Dan poept ze hem toch weer uit?quote:Op woensdag 12 december 2012 15:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De kliek. Meid toch, die kronkel in je kop is echt heel ver doorgeschoten, zo je nekwervel in, langs je ruggegraat naar beneden.
Over een maandje ongeveer ja.quote:
En zie daar de brainfarts van Ticootje, uitgepoept en wel.quote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 15:16 schreef Snakey het volgende:
Is al meer dan een maand geleden geweest volgens mij.
Volgens mij heb ik 'm toen wel meegekregen. Alleen niet geregistreerd als mega-banmoment.quote:
Say what? Serieus?quote:Op woensdag 12 december 2012 15:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij heb ik 'm toen wel meegekregen. Alleen niet geregistreerd als mega-banmoment.
Ben wel benieuwd of er inmiddels een babybear op komst is. Of een wisseling van de mannenwacht is geweest.
Dat was wel nasty ja, zo`n sugardaddy aan de haak slaanquote:Op woensdag 12 december 2012 15:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij heb ik 'm toen wel meegekregen. Alleen niet geregistreerd als mega-banmoment.
Ben wel benieuwd of er inmiddels een babybear op komst is. Of een wisseling van de mannenwacht is geweest.
Er werd elders al even gedacht dat er idd sprake was van een babybear, wegens een erg gelijkende username in OUD, maar dat is toch echt iemand andersquote:Op woensdag 12 december 2012 15:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Ik ben serieus nieuwsgierig, maar dat is op geen enkele roze wolk gebaseerd! Pure invulling van mij.quote:
Nee en nee.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Dit is SHO niet he. Roddelen doe je daar maar.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben serieus nieuwsgierig, maar dat is op geen enkele roze wolk gebaseerd! Pure invulling van mij.
Goed zo vonny, pak ze!quote:
Thanks babe.quote:
Chagrijnen doe je maar in KLB!quote:Op woensdag 12 december 2012 15:25 schreef Scorpie het volgende:
Dit is SHO niet he. Roddelen doe je daar maar.
Wij zijn geen mods eh.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:28 schreef slacker_nl het volgende:
He, dit gaat over een marathon, niet over een subforum. Verdomde FA's hier doen ook niks...
Hé, ik weet het goed gemaakt, 6 januari is er een goeddoel-loop van 5 km.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:28 schreef slacker_nl het volgende:
He, dit gaat over een marathon, niet over een subforum. Verdomde FA's hier doen ook niks...
Schijnheil!quote:Op woensdag 12 december 2012 15:28 schreef slacker_nl het volgende:
Krijgen we dan ook pics van jou in sportkleding te zien?quote:Op woensdag 12 december 2012 15:32 schreef yvonne het volgende:
*
[..]
Hé, ik weet het goed gemaakt, 6 januari is er een goeddoel-loop van 5 km.
Ik heb ik m'n hele leven nog geen stap gehold. Sponsor mij
Dan a ik vanaf vandaag trainen. Ik heb al runkeeper op de foon
Succes... Ik zou dikke respect hebben als je het redt.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:32 schreef yvonne het volgende:
*
[..]
Papabear en Mamabear = babybear?quote:
Je moet een garmin!!!quote:Op woensdag 12 december 2012 15:32 schreef yvonne het volgende:
*
[..]
En nieuwe schoenen..quote:
Leg uit.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Papabear en Mamabear = babybear?
Het is een duur sport ja..quote:Op woensdag 12 december 2012 15:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
En een sport BH.
Best duur, dat hardlopen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |