Wat hervormen ze dan? De huizenmarkt? De arbeidsmarkt?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Eeen bezuiniging betekent dat je er meteen iets aan doet, dat doet dit kabinet niet, hervormen daarintegen wel, wat betekent dat het volgende kabinet ook alleen maar kan hervormen, aangezien 9 van de 10 stukken al vast liggen.
Jeetje, hoe serieusquote:Op donderdag 5 april 2012 20:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat vraag ik niet, is ze aantrekkelijk of kan ik haar mening als zijnde die van een vrouw afdoen?
Jongen toch, kom maar uithuilen bij ome vP.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jeetje, hoe serieus.
Laat mij ook eens wat willekeurige kennis oprakelen.
Dat smoelwerk van hem is ook wel treffend.quote:
hervormen komt neer op belangrijke dingen op de lange baan schuiven, toch?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat hervormen ze dan? De huizenmarkt? De arbeidsmarkt?
Ga ergens anders trollen.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
hervormen komt neer op belangrijke dingen op de lange baan schuiven, toch?
We hebben wel een beetje hetzelfde snaveltje. Alhoewel hij een veel betere baardgroei heeftquote:Op donderdag 5 april 2012 20:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat smoelwerk van hem is ook wel treffend.
Okiquote:Op donderdag 5 april 2012 20:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mooi, dan is je mening dus niet relevant, want vrouw.
Hij heeft wel een kick ass baard inderdaad.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
We hebben wel een beetje hetzelfde snaveltje. Alhoewel hij een veel betere baardgroei heeft
quote:Op donderdag 5 april 2012 20:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jongen toch, kom maar uithuilen bij ome vP.
Waaruit blijkt dat?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ook al zo'n figuur. Dat is gewoon rechts zijn om het rechts zijn.
Uit dat ik het zeg.quote:
In het echt dobberde hij na afloop toch ook gewoon rond?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:12 schreef waht het volgende:
Dat zijn de echte bazen, kapiteins die met hun schip ten onder gaan. Niet van die individualistische lafaards.
Die zijn van die toffe album cover die ze in november 2001 wilde releasen.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:11 schreef betyar het volgende:
Weer een momentje om te gaan eten, of te poepen zoals Tem bij Kane.
Nee, dat was die snor. Baarden zijn bikkels.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
In het echt dobberde hij na afloop toch ook gewoon rond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |