abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59727810
Een aantal maanden geleden is mijn vriend gesteriliseerd en ben ik gestopt met de pil. (haleluja!)
Ik had meteen weer een heel regelmatige cylcus, dat is wel heel fijn.

Minder fijn was het om te ontdekken dat ik exact als we op vakantie gaan ongesteld zal worden, en dat is nu ook veel heviger qua bloedverlies dan het tijdens het pilgebruik was.

Ik heb nu van de huisarts Orgametril gekregen om het 9 dagen uit te stellen, en ben benieuwd of jullie hier al ervaring mee hebben, en of er bijwerkingen waren die je vervelend hebt gevonden?

Ik start 14 dagen voor de verwachte menstruatie met het slikken van 1 pil per dag, als je korter van tevoren begint moet je drie pillen per dag slikken.

Ik ben benieuwd!
Zolang er was is, is er leven.
pi_59729148
Voordat ik de pil slikte heb ik ooit zoiets gehad voor op vakantie, ik weet alleen niet meer hoe het heette. Maar dat was echt een ramp. Ik werd namelijk tóch ongesteld, maar dan veel en veel erger dan normaal. En daarbij kreeg ik ook ontzettende buikpijn, ik kon echt een paar dagen helemaal niks behalve op bed liggen. Persoonlijk zou ik het dus niet aanraden, dan liever gewoon ongesteld worden. Maar misschien was mijn geval wel een uitzondering, geen idee
pi_59729193
Dat klinkt niet fjin, hoe lang is dat geleden?
pi_59729261
Hm.. dat was geloof ik een jaar of 6 geleden
  vrijdag 27 juni 2008 @ 12:45:07 #5
58560 Oksel
Gezellig.
pi_59729329
Waarom denk ik meteen "ach, wat zielig, die zit onder de plak", als ik "is mijn vriend gesteriliseerd" lees?

Geen enkele man doet dat toch vrijwillig? Echt vrijwillig? Je bent toch wat van je manlijkheid kwijt, voor je gevoel..
pi_59729771
Heb eens iets gehad toen ik nog niet de pil had om de menstruatie tijdens een festival uit te stellen.
Hielp bij mij prima, weet alleen niet meer of ik wel of niet last had van krampen.
pi_59730087
ik kreeg er heel veel pukkeltjes van in mn gezicht en heel veel buikpijn van, menstruatie bleef wel weg...maar fijn was 't niet!
pi_59733162
heb ik ook gehad, werkte prima, geen klachten van gehad.
Ik ben alleen zelf heel onregelmatig ongesteld, dus bepalen wat nou '14 dagen voor de verwachte menstruatie' was het lastigste
pi_59733346
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 12:45 schreef Oksel het volgende:
Waarom denk ik meteen "ach, wat zielig, die zit onder de plak", als ik "is mijn vriend gesteriliseerd" lees?

Geen enkele man doet dat toch vrijwillig? Echt vrijwillig? Je bent toch wat van je manlijkheid kwijt, voor je gevoel..
Inderdaad. Wat voor slappe lul ben je dan wel niet als je jezelf laat sterilliseren omdat mevrouw de pil niet meer wil slikken.
X
X
X
pi_59735383
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 15:39 schreef Frasier het volgende:

[..]

Inderdaad. Wat voor slappe lul ben je dan wel niet als je jezelf laat sterilliseren omdat mevrouw de pil niet meer wil slikken.
Omdat het een relatief kleine ingreep is, je mannelijkheid daar niet van afhangt en de pil enorm veel bijwerkingen kent en je geen zin hebt om er telkens een condoom omheen te sjorren?
Wat een bangebroek van een man ben je als je denkt dat je zonder zaadjes minder man bent......

Ik ben 20 jaar aan de pil geweest en was er klaar mee.
pi_59735479
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 13:15 schreef mariekje1984 het volgende:
ik kreeg er heel veel pukkeltjes van in mn gezicht en heel veel buikpijn van, menstruatie bleef wel weg...maar fijn was 't niet!
Dat is ook niet leuk, hoop niet dat ik daar last van krijg!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 27 juni 2008 @ 17:31:37 #12
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_59735508
Je moet in elk geval opletten dat je ze heel regelmatig inneemt. Ik heb vroeger hiervoor Primolut geslikt, maar als je er eentje vergeet ben je vaak alsnog de sigaar
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_59735544
Ik heb dat ook wel eens gebruikt. Ging op zich wel goed, maar je moet het echt goed plannen, want ik werd wel vrij snel ongesteld nadat ik gestopt was met die pilletjes. Ik had volgens mij niet echt last van iets of zo. (Ja, sorry voor het vage verhaal, ik kan me er niet al teveel meer van herinneren want het was tijdens een festival .)
pi_59735555
Ah ja! Ik had inderdaad Primolut. Met dat andere heb ik dus geen ervaring...
pi_59735561
Ik heb zelf ook een tijdje orgametril geslikt. Het werkt anders dan de pil en legt je eisprong helemaal plat. Je ovuleert dus niet meer.
Er zitten heel veel meer hormonen in dan in de pil en daar kreeg ik op den duur heel veel last van.

Ik ben geen voorstander van dit medicijn. Als je meer info wilt dan PM ik dat wel, ik ga de rest niet online gooien
pi_59735579
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 15:39 schreef Frasier het volgende:
Wat voor een slap wijf ben je wel niet als je je hele hormoonhuishouding en dus gezondheid op laat fucken door een pil, omdat meneer te beroerd is om er een knoop in te laten leggen.
'En het is ook geen muggezifterij, het is muggeNzifterij.'
pi_59736000
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 17:36 schreef tuxepux het volgende:

[..]

Wat voor een slap wijf ben je wel niet als je je hele hormoonhuishouding en dus gezondheid op laat fucken door een pil, omdat meneer te beroerd is om er een knoop in te laten leggen.
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 17:35 schreef rosaatje het volgende:
Ik heb zelf ook een tijdje orgametril geslikt. Het werkt anders dan de pil en legt je eisprong helemaal plat. Je ovuleert dus niet meer.
Er zitten heel veel meer hormonen in dan in de pil en daar kreeg ik op den duur heel veel last van.

Ik ben geen voorstander van dit medicijn. Als je meer info wilt dan PM ik dat wel, ik ga de rest niet online gooien
PM maar even dan, ben wel nieuwsgierig
pi_59736156
Ik ben een man dus ik heb er de ballen verstand van. Maar wat is het verschil met een normale dag en een dag op vakantie vwb het vrouwelijke probleem?
[quote]Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
pi_59736392
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 18:08 schreef nachtdier2 het volgende:
Ik ben een man dus ik heb er de ballen verstand van. Maar wat is het verschil met een normale dag en een dag op vakantie vwb het vrouwelijke probleem?
Als je op vakantie bent, is er misschien niet altijd een toilet in de buurt. Misschien ga je zwemmen. Misschien is het warm op je vakantiebestemming, en wil je in weinig verhullende rokjes rondhuppelen. Ongesteld zijn is gewoon gedoe.
'En het is ook geen muggezifterij, het is muggeNzifterij.'
pi_59736571
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 18:08 schreef nachtdier2 het volgende:

En het hebben van ongeremde vakantiesex zonder geknoei is ook een argument
pi_59737834
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 17:36 schreef tuxepux het volgende:

[..]

Damn, touché . Ik leg er vanavond nog een knoop in
X
X
X
pi_59752509
Ik heb een keer primolut geslikt, moest drie keer per dag een half uur voor het eten. Je moest drie dagen van tevoren beginnen en je mocht het maar in totaal 10 dagen gebruiken. Wat een gehannes zeg. Gelukkig was ik precies één week weg. Een week lang over het Engelse platteland trekken leek me echt niet tof als ik ongesteld was, de hele tijd in een bus of bij een ruïne in de middle of nowhere, dus op zich was ik er wel blij mee. Maar toen ik stopte gingen de sluizen open hoor, ik had echt een megatampon en een luier aan maandverband nodig toen ik die avond uit eten ging, ik dacht dat ik doodbloedde .
Tap tap tap
pi_59755355
Hmm, wisselende ervaringen dus, maar ik ga het maar gewoon proberen. Ik hoef er maar eentje per dag te nemen, dat scheelt wel.

Plak de strip wel aan m'n lenzenvloeistof vast, kan niet misgaan dan
  zondag 29 juni 2008 @ 20:53:46 #24
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_59778736
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 17:23 schreef Dinus het volgende:

[..]

Omdat het een relatief kleine ingreep is, je mannelijkheid daar niet van afhangt en de pil enorm veel bijwerkingen kent en je geen zin hebt om er telkens een condoom omheen te sjorren?
Wat een bangebroek van een man ben je als je denkt dat je zonder zaadjes minder man bent......

Ik ben 20 jaar aan de pil geweest en was er klaar mee.
En dan ben je er zo klaar mee dat je de eerste de beste vakantie vrijwillig een nog grotere hormonentablet naar binnen propt? Sorry hoor, maar daar snap ik echt geen kloot van.//
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_59791816
Kan ik me voorstellen, maar ik snap het wel en dat is voldoende.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop