Daar zit hem het verschil me dunkt.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, ik wil dat best toegeven.
Kijk, als mij op de man wordt gevraagd of zo'n Mauro mag blijven, dan zeg ik: ja prima, waarom niet?
Het lijken soms net die moslims waar ze hun hart van vol hebben: zelfreflectie is ze vreemdquote:Op donderdag 5 april 2012 19:37 schreef waht het volgende:
Linksen zijn net zo machiavellistisch als anderen maar verzaken dat toe te geven.
Dat zal dan wel weer niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:41 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Zolang ze het zelf maar weer opruimen.
Gadverdamme, ik zeg : rechts verbieden.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat zal dan wel weer niet.
Smeerpoetsen zijn het.
Hart vol van moslims? Wie? Wat? Waar?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:41 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het lijken soms net die moslims waar ze hun hart van vol hebben: zelfreflectie is ze vreemd
Daar hebben we jullie schoonmakers/interieurverzorgsters voor.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat zal dan wel weer niet.
Smeerpoetsen zijn het.
Die van ons blijf je maar mooi afquote:Op donderdag 5 april 2012 19:42 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Daar hebben we jullie schoonmakers/interieurverzorgsters voor.
Massahysterie?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hart vol van moslims? Wie? Wat? Waar?
Och natuurlijk, als je niet meegaat in de massahysterie die zich meester heeft gemaakt van het rechtse stemvee, knuffel je natuurlijk moslims.
Sowieso wanneer je niet blind achter het beste kabinet in decennia aanloopt.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hart vol van moslims? Wie? Wat? Waar?
Och natuurlijk, als je niet meegaat in de massahysterie die zich meester heeft gemaakt van het rechtse stemvee, knuffel je natuurlijk moslims.
3-voud, heb je al een leven gevonden? Oh nee wacht, je bent 40 en hangt rond op een jongerenforum. Laat maar.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:43 schreef 3-voud het volgende:
Koos, heb je je pyjama al aan? Het is bijna 20.00 uur.
Erik, heb je mijn post niet gezien waar ik rechts wil verbieden ?quote:
Dat is wel zoquote:Op donderdag 5 april 2012 19:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Sowieso wanneer je niet blind achter het beste kabinet in decennia aanloopt.
Gewoon een bom op gooien.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Erik, heb je mijn post niet gezien waar ik rechts wil verbieden ?
Moet je nu niet hysterisch schreeuwen ?
Tsunami! Alle hens aan dek!quote:
Jongerenforum.... pfffahahaha. Hij wil het ook ergens naar toe sturen hoor.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
3-voud, heb je al een leven gevonden? Oh nee wacht, je bent 40 en hangt rond op een jongerenforum. Laat maar.
lekker alles verbieden en de rekening van het beleid maar zover mogelijk naar achteren schuiven.quote:
Kan mij niet heugen dat ik dat heb gezegd.quote:
Ik zie Erik niet hysterisch hoor, ik zie jou wel nerveus postenquote:Op donderdag 5 april 2012 19:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Erik, heb je mijn post niet gezien waar ik rechts wil verbieden ?
Moet je nu niet hysterisch schreeuwen ?
Sinds wanneer ben jij rechts dan?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan mij niet heugen dat ik dat heb gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |