Turkije nog een stuk rechtser.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:46 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Drenthe ligt wel aan de rechterkant.
Dat plaatje wtfquote:Op donderdag 5 april 2012 19:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jongerenforum.... pfffahahaha. Hij wil het ook ergens naar toe sturen hoor.
Net 2 jaar van school, direct de verkeerde kar aan het trekken.
[ afbeelding ]
Jij bent dan ook gewoon een kastlinkse.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan mij niet heugen dat ik dat heb gezegd.
Ik ben...verliefd op je ma.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij rechts dan?
Lekker dusquote:
Je hebt gelijk. De gemiddelde leeftijd in deze SC is 40 +.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jongerenforum.... pfffahahaha. Hij wil het ook ergens naar toe sturen hoor.
Net 2 jaar van school, direct de verkeerde kar aan het trekken.
[ afbeelding ]
Maakt het uit. Links rechts, links . Aan het eind van de rit moeten we toch betalen.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
lekker alles verbieden en de rekening van het beleid maar zover mogelijk naar achteren schuiven.
Wiens vrouw zei dit ook gisteravond?quote:
Zoiets kan je toch niet zeggen?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:47 schreef betyar het volgende:
Haha, die drievoud wat een prachtmens is het ook. Hij zal wel blij zijn met zijn nieuwe metgezel Robert M.
"Genaaid wordt je toch wel, maar met links net iets meer." - eriksdquote:Op donderdag 5 april 2012 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maakt het uit. Links rechts, links . Aan het eind van de rit moeten we toch betalen.
Aha, wat maakt dit kabinet dan het beste in decennia?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maakt het uit. Links rechts, links . Aan het eind van de rit moeten we toch betalen.
Goh, nou van jou komend moet dat wel betrouwbare en waardevolle informatie zijn.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zie Erik niet hysterisch hoor, ik zie jou wel nerveus posten
Weet ik toch.quote:
Nee hoor , dat was een grapje. Dat moeten we nog afwachten natuurlijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aha, wat maakt dit kabinet dan het beste in decennia?
Boney M?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:47 schreef betyar het volgende:
Haha, die drievoud wat een prachtmens is het ook. Hij zal wel blij zijn met zijn nieuwe metgezel Robert M.
Terecht , wat wil je anders met je geld doen?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Momenteel naait dit kabinet anders harder dan links.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
"Genaaid wordt je toch wel, maar met links net iets meer." - eriksd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |