ik zal nu wel iedereen over me heen krijgen .. so be itquote:Op zondag 22 april 2012 20:40 schreef Noek het volgende:
Even een oprechte vraag, rook je nog? Dit ivm je gewicht. Eet noten tussendoor, pindakaas, roomboter, volle kwark etc.
Ik snap dat het moeilijk is. Maar jij hebt een doel voor ogen en als ik het zo lees is dat heel belangrijk voor jou. Hoe graag wil jij dat doel halen en wat heb je er voor over? Ik denk dat dat iets is wat je je af moet vragen.quote:Op zondag 22 april 2012 20:54 schreef DJMO het volgende:
daar ben ik me ook volledig van bewust DeLuna. Maar nogmaals, ik probeer wel te stoppen, maar het is niet eenvoudig als je al dik 20 jaar rookt. Ik ben al blij dat ik tot nu toe de helft heb kunnen minderen ...
Toch heel erg knap. Mooi voorbeeldquote:Op zondag 22 april 2012 21:26 schreef Noek het volgende:
Ik ben 3 jaar geleden gestopt met roken en van lui zwijn ben ik getransformeerd naar een sportverslaafde die er ook nog eens haar werk van heeft gemaakt. Je kunt het. Echt!
Gooi er chocopoeder bij, 2 scheppen oid, dat helpt behoorlijk met de smaak.quote:Op zondag 22 april 2012 21:30 schreef DJMO het volgende:
ik heb van de periode dat ik zo afviel nog een blik protifar staan noek (eiwitrijk dieetpoeder). komt nu goed uit, op dagen dat ik gelopen heb, los ik na afloop twee lepels op in water en hoe smerig ook, ik drink het wel op. Ik had destijds gevraagd om fantomalt, maar de persoon die het voor me haalde, had het verkeerde meegekregen. toen pech, nu mooi geluk mee.
je bedoelt nesquick? heb ik óók in huis! ooit eens gehaald voor als m'n dochter hier is, maar ze blieft het nietquote:Op zondag 22 april 2012 21:33 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Gooi er chocopoeder bij, 2 scheppen oid, dat helpt behoorlijk met de smaak.
Das een merk, maar ja, zoiets bedoel ik. Doe ik ook bij de vanilla smaak whey, anders is het niet te drinken.quote:Op zondag 22 april 2012 21:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
je bedoelt nesquick? heb ik óók in huis! ooit eens gehaald voor als m'n dochter hier is, maar ze blieft het nietm'n jongens ook niet. Goeie tip, nooit bij stilgestaan
en nu verder denken. Vanavond eerst lekker lopen!quote:Geachte mevrouw ****,
Via mijn mede-bestuurslid heeft u vernomen dat wij e.e.a. in onze bestuursvergadering zouden bespreken. Allereerst namens het bestuur dank dat u aan onze vereniging denkt.
Wij vinden het een fantastisch initiatief waarvoor wij zeker kunnen melden dat u legitiem geld op haalt voor onze vereniging.
Super !quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:10 schreef DJMO het volgende:
*schop*
Zojuist bevestigingsmail van De Vrienden voor Blijdorp binnen gekregen. Ik mag officieel voor hen gaan lopen
[..]
en nu verder denken. Vanavond eerst lekker lopen!
quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Super !
en nu lopen kreng !
Wat een trage slak ben jij, die snelheid haal ik ook als ik op mijn wimpers naar huis kruip.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
is die van vandaag![]()
*kick*
binnenkort een interview met de Vereniging Vrienden voor Blijdorp, voor het blad Vriendennieuws![]()
en toch zit ik letterlijk niet stilquote:
Ah ik was benieuwd naar de vorderingen vandaarquote:Op dinsdag 8 mei 2012 07:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
en toch zit ik letterlijk niet stil![]()
ik heb
a) de bevestiging van de vereniging van blijdorp dat ik officieel geld mag inzamelen voor ze
b) sta ik voor de vier mijl van groningen al ingechreven
c) hebben de eerste donateurs zich al gemeld
d) heeft een lokaal radiostation al aandacht aan m'n actie besteed.
alleen, m'n trainingsrondjes ga ik hier niet meer posten, dat doe ik idd zoals guppy zegt, in het hardlooptopic,
http://djmo.nl/subscribe/quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:15 schreef Joene het volgende:
[..]
Ah ik was benieuwd naar de vorderingen vandaar
quote:Beste Monique,
Als je je tijdig inschrijft garanderen wij je deelname.
Met vriendelijke groeten,
Best regards,
Rotterdam Marathon B.V.
geband.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:58 schreef Copycat het volgende:
DJMO is al twee maanden niet meer actief geweest op FOK!. Te druk met trainen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |