Wat hervormen ze dan? De huizenmarkt? De arbeidsmarkt?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Eeen bezuiniging betekent dat je er meteen iets aan doet, dat doet dit kabinet niet, hervormen daarintegen wel, wat betekent dat het volgende kabinet ook alleen maar kan hervormen, aangezien 9 van de 10 stukken al vast liggen.
Jeetje, hoe serieusquote:Op donderdag 5 april 2012 20:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat vraag ik niet, is ze aantrekkelijk of kan ik haar mening als zijnde die van een vrouw afdoen?
Jongen toch, kom maar uithuilen bij ome vP.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jeetje, hoe serieus.
Laat mij ook eens wat willekeurige kennis oprakelen.
Dat smoelwerk van hem is ook wel treffend.quote:
hervormen komt neer op belangrijke dingen op de lange baan schuiven, toch?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat hervormen ze dan? De huizenmarkt? De arbeidsmarkt?
Ga ergens anders trollen.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
hervormen komt neer op belangrijke dingen op de lange baan schuiven, toch?
We hebben wel een beetje hetzelfde snaveltje. Alhoewel hij een veel betere baardgroei heeftquote:Op donderdag 5 april 2012 20:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat smoelwerk van hem is ook wel treffend.
Okiquote:Op donderdag 5 april 2012 20:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mooi, dan is je mening dus niet relevant, want vrouw.
Hij heeft wel een kick ass baard inderdaad.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
We hebben wel een beetje hetzelfde snaveltje. Alhoewel hij een veel betere baardgroei heeft
quote:Op donderdag 5 april 2012 20:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jongen toch, kom maar uithuilen bij ome vP.
Waaruit blijkt dat?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ook al zo'n figuur. Dat is gewoon rechts zijn om het rechts zijn.
Uit dat ik het zeg.quote:
In het echt dobberde hij na afloop toch ook gewoon rond?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:12 schreef waht het volgende:
Dat zijn de echte bazen, kapiteins die met hun schip ten onder gaan. Niet van die individualistische lafaards.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |