Turkije nog een stuk rechtser.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:46 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Drenthe ligt wel aan de rechterkant.

Dat plaatje wtfquote:Op donderdag 5 april 2012 19:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jongerenforum.... pfffahahaha. Hij wil het ook ergens naar toe sturen hoor.
Net 2 jaar van school, direct de verkeerde kar aan het trekken.
[ afbeelding ]

Jij bent dan ook gewoon een kastlinkse.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan mij niet heugen dat ik dat heb gezegd.

Ik ben...verliefd op je ma.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij rechts dan?

Lekker dusquote:

Je hebt gelijk. De gemiddelde leeftijd in deze SC is 40 +.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jongerenforum.... pfffahahaha. Hij wil het ook ergens naar toe sturen hoor.
Net 2 jaar van school, direct de verkeerde kar aan het trekken.
[ afbeelding ]

Maakt het uit. Links rechts, links . Aan het eind van de rit moeten we toch betalen.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
lekker alles verbieden en de rekening van het beleid maar zover mogelijk naar achteren schuiven.

Wiens vrouw zei dit ook gisteravond?quote:

Zoiets kan je toch niet zeggen?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:47 schreef betyar het volgende:
Haha, die drievoud wat een prachtmens is het ook. Hij zal wel blij zijn met zijn nieuwe metgezel Robert M.

"Genaaid wordt je toch wel, maar met links net iets meer." - eriksdquote:Op donderdag 5 april 2012 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maakt het uit. Links rechts, links . Aan het eind van de rit moeten we toch betalen.

Aha, wat maakt dit kabinet dan het beste in decennia?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maakt het uit. Links rechts, links . Aan het eind van de rit moeten we toch betalen.

Goh, nou van jou komend moet dat wel betrouwbare en waardevolle informatie zijn.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zie Erik niet hysterisch hoor, ik zie jou wel nerveus posten

Weet ik toch.quote:

Nee hoor , dat was een grapje. Dat moeten we nog afwachten natuurlijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aha, wat maakt dit kabinet dan het beste in decennia?

Boney M?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:47 schreef betyar het volgende:
Haha, die drievoud wat een prachtmens is het ook. Hij zal wel blij zijn met zijn nieuwe metgezel Robert M.

Terecht , wat wil je anders met je geld doen?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]

Momenteel naait dit kabinet anders harder dan links.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
"Genaaid wordt je toch wel, maar met links net iets meer." - eriksd

Ze maken er nog kans op wat jou betreft? Zo blij met de caviapolitie?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor , dat was een grapje. Dat moeten we nog afwachten natuurlijk.

Want elk ander kabinet weet de boomgaarden met geldbomen wel te vinden?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Momenteel naait dit kabinet anders harder dan links.

Elsevierquote:Op donderdag 5 april 2012 19:47 schreef robin007bond het volgende:
Wij hebben een gemeente van ~30.000 inwoners.
Ons gemeentehuis kost 28 miljoen. Dat is ongeveer ¤910 per persoon.
Oh en in de Elsevier stond een libertarisch/klassiek-liberaal getinte column. Eindelijk!

Nee, de caviapolitie boeit me niet. Maar 130 km welquote:Op donderdag 5 april 2012 19:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze maken er nog kans op wat jou betreft? Zo blij met de caviapolitie?

Een fatsoenlijk kabinet zou gaan hervormen teneinde de economie weer te laten groeien, niet bezuinigen en lasten verzwaren zodat de economie in een recessie komt.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:51 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Want elk ander kabinet weet de boomgaarden met geldbomen wel te vinden?
Zoiets?

Ach, je moet toch wat? Kijk een Erik bijvoorbeeld. De beste jongen weet ook wel dat dit kabinet hard zuigt, maar hij houdt, toch beter weten in, gewoon vol dat Rutte en consorten kont schoppen.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze maken er nog kans op wat jou betreft? Zo blij met de caviapolitie?

Klassewijf ben je ookquote:Op donderdag 5 april 2012 19:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, de caviapolitie boeit me niet. Maar 130 km wel

met extra trajectcontrole bedoel je?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]

Ja, dan kan je de CruiseControl tenminste op 180km/h zetten.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]

Maar generaliseren als dit is wel ok?quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:41 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het lijken soms net die moslims waar ze hun hart van vol hebben: zelfreflectie is ze vreemd

Jij moet nog even wachten...quote:

Veel meer dan een wekelijkse telegraaf op mooier papier is het niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die columns van Syp Wynia zijn wel goed te doen.

Waarom Nederland een zakenkabinet nodig heeftquote:Op donderdag 5 april 2012 19:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, je moet toch wat? Kijk een Erik bijvoorbeeld. De beste jongen weet ook wel dat dit kabinet hard zuigt, maar hij houdt, toch beter weten in, gewoon vol dat Rutte en consorten kont schoppen.
Wat dat betreft is v_P de enige rechtse hier met een beetje realiteitszin.

Er is nog hoop, ik ben al 41, hang hier ook rond en heb ook nog een levenquote:Op donderdag 5 april 2012 19:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
3-voud, heb je al een leven gevonden? Oh nee wacht, je bent 40 en hangt rond op een jongerenforum. Laat maar.

quote:Op donderdag 5 april 2012 19:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jij moet nog even wachten...
[ afbeelding ]

Ook al zo'n figuur. Dat is gewoon rechts zijn om het rechts zijn.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die columns van Syp Wynia zijn wel goed te doen.

Dat was me inderdaad al langer bekendquote:Op donderdag 5 april 2012 19:53 schreef De_Guidance het volgende:
Lavender is de Konining van selectieve verontwaardiging hoor remlof

God, hij wil zich aan mij meten.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Er is nog hoop, ik ben al 41, hang hier ook rond en heb ook nog een leven

Uit de mond van D_N is dat dan weer grappig.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat was me inderdaad al langer bekend
We moeten niet het onmogelijke vragen van je.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:56 schreef KoosVogels het volgende:
Lavenderrr eist dat ik niet scheld en tier in de SC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |