Nou, dat deed ik niet toen ik 18 was.quote:Op maandag 2 april 2012 21:50 schreef Elusive het volgende:
[..]![]()
![]()
en na afloop van de wedstrijd een boterhamzakje met haribo snoepjes kopen
kikkertjes en cola flesjes, niet de kersen want die zijn vies
quote:
quote:Op maandag 2 april 2012 21:54 schreef Bonobo11 het volgende:
Vroege goal, want halverwege de 2e helft moeten de jonkies naar bed.
Ga fietsen johquote:Op maandag 2 april 2012 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ritmo loopt de polonaise, omdat Feyenoord positief besproken wordt.
TOETERS TOETERS
Nee hoor.quote:Op maandag 2 april 2012 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ritmo loopt de polonaise, omdat Feyenoord positief besproken wordt.
TOETERS TOETERS
Peuterschool is voor kinderen van 3quote:Op maandag 2 april 2012 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Moet jij dan niet op de Peuterschool zijn. Of moet je weer geitjes voeren?
MBO ijzerhandel jonguhquote:
Moet je nou weer over die Beenhakker beginnen? Laten we dat nou allemaal niet doen, ik word daar zo moe van. Ik heb gewerkt met de allergrootsten, en dan moet ik het over Been hebben? Laten we er nou allemaal over op houden.quote:Op maandag 2 april 2012 21:55 schreef DrDentz het volgende:
Ze hebben wel geluk dat het een beetje meezit want alleen Beenhakker en Been kunnen dat legioen rustig houden en pleasen
Goed bezig. 1100 netto?quote:
Van Volendam of Heerenveen?quote:
Zucht, lieve jongen ik kan daar niks meequote:Op maandag 2 april 2012 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moet je nou weer over die Beenhakker beginnen? Laten we dat nou allemaal niet doen, ik word daar zo moe van. Ik heb gewerkt met de allergrootsten, en dan moet ik het over Been hebben? Laten we er nou allemaal over op houden.
*sigarenrook*
Ben je weer thuis gekomen?quote:Op maandag 2 april 2012 21:57 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Zucht, lieve jongen ik kan daar niks mee
Bij Volendam speelde ook ooit een brian tevredenquote:
Ik zou het niet wetenquote:
Bij Haarlem speelde Sven Baasquote:Op maandag 2 april 2012 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Volendam speelde ook ooit een brian tevreden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |