Bronquote:Henk Spaan vindt René van der Gijp te ver gaan
Henk Spaan vindt dat René van der Gijp soms net iets te ver gaat in de talkshow Voetbal International op RTL 7. Dat zegt de presentator in Veronica Magazine. Spaan, die een satirische voetbalshow heeft op Comedy Central, vindt dat Van der Gijp mensen uitlacht. “Van der Gijp is aanstekelijk, maar soms maakt hij iemand zó belachelijk dat ik denk: nú gaat het te ver. Grenzen aan humor? Natuurlijk zijn die er. Het gaat ook om de oprechtheid van de lach. Alleen dan is het echt aanstekelijk.“
Toch is Spaan wel vaste kijker van VI. “Eerst vond ik het een tijdje zo-zo, nu kijk ik alweer een poos elke uitzending, ook omdat er af en toe heel zinnig over voetbal wordt gepraat. Dat programma is de ultieme mix van karakters.”
Vooral Johan Derksen vindt hij een sterke personality. “Johan Derksen is in de loop der jaren enorm gegroeid. Hij voelt nu perfect aan wanneer hij er een oneliner in moet gooien.”
Ik heb het 1 keer gekeken en vind het niksquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Bron
Kijkt er überhaupt nog iemand naar zijn nieuwe programma op Comedy Central? Ik vergeet het elke keer eerlijk gezegd...
Ook net geen nieuw record. Record staat nog steeds op 997.000quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:29 schreef Ronaldsen het volgende:
Net geen miljoen kijkers:
14 VOETBAL INTERNATIONAL 991.000
Klopt, net als die opmerking laatst dat Toivonen een NSB'er is en Kluivert een massaverkrachter. Maarja, iedereen vindt het leuk dus Johan zal daar gewoon mee doorgaan.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:06 schreef RijstNatie het volgende:
Johan haalt hansie weer te vaak neer.
en die grap over syrie kan ook niet
Hopelijk halen we de 500k kijkers volgende keer nogquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
De hele Arabische liga heeft inderdaad naar aanleiding van de uitzending van gisteren gevraagd aan Mark Rutten of Malki daadwerkelijk teruggestuurd naar Syrië zal worden.
En allerlei Syrische kijkers hebben uit protest hun abonnement op VI opgezet.
Hij gaat er gewoon op in hoor.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:42 schreef tompsv18 het volgende:
Tja, je vraagt aan mij om een argument te geven en dan ga je er zelf niet inhoudelijk op in. Einde discussie dan maar, dit schiet niet op.
Wij geven slechts onze mening over de lokale linksbuiten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:31 schreef tompsv18 het volgende:
Oja sorry, even vergeten. Je mag hier geen kritiek op VI hebben.
Ja lekker makkelijk praten nu.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:18 schreef TC03 het volgende:
Ik was het 100% eens met Van der Gijp over de jeugdopleiding van Ajax. Vooral toen hij zei dat je Kluivert en Bergkamp niet opleidt, maar dat ze worden geboren. 100% waar.
Denk ik ook wel. Voor een programmaatje op RTL7 is dit heel netjes. Bij SV weet je dat een hoop mensen dit op de achtergrond aan hebben staan, VI heeft een vaste kern (waarvan wij hier de harde kern zijn).quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:58 schreef AryaMehr het volgende:
De kijkcijfers van gisteren zijn anders wel erg netjes. Je hoort (bijna) gewoon thuis tussen programma's als DWDD en P&W, met enkel het verschil dat de show niet dagelijks is. Maar goed, de kijkcijfers zullen wel boven de miljoen komen schat ik zo bij VI Oranje.
Erg goed.quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:29 schreef Ronaldsen het volgende:
Net geen miljoen kijkers:
14 VOETBAL INTERNATIONAL 991.000
Ik denk hoe spannender/verder we in de competitie zitten dat we steeds hogere kijkcijfers op maandag zien.quote:
Spaan heeft promotie nodig voor zijn programmaquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Bron
Kijkt er überhaupt nog iemand naar zijn nieuwe programma op Comedy Central? Ik vergeet het elke keer eerlijk gezegd...
quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:43 schreef rubbereend het volgende:
En bijna één miljoen kijkers halen op RTL7![]()
quote:
Met terugkijkers zitten ze wel een paar keer over de miljoen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:03 schreef DrDentz het volgende:
Boskamp zei bij Extra Time wel dat er altijd meer dan een miljoen mensen naar VI kijken, ik vind hem betrouwbaarder dan deze statistiekjes.
200.000quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Met terugkijkers zitten ze wel een paar keer over de miljoen.
Hoeveel kijkers haalt dat Vlaamse programma eigenlijk?
quote:
Ze gaan langs de deur met een vragenlijst.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:45 schreef pberends het volgende:
[..]![]()
.
Of hebben ze in Vlaanderen geen onderzoek naar kijkcijfers?
http://www.humo.be/kijkcijfersquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:45 schreef pberends het volgende:
[..]![]()
.
Of hebben ze in Vlaanderen geen onderzoek naar kijkcijfers?
Je bedoelt overnachten...?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:58 schreef AryaMehr het volgende:
Fuck it, ik ga dit jaar naar het Kurhaus. Wie gaat er mee? Lekker man.
Nee, niet overnachten. Gewoon ff een middagje pakken aan het strand ja. Barbeque erbij.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je bedoelt overnachten...?
Ik ga zeker proberen een uitzendinkje bij te wonen. Is toch heerlijk man, strandje pakken, hapje eten, uitzendinkje bijwonen. Niks mis mee.
8.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |