quote:
VI overslaan nooit. Iedereen die bewust een uitzending overslaat wordt wmb geroyeerd.quote:Op maandag 2 april 2012 22:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Not sure if serious...
Donderdag lekker AZ kijken, vrijdag VI overslaan lijkt de beste optie.
Wees gerust, ik kijk de mp4 daarna, kan ik Willem mooi doorspoelen.quote:Op maandag 2 april 2012 22:18 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
VI overslaan nooit. Iedereen die bewust een uitzending overslaat wordt wmb geroyeerd.
Zal nog wel een half uur duren tot het op de site van RTL verschijnt, het gaat steeds trager in ieder geval.quote:
Hansie niet kunnen waarderenquote:Op maandag 2 april 2012 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hansie vind ik irritanter dan Willem.
Ik vind Johan irritanter als Hansie daar zit. Deed hij maar zo bij de Kromme.quote:Op maandag 2 april 2012 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hansie vind ik irritanter dan Willem.
quote:Op maandag 2 april 2012 23:03 schreef BobW het volgende:
[..]
Vooruit, door je UI.
http://iptv.rtl.nl/ipadxl(...)b4c96d8097965e47.mp4
We zijn hem kwijt.quote:Eersteprovincialer wil Boskamp als coach
ma 02/04/2012 - 20:00 Update: ma 02/04/2012 - 20:30
Johan Boskamp gaat vrijdag om de tafel zitten met Ingelmunster. De leider in eerste provinciale West-Vlaanderen heeft de 63-jarige ex-coach van Anderlecht gepolst om trainer te worden. "Ik heb nog niks getekend", reageert Boskamp, die de club naar vierde klasse moet loodsen.
Ingelmunster zag zijn riante voorsprong van 14 punten in eerste provinciale West-Vlaanderen de laatste weken gedecimeerd tot 5 punten. Afgelopen weekend werd de koploper nog met 1-3 vernederd door de op één na laatste, Langemark.
De laatste speeldag van vorig seizoen indachtig (toen verloor Ingelmunster in de slotmatch de titel, nadat het constant had gedomineerd) wil de club het zekere voor het onzekere nemen en Boskamp aanstellen als coach. Vrijdag wordt er gesproken.
"Boskamp ziet het als een vriendendienst"
De bestuurstop van Olympic MolenSport Ingelmunster gaat er al vanuit dat de samenwerking met Johan Boskamp rond is.
Vrijdag zal Johan Boskamp de eerste ploeg al leiden in de wedstrijd tegen Boezinge
"Via Pieter-Jan Sabbe (bekend als keeperstrainer, red) hebben we contact opgenomen met Boskamp", zegt Laurens Monteyne van Ingelmunster aan Sporza.
"Tot onze grote verbazing was het vrij snel in orde. Boskamp ziet deze job als een vriendendienst voor Sabbe en daar kunnen wij alleen maar van profiteren."
"Boskamp gaat dinsdag naar Barcelona-Milan kijken en reist dan door naar Valencia-AZ, maar vrijdag zal hij de eerste ploeg al leiden in de wedstrijd tegen Boezinge."
"We zien onze voorsprong weer slinken en dus moet er iets gebeuren. We willen geen twee keer meemaken wat vorig seizoen gebeurd is", gaat Monteyne voort. "De komst van Boskamp brengt in elk geval veel publiciteit met zich mee."
Boskamp: "Vrijdag zitten we samen"
Johan Boskamp zelf geeft toe dat er contact is met Ingelmunster, maar ontkent dat er al een akkoord is. "Er is nog niets getekend", zegt de 63-jarige Boskamp aan Sporza. "Vrijdag, wanneer ik weer in België ben, zit ik voor de eerste keer samen met de mensen van Ingelmunster."
Boskamp was in 2009 voor het laatst actief als trainer, in Beveren. Nu is hij een graag geziene gast in ons voetbalprogramma Extra Time.
Thanks, kon het maar half volgen.quote:Op maandag 2 april 2012 23:03 schreef BobW het volgende:
[..]
Vooruit, door je UI.
http://iptv.rtl.nl/ipadxl(...)b4c96d8097965e47.mp4
6quote:Op maandag 2 april 2012 23:46 schreef Salt_Seafood het volgende:
Hoe was de show? Ik moet um nog zien!
6
8
10?!
Of iets ertussenin?
Broekie uit, saunatje pakken, eredivisie live of soms lekker zappen naar van die naakte dames. Die zie je soms ook bij de palendansvereniging.quote:Op maandag 2 april 2012 23:47 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik zit overigens in de sauna, goed excuus dacht ik zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit dus, was het weer een topshow jongs?quote:Op dinsdag 3 april 2012 01:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
FUUUUUUUUUUUU ik moest werken.
Morgen maar even terugkijken.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 01:40 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dit dus, was het weer een topshow jongs?
Vrouwelijke VI Hooligans.quote:
Gewoon achterover leunen, voetjes op de tafel, croissantjes erbij, niks mis mee. Heerlijk toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |