Ik heb ooit eens twee Bucklers achter elkaar gedronken (toen ik net m'n rijbewijs had) en heb er een dag buikpijn van gehadquote:
Het is gewoon weer zo'n irritant opgeblazen issue. Kijk om hoeveel mensen het gaat en hou het een beetje onder de pet. Nu staat er een leger werkgevers klaar met een wapperend vingertje.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:12 schreef remlof het volgende:
Nee, Rutte lult krom door een stage werk te noemen.
In deze is zelfs eriksd het met me eens.
Dat is dan ook gewoon dom,quote:Op donderdag 5 april 2012 19:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens twee Bucklers achter elkaar gedronken (toen ik net m'n rijbewijs had) en heb er een dag buikpijn van gehad
Mee eens, we noemen het maar arbeitseinsatzquote:Op donderdag 5 april 2012 19:15 schreef Reya het volgende:
Een beetje kinderachtig om door te blijven zagen over het onderscheid tussen werk en stage.
Geheel volgens het principe van arbeidsdeling laat ik die werkzaamheid aan u over.quote:
Illegalen mogen onderwijs genieten volgens internationale verdragen. Maar in Nederland mogen ze niet sommige onderdelen van dat onderwijs genieten omdat de regering dat als 'werk' bestempelt.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het is gewoon weer zo'n irritant opgeblazen issue. Kijk om hoeveel mensen het gaat en hou het een beetje onder de pet. Nu staat er een leger werkgevers klaar met een wapperend vingertje.
quote:
Lees de rest van mijn posts ook even, die zijn wel inhoudelijk, zuurtje.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:27 schreef 3-voud het volgende:
[..]![]()
Als het niet zo is dan is het gewoon wel zo. Omdat toch.
Het blijft vermakelijk die verzuurdheid.
Nee, dat is gewoon de letter van het verdrag.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Illegalen mogen onderwijs genieten volgens internationale verdragen. Maar in Nederland mogen ze niet sommige onderdelen van dat onderwijs genieten omdat de regering dat als 'werk' bestempelt.
Dat is toch van de zotte?
Bekende bagger.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Lees de rest van mijn posts ook even...
Los van de vraag waarom illegalen onderwijs moeten genieten is het een beetje gekunsteld allemaal.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Illegalen mogen onderwijs genieten volgens internationale verdragen. Maar in Nederland mogen ze niet sommige onderdelen van dat onderwijs genieten omdat de regering dat als 'werk' bestempelt.
Dat is toch van de zotte?
Ja, maar ja, een beetje PR is mooi meegenomen natuurlijk. Kijk ons eens goed zijn voor de illegalen.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Los van de vraag waarom illegalen onderwijs moeten genieten is het een beetje gekunsteld allemaal.
Maargoed, als Asscher die mensen echt had willen helpen had hij ze gewoon zo'n stageplaats gegeven zonder teveel heisa.
Dat dus weer ja. Net als die 1500 kinderen die hier 1000 jaar zitten. Had er van de zomer een paar maanden voor uit getrokken zonder reuring en die aanzuigende werking was meegevallen. Door alle heisa zit je nu wel met dat probleem.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, maar ja, een beetje PR is mooi meegenomen natuurlijk. Kijk ons eens goed zijn voor de illegalen.
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Los van de vraag waarom illegalen onderwijs moeten genieten is het een beetje gekunsteld allemaal.
Maargoed, als Asscher die mensen echt had willen helpen had hij ze gewoon zo'n stageplaats gegeven zonder teveel heisa.
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, maar ja, een beetje PR is mooi meegenomen natuurlijk. Kijk ons eens goed zijn voor de illegalen.
Exactly.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat dus weer ja. Net als die 1500 kinderen die hier 1000 jaar zitten. Had er van de zomer een paar maanden voor uit getrokken zonder reuring en die aanzuigende werking was meegevallen. Door alle heisa zit je nu wel met dat probleem.
Doodmoe word ik ervan.
Oh, ik wil dat best toegeven.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:37 schreef waht het volgende:
Linksen zijn net zo machiavellistisch als anderen maar verzaken dat toe te geven.
Het is nou eenmaal een internationaal recht voor minderjarigen om onderwijs te genieten en daardoor eerder knullig dat het kabinet dat recht wilt ontnemen door illegalen niet toe te staan, een essentieel gedeelte van dit verotte onderwijs systeem(praktijk ervaring, afgezien van evt subsidie levert een stagiar in het lager danwel middel onderwijs vrijwel niks op tov de tijd die je er in steekt) te volgen.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |