Ik heb ooit eens twee Bucklers achter elkaar gedronken (toen ik net m'n rijbewijs had) en heb er een dag buikpijn van gehadquote:
Het is gewoon weer zo'n irritant opgeblazen issue. Kijk om hoeveel mensen het gaat en hou het een beetje onder de pet. Nu staat er een leger werkgevers klaar met een wapperend vingertje.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:12 schreef remlof het volgende:
Nee, Rutte lult krom door een stage werk te noemen.
In deze is zelfs eriksd het met me eens.
Dat is dan ook gewoon dom,quote:Op donderdag 5 april 2012 19:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens twee Bucklers achter elkaar gedronken (toen ik net m'n rijbewijs had) en heb er een dag buikpijn van gehad
Mee eens, we noemen het maar arbeitseinsatzquote:Op donderdag 5 april 2012 19:15 schreef Reya het volgende:
Een beetje kinderachtig om door te blijven zagen over het onderscheid tussen werk en stage.
Geheel volgens het principe van arbeidsdeling laat ik die werkzaamheid aan u over.quote:
Illegalen mogen onderwijs genieten volgens internationale verdragen. Maar in Nederland mogen ze niet sommige onderdelen van dat onderwijs genieten omdat de regering dat als 'werk' bestempelt.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het is gewoon weer zo'n irritant opgeblazen issue. Kijk om hoeveel mensen het gaat en hou het een beetje onder de pet. Nu staat er een leger werkgevers klaar met een wapperend vingertje.
quote:
Lees de rest van mijn posts ook even, die zijn wel inhoudelijk, zuurtje.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:27 schreef 3-voud het volgende:
[..]![]()
Als het niet zo is dan is het gewoon wel zo. Omdat toch.
Het blijft vermakelijk die verzuurdheid.
Nee, dat is gewoon de letter van het verdrag.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Illegalen mogen onderwijs genieten volgens internationale verdragen. Maar in Nederland mogen ze niet sommige onderdelen van dat onderwijs genieten omdat de regering dat als 'werk' bestempelt.
Dat is toch van de zotte?
Bekende bagger.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Lees de rest van mijn posts ook even...
Los van de vraag waarom illegalen onderwijs moeten genieten is het een beetje gekunsteld allemaal.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Illegalen mogen onderwijs genieten volgens internationale verdragen. Maar in Nederland mogen ze niet sommige onderdelen van dat onderwijs genieten omdat de regering dat als 'werk' bestempelt.
Dat is toch van de zotte?
Ja, maar ja, een beetje PR is mooi meegenomen natuurlijk. Kijk ons eens goed zijn voor de illegalen.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Los van de vraag waarom illegalen onderwijs moeten genieten is het een beetje gekunsteld allemaal.
Maargoed, als Asscher die mensen echt had willen helpen had hij ze gewoon zo'n stageplaats gegeven zonder teveel heisa.
Dat dus weer ja. Net als die 1500 kinderen die hier 1000 jaar zitten. Had er van de zomer een paar maanden voor uit getrokken zonder reuring en die aanzuigende werking was meegevallen. Door alle heisa zit je nu wel met dat probleem.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, maar ja, een beetje PR is mooi meegenomen natuurlijk. Kijk ons eens goed zijn voor de illegalen.
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Los van de vraag waarom illegalen onderwijs moeten genieten is het een beetje gekunsteld allemaal.
Maargoed, als Asscher die mensen echt had willen helpen had hij ze gewoon zo'n stageplaats gegeven zonder teveel heisa.
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, maar ja, een beetje PR is mooi meegenomen natuurlijk. Kijk ons eens goed zijn voor de illegalen.
Exactly.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat dus weer ja. Net als die 1500 kinderen die hier 1000 jaar zitten. Had er van de zomer een paar maanden voor uit getrokken zonder reuring en die aanzuigende werking was meegevallen. Door alle heisa zit je nu wel met dat probleem.
Doodmoe word ik ervan.
Oh, ik wil dat best toegeven.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:37 schreef waht het volgende:
Linksen zijn net zo machiavellistisch als anderen maar verzaken dat toe te geven.
Het is nou eenmaal een internationaal recht voor minderjarigen om onderwijs te genieten en daardoor eerder knullig dat het kabinet dat recht wilt ontnemen door illegalen niet toe te staan, een essentieel gedeelte van dit verotte onderwijs systeem(praktijk ervaring, afgezien van evt subsidie levert een stagiar in het lager danwel middel onderwijs vrijwel niks op tov de tijd die je er in steekt) te volgen.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Daar zit hem het verschil me dunkt.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, ik wil dat best toegeven.
Kijk, als mij op de man wordt gevraagd of zo'n Mauro mag blijven, dan zeg ik: ja prima, waarom niet?
Het lijken soms net die moslims waar ze hun hart van vol hebben: zelfreflectie is ze vreemdquote:Op donderdag 5 april 2012 19:37 schreef waht het volgende:
Linksen zijn net zo machiavellistisch als anderen maar verzaken dat toe te geven.
Dat zal dan wel weer niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:41 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Zolang ze het zelf maar weer opruimen.
Gadverdamme, ik zeg : rechts verbieden.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat zal dan wel weer niet.
Smeerpoetsen zijn het.
Hart vol van moslims? Wie? Wat? Waar?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:41 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het lijken soms net die moslims waar ze hun hart van vol hebben: zelfreflectie is ze vreemd
Daar hebben we jullie schoonmakers/interieurverzorgsters voor.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat zal dan wel weer niet.
Smeerpoetsen zijn het.
Die van ons blijf je maar mooi afquote:Op donderdag 5 april 2012 19:42 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Daar hebben we jullie schoonmakers/interieurverzorgsters voor.
Massahysterie?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hart vol van moslims? Wie? Wat? Waar?
Och natuurlijk, als je niet meegaat in de massahysterie die zich meester heeft gemaakt van het rechtse stemvee, knuffel je natuurlijk moslims.
Sowieso wanneer je niet blind achter het beste kabinet in decennia aanloopt.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hart vol van moslims? Wie? Wat? Waar?
Och natuurlijk, als je niet meegaat in de massahysterie die zich meester heeft gemaakt van het rechtse stemvee, knuffel je natuurlijk moslims.
3-voud, heb je al een leven gevonden? Oh nee wacht, je bent 40 en hangt rond op een jongerenforum. Laat maar.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:43 schreef 3-voud het volgende:
Koos, heb je je pyjama al aan? Het is bijna 20.00 uur.
Erik, heb je mijn post niet gezien waar ik rechts wil verbieden ?quote:
Dat is wel zoquote:Op donderdag 5 april 2012 19:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Sowieso wanneer je niet blind achter het beste kabinet in decennia aanloopt.
Gewoon een bom op gooien.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Erik, heb je mijn post niet gezien waar ik rechts wil verbieden ?
Moet je nu niet hysterisch schreeuwen ?
Tsunami! Alle hens aan dek!quote:
Jongerenforum.... pfffahahaha. Hij wil het ook ergens naar toe sturen hoor.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
3-voud, heb je al een leven gevonden? Oh nee wacht, je bent 40 en hangt rond op een jongerenforum. Laat maar.
lekker alles verbieden en de rekening van het beleid maar zover mogelijk naar achteren schuiven.quote:
Kan mij niet heugen dat ik dat heb gezegd.quote:
Ik zie Erik niet hysterisch hoor, ik zie jou wel nerveus postenquote:Op donderdag 5 april 2012 19:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Erik, heb je mijn post niet gezien waar ik rechts wil verbieden ?
Moet je nu niet hysterisch schreeuwen ?
Sinds wanneer ben jij rechts dan?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan mij niet heugen dat ik dat heb gezegd.
Turkije nog een stuk rechtser.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:46 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Drenthe ligt wel aan de rechterkant.
Dat plaatje wtfquote:Op donderdag 5 april 2012 19:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jongerenforum.... pfffahahaha. Hij wil het ook ergens naar toe sturen hoor.
Net 2 jaar van school, direct de verkeerde kar aan het trekken.
[ afbeelding ]
Jij bent dan ook gewoon een kastlinkse.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan mij niet heugen dat ik dat heb gezegd.
Ik ben...verliefd op je ma.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij rechts dan?
Lekker dusquote:
Je hebt gelijk. De gemiddelde leeftijd in deze SC is 40 +.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jongerenforum.... pfffahahaha. Hij wil het ook ergens naar toe sturen hoor.
Net 2 jaar van school, direct de verkeerde kar aan het trekken.
[ afbeelding ]
Maakt het uit. Links rechts, links . Aan het eind van de rit moeten we toch betalen.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
lekker alles verbieden en de rekening van het beleid maar zover mogelijk naar achteren schuiven.
Wiens vrouw zei dit ook gisteravond?quote:
Zoiets kan je toch niet zeggen?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:47 schreef betyar het volgende:
Haha, die drievoud wat een prachtmens is het ook. Hij zal wel blij zijn met zijn nieuwe metgezel Robert M.
"Genaaid wordt je toch wel, maar met links net iets meer." - eriksdquote:Op donderdag 5 april 2012 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maakt het uit. Links rechts, links . Aan het eind van de rit moeten we toch betalen.
Aha, wat maakt dit kabinet dan het beste in decennia?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maakt het uit. Links rechts, links . Aan het eind van de rit moeten we toch betalen.
Goh, nou van jou komend moet dat wel betrouwbare en waardevolle informatie zijn.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zie Erik niet hysterisch hoor, ik zie jou wel nerveus posten
Weet ik toch.quote:
Nee hoor , dat was een grapje. Dat moeten we nog afwachten natuurlijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aha, wat maakt dit kabinet dan het beste in decennia?
Boney M?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:47 schreef betyar het volgende:
Haha, die drievoud wat een prachtmens is het ook. Hij zal wel blij zijn met zijn nieuwe metgezel Robert M.
Terecht , wat wil je anders met je geld doen?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Momenteel naait dit kabinet anders harder dan links.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
"Genaaid wordt je toch wel, maar met links net iets meer." - eriksd
Ze maken er nog kans op wat jou betreft? Zo blij met de caviapolitie?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor , dat was een grapje. Dat moeten we nog afwachten natuurlijk.
Want elk ander kabinet weet de boomgaarden met geldbomen wel te vinden?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Momenteel naait dit kabinet anders harder dan links.
Elsevierquote:Op donderdag 5 april 2012 19:47 schreef robin007bond het volgende:
Wij hebben een gemeente van ~30.000 inwoners.
Ons gemeentehuis kost 28 miljoen. Dat is ongeveer ¤910 per persoon.
Oh en in de Elsevier stond een libertarisch/klassiek-liberaal getinte column. Eindelijk!
Nee, de caviapolitie boeit me niet. Maar 130 km welquote:Op donderdag 5 april 2012 19:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze maken er nog kans op wat jou betreft? Zo blij met de caviapolitie?
Een fatsoenlijk kabinet zou gaan hervormen teneinde de economie weer te laten groeien, niet bezuinigen en lasten verzwaren zodat de economie in een recessie komt.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:51 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Want elk ander kabinet weet de boomgaarden met geldbomen wel te vinden?
Zoiets?
Ach, je moet toch wat? Kijk een Erik bijvoorbeeld. De beste jongen weet ook wel dat dit kabinet hard zuigt, maar hij houdt, toch beter weten in, gewoon vol dat Rutte en consorten kont schoppen.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze maken er nog kans op wat jou betreft? Zo blij met de caviapolitie?
Klassewijf ben je ookquote:Op donderdag 5 april 2012 19:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, de caviapolitie boeit me niet. Maar 130 km wel
met extra trajectcontrole bedoel je?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dan kan je de CruiseControl tenminste op 180km/h zetten.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar generaliseren als dit is wel ok?quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:41 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het lijken soms net die moslims waar ze hun hart van vol hebben: zelfreflectie is ze vreemd
Jij moet nog even wachten...quote:
Veel meer dan een wekelijkse telegraaf op mooier papier is het niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die columns van Syp Wynia zijn wel goed te doen.
Waarom Nederland een zakenkabinet nodig heeftquote:Op donderdag 5 april 2012 19:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, je moet toch wat? Kijk een Erik bijvoorbeeld. De beste jongen weet ook wel dat dit kabinet hard zuigt, maar hij houdt, toch beter weten in, gewoon vol dat Rutte en consorten kont schoppen.
Wat dat betreft is v_P de enige rechtse hier met een beetje realiteitszin.
Er is nog hoop, ik ben al 41, hang hier ook rond en heb ook nog een levenquote:Op donderdag 5 april 2012 19:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
3-voud, heb je al een leven gevonden? Oh nee wacht, je bent 40 en hangt rond op een jongerenforum. Laat maar.
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jij moet nog even wachten...
[ afbeelding ]
Ook al zo'n figuur. Dat is gewoon rechts zijn om het rechts zijn.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die columns van Syp Wynia zijn wel goed te doen.
Dat was me inderdaad al langer bekendquote:Op donderdag 5 april 2012 19:53 schreef De_Guidance het volgende:
Lavender is de Konining van selectieve verontwaardiging hoor remlof
God, hij wil zich aan mij meten.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Er is nog hoop, ik ben al 41, hang hier ook rond en heb ook nog een leven
Uit de mond van D_N is dat dan weer grappig.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat was me inderdaad al langer bekend
We moeten niet het onmogelijke vragen van je.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:56 schreef KoosVogels het volgende:
Lavenderrr eist dat ik niet scheld en tier in de SC.
En terecht. We zijn nette mensen hier.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:56 schreef KoosVogels het volgende:
Lavenderrr eist dat ik niet scheld en tier in de SC.
dat is waarquote:Op donderdag 5 april 2012 19:53 schreef De_Guidance het volgende:
Lavender is de Konining van selectieve verontwaardiging hoor remlof , ik zou maar niet dat soort moeilijke vragen stellen.
Meten aan jou? Ik neem nog liever een pil van Drion dan zo zuur door het leven te moeten gaanquote:Op donderdag 5 april 2012 19:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
God, hij wil zich aan mij meten.![]()
Nu kun je me helemaal oprapen... Tijd voor koffie.
Zie hem zenuwachtig draaien... pies in mij broekquote:Op donderdag 5 april 2012 19:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Meten aan jou? Ik neem nog liever een pil van Drion dan zo zuur door het leven te moeten gaan
Maar veel plezier met je koffie, is vast je hoogtepunt van de dag.
Goed idee.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:57 schreef KoosVogels het volgende:
Hoppa, senioren-battle.
Effe een biertje grijpen.
quote:
De laatste keer dat ik zenuwachtig was was geloof ik op m'n 18e voor m'n rijexamen.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zie hem zenuwachtig draaien... pies in mij broek
En de volgende keer op de 21e, als je met VS en mij naar het theater gaat.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik zenuwachtig was was geloof ik op m'n 18e voor m'n rijexamen.
Nee, dan ben jij zenuwachtigquote:Op donderdag 5 april 2012 19:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En de volgende keer op de 21e, als je met VS en mij naar het theater gaat.
Wat eten jullie met de paas?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:59 schreef betyar het volgende:
Ik kan natuurlijk mijn pa op de kast jagen door zijn Grolsch die hij hier heeft gestald op te drinken.
Wat was die php daar weer een irritant stuk strontquote:Op donderdag 5 april 2012 19:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom Nederland een zakenkabinet nodig heeft
Beetje dimmen jij.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat was die php daar weer een irritant stuk stront
Waar niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat was die php daar weer een irritant stuk stront
Hoppa, een jaar later: geen progressiequote:Op maandag 25 april 2011 12:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoe exact dan? Ik zie nog geen pepernoot van die bezuinigingen terug. Daar moet veel meer vaart achter.
En maar blijven lachen als een troll met kiespijn die Erik.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoppa, een jaar later: geen progressie
Hij lijkt wel op Rutte wat dat betreft.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En maar blijven lachen als een troll met kiespijn die Erik.
Hohoho erik, IK ben hier de enige rechtse met realiteitszin, moet jij niet opeens OOK de genuanceerde rechtse gaan uithangen!quote:Op donderdag 5 april 2012 20:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
He, trollen doe je maar ergens anders.quote:
Owja, sorry. Ik blijf trouw tot het bittere eind.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hohoho erik, IK ben hier de enige rechtse met realiteitszin, moet jij niet opeens OOK de genuanceerde rechtse gaan uithangen!
Vanzelfsprekend haasquote:
Goed zo.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Owja, sorry. Ik blijf trouw tot het bittere eind.
Bek houden over Lavender.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:53 schreef De_Guidance het volgende:
Lavender is de Konining van selectieve verontwaardiging hoor remlof , ik zou maar niet dat soort moeilijke vragen stellen.
quote:
Lavendel is een erotische geur voor mannen.quote:
Ze worden nu bijna gedwongen om iets te gaan doen. Benieuwd hoe ze dat weten te verklooienquote:Op donderdag 5 april 2012 20:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 april 2012 20:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Owja, sorry. Ik blijf trouw tot het bittere eind.
quote:
Dat vraag ik niet, is ze aantrekkelijk of kan ik haar mening als zijnde die van een vrouw afdoen?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lavendel is een erotische geur voor mannen.
Vergelijkbaar met wat musk voor vrouwen is.
Ja.quote:
Kapitein Iglo?quote:
Zn broer.quote:
Ik moest echt hardop lachen hieromquote:
Wat hervormen ze dan? De huizenmarkt? De arbeidsmarkt?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Eeen bezuiniging betekent dat je er meteen iets aan doet, dat doet dit kabinet niet, hervormen daarintegen wel, wat betekent dat het volgende kabinet ook alleen maar kan hervormen, aangezien 9 van de 10 stukken al vast liggen.
Jeetje, hoe serieusquote:Op donderdag 5 april 2012 20:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat vraag ik niet, is ze aantrekkelijk of kan ik haar mening als zijnde die van een vrouw afdoen?
Jongen toch, kom maar uithuilen bij ome vP.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jeetje, hoe serieus.
Laat mij ook eens wat willekeurige kennis oprakelen.
Dat smoelwerk van hem is ook wel treffend.quote:
hervormen komt neer op belangrijke dingen op de lange baan schuiven, toch?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat hervormen ze dan? De huizenmarkt? De arbeidsmarkt?
Ga ergens anders trollen.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
hervormen komt neer op belangrijke dingen op de lange baan schuiven, toch?
We hebben wel een beetje hetzelfde snaveltje. Alhoewel hij een veel betere baardgroei heeftquote:Op donderdag 5 april 2012 20:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat smoelwerk van hem is ook wel treffend.
Okiquote:Op donderdag 5 april 2012 20:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mooi, dan is je mening dus niet relevant, want vrouw.
Hij heeft wel een kick ass baard inderdaad.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
We hebben wel een beetje hetzelfde snaveltje. Alhoewel hij een veel betere baardgroei heeft
quote:Op donderdag 5 april 2012 20:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jongen toch, kom maar uithuilen bij ome vP.
Waaruit blijkt dat?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ook al zo'n figuur. Dat is gewoon rechts zijn om het rechts zijn.
Uit dat ik het zeg.quote:
In het echt dobberde hij na afloop toch ook gewoon rond?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:12 schreef waht het volgende:
Dat zijn de echte bazen, kapiteins die met hun schip ten onder gaan. Niet van die individualistische lafaards.
Die zijn van die toffe album cover die ze in november 2001 wilde releasen.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:11 schreef betyar het volgende:
Weer een momentje om te gaan eten, of te poepen zoals Tem bij Kane.
Nee, dat was die snor. Baarden zijn bikkels.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
In het echt dobberde hij na afloop toch ook gewoon rond?
Jaja, jij stond op 9 mei 1940 al in IJmuiden op de boot te wachten.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:15 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens is het maar de vraag of je een baas bent als je ten onder gaat met het schip.
Eerder een dumb fuck.
Hij duwde zijn ma gewoon het water in.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jaja, jij stond op 9 mei 1940 al in IJmuiden op de boot te wachten.
En gebruikte d'r dikke reet als reddingsvlot.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij duwde zijn ma gewoon het water in.
houdt links2 aan. Over 300 meter links2 af.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:15 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De rechterrijstrook noemen we Links 2.
Wat men in het algemeen als het begin van de Duitse onderzeebotenoorlog ziet.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij duwde zijn ma gewoon het water in.
Nee, hij is die dag gestorven.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
In het echt dobberde hij na afloop toch ook gewoon rond?
Bij de rotonde: blijf eindeloos linksom draaien. Wilt u vooruitgang? Sla rechtsaf.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:16 schreef betyar het volgende:
[..]
houdt links2 aan. Over 300 meter links2 af.
Beetje jammer dat de weg die je dan inslaat dood loopt.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Bij de rotonde: blijf eindeloos linksom draaien. Wilt u vooruitgang? Sla rechtsaf.
Vooruitgang is voor ontevreden mensen. Rechtse mensen zijn ontevreden.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Bij de rotonde: blijf eindeloos linksom draaien. Wilt u vooruitgang? Sla rechtsaf.
Jij bent dan ook een schaamteloze opportunist die PvdA stemt om z'n geweten te sussen.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:15 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens is het maar de vraag of je een baas bent als je ten onder gaat met het schip.
Eerder een dumb fuck.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Vooruitgang is voor ontevreden mensen. Rechtse mensen zijn ontevreden.
quote:Op donderdag 5 april 2012 20:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Vooruitgang is voor ontevreden mensen. Rechtse mensen zijn ontevreden.
Nouja zeg.quote:
Ach, ik heb geen vast stemgedrag. Net hoe de wind waait.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:18 schreef waht het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een schaamteloze opportunist die PvdA stemt om z'n geweten te sussen.
Jij mag lekker niet stemmen.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:20 schreef robin007bond het volgende:
Misschien moet ik ooit gewoon PvdA stemmen, puur om Nederland te trollen.
Nee, dat was een natte scheet die rechts in je gezicht liet.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:21 schreef KoosVogels het volgende:
En momenteel waait een natte wind van rechts dus stem ik absoluut links.
Ah heel goed. Jij bent niet zo dogmatisch als die eurofiel hier.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, ik heb geen vast stemgedrag. Net hoe de wind waait.
Je weet er alles van, getuige je kijk op dit kabinet.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, dat was een natte scheet die rechts in je gezicht liet.
Tuurlijk, bruine sproeipoep op m'n gezicht.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je weet er alles van, getuige je kijk op dit kabinet.
Of rechts. Niet om lullig te doen, maar zat lui op FOK! die rechts stemmen om het rechts zijn.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:21 schreef waht het volgende:
[..]
Ah heel goed. Jij bent niet zo dogmatisch als die eurofiel hier.
quote:Op donderdag 5 april 2012 20:16 schreef betyar het volgende:
[..]
houdt links2 aan. Over 300 meter links2 af.
Kan mij er in POL geen voor de geest halen.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Of rechts. Niet om lullig te doen, maar zat lui op FOK! die rechts stemmen om het rechts zijn.
Najah, Robin is bijvoorbeeld aardig dogmatisch als het aankomt op marktdenken.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan mij er in POL geen voor de geest halen.
Ja, PHP wellicht.
Je hebt er vaker last van dat je stemmen in je hoofd hoort?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:24 schreef waht het volgende:
Overigens schrijft het handboek voor dat kapiteins als laatste het schip moeten verlaten.
Zou er ook maar zo'n handboek voor private ondernemingen zijn, hoor ik de linksen denken.
Pssst, heeft niemand je verteld dat de kapitein het laatste het schip verlaat zodat hij alle achtergebleven kostbaarheden kan meepikken?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:24 schreef waht het volgende:
Overigens schrijft het handboek voor dat kapiteins als laatste het schip moeten verlaten.
Zou er ook maar zo'n handboek voor private ondernemingen zijn, hoor ik de linksen denken.
Ik voel een topic in R&P aankomen.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je hebt er vaker last van dat je stemmen in je hoofd hoort?
Ach, uiteindelijk is het aantal dat geen flauw idee heeft redelijk verdeeld over de flanken.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Of rechts. Niet om lullig te doen, maar zat lui op FOK! die rechts stemmen om het rechts zijn.
Hoewel dat bij de PVV groter lijkt te zijn.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:25 schreef waht het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk is het aantal dat geen flauw idee heeft redelijk verdeeld over de flanken.
Je hebt ook een aantal dat het juist heel goed snapt en daardoor een beetje doordraait.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:25 schreef waht het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk is het aantal dat geen flauw idee heeft redelijk verdeeld over de flanken.
Doorstarten door dezelfde persoon verbieden.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:24 schreef waht het volgende:
Ik heb niet zoveel cynici om me heen.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Pssst, heeft niemand je verteld dat de kapitein het laatste het schip verlaat zodat hij alle achtergebleven kostbaarheden kan meepikken?
Dat heeft bij private ondernemingen de "gouden handdruk".
En dat straalt weer uit op de VVD.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoewel dat bij de PVV groter lijkt te zijn.
Ja dat zei je ook bij de meet. Vind ik nog steeds een slecht idee.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Doorstarten door dezelfde persoon verbieden.
Bij faillissement altijd persoonlijk aansprakelijk houden.
Daarom. Op zich heb ik geen hekel aan de VVD, integendeel. Maar dan zie je wat voor wetten allemaal uit de koker van het kabinet komen, en dan tsja...quote:
Dat mag.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:27 schreef waht het volgende:
[..]
Ja dat zei je ook bij de meet. Vind ik nog steeds een slecht idee.
Ik hoop dat jij persoonlijk aansprakelijk wordt gehouden als die bouwsels van je in elkaar storten.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Man, het heeft invloed op iedereen. Die blonde knakker bepaalt de toon en het onderwerp vaak genoeg.quote:
Ik haat de VVD, kutpartij dat het is.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daarom. Op zich heb ik geen hekel aan de VVD, integendeel. Maar dan zie je wat voor wetten allemaal uit de koker van het kabinet komen, en dan tsja...
Een eenmanszaak dus ja.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij persoonlijk aansprakelijk wordt gehouden als die bouwsels van je in elkaar storten.
quote:Op donderdag 5 april 2012 20:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik prefereer de term "zaait uit".
Maar het lullige is dat VVD zich bij die gelegenheden achter die knakker schaart ofwel simpelweg de bek dichthoudt.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:28 schreef waht het volgende:
[..]
Man, het heeft invloed op iedereen. Die blonde knakker bepaalt de toon en het onderwerp vaak genoeg.
He bah, dat klint zo kankerachtigquote:Op donderdag 5 april 2012 20:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik prefereer de term "zaait uit".
De VVD bestaat uit een stelletje laffaards zonder ballen.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar het lullige is dat VVD zich bij die gelegenheden achter die knakker schaart ofwel simpelweg de bek dichthoudt.
quote:Op donderdag 5 april 2012 20:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een eenmanszaak, ik wist niet dat er nog mensen zijn die daarvan gebruik maken.
Maar de meeste partijen leveren zich er niet zo opzichtig aan uit.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:28 schreef waht het volgende:
[..]
Man, het heeft invloed op iedereen. Die blonde knakker bepaalt de toon en het onderwerp vaak genoeg.
Dat is de leeftijd.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Najah, Robin is bijvoorbeeld aardig dogmatisch als het aankomt op marktdenken.
Dat ook al uitgestraald?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De VVD bestaat uit een stelletje laffaards zonder ballen.
Goh, wat denk je waarom ik die term prefereer in combinatie met dit kabinet? Omdat het dan nog een extra negatieve lading krijgt, want het domme beleid zaait langzaam uit door onze samenleving en veroorzaakt daardoor een recessie.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
He bah, dat klint zo kankerachtig
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. De gemiddelde leeftijd in deze SC is 40 +.
Jij had minstens 2 BV's moeten hebben, eentje waar je bedrijfsactiviteiten inzitten en eentje waar je je management fee naar overmaakt.quote:
Ach, ze sparen het op. Als de boel straks klapt, wat zelfs ik nu als reële mogelijkheid zie, gaan ze weer lekker bekvechten over de gebrekkige normen en waarden van de PVV.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar het lullige is dat VVD zich bij die gelegenheden achter die knakker schaart ofwel simpelweg de bek dichthoudt.
Sure, onder de 75k nog voordeliger dan een BV. Even uitgaande van een normale burger zonder rare routes.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een eenmanszaak, ik wist niet dat er nog mensen zijn die daarvan gebruik maken.
Ach, mogelijk dat je het nog wel eens leert en beseft dat de markt weliswaar nut heeft, maar niet alwetend is.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is de leeftijd.
Daarnaast ben ik gewoon geïndoctrineerd door boeken die ik heb gelezen, die zijn allemaal economisch van aard. Vandaar dat ik op andere vlakken misschien iets genuanceerder ben.
Laatste tijd valt het toch wel mee?
Mensen een tweede kans geven, dat is toch links?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Hm, iets in mij zegt dat Betyar niet het kapitaal heeft 2 BV's van de grond te stampen, gezien de kosten.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij had minstens 2 BV's moeten hebben, eentje waar je bedrijfsactiviteiten inzitten en eentje waar je je management fee naar overmaakt.
Als je dan iets verkloot kan je je BV kapot laten gaan, maar dan heb je je geld in je management BV veilig gesteld.
En daar maak je de fout.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Even uitgaande van een normale burger zonder rare routes.
Wat een hoer. Te veel decolleté, mens. .quote:Op donderdag 5 april 2012 20:32 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Marja Verbijsterveldt
Ook zo'n geweldige minister
Ik hoop het. Maar dan wil ik jou niet meer horen over opportunistisch links.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:31 schreef waht het volgende:
[..]
Ach, ze sparen het op. Als de boel straks klapt, wat zelfs ik nu als reële mogelijkheid zie, gaan ze weer lekker bekvechten over de gebrekkige normen en waarden van de PVV.
Dat neppe accent van haar is vreselijk, i.c.m. met haar intellect krijg ik altijd braakneigingen als ik onze MBO-verpleegster hoor.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:32 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Marja Verbijsterveldt
De markt is ook niet alwetend, maar dat zijn overheden ook niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, mogelijk dat je het nog wel eens leert en beseft dat de markt weliswaar nut heeft, maar niet alwetend is.
Haha.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mensen een tweede kans geven, dat is toch links?
Hij zat toch in de ziektewet?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, iets in mij zegt dat Betyar niet het kapitaal heeft 2 BV's van de grond te stampen, gezien de kosten.
Tegen jou dan. Anderen blijf ik om de oren slaan met discutabele betogen.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik hoop het. Maar dan wil ik jou niet meer horen over opportunistisch links.
Je zal ook weinig linksen vinden in POL die dat vinden. Ja, Arolsen misschien.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De markt is ook niet alwetend, maar dat zijn overheden ook niet.
Mwah, hier is het toch 50 / 50?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je zal ook weinig linksen vinden in POL die dat vinden. Ja, Arolsen misschien.
Niet genoeg voor jouw plannetjes me dunkt.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hij zat toch in de ziektewet?
Die mensen krijgen fakking veel geld.
Ik ben slecht in statistiek.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, hier is het toch 50 / 50?
Afgesproken.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:33 schreef waht het volgende:
[..]
Tegen jou dan. Anderen blijf ik om de oren slaan met discutabele betogen.
Kost geen reet.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, iets in mij zegt dat Betyar niet het kapitaal heeft 2 BV's van de grond te stampen, gezien de kosten.
Fiscaal niet aantrekkelijk, daarnaast sta ik voor mijn product en mezelf en hoef ik me niet te verschuilen achter deze achterbakse constructies.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij had minstens 2 BV's moeten hebben, eentje waar je bedrijfsactiviteiten inzitten en eentje waar je je management fee naar overmaakt.
Als je dan iets verkloot kan je je BV kapot laten gaan, maar dan heb je je geld in je management BV veilig gesteld.
Je moet VS weer uitdagen he, smeerlap.quote:
Een BV opzetten is in Nederland toch juist extreem goedkoop?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoezo, dat geld kan je toch relatief makkelijk er weer uit trekken om machine's aan te schaffen etc.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet genoeg voor jouw plannetjes me dunkt.
Arolsen, dotCommunism.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je zal ook weinig linksen vinden in POL die dat vinden. Ja, Arolsen misschien.
Like a virgin, touched for the very first time.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Daarnaast sta ik voor mijn product en mezelf.
Als u het zegt.quote:
Heb je die CDA-draai op het journaal gezien ?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:32 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Marja Verbijsterveldt
Een ltd. is nog makkelijker. En die hang je dan onder een BV hier. Hoppa!quote:Op donderdag 5 april 2012 20:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Een BV opzetten is in Nederland toch juist extreem goedkoop?
Dat in combinatie met onze belastingwetgeving maakt ons land een paradijs voor brievenbus-BV's,
Koos z'n topic vind ik ook best leuk.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat doet ie dan weer best goed. Zeker in vergelijking met z'n schrijfstijl hier
Je moet wel even ¤18.000 per BV inleggen, hoewel je ze er weer uit kan trekken.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Een BV opzetten is in Nederland toch juist extreem goedkoop?
Dat in combinatie met onze belastingwetgeving maakt ons land een paradijs voor brievenbus-BV's,
Ik zie het kapsel van Harvey nergens.quote:
Ligt er ook maar net aan natuurlijk. Wees bijvoorbeeld maar blij met zo'n bail-out in 2008. De private sector ging op zn bek. Je had je als overheid afzijdig kunnen houden, maar het is vrij lullig als jouw spaarcenten in een klap verdampen. Ik denk dat de gedupeerde kwestie ook mag spreken van een catastrofe.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Arolsen, dotCommunism.
Tja, het zit hem eerder in hoe erg je in de markt en hoe erg je in de overheid gelooft. Dan verkies ik toch liever de markt bij de meeste zaken. Puur omdat falen in de collectieve sector veel catastrofaler is.
Maar een LTD klinkt zo onbetrouwbaar.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een ltd. is nog makkelijker. En die hang je dan onder een BV hier. Hoppa!
Harvey is irritant. Met zijn tips and tricks.quote:
Heb ik een eigen topic?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Koos z'n topic vind ik ook best leuk.
Je bent goed op dreef moet ik zeggen.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar een LTD klinkt zo onbetrouwbaar.
"Betyar's Timmerwerken Ltd. - Uw klus, onze Pool!"
Vertel jij mij dan maar eens waarom ik een BV zou oprichten als het omslagpunt op 175.000 euro omzet ligt.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Like a virgin, touched for the very first time.
Mike is ook irritant. Beetje doen alsof je zo snel kan leren.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Harvey is irritant. Met zijn tips and tricks.
Lang niks geopend.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan ook geen open topic van je vinden.
Ik vind dat ook zo'n dilemma. Het redden van banken maakt ze groter en invloedrijker en het laten vallen zou waarschijnlijk voor een zware depressie zorgen.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ligt er ook maar net aan natuurlijk. Wees bijvoorbeeld maar blij met zo'n bail-out in 2008. De private sector ging op zn bek. Je had je als overheid afzijdig kunnen houden, maar het is vrij lullig als jouw spaarcenten in een klap verdampen. Ik denk dat de gedupeerde kwestie ook mag spreken van een catastrofe.
Omdat persoonlijke aansprakelijkheid kut is, al helemaal als je grotere investeringen gaat doen.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Vertel jij mij dan maar eens waarom ik een BV zou oprichten als het omslagpunt op 175.000 euro omzet ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |