Hij lijkt wel op Rutte wat dat betreft.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En maar blijven lachen als een troll met kiespijn die Erik.
Hohoho erik, IK ben hier de enige rechtse met realiteitszin, moet jij niet opeens OOK de genuanceerde rechtse gaan uithangen!quote:Op donderdag 5 april 2012 20:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoppa, een jaar later: geen progressie
He, trollen doe je maar ergens anders.quote:
Owja, sorry. Ik blijf trouw tot het bittere eind.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hohoho erik, IK ben hier de enige rechtse met realiteitszin, moet jij niet opeens OOK de genuanceerde rechtse gaan uithangen!
Vanzelfsprekend haasquote:
Goed zo.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Owja, sorry. Ik blijf trouw tot het bittere eind.
Bek houden over Lavender.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:53 schreef De_Guidance het volgende:
Lavender is de Konining van selectieve verontwaardiging hoor remlof , ik zou maar niet dat soort moeilijke vragen stellen.
quote:
Lavendel is een erotische geur voor mannen.quote:
Ze worden nu bijna gedwongen om iets te gaan doen. Benieuwd hoe ze dat weten te verklooienquote:Op donderdag 5 april 2012 20:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoppa, een jaar later: geen progressie
quote:Op donderdag 5 april 2012 20:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Owja, sorry. Ik blijf trouw tot het bittere eind.
quote:
Dat vraag ik niet, is ze aantrekkelijk of kan ik haar mening als zijnde die van een vrouw afdoen?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lavendel is een erotische geur voor mannen.
Vergelijkbaar met wat musk voor vrouwen is.
Ja.quote:
Kapitein Iglo?quote:
Zn broer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |