Gaan ze ook het land rond als "Derksen & Genee - Gouden Koppel"?quote:Op maandag 2 april 2012 22:01 schreef DrDentz het volgende:
VI Hooligans, we moeten er wel aan bijdragen dat de liederen van het gouden duo Derksen & Genee de top van de hitparades bereiken.
Het is zo'n onzeker kneusje ... ik heb ooit eens stage gelopen bij Canal+ toen hij daar nog presenteerde maar toen was het echt zo'n dood vogeltje... nu hij succes heeft is het zo'n zelfingenomen stuk vreten gewordenquote:
quote:Op maandag 2 april 2012 22:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is zo'n onzeker kneusje ... ik heb ooit eens stage gelopen bij Canal+ toen hij daar nog presenteerde maar toen was het echt zo'n dood vogeltje... nu hij succes heeft is het zo'n zelfingenomen stuk vreten geworden
Ban!quote:Op maandag 2 april 2012 22:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is zo'n onzeker kneusje ... ik heb ooit eens stage gelopen bij Canal+ toen hij daar nog presenteerde maar toen was het echt zo'n dood vogeltje... nu hij succes heeft is het zo'n zelfingenomen stuk vreten geworden
quote:Op maandag 2 april 2012 22:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Not sure if serious...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |