Ach, ik heb geen vast stemgedrag. Net hoe de wind waait.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:18 schreef waht het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een schaamteloze opportunist die PvdA stemt om z'n geweten te sussen.
Jij mag lekker niet stemmen.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:20 schreef robin007bond het volgende:
Misschien moet ik ooit gewoon PvdA stemmen, puur om Nederland te trollen.
Nee, dat was een natte scheet die rechts in je gezicht liet.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:21 schreef KoosVogels het volgende:
En momenteel waait een natte wind van rechts dus stem ik absoluut links.
Ah heel goed. Jij bent niet zo dogmatisch als die eurofiel hier.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, ik heb geen vast stemgedrag. Net hoe de wind waait.
Je weet er alles van, getuige je kijk op dit kabinet.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, dat was een natte scheet die rechts in je gezicht liet.
Tuurlijk, bruine sproeipoep op m'n gezicht.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je weet er alles van, getuige je kijk op dit kabinet.
Of rechts. Niet om lullig te doen, maar zat lui op FOK! die rechts stemmen om het rechts zijn.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:21 schreef waht het volgende:
[..]
Ah heel goed. Jij bent niet zo dogmatisch als die eurofiel hier.
quote:Op donderdag 5 april 2012 20:16 schreef betyar het volgende:
[..]
houdt links2 aan. Over 300 meter links2 af.
Kan mij er in POL geen voor de geest halen.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Of rechts. Niet om lullig te doen, maar zat lui op FOK! die rechts stemmen om het rechts zijn.
Najah, Robin is bijvoorbeeld aardig dogmatisch als het aankomt op marktdenken.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan mij er in POL geen voor de geest halen.
Ja, PHP wellicht.
Je hebt er vaker last van dat je stemmen in je hoofd hoort?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:24 schreef waht het volgende:
Overigens schrijft het handboek voor dat kapiteins als laatste het schip moeten verlaten.
Zou er ook maar zo'n handboek voor private ondernemingen zijn, hoor ik de linksen denken.
Pssst, heeft niemand je verteld dat de kapitein het laatste het schip verlaat zodat hij alle achtergebleven kostbaarheden kan meepikken?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:24 schreef waht het volgende:
Overigens schrijft het handboek voor dat kapiteins als laatste het schip moeten verlaten.
Zou er ook maar zo'n handboek voor private ondernemingen zijn, hoor ik de linksen denken.
Ik voel een topic in R&P aankomen.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je hebt er vaker last van dat je stemmen in je hoofd hoort?
Ach, uiteindelijk is het aantal dat geen flauw idee heeft redelijk verdeeld over de flanken.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Of rechts. Niet om lullig te doen, maar zat lui op FOK! die rechts stemmen om het rechts zijn.
Hoewel dat bij de PVV groter lijkt te zijn.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:25 schreef waht het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk is het aantal dat geen flauw idee heeft redelijk verdeeld over de flanken.
Je hebt ook een aantal dat het juist heel goed snapt en daardoor een beetje doordraait.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:25 schreef waht het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk is het aantal dat geen flauw idee heeft redelijk verdeeld over de flanken.
Doorstarten door dezelfde persoon verbieden.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:24 schreef waht het volgende:
Ik heb niet zoveel cynici om me heen.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Pssst, heeft niemand je verteld dat de kapitein het laatste het schip verlaat zodat hij alle achtergebleven kostbaarheden kan meepikken?
Dat heeft bij private ondernemingen de "gouden handdruk".
En dat straalt weer uit op de VVD.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoewel dat bij de PVV groter lijkt te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |