overmacht. Ik weiger om zeker de eerste keer alleen te gaan lopen, en m'n loopmaatje cq 'coach' is pas vrijdag in de gelegenheid om mee te gaanquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:07 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Veel succes!! Volgend jaar lijkt me een heel redelijke termijn als je je in blijft zetten.
Waarom begin je vrijdag pas met trainen en niet nu al?
Dus je gaat nu 75 euro uitgeven aan schoenen die je waarschijnlijk gaat vervangen? Dus betaal je uiteindelijk 160+75 euro?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:05 schreef DJMO het volgende:
ik dacht (voorlopig) aan zo'n 75 ofzo. En zelfs dat vind ik nog veel geld, normaal geef ik niet meer dan 40 euro uit voor schoenen ...
Overmacht? Als je nu al weigert om te lopen zonder coach, hoe ga je dat doen als het straks regent? Of te warm is? Of te veel waait?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
overmacht. Ik weiger om zeker de eerste keer alleen te gaan lopen, en m'n loopmaatje cq 'coach' is pas vrijdag in de gelegenheid om mee te gaan![]()
Ik heb het overigens ook al in m'n kop gehaald om binnenkort, als 't lopen een beetje vorm gekregen heeft, een paar strandtrainingen te gaan doen. kost wat extra moeite en inzet, maar zijn wel de moeite waard geloof ik.
ik geef op dit moment niks uit, ik had het over als het lopen een beetje beter gaat dan de start komende vrijdag.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus je gaat nu 75 euro uitgeven aan schoenen die je waarschijnlijk gaat vervangen? Dus betaal je uiteindelijk 160+75 euro?
Weer of geen weer, dat houdt me niet tegen, maar zonder beleiding starten lonkt me niet echt. Als ik stuk ga is het prettig als ik een ervaren iemand bij me heb, is dus meer voorzorg dan dat het angst isquote:[..]
Overmacht? Als je nu al weigert om te lopen zonder coach, hoe ga je dat doen als het straks regent? Of te warm is? Of te veel waait?
Gewoon gaan, hup hup!![]()
ik ben inmiddels 33. Ik heb meerdere redenen om dit NU te willen doen, en met bepaalde dingen in het achterhoofd heb ik mezelf als doel gesteld volgend jaar die eindstreep te passeren.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:37 schreef Inlognaam het volgende:
Dat je het nu snel moet doen is natuurlijk onzin. Je hebt er nog tientallen jaren voor. De oudste lopers zullen wel bejaard zijn.
conditie: gemiddeldquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:41 schreef Rewimo het volgende:
* Rewimo schopt hard mee
Hoe is je conditie in het algemeen? En je gezondheid?
met het FOK! logo?quote:
het gaat mij niet zozeer om het coachen, als wel om de persoonlijke begeleiding. Als ik stuk ga kan ik natuurlijk altijd iemand bellen, maar het is gewoon fijner om dan met z'n tweeën te zijn.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:01 schreef Greys het volgende:
Tof streven
Als je begint met die Evy lesjes om mee te beginnen (je loopt nog helemaal niet, toch?) dan kan je rustig alleen gaan, dan heb je je coach in je orenDan hoef je dus niet te wachten tot er iemand beschikbaar is om je te begeleiden.
Lolwat, 160 euro? Ik loop prima op mijn Asics die heel wat goedkoper waren dan 160 euro.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dat kun je niet zo zeggen. Wat voor de een perfect schoenen zijn, zijn voor de ander verschrikkelijke rotdingen. Laat je eens bij een goede hardloopwinkel, waar hardlopers in de winkel staan, adviseren. Het kan ook geen kwaad je bij een trainingsgroep aan te sluiten.
Wat betreft de prijs: reken op 100 tot 160 euro voor een paar schoenen, en nog eens zoiets voor twee setjes loopkleding. Voor in het donker een hesje en een lampje, en je kan gaan lopen. Daarmee is lopen een van de goedkoopste sporten die er zijn, buiten denksport.
Is ook fijnquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
het gaat mij niet zozeer om het coachen, als wel om de persoonlijke begeleiding. Als ik stuk ga kan ik natuurlijk altijd iemand bellen, maar het is gewoon fijner om dan met z'n tweeën te zijn.
ik heb een kleine twintig euro uitgegeven bij de action voor shirt, broek, sokken en deoquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Lolwat, 160 euro? Ik loop prima op mijn Asics die heel wat goedkoper waren dan 160 euro.
En 160 euro voor de kleding![]()
Dat is dus echt niet nodig.
klinkt als 'm ritme als ik met Jan boodschappen ga doenquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Is ook fijn
Maar die beginnerslessen zijn 1 minuut hardlopen, 1 minuut wandelen, 2 minuten hardlopen, 2 minuten wandelen. Etc.
Daar ga je niet van stuk
Ik bedoel dat je dat eventueel dus al kunt doen tot je maatje beschikbaar is.
Dat doet iedereen alleen, dus dat kan jij ook
Ik heb het ook niet per se over 160 euro, maar over 100 tot 160 euro. Dat is globaal wat een paar goede schoenen wel moet kosten. Welk type Asics heb jij?quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Lolwat, 160 euro? Ik loop prima op mijn Asics die heel wat goedkoper waren dan 160 euro.
Loop jij marathons?quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
maar over een jaar welquote:
scuze me? volgens de wet was ik volwassenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |