Lees meer: http://www.nujij.nl/algem(...).lynkx#ixzz1pt43758yquote:Plaatje bij Sharia4Belgium betreurt dood Toulouse-killer
Ik wil benadrukken dat wij nooit hebben opgeroepen tot geweld en dat wij zijn daden niet verheerlijken, maar het is wel spijtig dat we een moslimbroeder verloren hebben”, aldus woordvoerder Fouad Belkacem. Verheerlijken of niet, Filip Dewinter is het spuugzat en pleit voor een onmiddellijke uitwijzing van Sharia4Belgium en hun dubieuze gedachtengoed.
Ja toch, negeren is een veel betere optie.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:34 schreef Saavedra het volgende:
Aandacht schenken aan gestoorde extremistische proleten
Een fatsoenlijk mens heeft genoeg fatsoen van zichzelf.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
Sharia zou goed zijn om er weer wat fatsoen in te krijgen hier.
Klopt. Ze zijn over het algemeen toch niet vatbaar voor steekhoudende argumenten of kille logica. Gewoon een relgroepje. Laat lekker in de marge wat leuzen schreeuwen, zolang ze de wet niet overtreden zal het mij aan m'n reet roesten wat voor debiele denkbeelden ze er op na houden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja toch, negeren is een veel betere optie.
Mwuah, is niet eerste en laatste x, een debat van een Nederlandse kamerlid(!) verstoren, bekogelen met eieren, oproepen tot staatsondermijnende acties, haatzaaien en terroristen verheerlijken is meer dan provoceren.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:38 schreef bijdehand het volgende:
Pure BSB-achtige provocatie dit. Lekker negeren
De inhoudelijke standpunten en de acties daarop zijn op zich al wetovertredend.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:40 schreef Saavedra het volgende:
[..]
Klopt. Ze zijn over het algemeen toch niet vatbaar voor steekhoudende argumenten of kille logica. Gewoon een relgroepje. Laat lekker in de marge wat leuzen schreeuwen, zolang ze de wet niet overtreden zal het mij aan m'n reet roesten wat voor debiele denkbeelden ze er op na houden.
Maar dan moeten ze aangepakt worden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah, is niet eerste en laatste x, een debat van een Nederlandse kamerlid(!) verstoren, bekogelen met eieren, oproepen tot staatsondermijnende acties, haatzaaien en terroristen verheerlijken is meer dan provoceren.
Helaas heeft men daar het lef / verstand niet voor bij justitie.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze aangepakt worden.
Ik denk het lef.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Helaas heeft men daar het lef / verstand niet voor bij justitie.
Of je leest even mijn opsomming van zaken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Waar wil je ze op gaan pakken? Het betreuren van een dood?
Bekogelen met eieren. Kan je ze wel meer dan een jaar op vasthouden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Waar wil je ze op gaan pakken? Het betreuren van een dood?
Ja want dat is realistisch? Hoogstens een boetequote:Op donderdag 22 maart 2012 23:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bekogelen met eieren. Kan je ze wel meer dan een jaar op vasthouden.
Gooi maar eens naar Beatrixquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja want dat is realistisch? Hoogstens een boete
Abu Imran, die wil ik wegzien, Fouad is niet de leider.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:46 schreef Saavedra het volgende:
Ik lees trouwens hier dat die Fouad Belkacem uit de OP vorige maand tot twee jaar celstraf is veroordeeld.
Het gaat hier om een kamerlid, niet de slager om de hoek.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nou ja, als je voor het bekogelen met een waxinelichtje sowieso een jaar krijgt...quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Vanwaar de verontwaardiging. Wat is er mis met deze tekst?quote:Ik wil benadrukken dat wij nooit hebben opgeroepen tot geweld en dat wij zijn daden niet verheerlijken, maar het is wel spijtig dat we een moslimbroeder verloren hebben”, aldus woordvoerder Fouad Belkacem.
Kamerlid is vervangbaar. Die is gelijk aan een gewone burgerquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het gaat hier om een kamerlid, niet de slager om de hoek.
Waxinelichtjehouderquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:48 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
Nou ja, als je voor het bekogelen met een waxinelichtje sowieso een jaar krijgt...
dat dacht ik dat we allemaal gelijk waren....quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja want iedereen is gelijk aan de koningin.
Omdat eht een "terrorist" betreft daarom doet iedereen boehoequote:Op donderdag 22 maart 2012 23:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vanwaar de verontwaardiging. Wat is er mis met deze tekst?²
Iedereen?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het is een "terrorist" die is doodgeschoten daarom doet iedereen boehoe
Als ze tegen de premier zouden zeggen. Wat doen we, 100 burgers redden of de koningin redden dan weet ik de uitslag alquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:48 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
dat dacht ik dat we allemaal gelijk waren....
Elke seconde sterft er een moslimbroeder, daar hou je je mond over, maar wanneer een extremist sterft ga je ineens je emoties tonen? Dat is er mis mee.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vanwaar de verontwaardiging. Wat is er mis met deze tekst?²
Dat is dezelfde, geloof ik.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Abu Imran, die wil ik wegzien, Fouad is niet de leider.
Uh nee, ga jij maar eens naar de politie met ik ben bedreigd, en vergelijk dat met een kamerlid die hetzelfde verhaal doet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kamerlid is vervangbaar. Die is gelijk aan een gewone burger
Dit is in de publiciteit? Daarom misschien? Of zie je Rutte ook elke dag z'n medeleven betuigen als er een kind in Afrika sterft? Of die hij dat alleen bij een busongeluk?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Elke seconde sterft er een moslimbroeder, daar hou je je mond over, maar wanneer een extremist sterft ga je ineens je emoties tonen? Dat is er mis mee.
Degene die politici bedreigen zijn vaak niet de ex-vriendjes van degene die bedreigt word.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Uh nee, ga jij maar eens naar de politie met ik ben bedreigd, en vergelijk dat met een kamerlid die hetzelfde verhaal doet.
Syrie, Irak, Afghanistan zijn ook in de publiciteit.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dit is in de publiciteit? Daarom misschien? Of zie je Rutte ook elke dag z'n medeleven betuigen als er een kind in Afrika sterft? Of die hij dat alleen bij een busongeluk?
Zei ik ook niet, hoeft in mijn voorbeeld ook niet het geval te zijn met de normale burger.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Degene die politici bedreigen zijn vaak niet de ex-vriendjes van degene die bedreigt word.
Dan ken je deze broeders niet, zij zijn juist erg betrokken bij elke Moslim, daar staan ze ook regelmatig bij stil. Dit is NU in de publiciteit, dus is deze reactie erg relevant, op het moment.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Elke seconde sterft er een moslimbroeder, daar hou je je mond over, maar wanneer een extremist sterft ga je ineens je emoties tonen? Dat is er mis mee.
ah ok.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:53 schreef Saavedra het volgende:
[..]
Abu Imran is een alias van Fouad Belkacem ja.
Die landen zijn ongeveer net zo vaak in de publiciteit als Afrika. Dit speelt zich veel dichter af en is heel lang in de publiciteit geweest. Het ging om 1 persoon. Niet om hele landenquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Syrie, Irak, Afghanistan zijn ook in de publiciteit.
Men weegt het gevaar af. Als er daadwerkelijk een grote kans is op, krijg je heus wel beschermingquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zei ik ook niet, hoeft in mijn voorbeeld ook niet het geval te zijn met de normale burger.
Uh nee, Syrie etc zijn toch wel wat specifiekere en actuele nieuwsberichten, met name op groter schaal verdient medeleven, onschuldige mensen verdienen medeleven, niet iemand die in de naam van de Islam zomaar doelgericht op joden in een gastland schiet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die landen zijn ongeveer net zo vaak in de publiciteit als Afrika. Dit speelt zich veel dichter af en is heel lang in de publiciteit geweest. Het ging om 1 persoon. Niet om hele landen
En zelfs dan zijn er andere procedures op grond van je achtergrond, functie etc.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Men weegt het gevaar af. Als er daadwerkelijk een grote kans is op, krijg je heus wel bescherming
Het blijft een mens. Het spijt ons ook dat hij zo geworden is.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Uh nee, Syrie etc zijn toch wel wat specifiekere en actuele nieuwsberichten, met name op groter schaal verdient medeleven, onschuldige mensen verdienen medeleven, niet iemand die in de naam van de Islam zomaar doelgericht op joden in een gastland schiet.
Eerlijk is eerlijk, dat zie ik als wat anders dan betreuren dat hij dood is na zo een daad.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het blijft een mens. Het spijt ons ook dat hij zo geworden is.²
Ik betreur hun ongewenste aanwezigheid in onze samenleving. De trollende haatbaard uithangen kan nl. veel beter in de door hun zo aanbeden woestijn, maar ik betwijfel of hun zwakzinnige gedachtengoed daar op veel bijval zou kunnen rekenen...quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:53 schreef Buitendam het volgende:
Dan betreuren ze dat maar lekker. Ik betreur hun empatisch en verstandelijk vermogen in het algemeen.
Verwegistan. Raakt niemand, toch? Deze man schoot die kinderen dood vanwege gebeurtenissen in Israël. Opeens is het dan wel ver weg? Toch? Daar hebben mensen in Frankrijk toch niks mee te maken? Of wel? Heeft men medeleven betuigt bij de doden van de Palestijnse kinderen? Heeft Rutte al gesproken over de dode kinderen in Syrië? Nee? He?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Uh nee, Syrie etc zijn toch wel wat specifiekere en actuele nieuwsberichten, met name op groter schaal verdient medeleven, onschuldige mensen verdienen medeleven, niet iemand die in de naam van de Islam zomaar doelgericht op joden in een gastland schiet.
Zolang ze geen strafbare feiten plegen, kan een regering weinig doen. Maar wees gerust, al dat sharia-tuig staat 24/7 onder toezicht van de Staatsveiligheid.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Lees meer: http://www.nujij.nl/algem(...).lynkx#ixzz1pt43758y
Eerlijk, hoe achterlijk en laf moet je als Belgische regering zijn om deze mensen nog steeds niet op te pakken? Wanneer ze in NL zijn gewoon Belgie een pleziertje doen en ze uit de EU zetten, voor eeuwig.
Het gaat ook niet om de vervangbaarheid, maar de gedachte achter zo'n actie.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kamerlid is vervangbaar. Die is gelijk aan een gewone burger
Dat hebben ze wellicht ook gedaan, maar ik kan me voorstellen dat dit niet interessant is voor de stemmingmakende media.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:58 schreef Buitendam het volgende:
Wel typisch dat deze meneer zijn medeleven naar de slachtoffers en hun familie "vergeet" te tonen.
Dat is exact waar ik mij zorgen over maak, zelfs met staatsveiligheid zijn ze zo goed als vrij om te doen en laten wat ze willen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:59 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
Zolang ze geen strafbare feiten plegen, kan een regering weinig doen. Maar wees gerust, al dat sharia-tuig staat 24/7 onder toezicht van de Staatsveiligheid.
Wat is dat precies waard dan? Dat ik de dood van jouw familie en van de moordenaar betreur, zal lekker te waarderen zijn.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat hebben ze wellicht ook gedaan, maar ik kan me voorstellen dat dit niet interessant is voor de stemmingmakende media.
Als je 24 uur per dag bij ze bent neem ik mijn woorden uiteraard terug en excuseer ik mij. Want dan baseer je je op feiten i.p.v. aannames.²
Daar is niks paradoxaals aan hoor. In ieder geval niet wat mij betreft. Of ben je niet zo van de vergeving?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat is dat precies waard dan? Dat ik de dood van jouw familie en van de moordenaar betreur, zal lekker te waarderen zijn.
Paradoxaal misschien niet, erg gemeend komt het ook niet over, ik ben weinig van de vergeving als het mijn naaste betreft idd, zeker op zo een manier.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar is niks paradoxaals aan hoor. In ieder geval niet wat mij betreft. Of ben je niet zo van de vergeving?²
Stemmingmakende media? Deze mensen hebben de media nodig om hun gedachtegoed te verspreiden. Zonder internet en televisie zou dit clubje weinig gehoor hebben.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat hebben ze wellicht ook gedaan, maar ik kan me voorstellen dat dit niet interessant is voor de stemmingmakende media.
Jij veroordeelt de beste man nog voor je de feiten echt kent. Hoe weet je bv. zeker dat deze jongen niet in een psychose terecht is gekomen? Om maar wat te noemen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Paradoxaal misschien niet, erg gemeend komt het ook niet over, ik ben weinig van de vergeving als het mijn naaste betreft idd, zeker op zo een manier.
Jouw betoog gaat hand in hand met mijn betoog.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Stemmingmakende media? Deze mensen hebben de media nodig om hun gedachtegoed te verspreiden. Zonder internet en televisie zou dit clubje weinig gehoor hebben.
Wat heeft dat te maken met stemmingmakende media? Die mensen zijn bedroefd dat één van hun helden is afgeknald, ze zijn niet mans genoeg om dat te zeggen dus lullen ze er maar wat omheen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jouw betoog gaat hand in hand met mijn betoog.²
Feit is dat er mensen zijn overleden als gevolg van zijn acties ( voor zoverre dat daadwerkelijk klopt ) in dat geval heb ik daarmee te kampen, niet begrip voor het speculeren over iemandsgemoedstoestand, laat staan dat een psychose niet per slot van rekening doelgericht schieten betekent op een joodse / vulmaarin school.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij veroordeelt de beste man nog voor je de feiten echt kent. Hoe weet je bv. zeker dat deze jongen niet in een psychose terecht is gekomen? Om maar wat te noemen.²
Jij bent de spreekwoordelijke waard. Want dat is niet wat ik lees.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met stemmingmakende media? Die mensen zijn bedroefd dat één van hun helden is afgeknald, ze zijn niet mans genoeg om dat te zeggen dus lullen ze er maar wat omheen.
Gast, ik snap er geen reet van.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij bent de spreekwoordelijke waard. Want dat is niet wat ik lees.²
Zoal de waard is vertrouwt hij zijn gasten. M.a.w.: je projecteert je eigen perceptie en manier van denken op die van hen...quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zoal de waard is vertrouwt hij zijn gasten. M.a.w.: je projecteert je eigen perceptie en manier van denken op die van hen...
Nu snap je het wel. Geen dank.²
Tuurlijk zijn ze vrij. België is een vrij land. Tot ze iets strafbaar doen, en dan staan deze jongens klaar om ze op te pakken. En geloof me, in dit soort kringen staat men te springen om ze in hun handen te krijgen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat is exact waar ik mij zorgen over maak, zelfs met staatsveiligheid zijn ze zo goed als vrij om te doen en laten wat ze willen.
Stoer poseren tijdens oefeningen is leuk, vooralsnog is er weinig actie geweest. Met name als het gaat om brede juridische interpretaties zijn er genoeg redenen om ze op te pakken.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:13 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn ze vrij. België is een vrij land. Tot ze iets strafbaar doen, en dan staan deze jongens klaar om ze op te pakken. En geloof me, in dit soort kringen staat men te springen om ze in hun handen te krijgen.
Waarom is dat dan nog niet gebeurd?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Stoer poseren tijdens oefeningen is leuk, vooralsnog is er weinig actie geweest. Met name als het gaat om brede juridische interpretaties zijn er genoeg redenen om ze op te pakken.
Laf, de man achter de man proberen te ontdekken, buitenlandse contacten?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom is dat dan nog niet gebeurd?²
Tot dat deze mensen daadwerkelijk een misdrijf begaan dat daadwerkelijk buiten het spectrum van de thoughtcrime valt is elke vorm van politieactie wat mij betreft de dood voor dat enige wat het (West-)Europa zo bijzonder maakt. Onze (relatief hoge) persoonlijke vrijheid.quote:"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it."
- Evelyn Beatrice Hall paraphrasing Voltaire
Een debat verstoren, met eieren bekogelen omdat wat er gezegd wordt ze niet aanstaat en oproepen tot het omverwerpen van de staat komt volgens mij aardig in de buurt waar de grenzen van vrijheid van meningsuiting in West Europa is?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:29 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Tot dat deze mensen daadwerkelijk een misdrijf begaan dat daadwerkelijk buiten het spectrum van de thoughtcrime valt is elke vorm van actie politieactie wat mij betreft de dood voor dat enige wat het (West-)Europa zo bijzonder maakt. Onze (relatief hoge) persoonlijke vrijheid.
Wat wil je doen dan? Vanaf nu iedereen die eieren gooit naar mensen keihard opruimen en naar Oekraine verschepen om ze daar eens even te waterboarden? Zoals sommige landen dat graag doen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een debat verstoren, met eieren bekogelen omdat wat er gezegd wordt ze niet aanstaat en oproepen tot het omverwerpen van de staat komt volgens mij aardig in de buurt waar de grenzen van vrijheid van meningsuiting in West Europa is?
Ja, een aanpak betekent natuurlijk vanuit extremen uitgaan als gevolg.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:34 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Wat wil je doen dan? Vanaf nu iedereen die eieren gooit naar mensen keihard opruimen en naar Oekraine verschepen om ze daar eens even te waterboarden? Zoals sommige landen dat graag doen.
Onze wetten en principes voldoen om met ook dit om te gaan. Zonder mensen op te pakken voor hun meningen. Laat het maar komen.
Deze zin snap ik niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, een aanpak betekent natuurlijk vanuit extremen uitgaan als gevolg.
Hier zijn wetten en regels voor maar nee, je gaat er niet levenslang de bak voor in. Dat zijn boetewaardige misdrijven.quote:Het bekogelen, orde verstoren
Hier ben ik het gewoon mee oneens.quote:en nogmaals voor de zoveelste keer oproepen tot staatsondermijnende acties is meer dan het hebben van een mening.
Ik heb liever dat dat niet hoeft. Laat maar schreeuwen en tieren. Geef ze maar al die vrijheid. En wat minder aandacht. Daar gaat het ze namelijk om. Een vrije samenleving is sterk genoeg om ook dit soort onzin te kunnen verduren zonder haar eigen principes te besmeuren.quote:Tevens ben ik wel voor een aanpak wat binnen de NLSe wetgeving past, een grote bek tegen een agent zorgt al voor meer.
Ben je nu dronken dan?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:46 schreef Triggershot het volgende:
Ik ga zo slapen Special, ik beantwoord je morgen met een nuchter kop
Truste.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:46 schreef Triggershot het volgende:
Ik ga zo slapen Special, ik beantwoord je morgen met een nuchter kop
Op users als Triggershot en Mutant moeten we hier op Fok! zuinig zijn.quote:
Hadden ze dat gedaan had men weer gepiept dat S4B zich er lekker makkelijk vanaf maakt. Verder boeit die hele club uiteraard niet. Hoeveel steun hebben die gasten helemaal? Verder is de reactie van ze niet ongepast. Niemand is verplicht om te roepen dat alles zo vreselijk is en erg en weet ik veel.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:13 schreef Buitendam het volgende:
hadden ze gereageerd met: "wij doen afstand van deze man, zijn daden tonen dat het geen Moslim was
Kutsmoes. Die landen zijn dagelijks in het nieuws man.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die landen zijn ongeveer net zo vaak in de publiciteit als Afrika. Dit speelt zich veel dichter af en is heel lang in de publiciteit geweest. Het ging om 1 persoon. Niet om hele landen
Naïef much?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 07:44 schreef timmmmm het volgende:
Eens met BSB en S4B. Ook al zijn zijn daden niet goed te praten, elk verloren leven is te betreuren.
Ik vind het ook jammer dat deze man gedood is. Niet alleen verdient in mijn ogen niemand de dood (de reden dat we ook geen doodstraf meer hebben in alle beschaafde landen), ook moet zo iemand gewoon terecht staan voor zijn daden, en niet een makkelijke uitweg krijgen. Geen enkel leven zou zomaar beëindigd moeten worden, ik betreur het ook dat het in dit geval niet anders kon.
Zo werkt de wereld niet. Denk je dat de nabestaanden van de slachtoffers van deze man betreuren dat hij dood is of zijn leven 'een groot goed' vonden? Denk je dat slachtoffers van verkrachtingen het leven van hun daders heilig vinden en op gelijke voet stellen met hun eigen geliefden? Denk je dat de slachtoffers van eender welke dictator in het midden-oosten op het moment zijn leven ook maar enige waarde toedichten?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat elk leven een groot goed is?
Waarom zou je het niet mogen betreuren? Wat is de volgende stap? Treuren om andere dode mensen verplicht stellen? Zoals in Noord Korea?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:16 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Zo werkt de wereld niet. Denk je dat de nabestaanden van de slachtoffers van deze man betreuren dat hij dood is of zijn leven 'een groot goed' vonden? Denk je dat slachtoffers van verkrachtingen het leven van hun daders heilig vinden en op gelijke voet stellen met hun eigen geliefden? Denk je dat de slachtoffers van eender welke dictator in het midden-oosten op het moment zijn leven ook maar enige waarde toedichten?
We moeten betreuren dat een jong iemand zo geïndoctrineerd en gecorrumpeerd is geraakt door een dergelijk giftig gedachtegoed. Maar zijn dood betreuren, nou nee.
Maar het idee achter de boodschap is provoceren en aandacht vragen. Verwerpelijk.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 07:44 schreef timmmmm het volgende:
Eens met BSB en S4B. Ook al zijn zijn daden niet goed te praten, elk verloren leven is te betreuren.
Ik vind het ook jammer dat deze man gedood is. Niet alleen verdient in mijn ogen niemand de dood (de reden dat we ook geen doodstraf meer hebben in alle beschaafde landen), ook moet zo iemand gewoon terecht staan voor zijn daden, en niet een makkelijke uitweg krijgen. Geen enkel leven zou zomaar beëindigd moeten worden, ik betreur het ook dat het in dit geval niet anders kon.
Da's ten eerste jouw mening en geen vasstaand feit. En ten tweede is dat niet strafbaar.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:35 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Maar het idee achter de boodschap is provoceren en aandacht vragen. Verwerpelijk.
Ja, daarom moeten we er niet te veel aandacht aan besteden.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:35 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Maar het idee achter de boodschap is provoceren en aandacht vragen. Verwerpelijk.
Ik vind het prachtig dat ie door zijn rotkop is geschoten, dat gun ik die mongolen van sharia4belgium ook, stuk voor stuk. Als ie was gearresteerd, dan was de aandacht van de internationale media niet te overzien geweest, en had ie zomaar een podium gehad waarop ie zelfs een soort cultstatus had kunnen verdienen onder zijn geestelijk gestoorde broeders, en zoals je weet...monkey see, monkey do. Die kans is hem in ieder geval ontnomen, nu is ie met stille trom door een zijdeur afgegaan, en over eeen maand zijn de meeste mensen, met uitzondering van de betrokkenen, hem alweer vergeten.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 07:44 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig dat ie door zijn rotkop is geschoten, dat gun ik die mongolen van sharia4belgium ook, stuk voor stuk. Als ie was gearresteerd, dan was de aandacht van de internationale media niet te overzien geweest, en had ie zomaar een podium gehad waarop ie zelfs een soort cultstatus had kunnen verdienen onder zijn geestelijk gestoorde broeders, en zoals je weet...monkey see, monkey do. Die kans is hem in ieder geval ontnomen, nu is ie met stille trom door een zijdeur afgegaan, en over eeen maand zijn de meeste mensen, met uitzondering van de betrokkenen, hem alweer vergeten.
Ik presenteer het ook als mijn mening, en geef nergens aan dat het strafbaar is. Dus wat is je punt?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:38 schreef Ulx het volgende:
[..]
Da's ten eerste jouw mening en geen vasstaand feit. En ten tweede is dat niet strafbaar.
Dat is slechts jouw mening en ook dat is niet strafbaar.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:37 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik presenteer het ook als mijn mening, en geef nergens aan dat het strafbaar is. Dus wat is je punt?
Dat zou kunnen, dat weet ik niet. ik vind het persoonlijk sowieso niet zulk boeiend nieuws, dus ik zie niet in waarom het aandacht zou moeten krijgen, maar dat staat los van de boodschap op zich, waar men al over valt.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:35 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Mja, ze misbruiken deze situatie om zichzelf weer onder de aandacht te krijgen. Uiteraard met zon quasi onschuldig bericht waarvan ze weten dat ze op tenen van anderen staan, gezien hun verleden, maar achteraf lekker onschuldig kunnen kijken.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:40 schreef SicSicSics het volgende:
Getroll van een marge groepje die het duidelijk om de aandacht te doen is. En iedereen valt over elkaar heen om er een oordeel over te vellen.
Op zich zeggen ze toch niks verkeerds? Ze vinden het jammer dat er een moslim broeder is omgekomen en ze zeggen duidelijk dat ze niet achter zijn 'aanpak' staan. Wat is daar nou weer mis mee?
Ze veroordelen de actie toch? Wat moeten ze nog meer doen? Een stille tocht organiseren voor de slachtoffers?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:44 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mja, ze misbruiken deze situatie om zichzelf weer onder de aandacht te krijgen. Uiteraard met zon quasi onschuldig bericht waarvan ze weten dat ze op tenen van anderen staan, gezien hun verleden, maar achteraf lekker onschuldig kunnen kijken.
Hypocrisie met steken onder de gordel.
Dat zeg ik. Getroll van een marge groepje. Lekker negeren in de media en hinderlijk laten volgen door de BVD. (Of de Belgische variant daarvan.)quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:44 schreef 3-voud het volgende:
Mja, ze misbruiken deze situatie om zichzelf weer onder de aandacht te krijgen. Uiteraard met zon quasi onschuldig bericht waarvan ze weten dat ze op tenen van anderen staan, gezien hun verleden, maar achteraf lekker onschuldig kunnen kijken.
Je bent al net zo hypocriet.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:46 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ze veroordelen de actie toch? Wat moeten ze nog meer doen? Een stille tocht organiseren voor de slachtoffers?
Misschien niet hun bek moeten openen dat ze het jammer vinden dat een kinderexecuteur doodgeschoten is tijdens een arrestatiepoging? Tis maar een ideetje hoor.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:46 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ze veroordelen de actie toch? Wat moeten ze nog meer doen? Een stille tocht organiseren voor de slachtoffers?
De media geeft hun die aandacht. Daar gaat het fout. Niet bij dit bericht.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:44 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zo'n beetje in de trent van, ik vind het jammer dat Breivik gepakt is, ook al sta ik duidelijk niet achter z'n aanpak?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:40 schreef SicSicSics het volgende:
Getroll van een marge groepje die het duidelijk om de aandacht te doen is. En iedereen valt over elkaar heen om er een oordeel over te vellen.
Op zich zeggen ze toch niks verkeerds? Ze vinden het jammer dat er een moslim broeder is omgekomen en ze zeggen duidelijk dat ze niet achter zijn 'aanpak' staan. Wat is daar nou weer mis mee?
Hoezo? Ze hebben gewoon het recht om dat te zeggen. Dat bepaalde mensen dingen menen te lezen die er niet staan is niet hun probleem. Als ze nou hadden geroepen dat het een grof schandaal was en dat zijn slachtoffers het allemaal verdienden en hahahaha wat is het goed dat ze dood zijn enzovoort had je nog een punt. Maar nu niet.quote:
Als Breivik doodgeschoten zou zijn en als er dan een groep mensen zou zijn die het leuk/ grappig/ nodig vinden om te zeggen dat ze het jammer vinden dat ze een Christen-Broeder verloren hebben ondanks dat ze het niet goedkeuren wat hij deed in het leven. Dan zou daar ook geen aandacht aan besteed worden.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Zo'n beetje in de trent van, ik vind het jammer dat Breivik gepakt is, ook al sta ik duidelijk niet achter z'n aanpak?
Geen idee, tegenwoordig hoor je nooit meer iets van die vent.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:57 schreef Dagonet het volgende:
Is dit soms dat groepje van Abou JahJah?
Nee, Theo was dood en weg wassie.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:58 schreef Ulx het volgende:
[..]
Geen idee, tegenwoordig hoor je nooit meer iets van die vent.
Ow, dus het was weer enorme heisa om niks. Ik begreep toen uit heel wat topics dat hij met tienduizenden met kromzwaardbewapende hezbollah strijders een staatsgreep wilde plegen in België. Maar dat was blijkbaar lichtelijk overdreven.quote:
Ach ga toch weg. Je weet dondersgoed waarom ze zo iets zeggen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:54 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hoezo? Ze hebben gewoon het recht om dat te zeggen. Dat bepaalde mensen dingen menen te lezen die er niet staan is niet hun probleem. Als ze nou hadden geroepen dat het een grof schandaal was en dat zijn slachtoffers het allemaal verdienden en hahahaha wat is het goed dat ze dood zijn enzovoort had je nog een punt. Maar nu niet.
So what? Is dat strafbaar? Verdien je voor zoiets een kogel door je hoofd zoals wat mensen hier beweren?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ach ga toch weg. Je weet dondersgoed waarom ze zo iets zeggen.
Ik zeg toch helemaal niet dat het strafbaar is? Maar daarom mag ik het nog wel een tyfus opmerking van een mongool vinden.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:03 schreef Ulx het volgende:
[..]
So what? Is dat strafbaar? Verdien je voor zoiets een kogel door je hoofd zoals wat mensen hier beweren?
Die hele opmerking boeit toch totaal niks? Als die gasten nou zouder roepen dat die aanslagen fantastisch waren had je een punt. Maar moet iedereen tegenwoordig maar z'n waffel houden want Die_Hofstadtgruppe (leuke naam, lekker tactvol gekozen ook) er misschien een steek onder water in zou kunnen zien?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik zeg toch helemaal niet dat het strafbaar is? Maar daarom mag ik het nog wel een tyfus opmerking van een mongool vinden.
Matige troll. Zoals gezegd: je weet best wat ze bedoelen en waarom hij het zegt.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:10 schreef Ulx het volgende:
[..]
Die hele opmerking boeit toch totaal niks? Als die gasten nou zouder roepen dat die aanslagen fantastisch waren had je een punt. Maar moet iedereen tegenwoordig maar z'n waffel houden want Die_Hofstadtgruppe (leuke naam, lekker tactvol gekozen ook) er misschien een steek onder water in zou kunnen zien?
Alsjeblieft zeg. Doe niet zo politiek correct.
Nee, die heeft er niets mee te doen. Sowieso is Abou Jahjah niet eens praktiserend moslim, laat staan voorstander van de sharia.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:57 schreef Dagonet het volgende:
Is dit soms dat groepje van Abou JahJah?
Ik heb ten eerste geen last van die leipo's. Een handjevol idioten in België zullen me een rotzorg wezen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Matige troll. Zoals gezegd: je weet best wat ze bedoelen en waarom hij het zegt.
Verder mag die knakker van S4B idd een loodvergiftiging oplopen, maar dan niet voor deze opmerking maar voor zijn gehele ouvre.
Dan vraag je je toch af wie er nou een grotere extremist is.quote:
Ik zeg toch regels zijn regels? Ik hou me daar wel aan hoor. Maar geef toe, veel ga je als maatschappij niet missen aan dat soort figuren.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:07 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dan vraag je je toch af wie er nou een grotere extremist is.
De maatschappij zal heel veel mensen niet missen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:08 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik zeg toch regels zijn regels? Ik hou me daar wel aan hoor. Maar geef toe, veel ga je als maatschappij niet missen aan dat soort figuren.
Oh nu is het al paranoide en samenzweerderig? Als je gewoon niet weet wie die gasten zijn en waar ze zich mee bezighouden dan is het misschien verstandiger er geen mening over te ventileren. Ze beperken zich trouwens niet tot België hoor, vorige maand of zo waren ze nog lekker aan het rellen in dat paaldorp van je.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:02 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik heb ten eerste geen last van die leipo's. Een handjevol idioten in België zullen me een rotzorg wezen.
Jij klinkt nogal paranoide, maar je geeft niet concreet aan wat nou het probleem is van dat berichtje van ze. Je roept alleen maar dat ik best zal weten wat ze ermee bedoelen. Wat dat ook mag betekenen. Maar sorry, ik ben niet van plan om achter elk persbericht of opmerking van een club als S4B als een of andere paranoide gek allerlei samenzweringen te zien of te zoeken.
Natuurlijk wel. Ik geef gewoon mijn mening over dit geval. Wat ik verder van die club denk kun je hierboven ook wel uit mijn posts halen. Maar moet ik nou vreselijk bang zijn voor die gasten of zo?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh nu is het al paranoide en samenzweerderig? Als je gewoon niet weet wie die gasten zijn en waar ze zich mee bezighouden dan is het misschien verstandiger er geen mening over te ventileren.
Je wilt boeken verbieden?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:35 schreef Zienswijze het volgende:
Je kan mensen niet zomaar om hun mening oppakken. Wat je wel kan doen is religieus extremisme uitbannen, d.w.z. die heilige boeken aanpakken waar extremistische teksten in staan. En blader dan meteen de helige boeken van álle religies door.
Waarom zit je de hele tijd te miepen over 'bang' en 'strafbaar'?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:19 schreef Ulx het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Ik geef gewoon mijn mening over dit geval. Wat ik verder van die club denk kun je hierboven ook wel uit mijn posts halen. Maar moet ik nou vreselijk bang zijn voor die gasten of zo?
Nee, dat hoor je mij niet zeggen. Je kan wel kijken in hoeverre bepaade teksten die tot haat of geweld oproepen, passen bij een moderne samenleving in de 21e eeuw.quote:
En dan?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:39 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nee, dat hoor je mij niet zeggen. Je kan wel kijken in hoeverre bepaade teksten die tot haat of geweld oproepen, passen bij een moderne samenleving in de 21e eeuw.
Er is een verschil tussen niet rouwig zijn en botweg opschrijven dat ieder lid van dat clubje door zijn kop moet worden geschoten. Kun jij dat verschil begrijpen?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Waarom zit je de hele tijd te miepen over 'bang' en 'strafbaar'?
Dat zegt toch helemaal niemand?![]()
Het is gewoon een groepje tyfustuig in dezelfde hoek als deze kinderexecuteur en daarom zijn de meesten hier niet rouwig als die gasten omgelegd worden. En terecht.
De meesten zullen zelfs blij zijnquote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:41 schreef Ulx het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen niet rouwig zijn en botweg opschrijven dat ieder lid van dat clubje door zijn kop moet worden geschoten. Kun jij dat verschil begrijpen?
Zijn wij Belgie?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:41 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Ah, TS wil mensen uit het land verwijderen omdat ze iets zeggen wat hij niet leuk vind. Nog suggesties voor verdere afbreuk van onze liberale democratie?
Het lijkt mij evident dat er minder gemiddeld moordpartijen uit een tekst "We gaan voor de vrede!" dan "Doodt mensen onder omstandigheden X en Y komen."quote:
Denken dat je een ideologie of religie kan aanpakken door de denkwijze proberen uit te bannen.. ik vind het erg naief. Hebben de Russen ook geprobeerd, is hen goed gelukt... NOT.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:45 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Het lijkt mij evident dat er minder gemiddeld moordpartijen uit een tekst "We gaan voor de vrede!" dan "Doodt mensen onder omstandigheden X en Y komen."
We moeten af van het idee dat religies alleen maar vredelievend en tolerant zijn. Er zitten ook mindere kanten aan, en dat komt in sommige teksten in sommige boeken naar voren. Met de lieve en vredelievende teksten is uiteraard niets mis. Mein Kampf is toch ook niet overal vrij verkrijgbaar door de aanstotende inhoud van sommige hoofstukken en de nabije historie?
Waarom pakt men misstanden uit ideologieen wel aan en misstanden uit religies niet?
Nee, maar Les Pay Bas en La Belgique zijn 2 handen op 1 mollige buik. Dat weet jij ook.quote:
Precies!quote:
Je bent nog even goed in het ontwijken van vragen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De meesten zullen zelfs blij zijn
Ook terecht.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig dat ie door zijn rotkop is geschoten, dat gun ik die mongolen van sharia4belgium ook, stuk voor stuk.
quote:en eigenlijk moet je ze allemaal afschieten, maaaarja, regels, regels
Vervang S4B en de naam van die gast door Joden en Wilders, en ik neem aan dat je dan staat te schuimbekken?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:32 schreef DDDDDaaf het volgende:
Ik denk dat er ook meer dan genoeg mensen zijn, die het betreuren dat Fouad Belkacem leeft...
Het gaat niet om de denkwijze van de religie, maar om sommige (geweldoproepende of haatzaaiende) teksten van een religie. Men weigert toch ook niet om niets tegen het Nazisme te doen? Men kan idd de ideologie niet aanpakken, zie de vele neo-nazi's die in West-Europa rondhuppelen, en daar doel ik ook niet op, maar men kan wel maatregelen nemen waardoor de kans dat de mens an sich door Nazistische ideeen wordt gehersenspoeld, kleiner wordt. En dat heeft men ook gedaan.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Denken dat je een ideologie of religie kan aanpakken door de denkwijze proberen uit te bannen.. ik vind het erg naief. Hebben de Russen ook geprobeerd, is hen goed gelukt... NOT.
Dat heeft men ook in Rusland gedaan, zonder enig effect. Nogmaals, je kan boeken verbieden, teksten verbieden, meningen verbieden - het helpt geen drol want alles speelt af in het koppie en daar kan geen wet tegenop boksen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:51 schreef Zienswijze het volgende:
Het gaat niet om de denkwijze van de religie, maar om sommige (geweldoproepende of haatzaaiende) teksten van een religie. Men doet toch ook niets tegen het Nazisme? Men kan idd de ideologie niet aanpakken, zie de vele neo-nazi's die in West-Europa rondhuppelen, en daar doel ik ook niet op, maar men kan wel maatregelen nemen waardoor de kans dat de mens an sich door Nazistische ideeen wordt gehersenspoeld, kleiner wordt. En dat heeft men ook gedaan.
En jij in stom gelul.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:51 schreef Ulx het volgende:
[..]
Je bent nog even goed in het ontwijken van vragen.
[..]
[..]
[..]
Vervang S4B en de naam van die gast door Joden en Wilders, en ik neem aan dat je dan staat te schuimbekken?
Dus als men Mein Kampf vrij zou geven (vrij verkrijgbaar in alle openbare winkels) en men Nazischolen zonder specifieke richtlijnen voor extremisme op zou mogen richten, dan zou het aantal neo-nazi's of de extremisme ervan nagenoeg gelijk blijven?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat heeft men ook in Rusland gedaan, zonder enig effect. Nogmaals, je kan boeken verbieden, teksten verbieden, meningen verbieden - het helpt geen drol want alles speelt af in het koppie en daar kan geen wet tegenop boksen.
Hey, een Godwin. We merken dat over een paar jaar wel. Als Mein Kampf in het publieke domein komt.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:55 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dus als men Mein Kampf vrij zou geven (vrij verkrijgbaar in alle openbare winkels) en men Nazischolen zonder specifieke richtlijnen voor extremisme op zou mogen richten, dan zou het aantal neo-nazi's of de extremisme ervan nagenoeg gelijk blijven?
Met andere woorden, volgens jou zou het dus geen verschil maken?
Dus het zou niets uitmaken?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:57 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hey, een Godwin. We merken dat over een paar jaar wel. Als Mein Kampf in het publieke domein komt.
Geen idee. Ik denk dat het wel mee zal vallen. Maar d'r zullen heus wel wat figuren zijn die ineens helemaal om gaan.quote:
Zie dikgedrukte. Waarom laten we religies dan wel de vrije loop gaan?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:04 schreef Ulx het volgende:
[..]
Geen idee. Ik denk dat het wel mee zal vallen. Maar d'r zullen heus wel wat figuren zijn die ineens helemaal om gaan.
De geschriften van Breivik zijn ook niet verboden.
De geschriften van de PVV eveneens niet. Waar raakte Breivik ook al weer geinspireerd door?quote:De geschriften van Breivik zijn ook niet verboden.
Hoeveel mensen moeten radicaliseren? Één op de tien, één op de miljoen? Als één persoon zegt dat hij is gaan moorden omdat er teksten in een Pinkeltje boek stonden die hij intepreteerde als verplichting tot moord moeten die boeken dan verboden of aangepast worden? Waar leg je de grens?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:12 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Zie dikgedrukte. Waarom laten we religies dan wel de vrije loop gaan?
Wil jij dat de overheid de boekjes van een partij gaat censureren?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:12 schreef Zienswijze het volgende:
De geschriften van de PVV eveneens niet. Waar raakte Breivik ook al weer geinspireerd door?
Nee, de nutcakes blijven nutcakes (ergo diegene die zich door dat gedachtegoed aangesproken voelen).quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:55 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dus als men Mein Kampf vrij zou geven (vrij verkrijgbaar in alle openbare winkels) en men Nazischolen zonder specifieke richtlijnen voor extremisme op zou mogen richten, dan zou het aantal neo-nazi's of de extremisme ervan nagenoeg gelijk blijven?
Met andere woorden, volgens jou zou het dus geen verschil maken?
Ik heb het over teksten van boekjes, niet over boekjes an sich.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:17 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wil jij dat de overheid de boekjes van een partij gaat censureren?
Dus Mein Kampf mag de vrije verkoop in gaan en men mag overal Nazischolen oprichten?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, de nutcakes blijven nutcakes (ergo diegene die zich door dat gedachtegoed aangesproken voelen).
Dat is een goede vraag, waar is de grens bij het Nazisme gelegd?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:16 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hoeveel mensen moeten radicaliseren? Één op de tien, één op de miljoen? Als één persoon zegt dat hij is gaan moorden omdat er teksten in een Pinkeltje boek stonden die hij intepreteerde als verplichting tot moord moeten die boeken dan verboden of aangepast worden? Waar leg je de grens?
Er is nu wel teveel bewegingsvrijheid voor religieuze mafketels, waar die vrijheid voor andere extremisten niet is toegestaan. En terecht, dus dat moet gecorrigeerd worden mi.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, de nutcakes blijven nutcakes (ergo diegene die zich door dat gedachtegoed aangesproken voelen).
De overheid heeft de rechten op dat boek. Persoonlijke eigendommen van Hitler werden na de oorlog in beslag genomen. Als bezitter van de rechten staat het je vrij om het boek uit te geven of niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:21 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik heb het over teksten van boekjes, niet over boekjes an sich.
Wat doet de overheid ook alweer met Mein Kampf? Waarom is dat boek niet overal vrij verkrijgbaar?
Oh, dus de overheid geeft zichzelf de rechten op Mein Kampf, maar niet die op de boeken van religies.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:26 schreef Ulx het volgende:
[..]
De overheid heeft de rechten op dat boek. Persoonlijke eigendommen van Hitler werden na de oorlog in beslag genomen. Als bezitter van de rechten staat het je vrij om het boek uit te geven of niet.
Boeken komen in het publieke domein zeventig jaar na de dood van de auteur. Mein Kampf dus in 2015. Dan kan de overheid dus niks meer doen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:29 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Oh, dus de overheid geeft zichzelf de rechten op Mein Kampf, maar niet die op de boeken van religies.
Beetje rare consequentie.
Wat wil je dan? Dat zijn geen auto mogen rijden. Niet mogen bidden in de Moskee? Geen verse aardappels met jus en gepofte eend naar binnen mogen werken?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Er is nu wel teveel bewegingsvrijheid voor religieuze mafketels, waar die vrijheid voor andere extremisten niet is toegestaan. En terecht, dus dat moet gecorrigeerd worden mi.
Waarom zou je geen nazischool mogen oprichten? Als je daar een draagvlak voor weet te genereren en je zorgt dat de lessen in orde zijn, inclusief geschiedenis en maatschappijleer, is er niks tegen te doen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:29 schreef Zienswijze het volgende:
Verder lijkt het mij evident dat men niet zomaar een Nazischool mag oprichten. Maar men mag wel - na vergunnig - een school van religie X, Y, Z oprichten waar men extremisme mag spuien. Ook een rare consequentie.
Denk je dat de maatschappelijke opinie dat toe zou laten?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:34 schreef Ulx het volgende:
[..]
Waarom zou je geen nazischool mogen oprichten? Als je daar een draagvlak voor weet te genereren en je zorgt dat de lessen in orde zijn, inclusief geschiedenis en maatschappijleer, is er niks tegen te doen.
Dan snap jij het niet helemaal als je dat echt denkt.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, maar Les Pay Bas en La Belgique zijn 2 handen op 1 mollige buik. Dat weet jij ook.²
Dan kan ik zeker. Nu niet Nazischolen nog. Zie andere post.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:31 schreef Ulx het volgende:
[..]
Boeken komen in het publieke domein zeventig jaar na de dood van de auteur. Mein Kampf dus in 2015. Dan kan de overheid dus niks meer doen.
Als je bovenstaande leest, kun je dan begrijpen waarom de meeste religieuze boeken in het publieke domein zitten?
De Taliban kregen dat toch aardig voor elkaar om dat alles te verbieden en een compleet volk hun wil op te leggen, en zonder interventie zou dat nu nog steeds zo zijn.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat heeft men ook in Rusland gedaan, zonder enig effect. Nogmaals, je kan boeken verbieden, teksten verbieden, meningen verbieden - het helpt geen drol want alles speelt af in het koppie en daar kan geen wet tegenop boksen.
Ik zie het ook niet snel gebeuren. Maar da's iets anders dan verboden. In jouw voorbeeld zou de inspectie waarschijnlijk ingrijpen omdat de de maatschappijleer en geschiedenisles niet aan de eisen voldoet.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:39 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Denk je dat de maatschappelijke opinie dat toe zou laten?
Ik zie het al voor me: een Nazi-school verrijzend in Amsterdam-West, waar de inferioriteit van het Joodse ras en de overige niet-Ariers uitvoerend behandeld wordt en waar de ideeen van Hiter juichend ontvangen worden.
D'r zit wel een verschil in algemene kennis tussen een analfabete opiumteler in Kandahar en iemand die gewoon naar school is geweest en internet en tv heeft.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:41 schreef Hathor het volgende:
[..]
De Taliban kregen dat toch aardig voor elkaar om dat alles te verbieden en een compleet volk hun wil op te leggen, en zonder interventie zou dat nu nog steeds zo zijn.
Waarom zou de inspectie ingrijpen dan?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:43 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet snel gebeuren. Maar da's iets anders dan verboden. In jouw voorbeeld zou de inspectie waarschijnlijk ingrijpen omdat de de maatschappijleer en geschiedenisles niet aan de eisen voldoet.
Ik denk dat jij en ik helemaal niet met zekerheid kunnen stellen dat er in NK geen verzet was of is, er komt van daaruit helemaal niks aan nieuws naar buiten, alleen datgene wat zij zelf willen. Maar goed, genoeg offtopic weer.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:46 schreef Ulx het volgende:
[..]
D'r zit wel een verschil in algemene kennis tussen een analfabete opiumteler in Kandahar en iemand die gewoon naar school is geweest en internet en tv heeft.
Een beter voorbeeld zou trouwens Noord Korea zijn, daar is niet eens verzet. Dat was er in Afghanistan wel.
Moet je vragen aan mensen die over achterlijke culturen kletsen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:47 schreef Zienswijze het volgende:
Waarom mag bij ideologie X de inferioriteit van anderen niet benadrukt worden, maar bij religie X, Y, Z de inferioriteit van anderen wel?
Onder het mom van godsdienstvrijheid en 'ies koeltoer" mogen bijv. bepaalde extremistische moslims allerlei haatpreken en staatsondermijnende praktijken uitvoeren, terwijl dat voor andersoortige (niet-religieuze) idioten veel meer aan banden is gelegd.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Dat zijn geen auto mogen rijden. Niet mogen bidden in de Moskee? Geen verse aardappels met jus en gepofte eend naar binnen mogen werken?²
Zoals? Geef eens een aantal concrete voorbeelden.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:58 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Onder het mom van godsdienstvrijheid en 'ies koeltoer" mogen bijv. bepaalde extremistische moslims allerlei haatpreken en staatsondermijnende praktijken uitvoeren, terwijl dat voor andersoortige (niet-religieuze) idioten veel meer aan banden is gelegd.
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:54 schreef Ulx het volgende:
[..]
Moet je vragen aan mensen die over achterlijke culturen kletsen.
Sorry, ik hou me daar normaal niet mee bezig. Dus ik denk dat je aan iemand die het regelmatig over achterlijke culturen heeft moet zijn. Die kan het je waarschijnlijk goed uitleggen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:01 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Je hebt dus geen antwoord op mijn vraag.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:04 schreef Ulx het volgende:
[..]
Sorry, ik hou me daar normaal niet mee bezig. Dus ik denk dat je aan iemand die het regelmatig over achterlijke culturen heeft moet zijn. Die kan het je waarschijnlijk goed uitleggen.
Neuh, ik hou me er nooit mee bezig. Als je een antwoord wilt moet je bij een Hofstadgruppe zijn of zo. Die opent het ene na het andere topic over dat soort zaken. Die zal het wel weten. Ik zou tenslotte niet durven beweren dat hij uit zijn nek lult. Nee hoor, echt niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:08 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Je hebt dus geen antwoord op mijn vraag.
D inspectie grijpt in als het onderwijs niet goed is of de inhoud van de lessen niet aan de eisen voldoet. En ik kan me van een nazischool goed voorstellen dat bepaalde lessen niet aan hun eigen ideologie kunnen voldoen. Maar het is een hypothetisch geval dus het blijft giswerk.quote:Waarom zou de inspectie ingrijpen dan?
Zet de inhoud van de haatpreken in de moskee Amsterdam West eens tegenover die van een Janmaat (veroordeeld voor de leus 'vol is vol', dat evengoed op een pak melk had kunnen slaan) of Geert Wilders.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:01 schreef Ulx het volgende:
[..]
Zoals? Geef eens een aantal concrete voorbeelden.
Ik zie toch anders aardig wat boetes worden uitgedeeld. De leider van de S4B is twee jaar de cel ingegaan. Kun je van Janmaat of Wilders niet zeggen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:37 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Zet de inhoud van de haatpreken in de moskee Amsterdam West eens tegenover die van een Janmaat (veroordeeld voor de leus 'vol is vol', dat evengoed op een pak melk had kunnen slaan) of Geert Wilders.
Blijkbaar mag haatzaaien alleen als je het vanuit een religieuze opvatting doet
Nee die is niet de cel ingegaan.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:55 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik zie toch anders aardig wat boetes worden uitgedeeld. De leider van de S4B is twee jaar de cel ingegaan. Kun je van Janmaat of Wilders niet zeggen.
Daar zijn ze ook niet welkom.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:41 schreef PKRChamp het volgende:
Sharia4Belgium enkeltje Saudi Arabië. Ik snap helemaal niet waarom zulk soort mensen er voor kiezen om tussen de kaffirs te blijven wonen.
Omdat ze zich slecht hebben uitgelaten over de koningshuizen. Waaronder die van Marokko. Ik denk dat die Marokkanen Marokko niet zonder problemen binnenkomen.quote:
Ik kan niet bevatten waarom men meent om z`n eigen zo te gedragen, dat je een bepaalde ideologie aanhoud oke. Maar waarom dat provoceren en zo tegen democratie zijn terwijl zonder die rechten die een democratische staat aanhoud er geen sprake kan zijn van op zo`n manier je mening te ventileren.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Omdat ze zich slecht hebben uitgelaten over de koningshuizen. Waaronder die van Marokko. Ik denk dat die Marokkanen Marokko niet zonder problemen binnenkomen.²
Main Kampf komt binnenkort in het publieke domein.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:22 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dus Mein Kampf mag de vrije verkoop in gaan en men mag overal Nazischolen oprichten?
Heel veel goeie puntenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:01 schreef BansheeBoy het volgende:
http://www.shariah4belgiu(...)d=37%3Avideo&lang=en
Mooi.²
Klopt. Het liefst willen ze een Moslim straks preventief veroordelen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Heel veel goeie punten
Zoals hij zelf zegt. Niemand kijkt naar het motief als het een moslim betreft
waarom is motief belangrijk als er kinderen zijn vermoordquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Heel veel goeie punten
Zoals hij zelf zegt. Niemand kijkt naar het motief als het een moslim betreft
Om het wellicht te voorkomen in de toekomst?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:43 schreef Mr.44 het volgende:
waarom is motief belangrijk als er kinderen zijn vermoord
De beste man was Moslim, dus broeder.quote:en hij noemt iemand die kinderen vermoord een broeder
De mening van degene die aan het woord is in het filmpje is ongeveer gelijk aan die van mij. Het motief achter deze daad is dat het feit is dat er 4000 km verder op kinderen worden doodgeschoten en dat er daar totaal geen recht word gesproken en er ook geen aandacht aan besteed word.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:43 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
waarom is motief belangrijk als er kinderen zijn vermoord
het motief is dan sowieso fout
en hij noemt iemand die kinderen vermoord een broeder
wat al duid op zijn zieke geest
door het vermoorden van kinderen?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Om het wellicht te voorkomen in de toekomst?
je noemt een moordenaar val onschuldigen broeder?quote:[..]
De beste man was Moslim, dus broeder.²
Nou, wat een beste manquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Om het wellicht te voorkomen in de toekomst?
[..]
De beste man was Moslim, dus broeder.²
omdat zij het doen mag ik het ookquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De mening van degene die aan het woord is in het filmpje is ongeveer gelijk aan die van mij. Het motief achter deze daad is dat het feit is dat er 4000 km verder op kinderen worden doodgeschoten en dat er daar totaal geen recht word gesproken en er ook geen aandacht aan besteed word.
Wat er nu allemaal gebeurt is in Frankrijk gebeurt NOOIT in Israël. Kinderen worden daar doodgeschoten en de soldaten krijgen nog net geen schouderklopje daar. Het is gewoon zwaar hypocriet. Vele landen in het Midden-Oosten zijn bezet door westerse landen en niemand zegt er iets van. Niemand doet er iets tegen.
Overigens een broeder blijft een broeder.
Als je dol bent op deze kinderen mag ik aannemen dat je koste wat kost geen herhaling wilt zien.quote:
We noemen hem broeder op basis van zijn geloof.quote:je noemt een moordenaar val onschuldigen broeder?
Hoe bedoel je dat?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als je dol bent op deze kinderen mag ik aannemen dat je koste wat kost geen herhaling wilt zien.
[..]
We noemen hem broeder op basis van zijn geloof.
;{²
Onzin. Het vermoorden van kinderen gedoogt men gewoon. Als er kinderen in het midden-oosten vermoord worden boeit het opeens niet meer in Europa. Nou als je het niet aanpakt/veroordeeld is zoiets heel normaal. Immers elke actie heeft een reactie.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:51 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
omdat zij het doen mag ik het ook
dat maakt hem net zo slecht als waar tegen hij denkt te strijden
en daarbij vermoordt hij mensen die er geen fuck mee te maken hebben
Als je de gebeurtenissen in ONDER ANDERE Israël niet aanpakt gaat dit weer gebeuren, en weer, en weerquote:
en als dat gebuerdt hier door een moslim is dat de schuld van die moslim niet door ieder slap excuus wat hij aanhaalt als er worden in andere landen ook mensen vermoordquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als je de gebeurtenissen in ONDER ANDERE Israël niet aanpakt gaat dit weer gebeuren, en weer, en weer
Als je niks zegt van de doden in Israël dan ook niet in Frankrijk. Men speelt gewoon een vies en hypocriet spelletje via de media. Maken ze kinderen in het Midden-Oosten dood is er niks aan de hand. Doen ze het hier is de wereld te kleinquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:53 schreef Specularium het volgende:
Uiteindelijk is het allemaal de schuld van het Westen, of niet?
Ja, zo vreemd dat men ergens blijft wonen waar men alles haat.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:53 schreef Specularium het volgende:
Uiteindelijk is het allemaal de schuld van het Westen, of niet?
Als er hier iemand vermoord word dan gaat het gerecht er achter aan. Vermoord je een kind in Israël mag je al blij zijn als je het stoffelijk overschot terug krijgt.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:54 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
en als dat gebuerdt hier door een moslim is dat de schuld van die moslim niet door ieder slap excuus wat hij aanhaalt als er worden in andere landen ook mensen vermoord
wat hebben mensen in Frankrijk te maken met misstanden in Israël?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als er hier iemand vermoord word dan gaat het gerecht er achter aan. Vermoord je een kind in Israël mag je al blij zijn als je het stoffelijk overschot terug krijgt.
Oh jij woont in Israël?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als er hier iemand vermoord word dan gaat het gerecht er achter aan. Vermoord je een kind in Israël mag je al blij zijn als je het stoffelijk overschot terug krijgt.
Veroordeeld Frankrijk de misstanden in Israël? Nee, ze zwijgen gewoon.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:56 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
wat hebben mensen in Frankrijk te maken met misstanden in Israël?
Ga je nu ontkennen dat er kinderen vermoord worden in Israël? En ga je nu ook ontkennen dat die soldaten die er verantwoordelijk voor zijn niet veroordeeld worden?quote:
zijn de mensen in Frankrijk gelijk aan Frankrijk?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Veroordeeld Frankrijk de misstanden in Israël? Nee, ze zwijgen gewoon.
Nee maar het is in de lijn der verwachtingen dat als zoiets niet bestraft word dat het hier ook gaat plaats vinden. Dit is slechts een begin van wat er nog komen gaat.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:58 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
zijn de mensen in Frankrijk gelijk aan Frankrijk?
is het duidelijk dat deze mensen zwegen over de misstanden in Israël?
Dus jij vind het oké dat er onschuldige mensen vermoord gaan worden?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee maar het is in de lijn der verwachtingen dat als zoiets niet bestraft word dat het hier ook gaat plaats vinden. Dit is slechts een begin van wat er nog komen gaat.
Ik keur het niet goed. Ik vind het wel logisch. Als je daar kinderen gaat vermoorden, en Israël is nu eenmaal een verloopstuk van Europa, en je doet er niks tegen, dan gaat het hier ook gebeuren.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:00 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Dus jij vind het oké dat er onschuldige mensen vermoord gaan worden?
Wat is het verschil tussen jou en de mensen in bijvoorbeeld Israël die het doden van Palestijnse kinderen niet veroordelen?
Klopt, dat is ook hypocriet.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Onzin. Het vermoorden van kinderen gedoogt men gewoon. Als er kinderen in het midden-oosten vermoord worden boeit het opeens niet meer in Europa. Nou als je het niet aanpakt/veroordeeld is zoiets heel normaal. Immers elke actie heeft een reactie.
Je staat bijna te trappelen dát er zoiets gaat gebeuren. Alsof je niet kan wachtenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee maar het is in de lijn der verwachtingen dat als zoiets niet bestraft word dat het hier ook gaat plaats vinden. Dit is slechts een begin van wat er nog komen gaat.
Jep en dan is het gewoon wachten op iemand die zegt dit pik ik niet meer en denkt: Oog om oog, tand om tandquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Klopt, dat is ook hypocriet.
Worden er kinderen in Afghanistan gedoodt staan we een beetje meewarrig te kijken, worden er kinderen gedood in Frankrijk is het ineens verontwaardigd reageren, want Joods ofzo en de dader moet dan dood.
Gevaarlijke vorm van begrip, dit.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik keur het niet goed. Ik vind het wel logisch. Als je daar kinderen gaat vermoorden, en Israël is nu eenmaal een verloopstuk van Europa, en je doet er niks tegen, dan gaat het hier ook gebeuren.
Tja. En dan nog verrast kunnen reageren ook.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jep en dan is het gewoon wachten op iemand die zegt dit pik ik niet meer en denkt: Oog om oog, tand om tand
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je staat bijna te trappelen dát er zoiets gaat gebeuren. Alsof je niet kan wachten
Jullie kunnen proberen woorden in mijn mond te leggen, maar jullie falen welquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gevaarlijke vorm van begrip, dit.
Als je iets een logisch gevolg vindt keur je het in feite wel goed.
Maar zoiets als dit helpt natuurlijk geweldig om mensen meer aan de kant van Israël te krijgenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik keur het niet goed. Ik vind het wel logisch. Als je daar kinderen gaat vermoorden, en Israël is nu eenmaal een verloopstuk van Europa, en je doet er niks tegen, dan gaat het hier ook gebeuren.
Ehm..Je denkt dat Frankrijk niet aan de zijde van Israël is? Wat is dit? Wat lees ik?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:06 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Maar zoiets als dit helpt natuurlijk geweldig om mensen meer aan de kant van Israël te krijgen
daarbij is Israël nogal ver en liggen we er hier ook niet wakker van als daar kinderen bij een aanslag zouden omkomen (niet dat ik dat de laatste tijd gehoord heb)
niet Frankrijkquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ehm..Je denkt dat Frankrijk niet aan de zijde van Israël is? Wat is dit? Wat lees ik?
wat
Wat is er logisch aan? Is het ook logisch als men islamitische burgers vermoordt omdat Hamas weer een raket op Israel afvuurt?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Oh, op die fiets.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jep en dan is het gewoon wachten op iemand die zegt dit pik ik niet meer en denkt: Oog om oog, tand om tand
Ok dus ik mag jou koudmaken omdat Hamas Israeliers koudmaakt?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Oh aanpakken zoals we in afghanistan doen? Het is toch nooit goed volgens jullie soort.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Onzin. Het vermoorden van kinderen gedoogt men gewoon. Als er kinderen in het midden-oosten vermoord worden boeit het opeens niet meer in Europa. Nou als je het niet aanpakt/veroordeeld is zoiets heel normaal. Immers elke actie heeft een reactie.
"jullie soort"quote:Op zondag 25 maart 2012 08:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh aanpakken zoals we in afghanistan doen? Het is toch nooit goed volgens jullie soort.
Franse kinderen vermoorden vanwege dode, Palestijnse kinderen. Da's dezelfde logica als 70-jarige opa's langs de lijn bij de plaatselijke amateurvoetbalvereniging omleggen omdat voetbalhooligans.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja. Bewust zo geplaatst. Ik hoor niet bij zijn clubje debielen.quote:
Juistem. Als die hier zo bewonderde en zielige kindermoordenaar echt zo begaan was met die arme Palestijnse kinderen dan was hij naar Israel gegaan en had daar stoer lopen doen tegen het IDF. Maar nee, dat durfde deze lafbek niet en dus ging hij maar op een basisschool weerloze kinderen doodschieten. Een laf varken was het, niets meer en niets minder.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:30 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Franse kinderen vermoorden vanwege dode, Palestijnse kinderen. Da's dezelfde logica als 70-jarige opa's langs de lijn bij de plaatselijke amateurvoetbalvereniging omleggen omdat voetbalhooligans.
Als al die möchtegern-mujahedeen nou eens de held gingen uithangen in Israël ipv hier, in Europa, van uitkeringen en het goede leven als (straat)crimineel te genieten, bereikten ze misschien wat meer als een steeds groter wordende afkeer van alles wat ook maar naar islam riekt onder de autochtone, Europese bevolking...
Nee, dat lijkt me onjuist.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wat? Hun broeder afvallen? Welnee, dat gaat echt niet gebeuren. Het is, wederom, allemaal de schuld van het door hun zo gehate Israel en het Westen, zelfs als hun broeder een basisschool binnenloopt en kinderen executeert.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me onjuist.
Kijk, ik ben bereid om onder ogen te zien dat Breivik een gek is.
Ben jij bereid om in te zien dat die jongen in Toulouse, of die gasten van 9/11, evengoed compleet gek zijn?
Zou veel schelen dat ze zouden inzien dat zo'n knaap in Toulouse net zo mataglap is als een knaap zoals Breivik, lijkt me. Alleen die Breivik was strategisch net iets slimmer, waardoor hij niet door zijn hoofd is geschoten. En als dat gebeurd zou zijn zou ook niemand getreurd hebben btw.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wat? Hun broeder afvallen? Welnee, dat gaat echt niet gebeuren. Het is, wederom, allemaal de schuld van het door hun zo gehate Israel en het Westen, zelfs als hun broeder een basisschool binnenloopt en kinderen executeert.
Breivik is een debiel, maar deze Mohammed krijgt de smoesjes in de schoot geworpen door zijn hier wonende moslimbroeders. Je leest het zelf: het is een terechte vergelding voor Israels daden. Het staat er gewoon letterlijk.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zou veel schelen dat ze zouden inzien dat zo'n knaap in Toulouse net zo mataglap is als een knaap zoals Breivik, lijkt me. Alleen die Breivik was strategisch net iets slimmer, waardoor hij niet door zijn hoofd is geschoten. En als dat gebeurd zou zijn zou ook niemand getreurd hebben btw.
Elke racistische moord in Europa wordt breed uitgemeten hoor.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Worden er kinderen in Afghanistan gedoodt staan we een beetje meewarrig te kijken, worden er kinderen gedood in Frankrijk is het ineens verontwaardigd reageren, want Joods ofzo en de dader moet dan dood.
Ja, en ik daag hem dus uit om een gedachtesprong te maken - alle geschiedenis en actualiteit dan wel persoonlijke hang-ups en frustraties terzijde te schuiven - en hem (dwz die knaap in Toulouse) te zien zoals wij ook Breivik alleen maar kunnen zien, als een gek, een gevaarlijke gek. Er kan geen goede reden gegeven worden om de daden van deze knaap te rechtvaardigen wmb.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Breivik is een debiel, maar deze Mohammed krijgt de smoesjes in de schoot geworpen door zijn hier wonende moslimbroeders. Je leest het zelf: het is een terechte vergelding voor Israels daden. Het staat er gewoon letterlijk.
En met dat volk moet je dan in 1 land leven en solidair zijn
Kom op zeg, wanneer kinderen hier vermoord worden boeit dit wel in het MO of Perzië? We lezen hier meer over het vermoorden van kinderen in Afghanistan of Gaza, dan dat je leest in welk niet-Europees land dan ook over de vermoorde kinderen hier of welk ander westers land dan ook. Denk je dat een racistische moord in Afrika naar de blanke toe breed uitgemeten wordt? Dacht het niet. Die topics zakken hier zelfs als een baksteen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Volgens het filmpje kan Europa zijn borst nat maken. Niet dat hij de daad het goedpraat, maar je kan het gewoon verwachten zolang een westerse in Islamitische landen is. En zolang wij zaken doen met Israël en Amerika die hun kinderen allemaal willen doden , zolang zal Europa dit soort wraak kunnen verwachten...niet dat hij het goedpraat, zegt hij.quote:Op zondag 25 maart 2012 11:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en ik daag hem dus uit om een gedachtesprong te maken - alle geschiedenis en actualiteit dan wel persoonlijke hang-ups en frustraties terzijde te schuiven - en hem te zien zoals wij ook Breivik alleen maar kunnen zien, als een gek, een gevaarlijke gek. Er kan geen goede reden gegeven worden om de daden van deze knaap te rechtvaardigen wmb.
Ik denk dat je heel lang kan wachten daarop.quote:Op zondag 25 maart 2012 11:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en ik daag hem dus uit om een gedachtesprong te maken - alle geschiedenis en actualiteit dan wel persoonlijke hang-ups en frustraties terzijde te schuiven - en hem te zien zoals wij ook Breivik alleen maar kunnen zien, als een gek, een gevaarlijke gek. Er kan geen goede reden gegeven worden om de daden van deze knaap te rechtvaardigen wmb.
Weet je? Je praat al niet anders dan die woordvoerder van sharia4 belgium. Praat in achtergrond i.p.v in persoon. Doet deze man precies zo.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Breivik is een debiel, maar deze Mohammed krijgt de smoesjes in de schoot geworpen door zijn hier wonende moslimbroeders. Je leest het zelf: het is een terechte vergelding voor Israels daden. Het staat er gewoon letterlijk.
En met dat volk moet je dan in 1 land leven en solidair zijn
He: ik hoor hier, zij niet. Zij beginnen met oorlogen hierheen te halen, ik niet. Ik heb geen enkel gevoel van medeleven/empathie voor die S4B en co-knakkers en nee dat maakt mij niet hetzelfde als hun.quote:Op zondag 25 maart 2012 11:20 schreef paddy het volgende:
[..]
Weet je? Je praat al niet anders dan die woordvoerder van sharia4 belgium. Praat in achtergrond i.p.v in persoon. Doet deze man precies zo.
Zolang je zo denkt? Zal je nooit met een andersdenkende samen kunnen leven. Niet achter iedere boom schuilt een moslim die je huis wil hebben omdat die groter is en omdat hij de koran leest hij vind dat hij daar recht op heeft om die reden. Iedereen over 1 kam scheren doet die sharia4belgium dus ook.
Je hebt het filmpje niet gezien wat bsb postte?
Dat klopt bijna alle moslims die hier wonen staan hier niet achter. Maar ik zie wel dezelfde houding als Holman tentoonspreidde laatst. Waarom? Onschuldige mensen doden? Dat staat niet in de koran, waardoor ze zich laten leiden.quote:Op zondag 25 maart 2012 11:20 schreef paddy het volgende:
[..]
Weet je? Je praat al niet anders dan die woordvoerder van sharia4 belgium. Praat in achtergrond i.p.v in persoon. Doet deze man precies zo.
Zolang je zo denkt? Zal je nooit met een andersdenkende samen kunnen leven. Niet achter iedere boom schuilt een moslim die je huis wil hebben omdat die groter is en omdat hij de koran leest hij vind dat hij daar recht op heeft om die reden. Iedereen over 1 kam scheren doet die sharia4belgium dus ook
Let maar eens op hoeveel zullen zeggen dat ze het wel eens zijn met de beweeredenen van die knakker, zoals hier ook al vrijwel iedere moslim in dit topic zegt.quote:Op zondag 25 maart 2012 11:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat klopt bijna alle moslims die hier wonen staan hier niet achter.
Ja, zoals veel Nederlanders op hun beurt verklaren dat Breivik geen complete gek is, of beweren dat we op het punt staan overgenomen te worden door de moslims en dus best wel een beetje kunnen begrijpen waarom Breivik deed wat hij deed. Maar dat is wel veruit een minderheid. De meeste mensen hier zijn bereid om in te zien dat de analyse die deze gast maakte mataglapkunde is en dat zijn daden navenant waren.quote:Op zondag 25 maart 2012 11:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Let maar eens op hoeveel zullen zeggen dat ze het wel eens zijn met de beweeredenen van die knakker, zoals hier ook al vrijwel iedere moslim in dit topic zegt.
Wat de mensen die het begrijpen dan ook zeggen. Er zullen ook mensen zijn die begrijpen dat je een moskee in de brand steekt vanwege de haat tegen het westen die over de wereld geroepen wordtquote:Op zondag 25 maart 2012 11:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Let maar eens op hoeveel zullen zeggen dat ze het wel eens zijn met de beweeredenen van die knakker, zoals hier ook al vrijwel iedere moslim in dit topic zegt.
Mataglap?quote:Op zondag 25 maart 2012 11:36 schreef paddy het volgende:
[..]
Wat de mensen die het begrijpen dan ook zeggen. Er zullen ook mensen zijn die begrijpen dat je een moskee in de brand steekt vanwege de haat tegen het westen die over de wereld geroepen wordt
Ik begrijp het begrip ook totaal niet.
In mijn ogen ben je nog meer dan een moordenaar wanneer je bewust je ONSCHULDIGE slachtoffers uit kiest. Ik snap dus totaal niet waarom je er begrip voor moet hebben
Kan prima moeilijke woorden in een zin begrijpen, Ryan. Hier moet ik alleen wel even google voor op"mataglapkunde is en dat zijn daden navenant waren."
Precies.quote:Op zondag 25 maart 2012 12:51 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
Fouad B aka Abu Imran, ik denk niet dat men hem kan terugsturen naar Marokko, hij heeft namelijk een demonstratie gehouden bij de Marokkaanse ambassade in Brussel alwaar hij de Marokkaanse koning flink beledigde. In Marokko gaan ze hem zeker (dood)martelen... wat niet acceptabel is in Europa, toch?
Ligt eraan, een extremist kunnen we hier ook niet gebruiken. Ken die vent verder niet maar mocht het een radicaal zijn zou ik 'm toch uitzettenquote:Op zondag 25 maart 2012 12:51 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
Fouad B aka Abu Imran, ik denk niet dat men hem kan terugsturen naar Marokko, hij heeft namelijk een demonstratie gehouden bij de Marokkaanse ambassade in Brussel alwaar hij de Marokkaanse koning flink beledigde. In Marokko gaan ze hem zeker (dood)martelen... wat niet acceptabel is in Europa, toch?
Wat mij betreft prima als hij naar Marokko gestuurd wordt en daar wordt doodgemarteld.quote:Op zondag 25 maart 2012 12:51 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
Als we naar Noorwegen kijken, zij leveren Mullah Krekar ook niet uit aan Irak omdat er een kans bestaat dat ze hem gaan executeren.quote:Op zondag 25 maart 2012 12:54 schreef bijdehand het volgende:
Ligt eraan, een extremist kunnen we hier ook niet gebruiken. Ken die vent verder niet maar mocht het een radicaal zijn zou ik 'm toch uitzetten
Maar opsluiten voor altijd kan natuurlijk ook. Ze hoeven van mij niet dood, ze moeten alleen onschadelijk gemaakt worden.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:01 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
[..]
Als we naar Noorwegen kijken, zij leveren Mullah Krekar ook niet uit aan Irak omdat er een kans bestaat dat ze hem gaan executeren.
Het VK levert Abu Qatada ook niet uit aan Jordanië omdat ze hem daar zullen executeren.
Ik denk niet dat België verschilt van de voorgenoemde landen.
Abu Imran is gematigd vergeleken met Mullah Krekar (ex-leider van een al-Qaeda-groepering) en Abu Qatada (wordt de Europese rechterhand van OBL genoemd).
Daar is op dit moment een debat over gaande in het VK.... wat doe je met hen, aangezien zij nooit geweld hebben gebruikt. Je sluit hen levenslang op alleen om wat ze hebben gezegd....quote:Op zondag 25 maart 2012 13:05 schreef bijdehand het volgende:
Maar opsluiten voor altijd kan natuurlijk ook. Ze hoeven van mij niet dood, ze moeten alleen onschadelijk gemaakt worden.
Scherp in de gaten houden. Net als in Frankrijkquote:Op zondag 25 maart 2012 13:06 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
[..]
Daar is op dit moment een debat over gaande in het VK.... wat doe je met hen, aangezien zij nooit geweld hebben gebruikt. Je sluit hen levenslang op alleen om wat ze hebben gezegd....
Zoals je het hier zegt lijkt het net alsof we akkoord gaan met zijn daad. Dat is het nou ook weer niet. Maar we begrijpen zijn gevoelens en zijn het met zijn denkwijze eens. Maar we keuren zijn actie wel af. En we raden iedereen af dit te doen, vooral Israël.quote:Op zondag 25 maart 2012 11:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dit. Ik heb al honderd keer gezegd en ik heb geen zin meer er op in te gaan. Nee ik keur de daden niet goed maar ik snap het motief er achter wel.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zoals je het hier zegt lijkt het net alsof we akkoord gaan met zijn daad. Dat is het nou ook weer niet. Maar we begrijpen zijn gevoelens en zijn het met zijn denkwijze eens. Maar we keuren zijn actief wel af.²
Als jij het motief snapt heb je dezelfde achterlijke gedachtengang als die knakker. Want zijn hele motief slaat totaal nergens op. Echt nergens.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dit. Ik heb al honderd keer gezegd en ik heb geen zin meer er op in te gaan. Nee ik keur de daden niet goed maar ik snap het motief er achter wel.
Je hebt gelijk. Het levert ons alleen maar windeieren op.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:37 schreef Flow3r het volgende:
Ook al snap je het motief, vind ik het zo ontzettend dom van de dader. Er is al zoveel moslimhaat in West Europa en zulke acties maken het er niet beter op.
Het is ontzettend jammer want goede mensen zijn de dupe van enkelingen.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Het levert ons alleen maar windeieren op.²
Of dat goed nieuws is valt nog te betwijfelen, ik zie nog wel een coalitie van VVD, CDA, PVV SGP en Groep Brinkmanquote:Op zondag 25 maart 2012 13:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Het levert ons alleen maar windeieren op.
En hoewel we zijn manier van denken begrijpen ben ik van mening dat hij beter de kracht van het woord had kunnen gebruiken. Zoals wij hier ook al jaren doen.
En ik keur zijn daad keihard af, hoewel ik hem begrijp.
Random goed nieuws: http://www.nu.nl/politiek(...)appen-brinkman-.html²
Lees het topic eens door. Het is al honderd keer gezegdquote:Op zondag 25 maart 2012 13:37 schreef Flow3r het volgende:
Ook al snap je het motief, vind ik het zo ontzettend dom van de dader. Er is al zoveel moslimhaat in West Europa en zulke acties maken het er niet beter op.
Bovendien, zie Christenvervolgingen in de Islamitische wereld, moeten nu alle moslims in Europa bang zijn dat er Christenen zijn die onschuldigen gaan doden omdat het elders ook gebeurt?Was de geschiedenis niet genoeg en moet het allemaal weer oog om oog , tand om tand?
Dan is het einde zoek.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee, jíj hebt het al honderd keer gezegd. En je kunt het nog wel honderd keer zeggen, dat maakt het niet ineens de waarheid hoor.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Lees het topic eens door. Het is al honderd keer gezegd
[..]
[..]
Hier ook Irakese moslima doodgeslagen in California door islamofoobquote:Op zondag 25 maart 2012 13:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Lees het topic eens door. Het is al honderd keer gezegd
[..]
[..]
Er wordt ook niks gezegd van de doden in Darfur, in Zuid-Sudan, op Bali, onder papoea's, onder personeel in SA, over de vele slachtoffers van de Hudood-wetten in Pakistan, de gruwelijke onderdrukking van vrouwen in Afganistan (die die van mannen in wreedheid ver overtreft) en ga zo maar door.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als je niks zegt van de doden in Israël dan ook niet in Frankrijk. Men speelt gewoon een vies en hypocriet spelletje via de media. Maken ze kinderen in het Midden-Oosten dood is er niks aan de hand. Doen ze het hier is de wereld te klein
Soms hoor ik wel eens de volgende stellingname (door BSB bijv):quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Overigens doe je nu alsof die kinderen in Israël er om hebben gevraagd vermoord te worden.
Vinger op de zere plek .quote:Op zondag 25 maart 2012 14:52 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Er wordt ook niks gezegd van de doden in Darfur, in Zuid-Sudan, op Bali, onder papoea's, onder personeel in SA, over de vele slachtoffers van de Hudood-wetten in Pakistan, de gruwelijke onderdrukking van vrouwen in Afganistan (die die van mannen in wreedheid ver overtreft) en ga zo maar door.
Merah was een hypocriete hufter, S4B bestaat ook uit hypocriete hufters en sommige prikkers hier zijn van hetzelfde laken een pak. Wel huilie huilie doen als het om moslims gaat (maar dan alleen als het om mannen gaat, want de vele, vele misdaden tegen vrouwen daar janken we niet om), maar geen spatje fatsoen als het om anderen gaat.
Ik heb begrepen dat zelfs zijn familie helemaal niets (meer) van hem moeten hebben.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zou veel schelen dat ze zouden inzien dat zo'n knaap in Toulouse net zo mataglap is als een knaap zoals Breivik, lijkt me. Alleen die Breivik was strategisch net iets slimmer, waardoor hij niet door zijn hoofd is geschoten. En als dat gebeurd zou zijn zou ook niemand getreurd hebben btw.
Onzin. In al die gevallen veroordeelt men de problemen itt wat er onder andere in Israël gebeurt. De enige die hypocriet is zijn mensen zoals jij. De problemen die jij opnoemt worden aangepakt door de internationale gemeenschap maar over de andere kwesties die in het nadeel vallen van het Westen hoor je geen hond over.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:52 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Er wordt ook niks gezegd van de doden in Darfur, in Zuid-Sudan, op Bali, onder papoea's, onder personeel in SA, over de vele slachtoffers van de Hudood-wetten in Pakistan, de gruwelijke onderdrukking van vrouwen in Afganistan (die die van mannen in wreedheid ver overtreft) en ga zo maar door.
Merah was een hypocriete hufter, S4B bestaat ook uit hypocriete hufters en sommige prikkers hier zijn van hetzelfde laken een pak. Wel huilie huilie doen als het om moslims gaat (maar dan alleen als het om mannen gaat, want de vele, vele misdaden tegen vrouwen daar janken we niet om), maar geen spatje fatsoen als het om anderen gaat.
Dat zegt genoeg over de familiebanden in Europa. Men houd meer van elkaar in bijv. het Midden-Oosten dan hier. Zie bijvoorbeeld maar de overbevolking van bejaarden in bejaardentehuizen. Mensen die hopen dat eens per maand iemand eens even langskomt.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:04 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat zelfs zijn familie helemaal niets (meer) van hem moeten hebben.
Ook de familie van onze eigen gek, Joran vd Sloot heeft alle steun en contact afgebroken.
Maar een "moslimbroeder" wordt NOOIT afgevallen, maakt niet uit hoe gek ie is, of wat ie gedaan heeft....
Van mij mogen ze 24/7 openlijk en hinderlijk gevolgd worden door de veiligheidsdienst en buiten dat, elke keer dat zo'n droplul zijn bek opendoet, er een tegengeluid (liefs met megafoon en dus luider) gegeven worden. Op die manier maak je het zo'n hufter vrijwel onmogelijk om zijn haatboodschap nog te prediken en is ie op slag monddood = onschadelijk gemaakt. Ja, dat kost geld, heel veel geld. Maar persoonlijk heb ik dat er wel voor over.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:06 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
[..]
Daar is op dit moment een debat over gaande in het VK.... wat doe je met hen, aangezien zij nooit geweld hebben gebruikt. Je sluit hen levenslang op alleen om wat ze hebben gezegd....
Die veroordelingen komen anders NOOIT uit de moslimhoek! Niet vanuit de moslimlanden/staten/regeringen/leiders, maar ook niet vanuit de burgers. Nog NOOIT, maar dan ook nog NOOIT heb ik ook maar 1 x horen zeggen/zien prikken dat het vermoorden van kindjes in Darfur of in Zuid Sudan (zoals dat NU, vandaag de dag, nog steeds gebeurd), een doodzonde is of dat die daders naar Den Haag moeten, laat staan dat ze dood zouden moeten of zo.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Onzin. In al die gevallen veroordeelt men de problemen itt wat er onder andere in Israël gebeurt. De enige die hypocriet is zijn mensen zoals jij. De problemen die jij opnoemt worden aangepakt door de internationale gemeenschap maar over de andere kwesties die in het nadeel vallen van het Westen hoor je geen hond over.
Gelul. Klaar.quote:[..]
Dat zegt genoeg over de familiebanden in Europa. Men houd meer van elkaar in bijv. het Midden-Oosten dan hier. Zie bijvoorbeeld maar de overbevolking van bejaarden in bejaardentehuizen. Mensen die hopen dat eens per maand iemand eens even langskomt.
http://www.hurriyet.com.tr/english/domestic/11290225.asp?gid=244quote:Op zondag 25 maart 2012 15:27 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Die veroordelingen komen anders NOOIT uit de moslimhoek! Niet vanuit de moslimlanden/staten/regeringen/leiders, maar ook niet vanuit de burgers. Nog NOOIT, maar dan ook nog NOOIT heb ik ook maar 1 x horen zeggen/zien prikken dat het vermoorden van kindjes in Darfur of in Zuid Sudan (zoals dat NU, vandaag de dag, nog steeds gebeurd), een doodzonde is of dat die daders naar Den Haag moeten, laat staan dat ze dood zouden moeten of zo.
Die knotsgekke Jamah Islamiyaah idioot. Nooit een woord van afkeer. De daders van Madrid of Londen....allemaal helden. Hypocriet dekt de lading niet eens. Walgelijke barbaarse nutteloze wreedheid door ruggegraatloze onverantwoordelijke losers. Meer valt er niet over te zeggen.
Die palestijnse kindjes hadden er geen ruk mee te maken en die kindjes in Frankrijk nog minder.
Merah is gewoon een laffe hond en verder helemaal niets.
[..]
Makkelijk antwoordquote:Gelul. Klaar.
Deze stenen hadden zij op hun beurt niet gegooid als de soldaten geen hypocriete onderdrukkers waren.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:56 schreef stopnaald het volgende:
Analoog stel ik daarom:
als deze jongens geen stenen hadden gegooid naar die soldaten, dan hadden zij nu nog geleefd.
ja en die soldaten zouden geen hypocriete onderdrukkers zijn als hun land niet de hele dag beschoten zouden worden met raketten etc. etc. etc.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Deze stenen hadden zij op hun beurt niet gegooid als de soldaten geen hypocriete onderdrukkers waren.²
Inderdaad, daarom heb ik graag dat je je ook bekommert om de children die in Palestina vermoord worden. Net zoals je doet om die 3 joodse kids.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:31 schreef sp3c het volgende:
het is een kip/ei verhaal dat je tot in het einde der tijden vol kunt houden zonder dat iemand iets toegeeft en zonder dat de situatie op welke manier dan ook veranderd
Hè jij, ongelovige hond met je racistische samenleving en je hoerige moeder, zus en vrouw/vriendin, geef me eens snel geld en bekommer je eens héél snel om mijn broeders en zusters in de Palestijnse gebieden! Dan terroriseer ik in de tussentijd nog even jullie oude volkswijken.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom heb ik graag dat je je ook bekommert om de children die in Palestina vermoord worden. Net zoals je doet om die 3 joodse kids.²
Wanneer heb ik dit ooit gezegd?quote:Op zondag 25 maart 2012 16:42 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Hè jij, ongelovige hond met je racistische samenleving en je hoerige moeder, zus en vrouw/vriendin, geef me eens snel geld en bekommer je eens héél snel om mijn broeders en zusters in de Palestijnse gebieden! Dan terroriseer ik in de tussentijd nog even jullie oude volkswijken.
En dan zijn wij hypocriet...
Staat te lezen in zo'n beetje al je posts tussen de regels door.quote:
Ok. Ik herken me zelf er nl. totaal niet in. Maar ik waardeer je reactie, alhoewel ik het er uiteraard niet mee eens ben.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
Staat te lezen in zo'n beetje al je posts tussen de regels door.
in een topic over die children die in Palestina vermoord worden wil ik me daar best druk over maken als het ter sprake komt maar zolang ze niet door die gast in Toulouse zijn vermoord en/of de kinderen van die knakker zelf waren zie ik daar hier geen enkele geen reden toequote:Op zondag 25 maart 2012 16:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom heb ik graag dat je je ook bekommert om de children die in Palestina vermoord worden. Net zoals je doet om die 3 joodse kids.²
Laroekoek. Zie de persberichtenquote:Op zondag 25 maart 2012 15:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Onzin. In al die gevallen veroordeelt men de problemen itt wat er onder andere in Israël gebeurt. De enige die hypocriet is zijn mensen zoals jij. De problemen die jij opnoemt worden aangepakt door de internationale gemeenschap maar over de andere kwesties die in het nadeel vallen van het Westen hoor je geen hond over.
Ja, dat heb ik gehoord van een jonge vrouw uit Afghanistan waar alleen haar kleine broertje nog van leeft. Dat heb ik gehoord van de vluchtelingen uit Irak ..(Je hebt zeker de lijken in schuren niet gezien die er ver voor welk inval dan ook was in Irak)..Grootste bulshit. Ze moorden elkaar daar al jaren uit. Waarom? Omdat je tot een andere stam behoort. Omdat je net een beetje anders gelooft dan een geloof wat net toevallig tot een andere stroming behoort als waar op dat moment de regering toe behoorde. Volledig onschuldige mensen werden van hun leven beroofd. Puur omdat een meerdere een meisje wel zag zitten om tot zijn hoer te maken. Ik baal giga dat deze vrouw terug is gegaan naar het land, omdat ze zo heilig vertrouwde in de sterke arm van het westen.quote:Dat zegt genoeg over de familiebanden in Europa. Men houd meer van elkaar in bijv. het Midden-Oosten dan hier. Zie bijvoorbeeld maar de overbevolking van bejaarden in bejaardentehuizen. Mensen die hopen dat eens per maand iemand eens even langskomt.
http://nl.wikipedia.org/w(...)stan_.281992-2001.29quote:1977: De Loya Jirga (Nationale Stamvergadering) keurt een grondwet goed. De sharia (islamitische wet) wordt tot hoogste wet verklaard. De Nationaal Revolutionaire Partij wordt de enige toegestane partij. Onder druk van buitenlandse communistische partijen verenigen de Khalq en Parcham zich weer. De factieconflicten binnen de DVPA blijven.
quote:Op zondag 25 maart 2012 11:03 schreef paddy het volgende:
[..]
Elke racistische moord in Europa wordt breed uitgemeten hoor.
Deze dan ook nog maar een keer herhalen voor jou en bastardquote:Op zondag 25 maart 2012 11:08 schreef paddy het volgende:
[..]
Kom op zeg, wanneer kinderen hier vermoord worden boeit dit wel in het MO of Perzië? We lezen hier meer over het vermoorden van kinderen in Afghanistan of Gaza, dan dat je leest in welk niet-Europees land dan ook over de vermoorde kinderen hier of welk ander westers land dan ook. Denk je dat een racistische moord in Afrika naar de blanke toe breed uitgemeten wordt? Dacht het niet. Die topics zakken hier zelfs als een baksteen.
Helemaal ditquote:Op zondag 25 maart 2012 16:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja en die soldaten zouden geen hypocriete onderdrukkers zijn als hun land niet de hele dag beschoten zouden worden met raketten etc. etc. etc.
het is een kip/ei verhaal dat je tot in het einde der tijden vol kunt houden zonder dat iemand iets toegeeft en zonder dat de situatie op welke manier dan ook veranderd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |