Krijgen we dan ook pics van jou in sportkleding te zien?quote:Op woensdag 12 december 2012 15:32 schreef yvonne het volgende:
*
[..]
Hé, ik weet het goed gemaakt, 6 januari is er een goeddoel-loop van 5 km.
Ik heb ik m'n hele leven nog geen stap gehold. Sponsor mij
Dan a ik vanaf vandaag trainen. Ik heb al runkeeper op de foon
Succes... Ik zou dikke respect hebben als je het redt.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:32 schreef yvonne het volgende:
*
[..]
Papabear en Mamabear = babybear?quote:
Je moet een garmin!!!quote:Op woensdag 12 december 2012 15:32 schreef yvonne het volgende:
*
[..]
En nieuwe schoenen..quote:
Leg uit.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Papabear en Mamabear = babybear?
Het is een duur sport ja..quote:Op woensdag 12 december 2012 15:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
En een sport BH.
Best duur, dat hardlopen...
Bloemetjes en bijtjes? Volgens mij ken jij dat verhaaltje wel?quote:
Jamaar ik hoor het zo graag?quote:Op woensdag 12 december 2012 15:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bloemetjes en bijtjes? Volgens mij ken jij dat verhaaltje wel?
Als je na een maand of 6 gewoon kapt met lopen dan doe je er nog veel langer mee.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:40 schreef piepkuiken21 het volgende:
Aanschaf is even duur (200) maar dan kan je ruim 1,5 jaar vooruit, daarna hoef je alleen maar weer nieuwe schoenen te kopen
NEUKEN J NEUKEN!quote:
Ik heb mn skisokken al aan J.quote:
Ik had ergens al gepost dat dat dus Neuken werd !quote:
Moeten we niet even een topicje doen dan, voor een inzameling?quote:Op woensdag 12 december 2012 15:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
En een sport BH.
Ga weg, dat kost geldquote:
Serieus, zou ik dat halen voor de 6e nog. Ik heb werkelijk geen idee.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Succes... Ik zou dikke respect hebben als je het redt.
Van nog nooit gelopen, binnen een maand naar 5 km...quote:Op woensdag 12 december 2012 15:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Serieus, zou ik dat halen voor de 6e nog. Ik heb werkelijk geen idee.
Dit ligt er een beetje aan hoe lang je hebt voor die 5 km. 't Is makkelijk te wandelen namelijkquote:Op woensdag 12 december 2012 15:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Misschien kan je een topic openen ergens....quote:
voor 6 november? Makkie!quote:Op woensdag 12 december 2012 15:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ah, iemand die de hint begrijpt!quote:Op woensdag 12 december 2012 15:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Moeten we niet even een topicje doen dan, voor een inzameling?
Doe maar niet , als je blessure vrij wilt tenminste.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
ach welnee, ducktape eromheen en gaan met die banaanquote:Op woensdag 12 december 2012 15:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
En een sport BH.
Misschien vervanger voor blijdorpquote:Op woensdag 12 december 2012 15:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Moeten we niet even een topicje doen dan, voor een inzameling?
Gewoon, gemiddeld, ik fiets veel per dag (werk thuiszorg)quote:Op woensdag 12 december 2012 15:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Van nog nooit gelopen, binnen een maand naar 5 km...
Hoe is je conditie?
Hij mocht ook gewandeld worden jaquote:Op woensdag 12 december 2012 15:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dit ligt er een beetje aan hoe lang je hebt voor die 5 km. 't Is makkelijk te wandelen namelijk
Zeg je tegen iemand die Endomondo vertaaldquote:Op woensdag 12 december 2012 15:32 schreef yvonne het volgende:
*
[..]
True true, zolang ze maar niet onder de kin slaan he.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ach welnee, ducktape eromheen en gaan met die banaan
vasttapen aan je knieën lijkt me in dit geval wel afdoendequote:Op woensdag 12 december 2012 15:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
True true, zolang ze maar niet onder de kin slaan he.
Serieus? Te kort?quote:Op woensdag 12 december 2012 15:47 schreef Joene het volgende:
[..]
Doe maar niet , als je blessure vrij wilt tenminste.
Ik zou wandelen...quote:Op woensdag 12 december 2012 15:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij mocht ook gewandeld worden ja
Dan red je het makkelijk, gemiddeld looptempo van de mens is 5 km per uurquote:Op woensdag 12 december 2012 15:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij mocht ook gewandeld worden ja
Gemiddeld een week of 8 tot 10 om 5k goed te kunnen lopen ja.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Serieus? Te kort?
En echt, ik heb geeeen idee.
Nee, wandelen kan ik puikquote:Op woensdag 12 december 2012 15:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan red je het makkelijk, gemiddeld looptempo van de mens is 5 km per uur
Grootste risico is blaren. En bevroren tenen, want januari
Ja en dat is heel stoerquote:Op woensdag 12 december 2012 15:50 schreef Luxuria het volgende:
Dat is echt wel te halen! Ik liep in de derde week al 5 km.
en jij bent 20quote:Op woensdag 12 december 2012 15:50 schreef Luxuria het volgende:
Maar ze hoeft niet te rennen, toch? 5 km wandelen voor een keer kan toch wel zonder risico?quote:Op woensdag 12 december 2012 15:51 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja en dat is heel stoer
Maar wil je normaal opbouwen ben je een week of 8 bezig minimaal.
Je kan niet beginnen nu en elke dag gaan lopen.. Je moet rustdagen hebben om te herstellen. Elke training een tikje erbij... Maar zeker het begin, hardlopen is heel erg blessure gevoelig. Dus je moet de juiste looptechniek onder de knie krijgen. Juiste materiaal hebben...quote:Op woensdag 12 december 2012 15:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Serieus? Te kort?
En echt, ik heb geeeen idee.
Echt hè, ik ben like 100, ben best goed afgevallen, dat motiveert uiteraard enorm, maar die laatste zet om ook echt te gaan bewegenquote:Op woensdag 12 december 2012 15:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Gemiddeld een week of 8 tot 10 om 5k goed te kunnen lopen ja.
Ja, jij bent 12 en ik 112quote:Op woensdag 12 december 2012 15:50 schreef Luxuria het volgende:
Drie weken is ook wel erg snel idd, maar het is dus mogelijk bedoelde ikquote:Op woensdag 12 december 2012 15:51 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja en dat is heel stoer
Maar wil je normaal opbouwen ben je een week of 8 bezig minimaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |