Nou, dat deed ik niet toen ik 18 was.quote:Op maandag 2 april 2012 21:50 schreef Elusive het volgende:
[..]![]()
![]()
en na afloop van de wedstrijd een boterhamzakje met haribo snoepjes kopen
kikkertjes en cola flesjes, niet de kersen want die zijn vies
quote:
quote:Op maandag 2 april 2012 21:54 schreef Bonobo11 het volgende:
Vroege goal, want halverwege de 2e helft moeten de jonkies naar bed.
Ga fietsen johquote:Op maandag 2 april 2012 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ritmo loopt de polonaise, omdat Feyenoord positief besproken wordt.
TOETERS TOETERS
Nee hoor.quote:Op maandag 2 april 2012 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ritmo loopt de polonaise, omdat Feyenoord positief besproken wordt.
TOETERS TOETERS
Peuterschool is voor kinderen van 3quote:Op maandag 2 april 2012 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Moet jij dan niet op de Peuterschool zijn. Of moet je weer geitjes voeren?
MBO ijzerhandel jonguhquote:
Moet je nou weer over die Beenhakker beginnen? Laten we dat nou allemaal niet doen, ik word daar zo moe van. Ik heb gewerkt met de allergrootsten, en dan moet ik het over Been hebben? Laten we er nou allemaal over op houden.quote:Op maandag 2 april 2012 21:55 schreef DrDentz het volgende:
Ze hebben wel geluk dat het een beetje meezit want alleen Beenhakker en Been kunnen dat legioen rustig houden en pleasen
Goed bezig. 1100 netto?quote:
Van Volendam of Heerenveen?quote:
Zucht, lieve jongen ik kan daar niks meequote:Op maandag 2 april 2012 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moet je nou weer over die Beenhakker beginnen? Laten we dat nou allemaal niet doen, ik word daar zo moe van. Ik heb gewerkt met de allergrootsten, en dan moet ik het over Been hebben? Laten we er nou allemaal over op houden.
*sigarenrook*
Ben je weer thuis gekomen?quote:Op maandag 2 april 2012 21:57 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Zucht, lieve jongen ik kan daar niks mee
Bij Volendam speelde ook ooit een brian tevredenquote:
Ik zou het niet wetenquote:
Bij Haarlem speelde Sven Baasquote:Op maandag 2 april 2012 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Volendam speelde ook ooit een brian tevreden
En bij NEC Marcel Koningquote:
Regilio Vrede vermoordde elke wedstrijd een spitsquote:Op maandag 2 april 2012 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Volendam speelde ook ooit een brian tevreden
Gaan ze ook het land rond als "Derksen & Genee - Gouden Koppel"?quote:Op maandag 2 april 2012 22:01 schreef DrDentz het volgende:
VI Hooligans, we moeten er wel aan bijdragen dat de liederen van het gouden duo Derksen & Genee de top van de hitparades bereiken.
Het is zo'n onzeker kneusje ... ik heb ooit eens stage gelopen bij Canal+ toen hij daar nog presenteerde maar toen was het echt zo'n dood vogeltje... nu hij succes heeft is het zo'n zelfingenomen stuk vreten gewordenquote:
quote:Op maandag 2 april 2012 22:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is zo'n onzeker kneusje ... ik heb ooit eens stage gelopen bij Canal+ toen hij daar nog presenteerde maar toen was het echt zo'n dood vogeltje... nu hij succes heeft is het zo'n zelfingenomen stuk vreten geworden
Ban!quote:Op maandag 2 april 2012 22:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is zo'n onzeker kneusje ... ik heb ooit eens stage gelopen bij Canal+ toen hij daar nog presenteerde maar toen was het echt zo'n dood vogeltje... nu hij succes heeft is het zo'n zelfingenomen stuk vreten geworden
quote:Op maandag 2 april 2012 22:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Not sure if serious...quote:
quote:
VI overslaan nooit. Iedereen die bewust een uitzending overslaat wordt wmb geroyeerd.quote:Op maandag 2 april 2012 22:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Not sure if serious...
Donderdag lekker AZ kijken, vrijdag VI overslaan lijkt de beste optie.
Wees gerust, ik kijk de mp4 daarna, kan ik Willem mooi doorspoelen.quote:Op maandag 2 april 2012 22:18 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
VI overslaan nooit. Iedereen die bewust een uitzending overslaat wordt wmb geroyeerd.
Zal nog wel een half uur duren tot het op de site van RTL verschijnt, het gaat steeds trager in ieder geval.quote:
Hansie niet kunnen waarderenquote:Op maandag 2 april 2012 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hansie vind ik irritanter dan Willem.
Ik vind Johan irritanter als Hansie daar zit. Deed hij maar zo bij de Kromme.quote:Op maandag 2 april 2012 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hansie vind ik irritanter dan Willem.
quote:Op maandag 2 april 2012 23:03 schreef BobW het volgende:
[..]
Vooruit, door je UI.
http://iptv.rtl.nl/ipadxl(...)b4c96d8097965e47.mp4
We zijn hem kwijt.quote:Eersteprovincialer wil Boskamp als coach
ma 02/04/2012 - 20:00 Update: ma 02/04/2012 - 20:30
Johan Boskamp gaat vrijdag om de tafel zitten met Ingelmunster. De leider in eerste provinciale West-Vlaanderen heeft de 63-jarige ex-coach van Anderlecht gepolst om trainer te worden. "Ik heb nog niks getekend", reageert Boskamp, die de club naar vierde klasse moet loodsen.
Ingelmunster zag zijn riante voorsprong van 14 punten in eerste provinciale West-Vlaanderen de laatste weken gedecimeerd tot 5 punten. Afgelopen weekend werd de koploper nog met 1-3 vernederd door de op één na laatste, Langemark.
De laatste speeldag van vorig seizoen indachtig (toen verloor Ingelmunster in de slotmatch de titel, nadat het constant had gedomineerd) wil de club het zekere voor het onzekere nemen en Boskamp aanstellen als coach. Vrijdag wordt er gesproken.
"Boskamp ziet het als een vriendendienst"
De bestuurstop van Olympic MolenSport Ingelmunster gaat er al vanuit dat de samenwerking met Johan Boskamp rond is.
Vrijdag zal Johan Boskamp de eerste ploeg al leiden in de wedstrijd tegen Boezinge
"Via Pieter-Jan Sabbe (bekend als keeperstrainer, red) hebben we contact opgenomen met Boskamp", zegt Laurens Monteyne van Ingelmunster aan Sporza.
"Tot onze grote verbazing was het vrij snel in orde. Boskamp ziet deze job als een vriendendienst voor Sabbe en daar kunnen wij alleen maar van profiteren."
"Boskamp gaat dinsdag naar Barcelona-Milan kijken en reist dan door naar Valencia-AZ, maar vrijdag zal hij de eerste ploeg al leiden in de wedstrijd tegen Boezinge."
"We zien onze voorsprong weer slinken en dus moet er iets gebeuren. We willen geen twee keer meemaken wat vorig seizoen gebeurd is", gaat Monteyne voort. "De komst van Boskamp brengt in elk geval veel publiciteit met zich mee."
Boskamp: "Vrijdag zitten we samen"
Johan Boskamp zelf geeft toe dat er contact is met Ingelmunster, maar ontkent dat er al een akkoord is. "Er is nog niets getekend", zegt de 63-jarige Boskamp aan Sporza. "Vrijdag, wanneer ik weer in België ben, zit ik voor de eerste keer samen met de mensen van Ingelmunster."
Boskamp was in 2009 voor het laatst actief als trainer, in Beveren. Nu is hij een graag geziene gast in ons voetbalprogramma Extra Time.
Thanks, kon het maar half volgen.quote:Op maandag 2 april 2012 23:03 schreef BobW het volgende:
[..]
Vooruit, door je UI.
http://iptv.rtl.nl/ipadxl(...)b4c96d8097965e47.mp4
6quote:Op maandag 2 april 2012 23:46 schreef Salt_Seafood het volgende:
Hoe was de show? Ik moet um nog zien!
6
8
10?!
Of iets ertussenin?
Broekie uit, saunatje pakken, eredivisie live of soms lekker zappen naar van die naakte dames. Die zie je soms ook bij de palendansvereniging.quote:Op maandag 2 april 2012 23:47 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik zit overigens in de sauna, goed excuus dacht ik zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit dus, was het weer een topshow jongs?quote:Op dinsdag 3 april 2012 01:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
FUUUUUUUUUUUU ik moest werken.
Morgen maar even terugkijken.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 01:40 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dit dus, was het weer een topshow jongs?
Vrouwelijke VI Hooligans.quote:
Gewoon achterover leunen, voetjes op de tafel, croissantjes erbij, niks mis mee. Heerlijk toch?quote:
Bronquote:Henk Spaan vindt René van der Gijp te ver gaan
Henk Spaan vindt dat René van der Gijp soms net iets te ver gaat in de talkshow Voetbal International op RTL 7. Dat zegt de presentator in Veronica Magazine. Spaan, die een satirische voetbalshow heeft op Comedy Central, vindt dat Van der Gijp mensen uitlacht. “Van der Gijp is aanstekelijk, maar soms maakt hij iemand zó belachelijk dat ik denk: nú gaat het te ver. Grenzen aan humor? Natuurlijk zijn die er. Het gaat ook om de oprechtheid van de lach. Alleen dan is het echt aanstekelijk.“
Toch is Spaan wel vaste kijker van VI. “Eerst vond ik het een tijdje zo-zo, nu kijk ik alweer een poos elke uitzending, ook omdat er af en toe heel zinnig over voetbal wordt gepraat. Dat programma is de ultieme mix van karakters.”
Vooral Johan Derksen vindt hij een sterke personality. “Johan Derksen is in de loop der jaren enorm gegroeid. Hij voelt nu perfect aan wanneer hij er een oneliner in moet gooien.”
Ik heb het 1 keer gekeken en vind het niksquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Bron
Kijkt er überhaupt nog iemand naar zijn nieuwe programma op Comedy Central? Ik vergeet het elke keer eerlijk gezegd...
Ook net geen nieuw record. Record staat nog steeds op 997.000quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:29 schreef Ronaldsen het volgende:
Net geen miljoen kijkers:
14 VOETBAL INTERNATIONAL 991.000
Klopt, net als die opmerking laatst dat Toivonen een NSB'er is en Kluivert een massaverkrachter. Maarja, iedereen vindt het leuk dus Johan zal daar gewoon mee doorgaan.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:06 schreef RijstNatie het volgende:
Johan haalt hansie weer te vaak neer.
en die grap over syrie kan ook niet
Hopelijk halen we de 500k kijkers volgende keer nogquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
De hele Arabische liga heeft inderdaad naar aanleiding van de uitzending van gisteren gevraagd aan Mark Rutten of Malki daadwerkelijk teruggestuurd naar Syrië zal worden.
En allerlei Syrische kijkers hebben uit protest hun abonnement op VI opgezet.
Hij gaat er gewoon op in hoor.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:42 schreef tompsv18 het volgende:
Tja, je vraagt aan mij om een argument te geven en dan ga je er zelf niet inhoudelijk op in. Einde discussie dan maar, dit schiet niet op.
Wij geven slechts onze mening over de lokale linksbuiten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:31 schreef tompsv18 het volgende:
Oja sorry, even vergeten. Je mag hier geen kritiek op VI hebben.
Ja lekker makkelijk praten nu.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:18 schreef TC03 het volgende:
Ik was het 100% eens met Van der Gijp over de jeugdopleiding van Ajax. Vooral toen hij zei dat je Kluivert en Bergkamp niet opleidt, maar dat ze worden geboren. 100% waar.
Denk ik ook wel. Voor een programmaatje op RTL7 is dit heel netjes. Bij SV weet je dat een hoop mensen dit op de achtergrond aan hebben staan, VI heeft een vaste kern (waarvan wij hier de harde kern zijn).quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:58 schreef AryaMehr het volgende:
De kijkcijfers van gisteren zijn anders wel erg netjes. Je hoort (bijna) gewoon thuis tussen programma's als DWDD en P&W, met enkel het verschil dat de show niet dagelijks is. Maar goed, de kijkcijfers zullen wel boven de miljoen komen schat ik zo bij VI Oranje.
Erg goed.quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:29 schreef Ronaldsen het volgende:
Net geen miljoen kijkers:
14 VOETBAL INTERNATIONAL 991.000
Ik denk hoe spannender/verder we in de competitie zitten dat we steeds hogere kijkcijfers op maandag zien.quote:
Spaan heeft promotie nodig voor zijn programmaquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Bron
Kijkt er überhaupt nog iemand naar zijn nieuwe programma op Comedy Central? Ik vergeet het elke keer eerlijk gezegd...
quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:43 schreef rubbereend het volgende:
En bijna één miljoen kijkers halen op RTL7![]()
quote:
Met terugkijkers zitten ze wel een paar keer over de miljoen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:03 schreef DrDentz het volgende:
Boskamp zei bij Extra Time wel dat er altijd meer dan een miljoen mensen naar VI kijken, ik vind hem betrouwbaarder dan deze statistiekjes.
200.000quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Met terugkijkers zitten ze wel een paar keer over de miljoen.
Hoeveel kijkers haalt dat Vlaamse programma eigenlijk?
quote:
Ze gaan langs de deur met een vragenlijst.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:45 schreef pberends het volgende:
[..]![]()
.
Of hebben ze in Vlaanderen geen onderzoek naar kijkcijfers?
http://www.humo.be/kijkcijfersquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:45 schreef pberends het volgende:
[..]![]()
.
Of hebben ze in Vlaanderen geen onderzoek naar kijkcijfers?
Je bedoelt overnachten...?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:58 schreef AryaMehr het volgende:
Fuck it, ik ga dit jaar naar het Kurhaus. Wie gaat er mee? Lekker man.
Nee, niet overnachten. Gewoon ff een middagje pakken aan het strand ja. Barbeque erbij.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je bedoelt overnachten...?
Ik ga zeker proberen een uitzendinkje bij te wonen. Is toch heerlijk man, strandje pakken, hapje eten, uitzendinkje bijwonen. Niks mis mee.
8.quote:
Zullen we anders een boom opzetten hoe hij altijd slechte nieuwsberichtjes post?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:45 schreef DrDentz het volgende:
Vind je dat nu rullevant, wil je graag scoren met oud zeer?
Nu al zin in.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, niet overnachten. Gewoon ff een middagje pakken aan het strand ja. Barbeque erbij.
Hoeveel zou Cheque van Gelder hebben gekregen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:11 schreef AryaMehr het volgende:
Schandalig overigens dat de mannen zo weinig betaald kregen voor hun optreden in het Kurhaus vorig jaar. Slechts ¤ 750,- bruto per dag, waarbij het eten en de parkeerkosten ook niet eens werden vergoed.
Ja hoorde dat het achter de schermen nogal overdreven is. Regisseurtje die dreigt om mensen eruit te gooien als ze niet stil zijn.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nu al zin in.
Jammer dat alles altijd heel relaxed gaat totdat je die gestresste regisseur tegenkomt alleen.Maar goed, hoort erbij.
Ik denk een stuk meer.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoeveel zou Cheque van Gelder hebben gekregen?
Is dat die man met dat lange haar?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nu al zin in.
Jammer dat alles altijd heel relaxed gaat totdat je die gestresste regisseur tegenkomt alleen.Maar goed, hoort erbij.
Dat zag je ook in KRO Profiel over Gijpie.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja hoorde dat het achter de schermen nogal overdreven is. Regisseurtje die dreigt om mensen eruit te gooien als ze niet stil zijn.
[..]
Ik denk een stuk meer.
Laat die anekdotes toch voor ons boek ZuidGrensie jongen (uitgeverij Buitenspelers ©), dan kunnen we weer lekker schnabbelend de provincie in! Is toch heerlijk man.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:13 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Wij geven slechts onze mening over de lokale linksbuiten.
Hoe denk je dat het voor Johannes en mij voelt, om met carnaval bij RKC weg te moeten rennen met een travestiet, een clown en een pastoor in je kielzog? Trappen ze verdomme ook nog de spiegel van de auto.
Reden we op de Rijksweg, ik zeg: 'johannes, dit kan toch niet? We moeten aangifte te doen. Weet je wat ie zegt? Echt waar? Ik zweer het je! hij zegt: 'ZuidGrensie, ik kan toch moeilijk bij dat hoofdbureau aankomen en zeggen dat we achtervolgd zijn door een clown, een pastoor en een travestiet? HAHAHAHA!'
Via mail.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Weet iemand hoe ik dit naar de uitzending kan sturen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verschrikkelijke man, maar dat lijkt me erg sterk hoor, dat hij meer kreeg dan dat in salaris.quote:
Meer dan ¤ 750,- bruto? Dat lijkt me wel toch?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:19 schreef Thas het volgende:
[..]
Verschrikkelijke man, maar dat lijkt me erg sterk hoor, dat hij meer kreeg dan dat in salaris.
Kostte natuurlijk wel veel meer omdat hij zo nodig naar Zuid-Afrika moest, maar dat is een ander verhaal.
Ah ja, je hebt gelijk, hij verdient veel meer, de Balkenende norm, ongeveer 190k netto. Absurd veel echt, ongelooflijk. Maar ja, paar jaartjes nog, snel weg hier. Hopen dat VI beschikbaar blijft in MP4 formaat voor in het buitenland, dat is het enige (niet eetbare) wat ik echt zou gaan missen aan dit landquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:20 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Meer dan ¤ 750,- bruto? Dat lijkt me wel toch?
Derksen ziet daar uit als een Casanovaquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vraagaanvoetbalinternational@vi.nlquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Weten jullie misschien het emailadres van vi tv?
tis dat?quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu.quote:Op woensdag 4 april 2012 06:55 schreef Ambrosius het volgende:
Gijp is vandaag jarig. Hij komt onder andere bij Edwin Evers straks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Gaat waarschijnlijk helemaal niet door, Boskamp weet van niks, gaat wel met ze praten omdat hij daar toevallig toch moet zijn maandag maar heeft sowieso niet de intentie om hoofdtrainer te worden.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:25 schreef macca728 het volgende:
hoop wel dat Boskamp blijft komen nu hij weer trainer is.
oh de spelers dachten al aan een 1 april grapquote:Op woensdag 4 april 2012 12:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat waarschijnlijk helemaal niet door, Boskamp weet van niks, gaat wel met ze praten omdat hij daar toevallig toch moet zijn maandag maar heeft sowieso niet de intentie om hoofdtrainer te worden.
Lijkt dus compleet verzonnen door de media.
quote:Op woensdag 4 april 2012 13:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zo, deze baas heeft ook eindelijk VI teruggekeken van maandag.
Was weer een topshowtje hoor.
Vrijdag van Hanegem dus....
is een quote van walcott, die ken geen Nederlands....quote:Op woensdag 4 april 2012 20:40 schreef TLC het volgende:
Op de VI site ;
'Er is een hoop backs die niet tegen Miyaichi wil spelen'
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 april 2012 09:49 schreef Symer het volgende:
[..]
http://eversstaatop.radio(...)r-gijp-over-voetbal/
Even terug luisteren. Mijn moeder tipte me al dat ze Gijpie op de radio gehoord had.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga ff luisteren wat de Boss van de wedstrijd van gisteren vond
http://www.vi.nl/radio/21(...)m-van-te-smullen.htm
Dus dat is de bron van die stukken die je elke maandagmiddag hier inlevert op de redactie.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:01 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
[..]
Even terug luisteren. Mijn moeder tipte me al dat ze Gijpie op de radio gehoord had.
Ja, man. Wat maakt het uit, is toch prima? Zo'n stukkie. Laat gaan, joh.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus dat is de bron van die stukken die je elke maandagmiddag hier inlevert op de redactie.
Toen wisten we ook meteen waar SBS de bronnen had.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Altijd nog beter dan Leo Oldenburger, die krijgt z'n info van een taxi chauffeur.
Tja jouw moeder kwam hier steeds aan met papiertjes met opstellingen erop, dan zie ik toch liever een vrouw die haar plaats kent en radiotips doorgeeft aan zonen die VI Hooligan zijn.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus dat is de bron van die stukken die je elke maandagmiddag hier inlevert op de redactie.
Ja, maar de familie Vermeer heeft iets met papiertjes.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Tja jouw moeder kwam hier steeds aan met papiertjes met opstellingen erop, dan zie ik toch liever een vrouw die haar plaats kent en radiotips doorgeeft aan zonen die VI Hooligan zijn.
Ik ook man. Lekker wedstrijdje kijken.quote:
Ik blijk familie te zijn van Johan Derksen.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:14 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja, maar de familie Vermeer heeft iets met papiertjes.
Zeg eens wat misschien is het doorgegeven.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik blijk familie te zijn van Johan Derksen.
Oh, dus dat is jouw bron?quote:Op woensdag 4 april 2012 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik blijk familie te zijn van Johan Derksen.
Hekje doorkruipenquote:Op woensdag 4 april 2012 23:20 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik ook man. Lekker wedstrijdje kijken.
Ga je nog onder een hekje doorkruipen of niet? Ik sowieso.
Met PSV'ers een biertje drinken? Als t mogelijk isquote:
Lijk nu een overlopen maar woon vlakbij Friesland dus pak vaak wedstrijden mee van Heerenveen. Was bij de bekerfinale SC-Heerenveen tegen FC Twente. Een dag om nooit te vergeten. Supporters van beide clubs lopen gewoon door elkaar heen en over en weer gezang. Mooi sfeertje, heb toen ook wat filmpjes gemaakt die wekelijks terug bekijk.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hekje doorkruipen?
[..]
Met PSV'ers een biertje drinken? Als t mogelijk is
Zoiets hoop ik ook zeker mee te makenquote:Op woensdag 4 april 2012 23:31 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Lijk nu een overlopen maar woon vlakbij Friesland dus pak vaak wedstrijden mee van Heerenveen. Was bij de bekerfinale SC-Heerenveen tegen FC Twente. Een dag om nooit te vergeten. Supporters van beide clubs lopen gewoon door elkaar heen en over en weer gezang. Mooi sfeertje, heb toen ook wat filmpjes gemaakt die wekelijks terug bekijk.![]()
Geniet er van!
Tuurlijk kan datquote:Op woensdag 4 april 2012 23:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Altijd beter dan twentequote:Op woensdag 4 april 2012 23:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Zoiets hoop ik ook zeker mee te maken
Ook al verliest Heracles met 4-0 ik ga dan nog met een opgeheven hoofd weg
10 jaar geleden nog laatste in de eerste divisie
6 jaar geleden kampioenschap.
3 jaar geleden de 5e plek
Zondag de bekerfinale
Preciesquote:Op woensdag 4 april 2012 23:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tuurlijk kan datZijn brabanders he. Geen randstad figuren
neuhquote:Op woensdag 4 april 2012 23:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Precies
Ga je ook naar de finale?
Haha, Boskamp kroop een tijdje terug onder een hekje door in De Kuip.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hekje doorkruipen?
[..]
No shitquote:Op donderdag 5 april 2012 00:27 schreef ZuidGrens het volgende:
Morgen (theoretisch gezien vandaag zelfs) weer een portie Genee-Gijp(?)-Derksen, gezien Valencia-AZ?
Niet aan gedacht... Al plannen gemaakt voor morgenquote:Op donderdag 5 april 2012 00:27 schreef ZuidGrens het volgende:
Morgen (theoretisch gezien vandaag zelfs) weer een portie Genee-Gijp(?)-Derksen, gezien Valencia-AZ?
Wat, ga jij nou ook beginnen?quote:Op donderdag 5 april 2012 00:54 schreef DrDentz het volgende:
Vooralsnog ga ik er vanuit dat de heren er vanavond gewoon zitten, ik ga toch raar opkijken als Tan presenteert en Babs analyseert.
Prioriteiten stellen konijn, prioriteiten.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet aan gedacht... Al plannen gemaakt voor morgen
Nee, ik kan bevestigen dat dat niet het geval is. De kleine begint ook daar tandjes te krijgen.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:54 schreef DrDentz het volgende:
Vooralsnog ga ik er vanuit dat de heren er vanavond gewoon zitten, ik ga toch raar opkijken als Tan presenteert en Babs analyseert.
Inderdaad! Snap alleen niet dat ze het onderbreken voor een voetbalwedstrijdquote:Op donderdag 5 april 2012 00:55 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen konijn, prioriteiten.
Ik ook niet. Kunnen we naar tweeëntwintig van die gasten kijken die maar één ding denken: 'ik wil een grotere Rolex dan die kerel naast me'. Op het woonwagenkamp vinden ze het lelijk, in de voetballerij scoor je ermee.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Inderdaad! Snap alleen niet dat ze het onderbreken voor een voetbalwedstrijd
Ja maar paasweekend dan kan ik al nietquote:Op donderdag 5 april 2012 00:55 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen konijn, prioriteiten.
De truc is juist om ze niet te verstoppen en dit pas na 3 uur duidelijk te maken. Zie je ze net zo over het veld lopen als de trainer van Valencia afgelopen week in Alkmaar deed.quote:Op donderdag 5 april 2012 01:19 schreef DrDentz het volgende:
Zou Gertjan nu ook paaseieren verstoppen om de spelersgroep van AZ op scherp te zetten?
Dat hoofd van Bossie op 6.00quote:
Toch moet je voor bepaalde lui oppassen. Die zijn hun wijf verloren, hebben 3000 euro, schulden staan, een stadionverbod, alles. Voor je het weet...quote:Op woensdag 4 april 2012 23:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tuurlijk kan datZijn brabanders he. Geen randstad figuren
Lekker man. Avondje voetbal kijken. Niks mis mee!quote:DRINGT AZ DOOR TOT DE LAATSTE VIER CLUBS IN DE EUROPA LEAGUE?
Voor AZ ligt de weg naar de halve finale van de Europa League nog helemaal open. Vorige week werd in Alkmaar met 2 - 1 gewonnen van het ijzersterke Valencia, de nummer 3 van Spanje, na Real Madrid en FC Barcelona. De return van deze kwartfinale staat gepland voor donderdag 5 april maar het lijkt alles behalve een gelopen koers te zijn voor het team van Gertjan Verbeek. Zo wisten de Spanjaarden thuis tegen PSV een 4 - 0 voorsprong op te bouwen (eindstand 4 - 2). Valencia - AZ wordt live uitgezonden door RTL 7. Leo Driessen doet het commentaar bij de wedstrijd en in de studio zitten Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp.
Aansluitend zijn de samenvattingen te zien van de overige returns in de kwartfinales, te beginnen bij Athletic De Bilbao - Schalke 04 (met Klaas-Jan Huntelaar) en daarna Metalist Kharkiv – Sporting (met Stijn Schaars en Ricky van Wolfswinkel) en Hannover 96 - Atlético Madrid.
Uitzending: RTL 7, donderdag 5 april:
20.30 uur Valencia - AZ live
23.20 uur Athletic De Bilbao - Schalke 04
23.40 uur Samenvattingen
quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:13 schreef Symer het volgende:
Derksen is een beetje de Glenn Beck van Nederland.
Eigenlijk mogen we al blij zijn dat dit soort kritische, directe televisie mogelijk is hier. Je moet voor de grap eens een live uitzending of discussie programma kijken van een Amerikaanse sport.quote:Aan de andere kant: als alle tv-pursenelleties hun woorden op een gouden weegschaal moeten gaan leggen om wille van dat selecte gezelschap mentaal uitgedaagden dat zich onder de kijkers bevindt kunnen we live-tv wel opdoeken.
twitter:SigaarSnor twitterde op donderdag 05-04-2012 om 10:30:37Heb later vandaag leuk nieuws te melden. Stay tuned! reageer retweet
Het geheim van Heracles Heracles?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:00 schreef Evertjan het volgende:
twitter:SigaarSnor twitterde op donderdag 05-04-2012 om 10:30:37Heb later vandaag leuk nieuws te melden. Stay tuned! reageer retweet
Ik blijf maar f5'en, maar er gebeurt niksquote:Op donderdag 5 april 2012 11:00 schreef Evertjan het volgende:
quote:Op donderdag 5 april 2012 11:04 schreef BobW het volgende:
Hou dat even vast SigaarSnor, we moeten eerst naar de reclame.
quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 11:04 schreef BobW het volgende:
Wat een heldenfilmpje, helemaal dubbel gelegenquote:
Hij moet het godverdomme al heel de uitzending vasthouden, paardenlul!quote:Op donderdag 5 april 2012 11:04 schreef BobW het volgende:
Die MaikelRonaldinho is ook een held trouwens, ook een VI-hoolie toevallig?quote:Op donderdag 5 april 2012 10:14 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Dat hoofd van Bossie op 6.00Geniale stilte ook ineens.
Kan niet wachten!quote:Op donderdag 5 april 2012 11:00 schreef Evertjan het volgende:
als je een beetje inzoomed totdat het rtl logo niet meer te zien is moeten ze al een stuk meer moeite doen om t te verwijderenquote:Op donderdag 5 april 2012 12:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]Compilaties mogen weer blijkbaar?
Het heeft nog even wat meer voorbereidingstijd nodig dan gepland... Excuusquote:Op donderdag 5 april 2012 14:55 schreef Paul-89 het volgende:
Die Veerboot is wel van de teasers, al 4 uur spanning.
Genieten in optima forma!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |