En terecht. We zijn nette mensen hier.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:56 schreef KoosVogels het volgende:
Lavenderrr eist dat ik niet scheld en tier in de SC.

dat is waarquote:Op donderdag 5 april 2012 19:53 schreef De_Guidance het volgende:
Lavender is de Konining van selectieve verontwaardiging hoor remlof , ik zou maar niet dat soort moeilijke vragen stellen.

Meten aan jou? Ik neem nog liever een pil van Drion dan zo zuur door het leven te moeten gaanquote:Op donderdag 5 april 2012 19:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
God, hij wil zich aan mij meten.![]()
Nu kun je me helemaal oprapen... Tijd voor koffie.

Zie hem zenuwachtig draaien... pies in mij broekquote:Op donderdag 5 april 2012 19:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Meten aan jou? Ik neem nog liever een pil van Drion dan zo zuur door het leven te moeten gaan
Maar veel plezier met je koffie, is vast je hoogtepunt van de dag.

Goed idee.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:57 schreef KoosVogels het volgende:
Hoppa, senioren-battle.
Effe een biertje grijpen.

quote:

De laatste keer dat ik zenuwachtig was was geloof ik op m'n 18e voor m'n rijexamen.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zie hem zenuwachtig draaien... pies in mij broek

En de volgende keer op de 21e, als je met VS en mij naar het theater gaat.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik zenuwachtig was was geloof ik op m'n 18e voor m'n rijexamen.

Nee, dan ben jij zenuwachtigquote:Op donderdag 5 april 2012 19:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En de volgende keer op de 21e, als je met VS en mij naar het theater gaat.

Wat eten jullie met de paas?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:59 schreef betyar het volgende:
Ik kan natuurlijk mijn pa op de kast jagen door zijn Grolsch die hij hier heeft gestald op te drinken.

Wat was die php daar weer een irritant stuk strontquote:Op donderdag 5 april 2012 19:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom Nederland een zakenkabinet nodig heeft

Beetje dimmen jij.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat was die php daar weer een irritant stuk stront

Waar niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat was die php daar weer een irritant stuk stront

Hoppa, een jaar later: geen progressiequote:Op maandag 25 april 2011 12:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoe exact dan? Ik zie nog geen pepernoot van die bezuinigingen terug. Daar moet veel meer vaart achter.

En maar blijven lachen als een troll met kiespijn die Erik.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoppa, een jaar later: geen progressie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |