Bloemetjes en bijtjes? Volgens mij ken jij dat verhaaltje wel?quote:
Jamaar ik hoor het zo graag?quote:Op woensdag 12 december 2012 15:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bloemetjes en bijtjes? Volgens mij ken jij dat verhaaltje wel?
Als je na een maand of 6 gewoon kapt met lopen dan doe je er nog veel langer mee.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:40 schreef piepkuiken21 het volgende:
Aanschaf is even duur (200) maar dan kan je ruim 1,5 jaar vooruit, daarna hoef je alleen maar weer nieuwe schoenen te kopen
NEUKEN J NEUKEN!quote:
Ik heb mn skisokken al aan J.quote:
Ik had ergens al gepost dat dat dus Neuken werd !quote:
Moeten we niet even een topicje doen dan, voor een inzameling?quote:Op woensdag 12 december 2012 15:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
En een sport BH.
Best duur, dat hardlopen...
Ga weg, dat kost geldquote:
Serieus, zou ik dat halen voor de 6e nog. Ik heb werkelijk geen idee.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Succes... Ik zou dikke respect hebben als je het redt.
Van nog nooit gelopen, binnen een maand naar 5 km...quote:Op woensdag 12 december 2012 15:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Serieus, zou ik dat halen voor de 6e nog. Ik heb werkelijk geen idee.
Dit ligt er een beetje aan hoe lang je hebt voor die 5 km. 't Is makkelijk te wandelen namelijkquote:Op woensdag 12 december 2012 15:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Misschien kan je een topic openen ergens....quote:
voor 6 november? Makkie!quote:Op woensdag 12 december 2012 15:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ah, iemand die de hint begrijpt!quote:Op woensdag 12 december 2012 15:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Moeten we niet even een topicje doen dan, voor een inzameling?
Doe maar niet , als je blessure vrij wilt tenminste.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
ach welnee, ducktape eromheen en gaan met die banaanquote:Op woensdag 12 december 2012 15:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
En een sport BH.
Best duur, dat hardlopen...
Misschien vervanger voor blijdorpquote:Op woensdag 12 december 2012 15:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Moeten we niet even een topicje doen dan, voor een inzameling?
Gewoon, gemiddeld, ik fiets veel per dag (werk thuiszorg)quote:Op woensdag 12 december 2012 15:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Van nog nooit gelopen, binnen een maand naar 5 km...
Hoe is je conditie?
Hij mocht ook gewandeld worden jaquote:Op woensdag 12 december 2012 15:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dit ligt er een beetje aan hoe lang je hebt voor die 5 km. 't Is makkelijk te wandelen namelijk
Zeg je tegen iemand die Endomondo vertaaldquote:Op woensdag 12 december 2012 15:32 schreef yvonne het volgende:
*
[..]
Hé, ik weet het goed gemaakt, 6 januari is er een goeddoel-loop van 5 km.
Ik heb ik m'n hele leven nog geen stap gehold. Sponsor mij
Dan a ik vanaf vandaag trainen. Ik heb al runkeeper op de foon
True true, zolang ze maar niet onder de kin slaan he.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ach welnee, ducktape eromheen en gaan met die banaan
vasttapen aan je knieėn lijkt me in dit geval wel afdoendequote:Op woensdag 12 december 2012 15:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
True true, zolang ze maar niet onder de kin slaan he.
Serieus? Te kort?quote:Op woensdag 12 december 2012 15:47 schreef Joene het volgende:
[..]
Doe maar niet , als je blessure vrij wilt tenminste.
Ik zou wandelen...quote:Op woensdag 12 december 2012 15:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij mocht ook gewandeld worden ja
Dan red je het makkelijk, gemiddeld looptempo van de mens is 5 km per uurquote:Op woensdag 12 december 2012 15:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij mocht ook gewandeld worden ja
Gemiddeld een week of 8 tot 10 om 5k goed te kunnen lopen ja.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Serieus? Te kort?
En echt, ik heb geeeen idee.
Nee, wandelen kan ik puikquote:Op woensdag 12 december 2012 15:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan red je het makkelijk, gemiddeld looptempo van de mens is 5 km per uur
Grootste risico is blaren. En bevroren tenen, want januari
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |