagen dat ik loop prop ik een ontbijt naar binnen (drie gebakken eieren met bacon op drie bruine boterhammen), op de dagen dat ik niet loop is m'n ontbijt iets minder calorierijk :') ) Ik ga met dit 'probleem' ook m'n dietiste nog mailen, maar meer tips om niet af te vallen zijn van harte welkom!

zondag 22 april 2012 @ 11:05:06 #121
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_110624421
ik denk dat het inderdaad een moeilijke kwestie is, ik ben er echter van overtuigd dat je lichaam op een gegeven moment "went" aan de extra inspanning en je echt niet veel meer zal afvallen.

Ik weeg ongeveer 86 kilo en van geen gram af, ook niet bij 40+KM per week, ik heb het gevoel dat mijn lichaam zichzelf gestabiliseert heeft.

Je zult misschien eerder in het begin iets aankomen omdat je spieren zich ontwikkelen

Maar inderdaad, gewoon even advies vragen van een dietiste want tussen 49 en 86kg zit natuurlijk nog wel een verschil....ik ben benieuwd naar haar advies
  zondag 22 april 2012 @ 12:32:49 #122
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_110626505
Als je meer loopt krijg je vanzelf meer honger.
En sowieso wordt afvallen door hardlopen ernstig overschat :Y Als je ook nog spierversterkende oefeningen doet krijg je ook meer spieren die ook wegen.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 22 april 2012 @ 20:16:10 #123
147316 crew  DJMO
#trut
pi_110645064
quote:
6s.gif Op zondag 22 april 2012 12:32 schreef E.T. het volgende:
Als je meer loopt krijg je vanzelf meer honger.
En sowieso wordt afvallen door hardlopen ernstig overschat :Y Als je ook nog spierversterkende oefeningen doet krijg je ook meer spieren die ook wegen.
De enige reden dat ik er bang voor ben, is omdat ik tijdens de bv-periode het eerste, zeg driekwart jaar, afviel als een malloot. Woog ik voor de zwangerschap van Geert zo'n 55 kg, dat viel rap terug naar 48. Nu pas zit ik redelijk stabiel op 49. En dat wil ik graag zo houden, liefst nog wat gewicht erbij, maar dus wel zonder heug en meug te moeten gaan eten.

pi_110646031
Toen ik begon met fanatiek hardlopen ben ik ook flink afgevallen naar een eigenlijk te laag gewicht, dus ik snap je angst wel. Ik zou gewoon elke twee weken de weegschaal in de gaten houden en zonodig je dieet daarop aanpassen. Een actieve levensstijl stelt ook eisen aan je voedingspatroon.
pi_110646485
Even een oprechte vraag, rook je nog? Dit ivm je gewicht. Eet noten tussendoor, pindakaas, roomboter, volle kwark etc.
Go hard or go home
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 22 april 2012 @ 20:49:32 #126
147316 crew  DJMO
#trut
pi_110647191
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2012 20:40 schreef Noek het volgende:
Even een oprechte vraag, rook je nog? Dit ivm je gewicht. Eet noten tussendoor, pindakaas, roomboter, volle kwark etc.
ik zal nu wel iedereen over me heen krijgen .. so be it :') eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat ik nog steeds rook ja, ik probeer helemaal te stoppen maar eenvoudig is dat niet. Ik ben al blij dat ik al op nog maar de helft zit van wat ik normaal rookte :@

noten krijg ik niet weg (kan ze niet kauwen), pindakaas lust ik heel zelden (en alleen als er een dubbele laag boter op zit). Roomboter deed ik al :Y en kwark lust ik dus echt niet :{ (ik weet het, behalve vlees en groente en hartig beleg op bruin brood ben ik een slechte eter). Ik eet dus wel vaak een dubbele portie vlees en evenzoveel groente, aardappels eet ik gewoon een normale portie. Zuivel mondjesmaat; kaas graag, eieren graag. Snoepen doe ik nauwelijks, af en toe een handje chips. Vaker sneak ik een plakje worst of plakje kaast uit de koelast als ik trek heb. Het is al een klein wonder dat ik me er toe aan heb kunnen zetten om dagelijks zo'n flesje ViFit probiotische drank + drie keer daags voedingssupplementen in te nemen. Oh ja, sinds ik begonnen met hardlopen drink ik wel dagelijks een liter water méér dan ik normaal aan vocht (koffie, water, jus, sinas, af en toe een bavaria 0,0) drink.

Redactie Sport zondag 22 april 2012 @ 20:51:40 #127
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_110647320
Stoppen met roken dus. Klinkt simpel maar zo veel beter voor je conditie en je longen. Je wil wat dus je zal wat moeten doen.

Succes.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 22 april 2012 @ 20:54:41 #128
147316 crew  DJMO
#trut
pi_110647521
daar ben ik me ook volledig van bewust DeLuna. Maar nogmaals, ik probeer wel te stoppen, maar het is niet eenvoudig als je al dik 20 jaar rookt. Ik ben al blij dat ik tot nu toe de helft heb kunnen minderen ...

zondag 22 april 2012 @ 21:16:30 #129
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_110649034
Toen ik stopte met roken kwam ik gelijk zo'n 5 kilo aan, dus win win ;)
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  Redactie Sport zondag 22 april 2012 @ 21:18:42 #130
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_110649177
quote:
7s.gif Op zondag 22 april 2012 20:54 schreef DJMO het volgende:
daar ben ik me ook volledig van bewust DeLuna. Maar nogmaals, ik probeer wel te stoppen, maar het is niet eenvoudig als je al dik 20 jaar rookt. Ik ben al blij dat ik tot nu toe de helft heb kunnen minderen ...
Ik snap dat het moeilijk is. Maar jij hebt een doel voor ogen en als ik het zo lees is dat heel belangrijk voor jou. Hoe graag wil jij dat doel halen en wat heb je er voor over? Ik denk dat dat iets is wat je je af moet vragen. :) Nogmaals succes, ik denk dat je dit gaat halen, zeker met alle tips in dit topic.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_110649704
Je moet echt aan de eiwitten hoor als je de duursport in gaat. Dat valt nu nog wel mee maar je moet ze voeden. Vraag eens adviezen aan de bodybuilders op FOK! Ga desnoods maar aan de shakes of gainers. Voeden dat lijf en wees er lief voor. Jammer dat je rookt want het werkt zo tegen je terwijl je juist een doel hebt, kun je het niet opgeven voor je doel?
Ik ben 3 jaar geleden gestopt met roken en van lui zwijn ben ik getransformeerd naar een sportverslaafde die er ook nog eens haar werk van heeft gemaakt. Je kunt het. Echt! :7
Go hard or go home
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 22 april 2012 @ 21:30:50 #132
147316 crew  DJMO
#trut
pi_110650071
ik heb van de periode dat ik zo afviel nog een blik protifar staan noek (eiwitrijk dieetpoeder). komt nu goed uit, op dagen dat ik gelopen heb, los ik na afloop twee lepels op in water en hoe smerig ook, ik drink het wel op. Ik had destijds gevraagd om fantomalt, maar de persoon die het voor me haalde, had het verkeerde meegekregen. toen pech, nu mooi geluk mee.

pi_110650256
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2012 21:26 schreef Noek het volgende:
Ik ben 3 jaar geleden gestopt met roken en van lui zwijn ben ik getransformeerd naar een sportverslaafde die er ook nog eens haar werk van heeft gemaakt. Je kunt het. Echt! :7
Toch heel erg knap. Mooi voorbeeld :)
  zondag 22 april 2012 @ 21:33:54 #134
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_110650286
quote:
7s.gif Op zondag 22 april 2012 21:30 schreef DJMO het volgende:
ik heb van de periode dat ik zo afviel nog een blik protifar staan noek (eiwitrijk dieetpoeder). komt nu goed uit, op dagen dat ik gelopen heb, los ik na afloop twee lepels op in water en hoe smerig ook, ik drink het wel op. Ik had destijds gevraagd om fantomalt, maar de persoon die het voor me haalde, had het verkeerde meegekregen. toen pech, nu mooi geluk mee.
Gooi er chocopoeder bij, 2 scheppen oid, dat helpt behoorlijk met de smaak.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 22 april 2012 @ 21:38:17 #135
147316 crew  DJMO
#trut
pi_110650586
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 21:33 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Gooi er chocopoeder bij, 2 scheppen oid, dat helpt behoorlijk met de smaak.
je bedoelt nesquick? heb ik óók in huis! ooit eens gehaald voor als m'n dochter hier is, maar ze blieft het niet :') m'n jongens ook niet. Goeie tip, nooit bij stilgestaan :D

zondag 22 april 2012 @ 21:46:46 #136
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_110651214
quote:
7s.gif Op zondag 22 april 2012 21:38 schreef DJMO het volgende:

[..]

je bedoelt nesquick? heb ik óók in huis! ooit eens gehaald voor als m'n dochter hier is, maar ze blieft het niet :') m'n jongens ook niet. Goeie tip, nooit bij stilgestaan :D
Das een merk, maar ja, zoiets bedoel ik. Doe ik ook bij de vanilla smaak whey, anders is het niet te drinken.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 27 april 2012 @ 19:10:22 #137
147316 crew  DJMO
#trut
pi_110872447
*schop*

Zojuist bevestigingsmail van De Vrienden voor Blijdorp binnen gekregen. Ik mag officieel voor hen gaan lopen *O*

quote:
Geachte mevrouw ****,

Via mijn mede-bestuurslid heeft u vernomen dat wij e.e.a. in onze bestuursvergadering zouden bespreken. Allereerst namens het bestuur dank dat u aan onze vereniging denkt.
Wij vinden het een fantastisch initiatief waarvoor wij zeker kunnen melden dat u legitiem geld op haalt voor onze vereniging.
en nu verder denken. Vanavond eerst lekker lopen!

pi_110872523
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 april 2012 19:10 schreef DJMO het volgende:
*schop*

Zojuist bevestigingsmail van De Vrienden voor Blijdorp binnen gekregen. Ik mag officieel voor hen gaan lopen *O*

[..]

en nu verder denken. Vanavond eerst lekker lopen!
Super !

en nu lopen kreng ! :P
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 3 mei 2012 @ 00:10:38 #139
147316 crew  DJMO
#trut
pi_111068574
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 april 2012 19:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Super !

en nu lopen kreng ! :P

is die van vandaag ;)

*kick*

binnenkort een interview met de Vereniging Vrienden voor Blijdorp, voor het blad Vriendennieuws O+ _O_

donderdag 3 mei 2012 @ 02:30:52 #140
154407 Rucky
pi_111071740
quote:
7s.gif Op donderdag 3 mei 2012 00:10 schreef DJMO het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
is die van vandaag ;)

*kick*

binnenkort een interview met de Vereniging Vrienden voor Blijdorp, voor het blad Vriendennieuws O+ _O_
Wat een trage slak ben jij, die snelheid haal ik ook als ik op mijn wimpers naar huis kruip. :D
Netjes DJMO. ^O^
pi_111277206
Ah het topic zakt al ...
  Moderator dinsdag 8 mei 2012 @ 07:17:27 #142
155227 crew  Guppy
dus
pi_111277384
Goeie kick :Y

DJMO post tegenwoordig veel mee in het hardlooptopic, erg gezellig!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 8 mei 2012 @ 07:47:33 #143
147316 crew  DJMO
#trut
pi_111277587
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 06:22 schreef Joene het volgende:
Ah het topic zakt al ...
en toch zit ik letterlijk niet stil :)
ik heb
a) de bevestiging van de vereniging van blijdorp dat ik officieel geld mag inzamelen voor ze
b) sta ik voor de vier mijl van groningen al ingechreven
c) hebben de eerste donateurs zich al gemeld
d) heeft een lokaal radiostation al aandacht aan m'n actie besteed.

alleen, m'n trainingsrondjes ga ik hier niet meer posten, dat doe ik idd zoals guppy zegt, in het hardlooptopic,

pi_111277834
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 07:47 schreef DJMO het volgende:

[..]

en toch zit ik letterlijk niet stil :)
ik heb
a) de bevestiging van de vereniging van blijdorp dat ik officieel geld mag inzamelen voor ze
b) sta ik voor de vier mijl van groningen al ingechreven
c) hebben de eerste donateurs zich al gemeld
d) heeft een lokaal radiostation al aandacht aan m'n actie besteed.

alleen, m'n trainingsrondjes ga ik hier niet meer posten, dat doe ik idd zoals guppy zegt, in het hardlooptopic,
Ah ik was benieuwd naar de vorderingen vandaar :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 8 mei 2012 @ 08:18:17 #145
147316 crew  DJMO
#trut
pi_111277867
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 08:15 schreef Joene het volgende:

[..]

Ah ik was benieuwd naar de vorderingen vandaar :)
http://djmo.nl/subscribe/
^O^

Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 8 mei 2012 @ 12:17:28 #146
147316 crew  DJMO
#trut
pi_111284367
quote:
Beste Monique,

Als je je tijdig inschrijft garanderen wij je deelname.

Met vriendelijke groeten,
Best regards,

Rotterdam Marathon B.V.

maandag 27 augustus 2012 @ 19:29:55 #147
279054 WARE_HEIDEN
pi_116077481
Kick
  woensdag 12 december 2012 @ 14:55:27 #148
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_120229797
Ik ben best wel een tikkie benieuwd hoe de voorbereidingen gaan. Over drie maanden is het zover en.. het is bijzonder stil geworden rondom alle activiteiten.
  woensdag 12 december 2012 @ 14:58:04 #149
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120229898
DJMO is al twee maanden niet meer actief geweest op FOK!. Te druk met trainen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_120229905
quote:
11s.gif Op woensdag 12 december 2012 14:58 schreef Copycat het volgende:
DJMO is al twee maanden niet meer actief geweest op FOK!. Te druk met trainen?
geband.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_120229956
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 14:58 schreef DarkElf het volgende:

[..]

geband.
FHF zeker :')
  woensdag 12 december 2012 @ 14:59:28 #152
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_120229958
quote:

[..]

geband.
Der facetube en blog worden ook niet geupdate.
pi_120229993
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 14:59 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Der facetube en blog worden ook niet geupdate.
nee keek toevallig net op haar blog, die is al een tijdje: under construction.

t zal wel niets worden die marathon dus, anders zou iemand daar toch wel meer over te melden hebben.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 12 december 2012 @ 15:00:39 #154
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120230000
quote:

geband.
Aha. Weer een rel in FHF gemist, blijkbaar.
pi_120230034
quote:
8s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:00 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mooi subforum is het...
pi_120230035
quote:

[..]

Gosh darn it.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 12 december 2012 @ 15:05:13 #157
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120230175
De SC zeker weer?
Zie je, sc's zijn de duivel himself!
  woensdag 12 december 2012 @ 15:06:11 #158
206580 Luxuria
pi_120230212
Ben wel benieuwd waarom ze geband is.
pi_120230222
Kan ook de kerstpakkettenactie zijn.. Wie weet...

Vroegah kon je dat in MED nog terugzoeken wie een ban had en waarom.
  woensdag 12 december 2012 @ 15:07:44 #160
206580 Luxuria
pi_120230267
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:06 schreef Ticootje het volgende:

Vroegah kon je dat in MED nog terugzoeken wie een ban had en waarom.
Wat was er met de kerstpakkettenactie dan?
  woensdag 12 december 2012 @ 15:08:33 #161
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120230296
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:06 schreef Ticootje het volgende:

Vertel!
c_/
Of link!
:Y)
pi_120230304
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:07 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Wat was er met de kerstpakkettenactie dan?
Geen idee... Het rellen is toch all over FHF? Vooral waar de kliek zich bevind en zich onwijs goed voelt over al het gene wat ze allemaal doen.
pi_120230324
quote:
11s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:08 schreef Copycat het volgende:

[..]

Vertel!
c_/
Of link!
:Y)
Ik roep maar wat? Ik ben de gelukkige eigenaar van een permban op FHF, dus ik lees ook niet zoveel meer mee.
  woensdag 12 december 2012 @ 15:09:45 #164
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120230347
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:08 schreef Ticootje het volgende:
Geen idee... Het rellen is toch all over FHF? Vooral waar de kliek zich bevind en zich onwijs goed voelt over al het gene wat ze allemaal doen.
Hetgeen wat ze doen is toch vooral met elkaar in bed kruipen? En bedelen?
pi_120230369
quote:
10s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:09 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ook ook...
pi_120230376
quote:

[..]

_O-
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 12 december 2012 @ 15:11:34 #167
206580 Luxuria
pi_120230416
Dit is haar allerlaatste post (in FHF slowchat):
Hierna niks meer vernomen. Dat is toch best vreemd want hier heeft ze niks geks gedaan.

quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 08:20 schreef DJMO het volgende:
zoveel geauwhoer ga ik nij bijlezen ...

goeiemorgen :O veel te vroeg voor zondag ...

c_/
pi_120230434
quote:

[..]

Liefdevol forum he ?
  woensdag 12 december 2012 @ 15:13:09 #169
206580 Luxuria
pi_120230482
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:09 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik roep maar wat? Ik ben de gelukkige eigenaar van een permban op FHF, dus ik lees ook niet zoveel meer mee.
Wat heb jij daar geflikt dan? :o
Ik heb daar ook wel eens best erge dingen gezegd, maar heb nog niet eens een note :')
  woensdag 12 december 2012 @ 15:13:41 #170
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_120230507
Oh ik wil ook weten wat de rel was. w/

Om mee te leven dus hè? Met al die lieve, onbaatzuchtige mensen in FHF. Álles delen ze met elkander.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_120230549
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:13 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Wat heb jij daar geflikt dan? :o
Ik heb daar ook wel eens best erge dingen gezegd, maar heb nog niet eens een note :')
Het verzieken van het hele subforum... Mijn post bleken gelijkwaardig aan kinderporno ofzo...
Enige vorm van kritiek wordt daar niet op prijs gesteld.
  woensdag 12 december 2012 @ 15:15:42 #172
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120230582
quote:
6s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:13 schreef Duderinnetje het volgende:

Om mee te leven dus hè? Met al die lieve, onbaatzuchtige mensen in FHF. Álles delen ze met elkander.
Ook soa's?
pi_120230588
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:14 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Het verzieken van het hele subforum... Mijn post bleken gelijkwaardig aan kinderporno ofzo...
Oh jij bent die aandachtshoer die op alles en iedereen ging lopen zeiken omdat je het zelf zo slecht had.
pi_120230591
Ze probeerden het bloed onder de nagels van Modjes en FA's te krijgen....en toen duidelijk werd dat ze geen favorietjes meer waren en te ver zijn gegaan kregen ze een ban...althans een paar daar
  woensdag 12 december 2012 @ 15:16:06 #175
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_120230599
quote:

[..]

Is al meer dan een maand geleden geweest volgens mij.
pi_120230604
quote:
7s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:15 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Oh jij bent die aandachtshoer die op alles en iedereen ging lopen zeiken omdat je het zelf zo slecht had.
Ah de kliek meldt...
  woensdag 12 december 2012 @ 15:16:33 #177
206580 Luxuria
pi_120230617
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:14 schreef Ticootje het volgende:

[..]

_O- Dat van die kritiek herken ik wel, zowat al mijn posts werden verwijderd.
  Admin woensdag 12 december 2012 @ 15:17:23 #178
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_120230651
quote:

[..]

Al tijden hoor. Niks gemist
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Admin woensdag 12 december 2012 @ 15:17:54 #179
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_120230683
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:08 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Die zijn allemaal weg.

pi_120230690
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:16 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ah de kliek meldt...
De kliek. Meid toch, die kronkel in je kop is echt heel ver doorgeschoten, zo je nekwervel in, langs je ruggegraat naar beneden.
  Admin woensdag 12 december 2012 @ 15:18:52 #181
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_120230712
quote:
7s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:18 schreef Scorpie het volgende:

[..]

De kliek. Meid toch, die kronkel in je kop is echt heel ver doorgeschoten, zo je nekwervel in, langs je ruggegraat naar beneden.
Dan poept ze hem toch weer uit? :o

pi_120230727
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:18 schreef yvonne het volgende:

[..]

Over een maandje ongeveer ja.
pi_120230728
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:18 schreef yvonne het volgende:

[..]

En zie daar de brainfarts van Ticootje, uitgepoept en wel.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2012 15:19:32 ]
  woensdag 12 december 2012 @ 15:22:44 #184
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_120230827
Ah, hier is de rel.

Ook goed hoor. :Y)
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 12 december 2012 @ 15:23:07 #185
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120230839
quote:
7s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:16 schreef Snakey het volgende:

Is al meer dan een maand geleden geweest volgens mij.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:17 schreef yvonne het volgende:

Al tijden hoor. Niks gemist
Volgens mij heb ik 'm toen wel meegekregen. Alleen niet geregistreerd als mega-banmoment.

Ben wel benieuwd of er inmiddels een babybear op komst is. Of een wisseling van de mannenwacht is geweest.
pi_120230863
quote:
11s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

[..]

Volgens mij heb ik 'm toen wel meegekregen. Alleen niet geregistreerd als mega-banmoment.

Ben wel benieuwd of er inmiddels een babybear op komst is. Of een wisseling van de mannenwacht is geweest.
Say what? Serieus?
pi_120230871
quote:

[..]

[..]

Dat was wel nasty ja, zo`n sugardaddy aan de haak slaan :')
  woensdag 12 december 2012 @ 15:24:27 #188
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_120230881
quote:

[..]

[..]

Er werd elders al even gedacht dat er idd sprake was van een babybear, wegens een erg gelijkende username in OUD, maar dat is toch echt iemand anders ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 12 december 2012 @ 15:25:08 #189
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120230906
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:23 schreef Ticootje het volgende:

Say what? Serieus?
Ik ben serieus nieuwsgierig, maar dat is op geen enkele roze wolk gebaseerd! Pure invulling van mij.
  Admin woensdag 12 december 2012 @ 15:25:21 #190
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_120230921
quote:

[..]

[..]

Nee en nee.

pi_120230932
quote:
10s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:25 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik ben serieus nieuwsgierig, maar dat is op geen enkele roze wolk gebaseerd! Pure invulling van mij.
Dit is SHO niet he. Roddelen doe je daar maar.

quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:25 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nee en nee.
Goed zo vonny, pak ze!

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2012 15:25:55 ]
  woensdag 12 december 2012 @ 15:25:57 #192
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120230948
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:25 schreef yvonne het volgende:

Nee en nee.
Thanks babe.
Een ander nieuwtje om onze honger te stillen of ben ik te ver aan het pushen?
pi_120230963
ppffiieeuuww
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 12 december 2012 @ 15:26:26 #194
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120230972
quote:
8s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:25 schreef Scorpie het volgende:

Dit is SHO niet he. Roddelen doe je daar maar.

Chagrijnen doe je maar in KLB!
pi_120230998
quote:
18s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:26 schreef Copycat het volgende:

[..]

Chagrijnen doe je maar in KLB!
Laat me rellen ja godnondeju.
  woensdag 12 december 2012 @ 15:28:01 #196
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_120231038
He, dit gaat over een marathon, niet over een subforum. Verdomde FA's hier doen ook niks...
  woensdag 12 december 2012 @ 15:29:31 #197
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_120231090
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:28 schreef slacker_nl het volgende:
He, dit gaat over een marathon, niet over een subforum. Verdomde FA's hier doen ook niks...
Wij zijn geen mods eh. O-)
  Admin woensdag 12 december 2012 @ 15:32:52 #198
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_120231166
*
quote:
Hé, ik weet het goed gemaakt, 6 januari is er een goeddoel-loop van 5 km.
Ik heb ik m'n hele leven nog geen stap gehold. Sponsor mij *O*
Dan a ik vanaf vandaag trainen. Ik heb al runkeeper op de foon :')

pi_120231173
Ik ben 12 en wat is een babybear?
  woensdag 12 december 2012 @ 15:33:11 #200
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120231180
quote:
Schijnheil!
pi_120231228
quote:
14s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:32 schreef yvonne het volgende:
*

[..]

Krijgen we dan ook pics van jou in sportkleding te zien? :9~ dan doneer ik 5 euro :D
pi_120231238
quote:
*

[..]

Succes... Ik zou dikke respect hebben als je het redt.
pi_120231261
quote:
5s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:33 schreef Luigi het volgende:
Ik ben 12 en wat is een babybear?
Papabear en Mamabear = babybear?
  woensdag 12 december 2012 @ 15:37:42 #204
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_120231344
quote:
*

[..]

Je moet een garmin!!!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_120231372
quote:
6s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:37 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Je moet een garmin!!!
En nieuwe schoenen.. :D
pi_120231379
quote:

[..]

Je moet een garmin!!!
  woensdag 12 december 2012 @ 15:39:10 #207
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_120231401
quote:
14s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:38 schreef Ticootje het volgende:

[..]

En nieuwe schoenen.. :D
En een sport BH.

Best duur, dat hardlopen...
pi_120231421
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:35 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Papabear en Mamabear = babybear?
Leg uit. :7.
pi_120231422
quote:
14s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:39 schreef Snakey het volgende:

[..]

En een sport BH.

Het is een duur sport ja..
pi_120231456
Aanschaf is even duur (200) maar dan kan je ruim 1,5 jaar vooruit, daarna hoef je alleen maar weer nieuwe schoenen te kopen
pi_120231461
quote:
6s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:39 schreef Luigi het volgende:

[..]

Leg uit. :7.
Bloemetjes en bijtjes? Volgens mij ken jij dat verhaaltje wel?
pi_120231473
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:40 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Bloemetjes en bijtjes? Volgens mij ken jij dat verhaaltje wel?
Jamaar ik hoor het zo graag?
pi_120231492
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:40 schreef piepkuiken21 het volgende:
Aanschaf is even duur (200) maar dan kan je ruim 1,5 jaar vooruit, daarna hoef je alleen maar weer nieuwe schoenen te kopen
Als je na een maand of 6 gewoon kapt met lopen dan doe je er nog veel langer mee.
pi_120231498
quote:
6s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:41 schreef Luigi het volgende:

[..]

Jamaar ik hoor het zo graag?
NEUKEN J NEUKEN!
pi_120231514
quote:
8s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:41 schreef Joene het volgende:

[..]

NEUKEN J NEUKEN!
Ik heb mn skisokken al aan J.
pi_120231527
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:42 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik heb mn skisokken al aan J.
Ik had ergens al gepost dat dat dus Neuken werd ! 8-) 8-)
  † In Memoriam † woensdag 12 december 2012 @ 15:45:26 #217
43556 miss_dynastie
pi_120231614
quote:

[..]

En een sport BH.

Moeten we niet even een topicje doen dan, voor een inzameling?
  Admin woensdag 12 december 2012 @ 15:45:40 #218
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_120231622
quote:

[..]

Je moet een garmin!!!
Ga weg, dat kost geld :')

Admin woensdag 12 december 2012 @ 15:46:12 #219
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_120231640
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:34 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Succes... Ik zou dikke respect hebben als je het redt.
Serieus, zou ik dat halen voor de 6e nog. Ik heb werkelijk geen idee.

pi_120231672
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:46 schreef yvonne het volgende:

[..]

Van nog nooit gelopen, binnen een maand naar 5 km...
Hoe is je conditie?
  † In Memoriam † woensdag 12 december 2012 @ 15:47:07 #221
43556 miss_dynastie
pi_120231679
quote:

[..]

Dit ligt er een beetje aan hoe lang je hebt voor die 5 km. 't Is makkelijk te wandelen namelijk :P
  PR/Manusje van alles woensdag 12 december 2012 @ 15:47:09 #222
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_120231682
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:45 schreef yvonne het volgende:

[..]

Misschien kan je een topic openen ergens....
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  PR/Manusje van alles woensdag 12 december 2012 @ 15:47:24 #223
Toezicht is gezond!
pi_120231699
ik weet namelijk nog wel iemand...
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
pi_120231704
quote:

[..]

voor 6 november? Makkie!
  woensdag 12 december 2012 @ 15:47:46 #225
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_120231715
quote:
10s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:45 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ah, iemand die de hint begrijpt! :7
pi_120231719
quote:

[..]

Doe maar niet , als je blessure vrij wilt tenminste.
pi_120231730
quote:

[..]

En een sport BH.

ach welnee, ducktape eromheen en gaan met die banaan
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_120231731
quote:
10s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:45 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Misschien vervanger voor blijdorp
  Admin woensdag 12 december 2012 @ 15:48:23 #229
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_120231737
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:46 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Van nog nooit gelopen, binnen een maand naar 5 km...
Hoe is je conditie?
Gewoon, gemiddeld, ik fiets veel per dag (werk thuiszorg)

Admin woensdag 12 december 2012 @ 15:48:38 #230
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_120231746
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:47 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dit ligt er een beetje aan hoe lang je hebt voor die 5 km. 't Is makkelijk te wandelen namelijk :P
Hij mocht ook gewandeld worden ja ;)

woensdag 12 december 2012 @ 15:48:39 #231
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_120231750
quote:
*

[..]

Zeg je tegen iemand die Endomondo vertaald :P

Ik geef jou doekoe als je 'm loopt: 2 euro per km (binnen 45 minuten).
  woensdag 12 december 2012 @ 15:48:54 #232
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_120231754
quote:
14s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:48 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ach welnee, ducktape eromheen en gaan met die banaan
True true, zolang ze maar niet onder de kin slaan he. :)
  † In Memoriam † woensdag 12 december 2012 @ 15:48:54 #233
43556 miss_dynastie
pi_120231756
quote:
8s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:48 schreef Joene het volgende:

[..]

Misschien vervanger voor blijdorp
Blijdorp? Ik bedoel voor de dringend noodzakelijke spulletjes :o
pi_120231764
quote:
14s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:48 schreef Snakey het volgende:

[..]

True true, zolang ze maar niet onder de kin slaan he. :)
vasttapen aan je knieën lijkt me in dit geval wel afdoende
  Admin woensdag 12 december 2012 @ 15:49:19 #235
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_120231766
quote:
14s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:47 schreef Joene het volgende:

[..]

Doe maar niet , als je blessure vrij wilt tenminste.
Serieus? Te kort?
En echt, ik heb geeeen idee.

pi_120231770
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:48 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik zou wandelen...
3 weken... Ik denk niet dat het haalbaar is.
  † In Memoriam † woensdag 12 december 2012 @ 15:49:46 #237
43556 miss_dynastie
pi_120231779
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:48 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dan red je het makkelijk, gemiddeld looptempo van de mens is 5 km per uur :Y
Grootste risico is blaren. En bevroren tenen, want januari :P
pi_120231785
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:49 schreef yvonne het volgende:

[..]

Serieus? Te kort?
Gemiddeld een week of 8 tot 10 om 5k goed te kunnen lopen ja.
  Admin woensdag 12 december 2012 @ 15:50:26 #239
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_120231795
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:49 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dan red je het makkelijk, gemiddeld looptempo van de mens is 5 km per uur :Y
Grootste risico is blaren. En bevroren tenen, want januari :P
Nee, wandelen kan ik puik ^O^

woensdag 12 december 2012 @ 15:50:47 #240
206580 Luxuria
pi_120231805
Dat is echt wel te halen! Ik liep in de derde week al 5 km.
  woensdag 12 december 2012 @ 15:50:51 #241
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_120231810
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:45 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nee hoor! :o

In FHF werden die gratis verstrekt op een bepaald moment.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_120231825
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:50 schreef Luxuria het volgende:
Ja en dat is heel stoer :)

Maar wil je normaal opbouwen ben je een week of 8 bezig minimaal.
pi_120231841
quote:
en jij bent 20

Yvonne is 50 O-)
pi_120231846
wtf is een garmin
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † woensdag 12 december 2012 @ 15:51:59 #245
43556 miss_dynastie
pi_120231849
quote:
14s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:51 schreef Joene het volgende:

[..]

Maar ze hoeft niet te rennen, toch? 5 km wandelen voor een keer kan toch wel zonder risico? :)
pi_120231850
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:49 schreef yvonne het volgende:

[..]

Serieus? Te kort?
Je kan niet beginnen nu en elke dag gaan lopen.. Je moet rustdagen hebben om te herstellen. Elke training een tikje erbij... Maar zeker het begin, hardlopen is heel erg blessure gevoelig. Dus je moet de juiste looptechniek onder de knie krijgen. Juiste materiaal hebben...

Serieus 3 weken, is echt echt kort... Als je al een onwijs sportief iemand bent, die echt al een paar keer per week echt aan sport doet, dan geef ik je een kans.
  Admin woensdag 12 december 2012 @ 15:52:11 #247
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_120231859
quote:
14s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:50 schreef Joene het volgende:

[..]

Gemiddeld een week of 8 tot 10 om 5k goed te kunnen lopen ja.
Echt hè, ik ben like 100, ben best goed afgevallen, dat motiveert uiteraard enorm, maar die laatste zet om ook echt te gaan bewegen _O-
Oh en ik heb evy of hoe je dat ook schrijft.

† In Memoriam † woensdag 12 december 2012 @ 15:52:20 #248
43556 miss_dynastie
pi_120231864
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:51 schreef Isabeau het volgende:
wtf is een garmin
Onder welke steen heb jij geleefd? Dat je zonder kan :o
  Admin woensdag 12 december 2012 @ 15:52:36 #249
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_120231876
quote:
Ja, jij bent 12 en ik 112
Of daar in de buurt ;)

woensdag 12 december 2012 @ 15:52:46 #250
206580 Luxuria
pi_120231884
quote:
14s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:51 schreef Joene het volgende:

[..]

Drie weken is ook wel erg snel idd, maar het is dus mogelijk bedoelde ik ;)
  PR/Manusje van alles woensdag 12 december 2012 @ 15:52:52 #251
Toezicht is gezond!
pi_120231890
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:52 schreef yvonne het volgende:

[..]

Echt hè, ik ben like 100, ben best goed afgevallen, dat motiveert uiteraard enorm, maar die laatste zet om ook echt te gaan bewegen _O-
die gekke belg?
pi_120231896
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:52 schreef yvonne het volgende:

[..]

Evy helpt je met een week of 12 naar 5 km...

Je kan de herhalingen er nog uitlaten dan wordt het een week of 10....
  Admin woensdag 12 december 2012 @ 15:53:13 #253
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_120231904
quote:
wtf is een garmin
Ik heb ervoor moeten googlen, keidure shit. Voor als je de weg kwijtraakt in het park.

pi_120231912
quote:
10s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

die gekke belg?
Ja met die vreselijke kutmuziek!
Kom op!
pi_120231913
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:51 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Maar ze hoeft niet te rennen, toch? 5 km wandelen voor een keer kan toch wel zonder risico? :)
Ze wil lopen!
  woensdag 12 december 2012 @ 15:53:48 #256
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_120231918
quote:
wtf is een garmin
Hardlooppornoster.
pi_120231928
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:53 schreef yvonne het volgende:

Ik heb ervoor moeten googlen, keidure shit. Voor als je de weg kwijtraakt in het park.
Het is geen central park hier, dus die kans acht ik erg klein *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 12 december 2012 @ 15:54:08 #258
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_120231934
quote:

[..]

:D :D :D
  Admin woensdag 12 december 2012 @ 15:54:18 #259
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_120231939
quote:
8s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:53 schreef Joene het volgende:

[..]

Ze wil lopen!
Ja, maar voor 6 jan red ik dat hardlopen niet. Dan ga ik wandelen die dag :)

pi_120231950
quote:
11s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:50 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Nee hoor! :o

In FHF werden die gratis verstrekt op een bepaald moment.
Daar moet je wel voor pijpen dan..
  woensdag 12 december 2012 @ 15:54:59 #261
206580 Luxuria
pi_120231971
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:54 schreef yvonne het volgende:

[..]

Je kunt ook harlopen én wandelen :o :o
pi_120231996
quote:

[..]

Maar als je nu begint met evy, zou je wel een lesje kunnen rennen de 6e? Dan loop je een stuk hard en loop je stukken op rustig tempo...
pi_120232001
quote:

[..]

Ja maar 5km wandelen doe je ook op zondag als je met iteejer van je huis naar de kerk en een rondje door het plaatselijke park wandelt :)
  Admin woensdag 12 december 2012 @ 15:56:54 #264
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_120232075
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:54 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Je kunt ook harlopen én wandelen :o :o
Ja dat bedoel ik ook :)
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:55 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Maar als je nu begint met evy, zou je wel een lesje kunnen rennen de 6e? Dan loop je een stuk hard en loop je stukken op rustig tempo...
Yep. ^O^

Zal ik eens raar doen en morgen eens doen? :o

pi_120232097
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:56 schreef yvonne het volgende:

[..]

[..]

Yep. ^O^

Weet je hoe koud het is?!?!?!

Nee serieus! Doen.
pi_120232142
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:56 schreef yvonne het volgende:

[..]

[..]

Yep. ^O^

Post even een filmpje van het uithijg moment svp :D
pi_120232181
quote:
10s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:58 schreef Joene het volgende:

[..]

Post even een filmpje van het uithijg moment svp :D
Mp3 mag ook... Kpd ofzo..
  woensdag 12 december 2012 @ 15:59:24 #268
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_120232213
quote:

[..]

En er is sowieso altijd wel een FOK!ker die de park loopt te checken, dus dat heb je heul niet nodig.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 12 december 2012 @ 15:59:49 #269
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_120232236
quote:

[..]

[..]

:')
Niet meer actief op Fok!
  Admin woensdag 12 december 2012 @ 16:03:05 #270
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_120232418
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:57 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Weet je hoe koud het is?!?!?!

Nee serieus! Doen.
Ja, lekker weertje ^O^

woensdag 12 december 2012 @ 16:03:11 #271
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_120232420
>> ONZ
pi_120232520
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 16:03 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ja, lekker weertje ^O^
Ik begon 2 jaar terug ook in januari... 0 conditie natuurlijk... Die koude lucht op mn longen, ik dacht dat ik minimaal doodging zo pijn deed het...
  woensdag 12 december 2012 @ 16:04:52 #273
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_120232521
En voor welk goed doel ga je dan ren-loop-rennen Yvonne?

En waar kan ik doneren?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 12 december 2012 @ 16:08:21 #274
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_120232698
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:54 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Daar moet je wel voor pijpen dan..
Heeft Von d'r tanden nog?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_120232736
quote:
3s.gif Op woensdag 12 december 2012 16:08 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Heeft Von d'r tanden nog?
Die is 112, wat denk je?
  woensdag 12 december 2012 @ 16:09:25 #276
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_120232750
Au sérieux: Veel succes Yvonne, zou wel tof zijn. Doe het je niet na. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
  Admin woensdag 12 december 2012 @ 16:10:35 #277
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_120232808
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 16:04 schreef debuurvrouw het volgende:
En voor welk goed doel ga je dan ren-loop-rennen Yvonne?

En waar kan ik doneren?
Voor dit doel: http://www.kidsunlimited.nl

woensdag 12 december 2012 @ 16:12:24 #278
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_120232897
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 16:10 schreef yvonne het volgende:

[..]

Voor dit doel: http://www.kidsunlimited.nl
top! Als jij gaat lopen ga ik doneren. Geld uitgeven is namelijk een zeer goed ontwikkeld talent van mij. O-)
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 12 december 2012 @ 16:13:45 #279
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_120232961
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 16:12 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

top! Als jij gaat lopen ga ik doneren. Geld uitgeven is namelijk een zeer goed ontwikkeld talent van mij. O-)
I'm with stupid her. :)
  Admin woensdag 12 december 2012 @ 16:13:54 #280
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_120232968
Nou oké :o https://www.facebook.com/events/299660613479352/ eerst ff vragen hoelang ik erover mag doen :')

Admin woensdag 12 december 2012 @ 16:15:52 #281
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_120233062
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 16:09 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Die is 112, wat denk je?
Ff zonder gein hè, check in het begin, een 100+ jarige die de marathon doet in een zeer acceptabele tijd. http://topdocumentaires.n(...)n_id=246965925417366

woensdag 12 december 2012 @ 16:16:08 #282
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_120233072
Nou ja, als je voor 7 januari maar binnen bent denk ik? :P
pi_120233102
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 16:15 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ff zonder gein hè, check in het begin, een 100+ jarige die de marathon doet in een zeer acceptabele tijd. http://topdocumentaires.n(...)n_id=246965925417366
  Admin woensdag 12 december 2012 @ 16:19:10 #284
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_120233192
quote:
6s.gif Op woensdag 12 december 2012 16:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou ja, als je voor 7 januari maar binnen bent denk ik? :P
Welja, tijd zat ;)

Admin woensdag 12 december 2012 @ 16:20:57 #285
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_120233282
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 16:17 schreef Ticootje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dabedoelik, ik ga ook zo'n t-shirt earnen ^O^

woensdag 12 december 2012 @ 17:29:22 #286
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_120235856
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 16:20 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dabedoelik, ik ga ook zo'n t-shirt earnen ^O^
Het verhaal achter het shirt: http://trexrunner.com/2012/11/27/i-found-him/
  Admin woensdag 12 december 2012 @ 18:14:16 #287
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_120237232
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 17:29 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Het verhaal achter het shirt: http://trexrunner.com/2012/11/27/i-found-him/
Lief O+

woensdag 12 december 2012 @ 18:48:12 #288
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_120238388
quote:
vraag me in eerste instantie dan ook af waarom dit topic sowieso een schopje moest hebben, volgens mij is het in het hardloopforum al veel eerder eens ter sprake gekomen dat DJMO de marathon niet gaat lopen.
  woensdag 12 december 2012 @ 18:52:45 #289
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_120238572
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 18:48 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

vraag me in eerste instantie dan ook af waarom dit topic sowieso een schopje moest hebben, volgens mij is het in het hardloopforum al veel eerder eens ter sprake gekomen dat DJMO de marathon niet gaat lopen.
Dit is het DJMO topic, dit is waar ze alles bekend zou maken. Het hardlooptopic is slechts het hardlooptopic en daar heb ik ook nog niet van DJMO gehoord dat ze 'm niet zou lopen.
  woensdag 12 december 2012 @ 18:54:17 #290
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_120238623
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 18:52 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Dit is het DJMO topic, dit is waar ze alles bekend zou maken. Het hardlooptopic is slechts het hardlooptopic en daar heb ik ook nog niet van DJMO gehoord dat ze 'm niet zou lopen.
nee, niet van haar zelf maar volgend mij heb ik ooit eens iets gepost in de trant van: "uit zeer betrouwbare bron..."
  woensdag 12 december 2012 @ 19:00:17 #291
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_120238851
Wat een giller dit topic
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_120238913
Oh!
Go hard or go home
  woensdag 12 december 2012 @ 19:05:14 #293
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_120239012
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 18:54 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

nee, niet van haar zelf maar volgend mij heb ik ooit eens iets gepost in de trant van: "uit zeer betrouwbare bron..."
Ik wist niet dat jij haar woordvoerder was. Maar uit betrouwbare bron iets horen is wat anders dan het horen uit de bron zelf. Dus DJMO.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 12 december 2012 @ 19:14:08 #294
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_120239333
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 19:05 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Ik wist niet dat jij haar woordvoerder was. Maar uit betrouwbare bron iets horen is wat anders dan het horen uit de bron zelf. Dus DJMO.
gaat wat lastig als de bron zelf geband is.
  woensdag 12 december 2012 @ 19:14:35 #295
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_120239355
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 19:14 schreef qltel het volgende:

[..]

gaat wat lastig als de bron zelf geband is.
Ze heeft facebook en een blog, daar staat ook niks.
pi_120239576
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 19:14 schreef slacker_nl het volgende:

Ze heeft facebook en een blog, daar staat ook niks.
En kent ze geen mensen op FOK! dan? Nou ja, ik hoop dat ze hem alsnog gaat lopen en anders een andere marathon later in het jaar. Of het jaar erop. Of een halve marathon. Ook knap.
pi_120240146
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 19:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En kent ze geen mensen op FOK! dan? Nou ja, ik hoop dat ze hem alsnog gaat lopen en anders een andere marathon later in het jaar. Of het jaar erop. Of een halve marathon. Ook knap.
Ik heb haar net nog gesproken via whatsapp....
  woensdag 12 december 2012 @ 19:34:52 #298
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_120240147
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 19:05 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

waar zeg ik dat het haar woordvoerder ben...alleen een topic een kickje geven na maanden in de hoop op wat sensatie (want zo zie ik het een beetje) vind ik een beetje sneu.... het marathon onderwerp was volgens mij dood en begraven maar als jij er plezier in heb om een half vergaan en rottend karkas op te spitten...go ahaead!
pi_120240158
quote:

[..]

geloof je het zelf ? :D kansloos !
pi_120240200
quote:

[..]

Ik ben al blij als ik naar de Hoogvliet heen en weer kan lopen :7
  woensdag 12 december 2012 @ 19:42:26 #301
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_120240472
vol dan maar en einde van het gemekker....?
pi_120240703
yvonne komt ook naar het hardlooptopic! *O*
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')