Zeg eens wat misschien is het doorgegeven.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik blijk familie te zijn van Johan Derksen.
Oh, dus dat is jouw bron?quote:Op woensdag 4 april 2012 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik blijk familie te zijn van Johan Derksen.
Hekje doorkruipenquote:Op woensdag 4 april 2012 23:20 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik ook man. Lekker wedstrijdje kijken.
Ga je nog onder een hekje doorkruipen of niet? Ik sowieso.
Met PSV'ers een biertje drinken? Als t mogelijk isquote:
Lijk nu een overlopen maar woon vlakbij Friesland dus pak vaak wedstrijden mee van Heerenveen. Was bij de bekerfinale SC-Heerenveen tegen FC Twente. Een dag om nooit te vergeten. Supporters van beide clubs lopen gewoon door elkaar heen en over en weer gezang. Mooi sfeertje, heb toen ook wat filmpjes gemaakt die wekelijks terug bekijk.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hekje doorkruipen?
[..]
Met PSV'ers een biertje drinken? Als t mogelijk is
Zoiets hoop ik ook zeker mee te makenquote:Op woensdag 4 april 2012 23:31 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Lijk nu een overlopen maar woon vlakbij Friesland dus pak vaak wedstrijden mee van Heerenveen. Was bij de bekerfinale SC-Heerenveen tegen FC Twente. Een dag om nooit te vergeten. Supporters van beide clubs lopen gewoon door elkaar heen en over en weer gezang. Mooi sfeertje, heb toen ook wat filmpjes gemaakt die wekelijks terug bekijk.![]()
Geniet er van!
Tuurlijk kan datquote:Op woensdag 4 april 2012 23:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Altijd beter dan twentequote:Op woensdag 4 april 2012 23:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Zoiets hoop ik ook zeker mee te maken
Ook al verliest Heracles met 4-0 ik ga dan nog met een opgeheven hoofd weg
10 jaar geleden nog laatste in de eerste divisie
6 jaar geleden kampioenschap.
3 jaar geleden de 5e plek
Zondag de bekerfinale
Preciesquote:Op woensdag 4 april 2012 23:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tuurlijk kan datZijn brabanders he. Geen randstad figuren
neuhquote:Op woensdag 4 april 2012 23:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Precies
Ga je ook naar de finale?
Haha, Boskamp kroop een tijdje terug onder een hekje door in De Kuip.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hekje doorkruipen?
[..]
No shitquote:Op donderdag 5 april 2012 00:27 schreef ZuidGrens het volgende:
Morgen (theoretisch gezien vandaag zelfs) weer een portie Genee-Gijp(?)-Derksen, gezien Valencia-AZ?
Niet aan gedacht... Al plannen gemaakt voor morgenquote:Op donderdag 5 april 2012 00:27 schreef ZuidGrens het volgende:
Morgen (theoretisch gezien vandaag zelfs) weer een portie Genee-Gijp(?)-Derksen, gezien Valencia-AZ?
Wat, ga jij nou ook beginnen?quote:Op donderdag 5 april 2012 00:54 schreef DrDentz het volgende:
Vooralsnog ga ik er vanuit dat de heren er vanavond gewoon zitten, ik ga toch raar opkijken als Tan presenteert en Babs analyseert.
Prioriteiten stellen konijn, prioriteiten.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet aan gedacht... Al plannen gemaakt voor morgen
Nee, ik kan bevestigen dat dat niet het geval is. De kleine begint ook daar tandjes te krijgen.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:54 schreef DrDentz het volgende:
Vooralsnog ga ik er vanuit dat de heren er vanavond gewoon zitten, ik ga toch raar opkijken als Tan presenteert en Babs analyseert.
Inderdaad! Snap alleen niet dat ze het onderbreken voor een voetbalwedstrijdquote:Op donderdag 5 april 2012 00:55 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen konijn, prioriteiten.
Ik ook niet. Kunnen we naar tweeëntwintig van die gasten kijken die maar één ding denken: 'ik wil een grotere Rolex dan die kerel naast me'. Op het woonwagenkamp vinden ze het lelijk, in de voetballerij scoor je ermee.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Inderdaad! Snap alleen niet dat ze het onderbreken voor een voetbalwedstrijd
Ja maar paasweekend dan kan ik al nietquote:Op donderdag 5 april 2012 00:55 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen konijn, prioriteiten.
De truc is juist om ze niet te verstoppen en dit pas na 3 uur duidelijk te maken. Zie je ze net zo over het veld lopen als de trainer van Valencia afgelopen week in Alkmaar deed.quote:Op donderdag 5 april 2012 01:19 schreef DrDentz het volgende:
Zou Gertjan nu ook paaseieren verstoppen om de spelersgroep van AZ op scherp te zetten?
Dat hoofd van Bossie op 6.00quote:
Toch moet je voor bepaalde lui oppassen. Die zijn hun wijf verloren, hebben 3000 euro, schulden staan, een stadionverbod, alles. Voor je het weet...quote:Op woensdag 4 april 2012 23:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tuurlijk kan datZijn brabanders he. Geen randstad figuren
Lekker man. Avondje voetbal kijken. Niks mis mee!quote:DRINGT AZ DOOR TOT DE LAATSTE VIER CLUBS IN DE EUROPA LEAGUE?
Voor AZ ligt de weg naar de halve finale van de Europa League nog helemaal open. Vorige week werd in Alkmaar met 2 - 1 gewonnen van het ijzersterke Valencia, de nummer 3 van Spanje, na Real Madrid en FC Barcelona. De return van deze kwartfinale staat gepland voor donderdag 5 april maar het lijkt alles behalve een gelopen koers te zijn voor het team van Gertjan Verbeek. Zo wisten de Spanjaarden thuis tegen PSV een 4 - 0 voorsprong op te bouwen (eindstand 4 - 2). Valencia - AZ wordt live uitgezonden door RTL 7. Leo Driessen doet het commentaar bij de wedstrijd en in de studio zitten Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp.
Aansluitend zijn de samenvattingen te zien van de overige returns in de kwartfinales, te beginnen bij Athletic De Bilbao - Schalke 04 (met Klaas-Jan Huntelaar) en daarna Metalist Kharkiv – Sporting (met Stijn Schaars en Ricky van Wolfswinkel) en Hannover 96 - Atlético Madrid.
Uitzending: RTL 7, donderdag 5 april:
20.30 uur Valencia - AZ live
23.20 uur Athletic De Bilbao - Schalke 04
23.40 uur Samenvattingen
quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:13 schreef Symer het volgende:
Derksen is een beetje de Glenn Beck van Nederland.
Eigenlijk mogen we al blij zijn dat dit soort kritische, directe televisie mogelijk is hier. Je moet voor de grap eens een live uitzending of discussie programma kijken van een Amerikaanse sport.quote:Aan de andere kant: als alle tv-pursenelleties hun woorden op een gouden weegschaal moeten gaan leggen om wille van dat selecte gezelschap mentaal uitgedaagden dat zich onder de kijkers bevindt kunnen we live-tv wel opdoeken.
twitter:SigaarSnor twitterde op donderdag 05-04-2012 om 10:30:37Heb later vandaag leuk nieuws te melden. Stay tuned! reageer retweet
Het geheim van Heracles Heracles?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:00 schreef Evertjan het volgende:
twitter:SigaarSnor twitterde op donderdag 05-04-2012 om 10:30:37Heb later vandaag leuk nieuws te melden. Stay tuned! reageer retweet
Ik blijf maar f5'en, maar er gebeurt niksquote:Op donderdag 5 april 2012 11:00 schreef Evertjan het volgende:
quote:Op donderdag 5 april 2012 11:04 schreef BobW het volgende:
Hou dat even vast SigaarSnor, we moeten eerst naar de reclame.
quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 11:04 schreef BobW het volgende:
Wat een heldenfilmpje, helemaal dubbel gelegenquote:
Hij moet het godverdomme al heel de uitzending vasthouden, paardenlul!quote:Op donderdag 5 april 2012 11:04 schreef BobW het volgende:
Die MaikelRonaldinho is ook een held trouwens, ook een VI-hoolie toevallig?quote:Op donderdag 5 april 2012 10:14 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Dat hoofd van Bossie op 6.00Geniale stilte ook ineens.
Kan niet wachten!quote:Op donderdag 5 april 2012 11:00 schreef Evertjan het volgende:
als je een beetje inzoomed totdat het rtl logo niet meer te zien is moeten ze al een stuk meer moeite doen om t te verwijderenquote:Op donderdag 5 april 2012 12:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]Compilaties mogen weer blijkbaar?
Het heeft nog even wat meer voorbereidingstijd nodig dan gepland... Excuusquote:Op donderdag 5 april 2012 14:55 schreef Paul-89 het volgende:
Die Veerboot is wel van de teasers, al 4 uur spanning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |