Ze maken er nog kans op wat jou betreft? Zo blij met de caviapolitie?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor , dat was een grapje. Dat moeten we nog afwachten natuurlijk.
Want elk ander kabinet weet de boomgaarden met geldbomen wel te vinden?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Momenteel naait dit kabinet anders harder dan links.
Elsevierquote:Op donderdag 5 april 2012 19:47 schreef robin007bond het volgende:
Wij hebben een gemeente van ~30.000 inwoners.
Ons gemeentehuis kost 28 miljoen. Dat is ongeveer ¤910 per persoon.
Oh en in de Elsevier stond een libertarisch/klassiek-liberaal getinte column. Eindelijk!
Nee, de caviapolitie boeit me niet. Maar 130 km welquote:Op donderdag 5 april 2012 19:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze maken er nog kans op wat jou betreft? Zo blij met de caviapolitie?
Een fatsoenlijk kabinet zou gaan hervormen teneinde de economie weer te laten groeien, niet bezuinigen en lasten verzwaren zodat de economie in een recessie komt.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:51 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Want elk ander kabinet weet de boomgaarden met geldbomen wel te vinden?
Zoiets?
Ach, je moet toch wat? Kijk een Erik bijvoorbeeld. De beste jongen weet ook wel dat dit kabinet hard zuigt, maar hij houdt, toch beter weten in, gewoon vol dat Rutte en consorten kont schoppen.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze maken er nog kans op wat jou betreft? Zo blij met de caviapolitie?
Klassewijf ben je ookquote:Op donderdag 5 april 2012 19:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, de caviapolitie boeit me niet. Maar 130 km wel
met extra trajectcontrole bedoel je?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dan kan je de CruiseControl tenminste op 180km/h zetten.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar generaliseren als dit is wel ok?quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:41 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het lijken soms net die moslims waar ze hun hart van vol hebben: zelfreflectie is ze vreemd
Jij moet nog even wachten...quote:
Veel meer dan een wekelijkse telegraaf op mooier papier is het niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die columns van Syp Wynia zijn wel goed te doen.
Waarom Nederland een zakenkabinet nodig heeftquote:Op donderdag 5 april 2012 19:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, je moet toch wat? Kijk een Erik bijvoorbeeld. De beste jongen weet ook wel dat dit kabinet hard zuigt, maar hij houdt, toch beter weten in, gewoon vol dat Rutte en consorten kont schoppen.
Wat dat betreft is v_P de enige rechtse hier met een beetje realiteitszin.
Er is nog hoop, ik ben al 41, hang hier ook rond en heb ook nog een levenquote:Op donderdag 5 april 2012 19:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
3-voud, heb je al een leven gevonden? Oh nee wacht, je bent 40 en hangt rond op een jongerenforum. Laat maar.
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jij moet nog even wachten...
[ afbeelding ]
Ook al zo'n figuur. Dat is gewoon rechts zijn om het rechts zijn.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die columns van Syp Wynia zijn wel goed te doen.
Dat was me inderdaad al langer bekendquote:Op donderdag 5 april 2012 19:53 schreef De_Guidance het volgende:
Lavender is de Konining van selectieve verontwaardiging hoor remlof
God, hij wil zich aan mij meten.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Er is nog hoop, ik ben al 41, hang hier ook rond en heb ook nog een leven
Uit de mond van D_N is dat dan weer grappig.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat was me inderdaad al langer bekend
We moeten niet het onmogelijke vragen van je.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:56 schreef KoosVogels het volgende:
Lavenderrr eist dat ik niet scheld en tier in de SC.
En terecht. We zijn nette mensen hier.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:56 schreef KoosVogels het volgende:
Lavenderrr eist dat ik niet scheld en tier in de SC.
dat is waarquote:Op donderdag 5 april 2012 19:53 schreef De_Guidance het volgende:
Lavender is de Konining van selectieve verontwaardiging hoor remlof , ik zou maar niet dat soort moeilijke vragen stellen.
Meten aan jou? Ik neem nog liever een pil van Drion dan zo zuur door het leven te moeten gaanquote:Op donderdag 5 april 2012 19:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
God, hij wil zich aan mij meten.![]()
Nu kun je me helemaal oprapen... Tijd voor koffie.
Zie hem zenuwachtig draaien... pies in mij broekquote:Op donderdag 5 april 2012 19:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Meten aan jou? Ik neem nog liever een pil van Drion dan zo zuur door het leven te moeten gaan
Maar veel plezier met je koffie, is vast je hoogtepunt van de dag.
Goed idee.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:57 schreef KoosVogels het volgende:
Hoppa, senioren-battle.
Effe een biertje grijpen.
quote:
De laatste keer dat ik zenuwachtig was was geloof ik op m'n 18e voor m'n rijexamen.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zie hem zenuwachtig draaien... pies in mij broek
En de volgende keer op de 21e, als je met VS en mij naar het theater gaat.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik zenuwachtig was was geloof ik op m'n 18e voor m'n rijexamen.
Nee, dan ben jij zenuwachtigquote:Op donderdag 5 april 2012 19:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En de volgende keer op de 21e, als je met VS en mij naar het theater gaat.
Wat eten jullie met de paas?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:59 schreef betyar het volgende:
Ik kan natuurlijk mijn pa op de kast jagen door zijn Grolsch die hij hier heeft gestald op te drinken.
Wat was die php daar weer een irritant stuk strontquote:Op donderdag 5 april 2012 19:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom Nederland een zakenkabinet nodig heeft
Beetje dimmen jij.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat was die php daar weer een irritant stuk stront
Waar niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat was die php daar weer een irritant stuk stront
Hoppa, een jaar later: geen progressiequote:Op maandag 25 april 2011 12:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoe exact dan? Ik zie nog geen pepernoot van die bezuinigingen terug. Daar moet veel meer vaart achter.
En maar blijven lachen als een troll met kiespijn die Erik.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoppa, een jaar later: geen progressie
Hij lijkt wel op Rutte wat dat betreft.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En maar blijven lachen als een troll met kiespijn die Erik.
Hohoho erik, IK ben hier de enige rechtse met realiteitszin, moet jij niet opeens OOK de genuanceerde rechtse gaan uithangen!quote:Op donderdag 5 april 2012 20:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
He, trollen doe je maar ergens anders.quote:
Owja, sorry. Ik blijf trouw tot het bittere eind.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hohoho erik, IK ben hier de enige rechtse met realiteitszin, moet jij niet opeens OOK de genuanceerde rechtse gaan uithangen!
Vanzelfsprekend haasquote:
Goed zo.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Owja, sorry. Ik blijf trouw tot het bittere eind.
Bek houden over Lavender.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:53 schreef De_Guidance het volgende:
Lavender is de Konining van selectieve verontwaardiging hoor remlof , ik zou maar niet dat soort moeilijke vragen stellen.
quote:
Lavendel is een erotische geur voor mannen.quote:
Ze worden nu bijna gedwongen om iets te gaan doen. Benieuwd hoe ze dat weten te verklooienquote:Op donderdag 5 april 2012 20:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 april 2012 20:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Owja, sorry. Ik blijf trouw tot het bittere eind.
quote:
Dat vraag ik niet, is ze aantrekkelijk of kan ik haar mening als zijnde die van een vrouw afdoen?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lavendel is een erotische geur voor mannen.
Vergelijkbaar met wat musk voor vrouwen is.
Ja.quote:
Kapitein Iglo?quote:
Zn broer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |