Ja lekker makkelijk praten nu.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:18 schreef TC03 het volgende:
Ik was het 100% eens met Van der Gijp over de jeugdopleiding van Ajax. Vooral toen hij zei dat je Kluivert en Bergkamp niet opleidt, maar dat ze worden geboren. 100% waar.
Denk ik ook wel. Voor een programmaatje op RTL7 is dit heel netjes. Bij SV weet je dat een hoop mensen dit op de achtergrond aan hebben staan, VI heeft een vaste kern (waarvan wij hier de harde kern zijn).quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:58 schreef AryaMehr het volgende:
De kijkcijfers van gisteren zijn anders wel erg netjes. Je hoort (bijna) gewoon thuis tussen programma's als DWDD en P&W, met enkel het verschil dat de show niet dagelijks is. Maar goed, de kijkcijfers zullen wel boven de miljoen komen schat ik zo bij VI Oranje.
Erg goed.quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:29 schreef Ronaldsen het volgende:
Net geen miljoen kijkers:
14 VOETBAL INTERNATIONAL 991.000
Ik denk hoe spannender/verder we in de competitie zitten dat we steeds hogere kijkcijfers op maandag zien.quote:
Spaan heeft promotie nodig voor zijn programmaquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Bron
Kijkt er überhaupt nog iemand naar zijn nieuwe programma op Comedy Central? Ik vergeet het elke keer eerlijk gezegd...
quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:43 schreef rubbereend het volgende:
En bijna één miljoen kijkers halen op RTL7![]()
quote:
Met terugkijkers zitten ze wel een paar keer over de miljoen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:03 schreef DrDentz het volgende:
Boskamp zei bij Extra Time wel dat er altijd meer dan een miljoen mensen naar VI kijken, ik vind hem betrouwbaarder dan deze statistiekjes.
200.000quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Met terugkijkers zitten ze wel een paar keer over de miljoen.
Hoeveel kijkers haalt dat Vlaamse programma eigenlijk?
quote:
Ze gaan langs de deur met een vragenlijst.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:45 schreef pberends het volgende:
[..]![]()
.
Of hebben ze in Vlaanderen geen onderzoek naar kijkcijfers?
http://www.humo.be/kijkcijfersquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:45 schreef pberends het volgende:
[..]![]()
.
Of hebben ze in Vlaanderen geen onderzoek naar kijkcijfers?
Je bedoelt overnachten...?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:58 schreef AryaMehr het volgende:
Fuck it, ik ga dit jaar naar het Kurhaus. Wie gaat er mee? Lekker man.
Nee, niet overnachten. Gewoon ff een middagje pakken aan het strand ja. Barbeque erbij.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je bedoelt overnachten...?
Ik ga zeker proberen een uitzendinkje bij te wonen. Is toch heerlijk man, strandje pakken, hapje eten, uitzendinkje bijwonen. Niks mis mee.
8.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |