Inderdaad. Wat voor slappe lul ben je dan wel niet als je jezelf laat sterilliseren omdat mevrouw de pil niet meer wil slikken.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:45 schreef Oksel het volgende:
Waarom denk ik meteen "ach, wat zielig, die zit onder de plak", als ik "is mijn vriend gesteriliseerd" lees?
Geen enkele man doet dat toch vrijwillig? Echt vrijwillig? Je bent toch wat van je manlijkheid kwijt, voor je gevoel..![]()
Omdat het een relatief kleine ingreep is, je mannelijkheid daar niet van afhangt en de pil enorm veel bijwerkingen kent en je geen zin hebt om er telkens een condoom omheen te sjorren?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:39 schreef Frasier het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat voor slappe lul ben je dan wel niet als je jezelf laat sterilliseren omdat mevrouw de pil niet meer wil slikken.
Dat is ook niet leuk, hoop niet dat ik daar last van krijg!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:15 schreef mariekje1984 het volgende:
ik kreeg er heel veel pukkeltjes van in mn gezicht en heel veel buikpijn van, menstruatie bleef wel weg...maar fijn was 't niet!
Wat voor een slap wijf ben je wel niet als je je hele hormoonhuishouding en dus gezondheid op laat fucken door een pil, omdat meneer te beroerd is om er een knoop in te laten leggen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:39 schreef Frasier het volgende:
Inderdaad. Wat voor slappe lul ben je dan wel niet als je jezelf laat sterilliseren omdat mevrouw de pil niet meer wil slikken.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:36 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Wat voor een slap wijf ben je wel niet als je je hele hormoonhuishouding en dus gezondheid op laat fucken door een pil, omdat meneer te beroerd is om er een knoop in te laten leggen.
PM maar even dan, ben wel nieuwsgierigquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:35 schreef rosaatje het volgende:
Ik heb zelf ook een tijdje orgametril geslikt. Het werkt anders dan de pil en legt je eisprong helemaal plat. Je ovuleert dus niet meer.
Er zitten heel veel meer hormonen in dan in de pil en daar kreeg ik op den duur heel veel last van.
Ik ben geen voorstander van dit medicijn. Als je meer info wilt dan PM ik dat wel, ik ga de rest niet online gooien
Als je op vakantie bent, is er misschien niet altijd een toilet in de buurt. Misschien ga je zwemmen. Misschien is het warm op je vakantiebestemming, en wil je in weinig verhullende rokjes rondhuppelen. Ongesteld zijn is gewoon gedoe.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:08 schreef nachtdier2 het volgende:
Ik ben een man dus ik heb er de ballen verstand van. Maar wat is het verschil met een normale dag en een dag op vakantie vwb het vrouwelijke probleem?
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:08 schreef nachtdier2 het volgende:
Ik ben een man dus ik heb er de ballen verstand van. Maar wat is het verschil met een normale dag en een dag op vakantie vwb het vrouwelijke probleem?
Damn, touchéquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:36 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Wat voor een slap wijf ben je wel niet als je je hele hormoonhuishouding en dus gezondheid op laat fucken door een pil, omdat meneer te beroerd is om er een knoop in te laten leggen.
En dan ben je er zo klaar mee dat je de eerste de beste vakantie vrijwillig een nog grotere hormonentablet naar binnen propt?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:23 schreef Dinus het volgende:
[..]
Omdat het een relatief kleine ingreep is, je mannelijkheid daar niet van afhangt en de pil enorm veel bijwerkingen kent en je geen zin hebt om er telkens een condoom omheen te sjorren?
Wat een bangebroek van een man ben je als je denkt dat je zonder zaadjes minder man bent......![]()
Ik ben 20 jaar aan de pil geweest en was er klaar mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop