Sure, onder de 75k nog voordeliger dan een BV. Even uitgaande van een normale burger zonder rare routes.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een eenmanszaak, ik wist niet dat er nog mensen zijn die daarvan gebruik maken.
Ach, mogelijk dat je het nog wel eens leert en beseft dat de markt weliswaar nut heeft, maar niet alwetend is.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is de leeftijd.
Daarnaast ben ik gewoon geïndoctrineerd door boeken die ik heb gelezen, die zijn allemaal economisch van aard. Vandaar dat ik op andere vlakken misschien iets genuanceerder ben.
Laatste tijd valt het toch wel mee?
Mensen een tweede kans geven, dat is toch links?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Doorstarten door dezelfde persoon verbieden.
Bij faillissement altijd persoonlijk aansprakelijk houden.
Hm, iets in mij zegt dat Betyar niet het kapitaal heeft 2 BV's van de grond te stampen, gezien de kosten.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij had minstens 2 BV's moeten hebben, eentje waar je bedrijfsactiviteiten inzitten en eentje waar je je management fee naar overmaakt.
Als je dan iets verkloot kan je je BV kapot laten gaan, maar dan heb je je geld in je management BV veilig gesteld.
En daar maak je de fout.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Even uitgaande van een normale burger zonder rare routes.
Wat een hoer. Te veel decolleté, mens. .quote:Op donderdag 5 april 2012 20:32 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Marja Verbijsterveldt
Ook zo'n geweldige minister
Ik hoop het. Maar dan wil ik jou niet meer horen over opportunistisch links.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:31 schreef waht het volgende:
[..]
Ach, ze sparen het op. Als de boel straks klapt, wat zelfs ik nu als reële mogelijkheid zie, gaan ze weer lekker bekvechten over de gebrekkige normen en waarden van de PVV.
Dat neppe accent van haar is vreselijk, i.c.m. met haar intellect krijg ik altijd braakneigingen als ik onze MBO-verpleegster hoor.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:32 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Marja Verbijsterveldt
De markt is ook niet alwetend, maar dat zijn overheden ook niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, mogelijk dat je het nog wel eens leert en beseft dat de markt weliswaar nut heeft, maar niet alwetend is.
Haha.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mensen een tweede kans geven, dat is toch links?
Hij zat toch in de ziektewet?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, iets in mij zegt dat Betyar niet het kapitaal heeft 2 BV's van de grond te stampen, gezien de kosten.
Tegen jou dan. Anderen blijf ik om de oren slaan met discutabele betogen.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik hoop het. Maar dan wil ik jou niet meer horen over opportunistisch links.
Je zal ook weinig linksen vinden in POL die dat vinden. Ja, Arolsen misschien.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De markt is ook niet alwetend, maar dat zijn overheden ook niet.
Mwah, hier is het toch 50 / 50?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je zal ook weinig linksen vinden in POL die dat vinden. Ja, Arolsen misschien.
Niet genoeg voor jouw plannetjes me dunkt.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hij zat toch in de ziektewet?
Die mensen krijgen fakking veel geld.
Ik ben slecht in statistiek.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, hier is het toch 50 / 50?
Afgesproken.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:33 schreef waht het volgende:
[..]
Tegen jou dan. Anderen blijf ik om de oren slaan met discutabele betogen.
Kost geen reet.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, iets in mij zegt dat Betyar niet het kapitaal heeft 2 BV's van de grond te stampen, gezien de kosten.
Fiscaal niet aantrekkelijk, daarnaast sta ik voor mijn product en mezelf en hoef ik me niet te verschuilen achter deze achterbakse constructies.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij had minstens 2 BV's moeten hebben, eentje waar je bedrijfsactiviteiten inzitten en eentje waar je je management fee naar overmaakt.
Als je dan iets verkloot kan je je BV kapot laten gaan, maar dan heb je je geld in je management BV veilig gesteld.
Je moet VS weer uitdagen he, smeerlap.quote:
Een BV opzetten is in Nederland toch juist extreem goedkoop?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoezo, dat geld kan je toch relatief makkelijk er weer uit trekken om machine's aan te schaffen etc.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet genoeg voor jouw plannetjes me dunkt.
Arolsen, dotCommunism.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je zal ook weinig linksen vinden in POL die dat vinden. Ja, Arolsen misschien.
Like a virgin, touched for the very first time.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Daarnaast sta ik voor mijn product en mezelf.
Als u het zegt.quote:
Heb je die CDA-draai op het journaal gezien ?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:32 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Marja Verbijsterveldt
Een ltd. is nog makkelijker. En die hang je dan onder een BV hier. Hoppa!quote:Op donderdag 5 april 2012 20:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Een BV opzetten is in Nederland toch juist extreem goedkoop?
Dat in combinatie met onze belastingwetgeving maakt ons land een paradijs voor brievenbus-BV's,
Koos z'n topic vind ik ook best leuk.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat doet ie dan weer best goed. Zeker in vergelijking met z'n schrijfstijl hier
Je moet wel even ¤18.000 per BV inleggen, hoewel je ze er weer uit kan trekken.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Een BV opzetten is in Nederland toch juist extreem goedkoop?
Dat in combinatie met onze belastingwetgeving maakt ons land een paradijs voor brievenbus-BV's,
Ik zie het kapsel van Harvey nergens.quote:
Ligt er ook maar net aan natuurlijk. Wees bijvoorbeeld maar blij met zo'n bail-out in 2008. De private sector ging op zn bek. Je had je als overheid afzijdig kunnen houden, maar het is vrij lullig als jouw spaarcenten in een klap verdampen. Ik denk dat de gedupeerde kwestie ook mag spreken van een catastrofe.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Arolsen, dotCommunism.
Tja, het zit hem eerder in hoe erg je in de markt en hoe erg je in de overheid gelooft. Dan verkies ik toch liever de markt bij de meeste zaken. Puur omdat falen in de collectieve sector veel catastrofaler is.
Maar een LTD klinkt zo onbetrouwbaar.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een ltd. is nog makkelijker. En die hang je dan onder een BV hier. Hoppa!
Harvey is irritant. Met zijn tips and tricks.quote:
Heb ik een eigen topic?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Koos z'n topic vind ik ook best leuk.
Je bent goed op dreef moet ik zeggen.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar een LTD klinkt zo onbetrouwbaar.
"Betyar's Timmerwerken Ltd. - Uw klus, onze Pool!"
Vertel jij mij dan maar eens waarom ik een BV zou oprichten als het omslagpunt op 175.000 euro omzet ligt.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Like a virgin, touched for the very first time.
Mike is ook irritant. Beetje doen alsof je zo snel kan leren.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Harvey is irritant. Met zijn tips and tricks.
Lang niks geopend.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan ook geen open topic van je vinden.
Ik vind dat ook zo'n dilemma. Het redden van banken maakt ze groter en invloedrijker en het laten vallen zou waarschijnlijk voor een zware depressie zorgen.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ligt er ook maar net aan natuurlijk. Wees bijvoorbeeld maar blij met zo'n bail-out in 2008. De private sector ging op zn bek. Je had je als overheid afzijdig kunnen houden, maar het is vrij lullig als jouw spaarcenten in een klap verdampen. Ik denk dat de gedupeerde kwestie ook mag spreken van een catastrofe.
Omdat persoonlijke aansprakelijkheid kut is, al helemaal als je grotere investeringen gaat doen.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Vertel jij mij dan maar eens waarom ik een BV zou oprichten als het omslagpunt op 175.000 euro omzet ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |